LPG w V8 i V6
Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad
Re: LPG w V8 i V6
Cześć,
co powiecie o takim zestawie do 4,6 2010 (315 KM)
STAG 300-8 QMAX Plus
reduktor 2xACR01 czerwone (2x250 KM) lub KME TWIN
wtryskiwacze ACWO3 lub Barracuda
Pozdrawiam
co powiecie o takim zestawie do 4,6 2010 (315 KM)
STAG 300-8 QMAX Plus
reduktor 2xACR01 czerwone (2x250 KM) lub KME TWIN
wtryskiwacze ACWO3 lub Barracuda
Pozdrawiam
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
raczej powinien - obsługuje 395 KM. Aczkolwiek czy nie lepiej byłoby wsadzić dwa czerwone ACR? Byłby większy zapas. Są jakieś minusy zakładania na dwóch reduktorach?caniggia pisze:Twin powinien wystaczyć, barracuda.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
GT jedzie bez problemu na jednym Gold. Jak chcesz dwa, załóż jeden silver i jeden gold.
Re: LPG w V8 i V6
Hmm czekaj, bo się pogubiłem.
KME Gold wydaje 300 KM
Gold GT - 330 KM
Twin 395 KM
Jest jeszcze nowość Extreme - 408 KM
Ale jakby nie patrzeć to Gold jest na styk.
KME Gold wydaje 300 KM
Gold GT - 330 KM
Twin 395 KM
Jest jeszcze nowość Extreme - 408 KM
Ale jakby nie patrzeć to Gold jest na styk.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: LPG w V8 i V6
Jakbyś patrzył na to co producent pisze... Extreme jak jeden będzie lepszy niż twin.
Re: LPG w V8 i V6
ile kucy obsłuży z Twojego doświadczenia zwykły Gold?
Patrzę na dane producenta, z resztą nawet w tym wątku sam pisałeś by brać redutkory z większym zapasem.... a tu nagle mówisz o Goldzie, który jest wg specyfikacji słabszy niż auto...
Patrzę na dane producenta, z resztą nawet w tym wątku sam pisałeś by brać redutkory z większym zapasem.... a tu nagle mówisz o Goldzie, który jest wg specyfikacji słabszy niż auto...
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2017-02-13, 13:52
- Model: GT S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
Re: LPG w V8 i V6
Panowie, podepne sie pod temat, kupiłem Mustanga GT z 2016r. i tez go zagazowałem, codziennie do pracy i spowrotem robie 120km wiec tez koszty by mnie przerosły. Instalcja Prins, i z tego co wiem to bardzo dużo Mustangow GT ma juz takie instalacje. Jak narazie jestem zadowolony, nie odczuwam zeby stracił na mocy. Mam przy okazji pytanie, do kogoś kto moze tez taka instalacje zrobił, otóż po wlozeniu butli podniosla mi sie lekko blenda w bagazniku i nie wiem jak to najlepiej rozwiazac, moze jakies pomysły??
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 18
- Rejestracja: 2017-02-13, 13:52
- Model: GT S550
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Red Race
Re: LPG w V8 i V6
myslalem bardziej o zakupie jakiejs blendy na caly bagaznik i podniesieniu jej na gabkach lub na czyms innym, tylko nie wiem gdzie moge taka blende kupic??
Re: LPG w V8 i V6
Witam, mam pytanie odnośnie silnika Boss 302 444KM w Mustangu V z roku 2012. Jaki tam jest rodzaj wtrysku paliwa pośredni czy bezpośredni? Rozchodzi się o montaż instalacji gazowej 
pozdrawiam

pozdrawiam
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 62
- Rejestracja: 2016-10-20, 23:13
- Model: S550 GT AT CABRIO EU
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: MICA SHADOW BLACK
Re: LPG w V8 i V6
Najłatwiejsze rozwiązanie to wyjąć "sztywna wykladzine" i zamiast niej włożyć oryginalna mate bagażnika plastykowo - gumowa która sprzedają w ASO... podłoga delikatnie dalej będzie uniesiona ale w sposób akceptowalnyrafciyoo pisze:Panowie, podepne sie pod temat, kupiłem Mustanga GT z 2016r. i tez go zagazowałem, codziennie do pracy i spowrotem robie 120km wiec tez koszty by mnie przerosły. Instalcja Prins, i z tego co wiem to bardzo dużo Mustangow GT ma juz takie instalacje. Jak narazie jestem zadowolony, nie odczuwam zeby stracił na mocy. Mam przy okazji pytanie, do kogoś kto moze tez taka instalacje zrobił, otóż po wlozeniu butli podniosla mi sie lekko blenda w bagazniku i nie wiem jak to najlepiej rozwiazac, moze jakies pomysły??
Pozdrawiam.
Śpieszmy się kochać V8..... tak szybko odchodzą
- hunger
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 81
- Rejestracja: 2016-06-01, 23:45
- Model: Kalafiornia Special
- Silnik: V6 3.7
- Lokalizacja:: Kraków
Re: LPG w V8 i V6
Skoro ruch w temacie, to ja się pochwalę - wygląda na to, że moje dziwne objawy przy odpalaniu ustąpiły po umyciu filtra powietrza (stożek). W sumie można było się spodziewać...