[HELP]Zakup- wiadomosci ogolne ;]

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Anonymous

[HELP]Zakup- wiadomosci ogolne ;]

Post autor: Anonymous » 2009-07-02, 10:35

Witam.
Jestem tutaj nowy :)
Mam zamiar zakupić mustanga po roku 2005. Preferowane 4.0 lub max 4,6 v8. Roush lub 4.0 roush look ;) GT sellen ... Cena jaka jestem w stanie zaplacic to ~ 70-75K PLN.

Jako ze nowych autach amerykanskich jestem zielony prosze o info co sie najbardziej sypie w nowych mustangach. Jak ze spalaniem ?, jak skrzynia biegow daje rade ? jak z elektryka i elektronika ?

Dzieki za wszelkie info.

Pozdrawiam.
Z.



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-02, 10:39

najczęściej się sypie elektryka jak przerabiasz światła na legalne w Polsce. spalanie - mój rekord - płynna jazda 110-120 z Wawy do Krakowa, 8.5l. Po mieście ok 16.5 l.

Skrzynia daje radę chociaż raz mi się zdarzyło, że odmówiła posłuszeństwa :rotfl: :rotfl:

Poza tym to Mustang najbardziej sypie portfel.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
ziolo
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-07-01, 21:39

Post autor: ziolo » 2009-07-03, 09:58

Do jakiego przebiegu moge byc spokojny o bezawaryjnosc auta ??

Co do spalania to widzialem jakies testy teściki i po miescie 4.0 palilo od 13l/100 km przy lekkiej nodze ;]

Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??


www.ridazunit.pl

kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-03, 10:04

ziolo pisze:Do jakiego przebiegu moge byc spokojny o bezawaryjnosc auta ??

Co do spalania to widzialem jakies testy teściki i po miescie 4.0 palilo od 13l/100 km przy lekkiej nodze ;]

Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??
w tym aucie nie licz na lekką nogę :P


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-07-03, 10:04

ziolo pisze:Do jakiego przebiegu moge byc spokojny o bezawaryjnosc auta ??
Pewnie tak jak w każdym aucie - zależy od tego jak Ci się trafi i jak będziesz je użytkować. Nie są to jakieś bardzo awaryjne samochody, bo są raczej proste w budowie.
ziolo pisze: Co do spalania to widzialem jakies testy teściki i po miescie 4.0 palilo od 13l/100 km przy lekkiej nodze ;]
Przy cieższej pali mi 20 - ale po Warszawie, a tu są masakryczne korki.
ziolo pisze: Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??
Wloty za drzwiami nie są montowane fabrycznie, więc to czy mają tam siatkę zależy od tego co sobie zamontujesz.



Awatar użytkownika
ziolo
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2009-07-01, 21:39

Post autor: ziolo » 2009-07-03, 10:07

kaes pisze:w tym aucie nie licz na lekką nogę
sie domyslam - ja mam ogolnie ciezka noge - dlatego przyszla zona meczy mnie o diesla (tfu tfu tfu) - chyba zeby oszczednosc z paliwa miala na kosmetyczke ;) - ale ja sie nie dam :) do wesela mam zamiar jechac wlasnym mustangiem :)


www.ridazunit.pl

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-07-03, 10:11

ziolo pisze:Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??
w 99% to są atrapy które mają tylko wyglądać i nie ma zanaczenia czy są siatkowane czy pełne - zależy co się komu podoba - jak napisał kuczko, nie było tego w serii z tego co kojarzę w California Special było to w pakiecie.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

expLOSIV
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
Model: GT'05 Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny + srebrne pasy
Kontakt:

Post autor: expLOSIV » 2009-07-03, 10:29

Z silnikiem V8 4,6 w korkach nie schodzę poniżej 21-22 :< na trasie min. to 15.
Silnik 4.0 jest sporo oszczędniejszy ale też i słabszy :).

Mechanicznie auto jest proste jak cep, jeśli dobrze kupisz, NIEBITE (na co szczerze bym nie liczyl w przedziale do 75k... niebite w ogole ciezko znalezc, a ja sie trafia bez rozpadajacych sie silnikow przez dolozone kompresory to oscyluja w granicy 90k...) i nie zajezdzone przez jakiegos malo rozumnego tunera ktory zapominal wymieniac plyny... :), bedziesz jezdzic i lac paliwo zadowolony ... badz mniej ... :)

Światła właśnie przerobiłem na xenony, oryginalne reflektory, soczewki i przetwornice z lexusa. Elektryka da się zrobić dobrze, o ile robi to ktoś, kto ma pojęcie.

Elekrtyka nie wiem, mam auto króciutko. Elektronicznie auto jest banalne, do beemki mu daleko - ale taki jego urok. Nie ma się prawie co psuć :).

Skrzynia biegów jest głośna, ma delikatne luzy jak się okazuje, ale daje radę jeśli będziesz o nią dbać, dopinać biegi i wymieniać olej :)

Generalnie z mojej perspektywy jedyne wady tych aut to właśnie luzy na skrzyni i moście. Sądziłem ze to efekt eksploatacji mego egzemplarza przez poprzednika, ale okazuje się, ze te modele tak mają... Generalnie 2 godziny jazdy i nabierasz umiejętność operowania tak, aby nie stukało :).

No, pomijając latającą maskę...



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-03, 10:47

A montował ktos moze wloty ( przy tylnych nadkolach ) klei je sie czy jak ??



expLOSIV
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
Model: GT'05 Premium
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny + srebrne pasy
Kontakt:

Post autor: expLOSIV » 2009-07-03, 11:18

Kumpel montował na tzw. "barbarzyńce" - wyciął blachę, zamontował na wcisk na zaczepy dodatkowo klejąc silikonem.


[img]http://explosiv.pl/gallery/mustang/lmx/mk_sig.jpg[/img]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-03, 11:20

Rany ja bym nie pociol nadkola - a niewiecie czy kupujac takie cos to producent tak zaleca ??



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-03, 12:35

jak kupisz "z górnej półki" to raczej nie masz się chyba o co bać jak zrobisz zgodnie z dołączoną instrukcją.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-07-03, 13:12

kaes pisze:jak kupisz "z górnej półki" to raczej nie masz się chyba o co bać jak zrobisz zgodnie z dołączoną instrukcją.
bo ja wlasnie je zamowilem - juz chyba sa w polsce ?? z shelby performance - ale jak beda lipne to wywale je do kosza ..



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-07-03, 13:14

z shelby powiadasz? to pewnie te co ja chce docelowo :) to jak będa lipne to nie wywalaj tylko daj znać :D


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Post autor: Madasek » 2009-07-03, 14:11

AluStar pisze:
kaes pisze:jak kupisz "z górnej półki" to raczej nie masz się chyba o co bać jak zrobisz zgodnie z dołączoną instrukcją.
bo ja wlasnie je zamowilem - juz chyba sa w polsce ?? z shelby performance - ale jak beda lipne to wywale je do kosza ..
:P hihih 3m doublesided tape included :D tam sie wszystko tak montuje



ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”