No to jak w każdym innym amerykańcu, i tak do roku modelowego 2014 nic nie ma do wykorzystania i instalacje, żarówki, przełącznik trzeba sobie dorobić. Gotowców jako takich nie ma, sposobów i wykonań jest sporo.
A jeśli twierdzisz że otwieranie lamp, dokładanie diod, i elektroniki sterującej to "nie problem" to tym bardziej reszta to pikuś.
O ile do 2012 włącznie można w paru słowach i rysunkach przekazać sposób przeróbek, to w 2-gim lifcie V-gen jest to duuuużo bardziej skomplikowane.
W dodatku jeden chce sekwencje i przeciwmgielne w lampach a drugi zadowoli się czymś mrugającym na pomarańczowo i lampką od żuka pod zderzakiem.
Z mojej strony przeciwmgielne:
Jakiś włącznik na desce lub pod, napięcie można "pożyczyć" z włącznika świateł (jest tam plus po zapłonie) kabelek do tyłu, masa gdziekolwiek, do żarówki/leda i masz przeciwmgielne.
Kierunki:
Ciągniemy dwa przewody z przednich kierunkowskazów i zasilamy nimi diody kierunków z tyłu (gdziekolwiek i z czegokolwiek miały by być) uprzednio pozbawiając sterowania kierunkami diod stopu.
I w teorii po sprawie
