LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad, stang232, celibad

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Piotr_G
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2017-03-06, 13:54
Model: GT '10
Silnik: V8 4.6

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Piotr_G » 2017-06-05, 13:20

Cześć,

co powiecie o takim zestawie do 4,6 2010 (315 KM)

STAG 300-8 QMAX Plus
reduktor 2xACR01 czerwone (2x250 KM) lub KME TWIN
wtryskiwacze ACWO3 lub Barracuda

Pozdrawiam



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2017-06-05, 13:35

Twin powinien wystaczyć, barracuda.



Awatar użytkownika
Piotr_G
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2017-03-06, 13:54
Model: GT '10
Silnik: V8 4.6

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Piotr_G » 2017-06-05, 13:44

caniggia pisze:Twin powinien wystaczyć, barracuda.
raczej powinien - obsługuje 395 KM. Aczkolwiek czy nie lepiej byłoby wsadzić dwa czerwone ACR? Byłby większy zapas. Są jakieś minusy zakładania na dwóch reduktorach?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2017-06-05, 13:46

GT jedzie bez problemu na jednym Gold. Jak chcesz dwa, załóż jeden silver i jeden gold.



Awatar użytkownika
Piotr_G
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2017-03-06, 13:54
Model: GT '10
Silnik: V8 4.6

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Piotr_G » 2017-06-05, 14:08

Hmm czekaj, bo się pogubiłem.

KME Gold wydaje 300 KM
Gold GT - 330 KM
Twin 395 KM
Jest jeszcze nowość Extreme - 408 KM

Ale jakby nie patrzeć to Gold jest na styk.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2017-06-05, 14:10

Jakbyś patrzył na to co producent pisze... Extreme jak jeden będzie lepszy niż twin.



Awatar użytkownika
Piotr_G
Młodszy Forumowicz
Posty: 87
Rejestracja: 2017-03-06, 13:54
Model: GT '10
Silnik: V8 4.6

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Piotr_G » 2017-06-05, 14:54

ile kucy obsłuży z Twojego doświadczenia zwykły Gold?

Patrzę na dane producenta, z resztą nawet w tym wątku sam pisałeś by brać redutkory z większym zapasem.... a tu nagle mówisz o Goldzie, który jest wg specyfikacji słabszy niż auto...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2017-06-05, 15:04

Pytasz o konkretny przykład I opinię,, to Ci odpowiadam.



rafciyoo
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2017-02-13, 13:52
Model: GT S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Red Race

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: rafciyoo » 2017-06-26, 14:12

Panowie, podepne sie pod temat, kupiłem Mustanga GT z 2016r. i tez go zagazowałem, codziennie do pracy i spowrotem robie 120km wiec tez koszty by mnie przerosły. Instalcja Prins, i z tego co wiem to bardzo dużo Mustangow GT ma juz takie instalacje. Jak narazie jestem zadowolony, nie odczuwam zeby stracił na mocy. Mam przy okazji pytanie, do kogoś kto moze tez taka instalacje zrobił, otóż po wlozeniu butli podniosla mi sie lekko blenda w bagazniku i nie wiem jak to najlepiej rozwiazac, moze jakies pomysły??
Pozdrawiam.



amisz
Forumowicz
Posty: 363
Rejestracja: 2014-12-09, 16:09
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: amisz » 2017-06-27, 08:13

Sklejka wyciac miejsce na butle i podniesc cala podloge o te kilka cm??



rafciyoo
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2017-02-13, 13:52
Model: GT S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Red Race

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: rafciyoo » 2017-06-29, 12:26

myslalem bardziej o zakupie jakiejs blendy na caly bagaznik i podniesieniu jej na gabkach lub na czyms innym, tylko nie wiem gdzie moge taka blende kupic??



j3drek
Posty: 2
Rejestracja: 2017-07-03, 15:06

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: j3drek » 2017-07-03, 17:41

Witam, mam pytanie odnośnie silnika Boss 302 444KM w Mustangu V z roku 2012. Jaki tam jest rodzaj wtrysku paliwa pośredni czy bezpośredni? Rozchodzi się o montaż instalacji gazowej ;)
pozdrawiam



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: caniggia » 2017-07-03, 23:45

pośredni. ja jestem pro LPG, ale...



OZZI
Młodszy Forumowicz
Posty: 62
Rejestracja: 2016-10-20, 23:13
Model: S550 GT AT CABRIO EU
Silnik: V8 5.0
Kolor: MICA SHADOW BLACK

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: OZZI » 2017-09-10, 13:47

rafciyoo pisze:Panowie, podepne sie pod temat, kupiłem Mustanga GT z 2016r. i tez go zagazowałem, codziennie do pracy i spowrotem robie 120km wiec tez koszty by mnie przerosły. Instalcja Prins, i z tego co wiem to bardzo dużo Mustangow GT ma juz takie instalacje. Jak narazie jestem zadowolony, nie odczuwam zeby stracił na mocy. Mam przy okazji pytanie, do kogoś kto moze tez taka instalacje zrobił, otóż po wlozeniu butli podniosla mi sie lekko blenda w bagazniku i nie wiem jak to najlepiej rozwiazac, moze jakies pomysły??
Pozdrawiam.
Najłatwiejsze rozwiązanie to wyjąć "sztywna wykladzine" i zamiast niej włożyć oryginalna mate bagażnika plastykowo - gumowa która sprzedają w ASO... podłoga delikatnie dalej będzie uniesiona ale w sposób akceptowalny


Śpieszmy się kochać V8..... tak szybko odchodzą

Awatar użytkownika
hunger
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2016-06-01, 23:45
Model: Kalafiornia Special
Silnik: V6 3.7
Lokalizacja:: Kraków

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: hunger » 2017-09-10, 14:20

Skoro ruch w temacie, to ja się pochwalę - wygląda na to, że moje dziwne objawy przy odpalaniu ustąpiły po umyciu filtra powietrza (stożek). W sumie można było się spodziewać...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”