[HELP]Zakup- wiadomosci ogolne ;]
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
[HELP]Zakup- wiadomosci ogolne ;]
Witam.
Jestem tutaj nowy :)
Mam zamiar zakupić mustanga po roku 2005. Preferowane 4.0 lub max 4,6 v8. Roush lub 4.0 roush look ;) GT sellen ... Cena jaka jestem w stanie zaplacic to ~ 70-75K PLN.
Jako ze nowych autach amerykanskich jestem zielony prosze o info co sie najbardziej sypie w nowych mustangach. Jak ze spalaniem ?, jak skrzynia biegow daje rade ? jak z elektryka i elektronika ?
Dzieki za wszelkie info.
Pozdrawiam.
Z.
Jestem tutaj nowy :)
Mam zamiar zakupić mustanga po roku 2005. Preferowane 4.0 lub max 4,6 v8. Roush lub 4.0 roush look ;) GT sellen ... Cena jaka jestem w stanie zaplacic to ~ 70-75K PLN.
Jako ze nowych autach amerykanskich jestem zielony prosze o info co sie najbardziej sypie w nowych mustangach. Jak ze spalaniem ?, jak skrzynia biegow daje rade ? jak z elektryka i elektronika ?
Dzieki za wszelkie info.
Pozdrawiam.
Z.
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
najczęściej się sypie elektryka jak przerabiasz światła na legalne w Polsce. spalanie - mój rekord - płynna jazda 110-120 z Wawy do Krakowa, 8.5l. Po mieście ok 16.5 l.
Skrzynia daje radę chociaż raz mi się zdarzyło, że odmówiła posłuszeństwa
Poza tym to Mustang najbardziej sypie portfel.
Skrzynia daje radę chociaż raz mi się zdarzyło, że odmówiła posłuszeństwa


Poza tym to Mustang najbardziej sypie portfel.
CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Do jakiego przebiegu moge byc spokojny o bezawaryjnosc auta ??
Co do spalania to widzialem jakies testy teściki i po miescie 4.0 palilo od 13l/100 km przy lekkiej nodze ;]
Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??
Co do spalania to widzialem jakies testy teściki i po miescie 4.0 palilo od 13l/100 km przy lekkiej nodze ;]
Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??
www.ridazunit.pl
-
- Forumowicz
- Posty: 814
- Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
- Model: 2007
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
- Kontakt:
w tym aucie nie licz na lekką nogęziolo pisze:Do jakiego przebiegu moge byc spokojny o bezawaryjnosc auta ??
Co do spalania to widzialem jakies testy teściki i po miescie 4.0 palilo od 13l/100 km przy lekkiej nodze ;]
Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??

CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

-
- Forumowicz
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
- Model: V6 2005
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Kontakt:
Pewnie tak jak w każdym aucie - zależy od tego jak Ci się trafi i jak będziesz je użytkować. Nie są to jakieś bardzo awaryjne samochody, bo są raczej proste w budowie.ziolo pisze:Do jakiego przebiegu moge byc spokojny o bezawaryjnosc auta ??
Przy cieższej pali mi 20 - ale po Warszawie, a tu są masakryczne korki.ziolo pisze: Co do spalania to widzialem jakies testy teściki i po miescie 4.0 palilo od 13l/100 km przy lekkiej nodze ;]
Wloty za drzwiami nie są montowane fabrycznie, więc to czy mają tam siatkę zależy od tego co sobie zamontujesz.ziolo pisze: Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
w 99% to są atrapy które mają tylko wyglądać i nie ma zanaczenia czy są siatkowane czy pełne - zależy co się komu podoba - jak napisał kuczko, nie było tego w serii z tego co kojarzę w California Special było to w pakiecie.ziolo pisze:Pytanko odnosnie wlotow za drzwiami. W niektorych GT widze ze sa one z siatka, a w niektorych widze ze sa pelne. od czego to zalezy ??
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 52
- Rejestracja: 2009-06-09, 15:45
- Model: GT'05 Premium
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny + srebrne pasy
- Kontakt:
Z silnikiem V8 4,6 w korkach nie schodzę poniżej 21-22
na trasie min. to 15.
Silnik 4.0 jest sporo oszczędniejszy ale też i słabszy
.
Mechanicznie auto jest proste jak cep, jeśli dobrze kupisz, NIEBITE (na co szczerze bym nie liczyl w przedziale do 75k... niebite w ogole ciezko znalezc, a ja sie trafia bez rozpadajacych sie silnikow przez dolozone kompresory to oscyluja w granicy 90k...) i nie zajezdzone przez jakiegos malo rozumnego tunera ktory zapominal wymieniac plyny...
, bedziesz jezdzic i lac paliwo zadowolony ... badz mniej ... 
Światła właśnie przerobiłem na xenony, oryginalne reflektory, soczewki i przetwornice z lexusa. Elektryka da się zrobić dobrze, o ile robi to ktoś, kto ma pojęcie.
Elekrtyka nie wiem, mam auto króciutko. Elektronicznie auto jest banalne, do beemki mu daleko - ale taki jego urok. Nie ma się prawie co psuć
.
Skrzynia biegów jest głośna, ma delikatne luzy jak się okazuje, ale daje radę jeśli będziesz o nią dbać, dopinać biegi i wymieniać olej
Generalnie z mojej perspektywy jedyne wady tych aut to właśnie luzy na skrzyni i moście. Sądziłem ze to efekt eksploatacji mego egzemplarza przez poprzednika, ale okazuje się, ze te modele tak mają... Generalnie 2 godziny jazdy i nabierasz umiejętność operowania tak, aby nie stukało
.
No, pomijając latającą maskę...

Silnik 4.0 jest sporo oszczędniejszy ale też i słabszy

Mechanicznie auto jest proste jak cep, jeśli dobrze kupisz, NIEBITE (na co szczerze bym nie liczyl w przedziale do 75k... niebite w ogole ciezko znalezc, a ja sie trafia bez rozpadajacych sie silnikow przez dolozone kompresory to oscyluja w granicy 90k...) i nie zajezdzone przez jakiegos malo rozumnego tunera ktory zapominal wymieniac plyny...


Światła właśnie przerobiłem na xenony, oryginalne reflektory, soczewki i przetwornice z lexusa. Elektryka da się zrobić dobrze, o ile robi to ktoś, kto ma pojęcie.
Elekrtyka nie wiem, mam auto króciutko. Elektronicznie auto jest banalne, do beemki mu daleko - ale taki jego urok. Nie ma się prawie co psuć

Skrzynia biegów jest głośna, ma delikatne luzy jak się okazuje, ale daje radę jeśli będziesz o nią dbać, dopinać biegi i wymieniać olej

Generalnie z mojej perspektywy jedyne wady tych aut to właśnie luzy na skrzyni i moście. Sądziłem ze to efekt eksploatacji mego egzemplarza przez poprzednika, ale okazuje się, ze te modele tak mają... Generalnie 2 godziny jazdy i nabierasz umiejętność operowania tak, aby nie stukało

No, pomijając latającą maskę...
- Madasek
- Forumowicz
- Posty: 504
- Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
- Model: 2007 Shelby GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny srebrne pasy
AluStar pisze:bo ja wlasnie je zamowilem - juz chyba sa w polsce ?? z shelby performance - ale jak beda lipne to wywale je do kosza ..kaes pisze:jak kupisz "z górnej półki" to raczej nie masz się chyba o co bać jak zrobisz zgodnie z dołączoną instrukcją.

