Mustang obroty na 1
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 10
- Rejestracja: 2019-05-29, 10:15
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Mustang obroty na 1
Cześć, mam tu do Was pytanko. Jestem amatorem jeżeli chodzi o Mustanga, wiec wolę się zapytać lepiej zorientowanych. Na pierwszym biegu do jakich obrotów ciśniecie mustanga? czasami na światłach ktoś chce się ścigać i trochę się boję kręcić na tej jedynce do maxa, ale może przesadzam?
Do jakich obrotów ciągniecie mustanga chcąc szybko ruszać spod świateł? chodzi o to żeby też samochodu nie zakatować. Jakby co to jest to Mustang 2018, GT 5.0 manual.
Dzięki za podpowiedzi!
Pzdr
Krzysiek
Do jakich obrotów ciągniecie mustanga chcąc szybko ruszać spod świateł? chodzi o to żeby też samochodu nie zakatować. Jakby co to jest to Mustang 2018, GT 5.0 manual.
Dzięki za podpowiedzi!
Pzdr
Krzysiek
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2019-08-21, 21:30
- Model: VI
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang obroty na 1
Silnik jest po to żeby go używać, nie przesadzajmy... Uważam że przy odpowiednio nagrzanym silniku i skrzyni wręcz wskazanie jest ciągnięcie do końca
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Mustang obroty na 1
Można ciągnąć do "odcinki" ale wszystkie oleje powinny mieć temperaturę roboczą. Niestety w Mustangu nie ma czujnika temperatury żadnego oleju no chyba że w 2018 coś dodali. Ja sam sobie dorobiłem do silnika, skrzymi i dyfra. Na torze zmieniam zawsze zaraz przez odcięciem. Przy zmianie z 1 na 2 jeszcze opony zapiszczą.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 73
- Rejestracja: 2017-04-16, 15:07
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lightning Blue
Re: Mustang obroty na 1
W moim (manual) jest wskaźnik temperatury oleju silnika, ale wyskalowany - low, normal (high chyba też jest, ale nigdy nie pokazał).
Co do obrotów, to "pedal to the metal". Nie raz zdarza się odcinka, bo się kółka poślizgnęły
.
A potem jeszcze 2 i 3 z flat shiftem i już jest fajnie...
Za to największą bolączką jest brak trakcji i na tym trzeba się skupić najbardziej
.
Co do obrotów, to "pedal to the metal". Nie raz zdarza się odcinka, bo się kółka poślizgnęły

A potem jeszcze 2 i 3 z flat shiftem i już jest fajnie...
Za to największą bolączką jest brak trakcji i na tym trzeba się skupić najbardziej

-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Mustang obroty na 1
W skrzyni automatycznej temperatura oleju jest bardzo ważna pewnie dlatego dali taki czujnik. Niestety do silnika i dyferencjału zabrakło. Co prawda wersja PP ma czujnik w dyfrze ale nie ma do niego wskaźnika tylko komunikat jak się zacznie Torsen przegrzewać. W lato na torze to raptem kilkanaście okrążeń i już może być problem.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Mustang obroty na 1
Wskaźnik temperatury oleju jest ale nie ma czujnika, wartość jest wyliczana matematycznie. Jest czujnik w głowicy silnika.
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Mustang obroty na 1
Po prostu nie ma fizycznego czujnika nigdzie wkręconego który mierzy temperaturę oleju. Jakoś jest to wyliczane i pokazywane jako 'normal' na przykład nie ma wskazania ile to stopni. Ja sam dorobiłem sobie czujniki bo bałem się o temp. olejów podczas jazdy na torze.
- pendragon
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 33
- Rejestracja: 2019-12-19, 16:46
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Twister Orange
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Mustang obroty na 1
Jak ktoś jeździ normalnie, czasem tylko mocniej wdepnie nawet kilka sprintów do oporu to będzie ok, ale jazda na torze to 'inna liga'
Od lewej: silnik, skrzynia, dyferencjał
.
Od lewej: silnik, skrzynia, dyferencjał
.
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Mustang obroty na 1
W S550 GT ?
IMO w 3,7L jest czujnik w głowicy, mierzący temp. głowicy( a raczej płynu chłodzącego głowicę), nie stricte oleju. Ale temp głowicy i oleju są ze sobą ściśle powiązane przecież...
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 92
- Rejestracja: 2016-03-04, 15:00
- Model: 2016 GT PP
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: Warszawa
Re: Mustang obroty na 1
To prawda te temperatury są faktycznie powiązane ze sobą. Jednak miewałem już sporo wyższe temperatury oleju niż głowicy. Trzeba pamiętać że fabrycznie jest zamontowana chłodnica oleju typu olej-woda. Czyli płyn chłodzący schładza albo ogrzewa nam olej. Ta chłodnica jest wkręcona w blok silnika a w nią wkręca się filtr oleju. Gdy mamy zimny silnik i zacznie się on nagrzewać to temp. płynu chłodzącego znacznie szybciej wzrasta niż oleju i ta chłodnica pomaga olejowi rozgrzać się.
-
- Forumowicz
- Posty: 358
- Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
- Model: MY 2016
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Deep Impact Blue
- Lokalizacja:: lubuskie
Re: Mustang obroty na 1
"sporo wyższe" tzn jakie, ile stopni różnicy ? IMO nie będzie więcej przy mocnym obciążeniu silnika niż kilka stopni.