to nie tajemnica gdzie mieszkamchmielu pisze:No to stary musimy pogadać.Zdradź tajemnicę skąd jesteś bo pomorze to dość rozległy teren
Hamownia
- PMN
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 58
 - Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: performance white/blue
 
Nie twierdzę, że mam najmocniejsze GT500 w PL (nie wiem tego), ale...Hikari pisze:Jeżeli chodzi o nowe GT500 to jest to możliwe... ale od Łódzkiego GT500 z 68-mego nie jest mocniejszeAluStar pisze:ale chyba najmocniejszy GT500 w Polsce
Hmm... Hikari, to ile mam teraz koni/niutków? Prrrroszę powiedz mi!
A ile ma Łódzkie?
- 
				
				kuczko
 - Forumowicz
 - Posty: 129
 - Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
 - Model: V6 2005
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: Srebrny
 - Kontakt:
 
Z tego co ja rozumiem, to 540 KM miał po modyfikacjach, które opisał, a ma opowiadać dalej - i 540 to raczej niewiele więcej ponad serie, myślę, że mogą być silniejsze gt500 u nasHikari pisze:Z tego co widziałem to Twoje ma 540KM i ok. 680Nm, co jest raczej najlepszym wynikiem jeśli chodzi o nowe GT500 w Polsce...
- PMN
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 58
 - Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: performance white/blue
 
Widzisz, to stare dane... z serii - napisałem przecież w opisie auta, że to nie koniecHikari pisze:Z tego co widziałem to Twoje ma 540KM i ok. 680Nm, co jest raczej najlepszym wynikiem jeśli chodzi o nowe GT500 w Polsce...
A co do łódzkiego egzemplarza - GT500 SS, 750 Kucy ;]
Skoro więc nie wiesz jaką mam obecnie moc, skąd wiesz, że mniejszą?
A odnośnie Łódzkiego GT500 - przecudne auto, piękne i z charakterem x100.
Jedynie wykres tych 750KM chciałbym zobaczyć.
Jest gdzieś w sieci? Widziałeś go? Czy narazie w te 750KM wierzymy na słowo?
To jest wolnossące/doładowane/nitro? Na jakim paliwie 750KM?
Powiem Ci tak, to jest oficjalne info które było w ofercie sprzedaży tego GT500.PMN pisze:Czy narazie w te 750KM wierzymy na słowo?
A co do modyfikacji to jakoś nie chce mi się wierzyć że wyszło ponad 200 koni więcej w Twoim GT500... chociaż wszystko się może zdarzyć
Dlatego też czekam na Twój wykres z hamowni, bo może masz najmocniejsze GT500 w Europie
- PMN
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 58
 - Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
 - Model: Shelby GT500
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: performance white/blue
 
Nie chce Ci się wierzyć... ? No dobrze, a jakie masz po temu podstawy, choćby teoretyczne? Wiesz cokolwiek na temat modyfikacji tych aut, czy piszesz, żeby cokolwiek napisać? 
Zaraz wystawię swoję GT500 na allegro za 2mln PLN i w ofercie sprzedaży napiszę "pierdylion koni". To będzie OFICJALNE INFO. I co? Stanie się prawdą?
Nie próbuj odbijać mi tu piłeczki (nieumiejętnie).
NIE napisałem,że mam mocniejsze auto GDYŻ tego nie wiem.
TWIERDZĘ, że Ty również NIE MASZ POJĘCIA. Tylko,że autorytarnie bijesz onetowo pianę.
NIE ma mojego końcowego wykresu - nie wiadomo jaką mam moc.
NIE ma wykresu łódzkiego GT500 - nie wiadomo jaką ma moc.
SĄ pogłoski, że mam pierdylion koni.
SĄ pogłoski, że łódzkie GT500 ma ich 750.
Pierdylion > 750 - w pogłoskach wygrywam.
Ergo - jeśli nie masz DANYCH i nie podajesz FAKTÓW, które możesz UDOWODNIĆ - nie pisz lepiej nic.
			
									
									Zaraz wystawię swoję GT500 na allegro za 2mln PLN i w ofercie sprzedaży napiszę "pierdylion koni". To będzie OFICJALNE INFO. I co? Stanie się prawdą?
Nie próbuj odbijać mi tu piłeczki (nieumiejętnie).
NIE napisałem,że mam mocniejsze auto GDYŻ tego nie wiem.
TWIERDZĘ, że Ty również NIE MASZ POJĘCIA. Tylko,że autorytarnie bijesz onetowo pianę.
NIE ma mojego końcowego wykresu - nie wiadomo jaką mam moc.
NIE ma wykresu łódzkiego GT500 - nie wiadomo jaką ma moc.
SĄ pogłoski, że mam pierdylion koni.
SĄ pogłoski, że łódzkie GT500 ma ich 750.
Pierdylion > 750 - w pogłoskach wygrywam.
Ergo - jeśli nie masz DANYCH i nie podajesz FAKTÓW, które możesz UDOWODNIĆ - nie pisz lepiej nic.
2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s
						2010r M3 Turbo - 10.2s
- Olaf
 - Forumowicz
 - Posty: 436
 - Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
 - Model: GT 2005
 - Silnik: V8 4.6
 - Kolor: królewski błękit : )
 - Lokalizacja:: Warszawa
 - Stajnia: Stajnia Mazowiecka
 
ale chłopaki, nie ma się o co bić!!! : ))
ja mam serię 300KM i dla mnie 540 KM to bardzo, bardzo dużo!
I jest się czym chwalić (wykresy etc.)
Też chętnie bym zobaczył oba wykresy, szczególnie że ja sceptycznie podchodzę do wielkich osiągów w starych autach (zwykle są to "klapnięte" konie : )) ale bez obrazy, nikogo nie oskarżam i chętnie zobaczę te wykrresy - jest się czym chwalić!
			
									
									ja mam serię 300KM i dla mnie 540 KM to bardzo, bardzo dużo!
I jest się czym chwalić (wykresy etc.)
Też chętnie bym zobaczył oba wykresy, szczególnie że ja sceptycznie podchodzę do wielkich osiągów w starych autach (zwykle są to "klapnięte" konie : )) ale bez obrazy, nikogo nie oskarżam i chętnie zobaczę te wykrresy - jest się czym chwalić!
Zgadzam się z tobą ta dyskusja idzie w złym kierunku.Po co się droczyć? HIKARI z tego co widzę masz 17 lat więc domniemam że nie dłubałeś nigdy samemu w aucie o takiej mocy?A prawda jest taka że producenci "akcesoriów" podają liczbę koni mechanicznych których przybędzie po wymianie czegoś i w ten sposób licząc auto może mieć 750 koni a podczas weryfikacji na hamowni pokaże 400 km. Więc reasumując jak będzie wykres z hamowania auta to możemy temat rozwijać a suche gadanie nie ma sensu.Wiem na swoim przykładzie i pisałem już to wcześniej że z teorii moje auto powinno mieć jakieś 320-330 km a ma 278 km. Jeszcze jedna sprawa, bez urazy dla Ciebie HIKARI, mam nadzieje że nie wziąłeś tego wywodu za bardzo do siebie,mówiłem to ogólnie.Olaf pisze:ale chłopaki, nie ma się o co bić!!! : ))
ja mam serię 300KM i dla mnie 540 KM to bardzo, bardzo dużo!
I jest się czym chwalić (wykresy etc.)
Też chętnie bym zobaczył oba wykresy, szczególnie że ja sceptycznie podchodzę do wielkich osiągów w starych autach (zwykle są to "klapnięte" konie : )) ale bez obrazy, nikogo nie oskarżam i chętnie zobaczę te wykrresy - jest się czym chwalić!
http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
						https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- 
				
				Mario78
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 43
 - Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
 - Model: Cougar 99
 - Silnik: V8 5.4
 - Kolor: Silver
 - Kontakt:
 
No bamber sie melduje. 
Hamownie na rolkach która moge polecić w Poznaniu,to Geko cars http://www.gekocars.pl/kontakt.php. Jezdzą tam moi koledzy drifterzy,co jakis czas więc jak się chcecie ''doczepić''do nich do wyjdzie 60 zł (3 pomiatry +wydruk),a jak pojedziecie indywidualnie do 120zł.
Ja sam nigdy nie kożystałem z tej hamowni,bo bardziej ufam pomiarom na drodze,i swojego cougara mierzyłem Dynometrem u tego pana polecam http://www.dieselservice.win.pl/h/kontakt.htm
Najlepiej się umówić na starej A2,albo odcinek autostrady. Jak takie badanie wygląda opisał na poprzedniej stronie chmielu.
			
									
									Hamownie na rolkach która moge polecić w Poznaniu,to Geko cars http://www.gekocars.pl/kontakt.php. Jezdzą tam moi koledzy drifterzy,co jakis czas więc jak się chcecie ''doczepić''do nich do wyjdzie 60 zł (3 pomiatry +wydruk),a jak pojedziecie indywidualnie do 120zł.
Ja sam nigdy nie kożystałem z tej hamowni,bo bardziej ufam pomiarom na drodze,i swojego cougara mierzyłem Dynometrem u tego pana polecam http://www.dieselservice.win.pl/h/kontakt.htm
Najlepiej się umówić na starej A2,albo odcinek autostrady. Jak takie badanie wygląda opisał na poprzedniej stronie chmielu.
Olaf kiedy to było,stang już dawno sprzedany. Zyj trochęOlaf pisze: I uwazajcie na AGT tam sprzedają rozbitego Stanga.
[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]