1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-04, 20:05

Witam w dziale 4 generacja.
Narkotyk o nazwie "Mustang" zjadł mój umysł i racjonalne myślenie więc powiększyłem "stajenkę" o 4 generację :D
Autko stało dość długo więc lakier był ostro "zapyziały", ale po całym dniu szorowania ukazał się całkiem znośny efekt.
Zacząłem od usuwania pozostałości pasów które ktoś strasznie nieudolnie drapał!!
Efekt pracy poprzedników jest taki,że przednia maska i prawdopodobnie tylna klapa będą jutro malowane.
Będę zdawał relację i na pewno pytał...ach to zgłębianie tajników poszczególnych generacji :D
Załączniki
IMG_0315.JPG
IMG_0316.JPG
IMG_0320.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Przemek64 » 2017-06-04, 20:11

Ja zawsze mówię że to nieuleczalna choroba która postępuje ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-05, 19:33

Poszukuje przedniego pasa......ktoś...coś?
Załączniki
IMG_0336.JPG
IMG_0332.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2134
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: stang232 » 2017-06-05, 20:21

towar mocno deficytowy, ostatnio udało mi się wyrwać jedyny dostępny na rynku. Chyba najszybciej będzie zakupić z USA


Obrazek

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-06, 08:39

Oj tam,oj tam ..nie przesadzaj dostępna od reki na znanym portalu krajowym, tylko cena "nie najniższa" ,ale jakoś przetrawiłem:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-09, 19:23

Pas dotarł już wstawiony, dobrze wydane 630zł. po odświeżeniu całkiem inny przód.
Jak bym znalazł jeszcze nowe lampy na Europe to jak nowy.
Lewa strona zawieszenia ogarnięta,wymieniłem sworzeń wahacza (strasznie skrzypiał :D ) wypiaskowałem graty i zakonserwowałem.
A na deser..... dorabianie regulatorów reflektorów......nie chciało mi się czekać 2 tyg. na przesyłkę i kolejne "wyrwane" godziny z życiorysu ;)
Załączniki
IMG_0347.JPG
"pranie" się suszy
IMG_0348.JPG
zawieszenie przed
IMG_0361.JPG
zawieszenie po
IMG_0375.JPG
z nowym pasem
IMG_0377.JPG
Regulatory made in Stalowy:)


kultura techniczna-to lubię

danek
Forumowicz
Posty: 348
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: danek » 2017-06-09, 22:25

ładnie ładnie :)



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-12, 20:14

Przyszła pora na poprawienie "porobionego wydechu", "fachowcy" tak wstawili prawy tłumik,że każda nierówność była moja ;)
Załączniki
IMG_0480.JPG
IMG_0485.JPG
IMG_0486.JPG


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Rockmancar
Forumowicz
Posty: 201
Rejestracja: 2016-11-02, 00:03
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8
Kolor: Bright Atlantic Blue
Lokalizacja:: Konin
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Rockmancar » 2017-06-12, 23:01

Czym konserwowałeś to zawieszenie jeśli można spytać? :D
Malowałeś tak jak "leży" na zdjęciu czy rozbierałeś?



Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-13, 08:19

Wszystko prócz zwrotnicy(której nie warto malować) zostało rozebrane piaskowane i malowane natryskowo (grunto-emalia UrkiPurSat jak dobrze pamiętam ,farba przetestowana przeze mnie na konstrukcjach:)
Elementy podwozia- konserwacja gumowa -natrysk struktura baranka.
Malowanie poskładanego zawieszenia "na aucie" moim zdaniem mija się z celem ,bo i tak największe ogniska korozji zostaną nie tknięte, chyba że jak większość firm robimy auto na sprzedaż wtedy wszystko na czarno i "będzie Pan zadowolony" :D


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-16, 15:17

Walka z uporządkowaniem auta trwa :D Niestety będę chyba musiał się z nim rozstać,żonie po 2 przejażdżkach z "dziećmi z tyłu" nie bardzo przypadł do gustu a ja stawiam na 1-generację więc coś za coś ;)
Tak czy inaczej trzeba go doprowadzić do ładu żeby był z niego pożytek. Wymieniłem świece zapłonowe, bo lubiał sobie huknąć "na gazie" i problem minął.
Oczywiście pozostał problem "cheka" na gazie ,który poprzedni właściciel "naprawił" wyjmując żarówkę kontrolki :zly:
Na etylinie nie wbija , na gazie po chwili P0171 i P0174, sprawdzam po kolei co sie da ,ale na dziś za niskie obroty silnika na LPG ,i co dziwne obroty i na gazie i na benzynie spadają po załączeniu większego obciążenia elektrycznego choć poziom ładowania jest bez zmian? Załącza się wentylator obroty spadają pomimo ładowania 14,2V bez zmian, to samo przy włączeniu ogrzewania tylnej szyby. Zapiąłem dodatkową masę między minusem a silnikiem-bez zmian.
Obroty spadają też drastycznie po włączeniu D lub R, by na N lub P znowu wzrosnąć (i Gaz i benzyna)?
Dodam,że "na pokładzie" zwykła "analogowa" instalacja LPG ,wpięta po prostu w chamski sposób, cały czas tą pajęczynę próbuje poprawić.
I oczywiście założony filtr stożkowy -w podobny sposób jak instalacja LPG :zly:
I ostatnia rzecz która mnie ciekawi,jako że nie mam doświadczenia z tym modelem- powolne spadanie prędkości obrotowej silnika (film) " onclick="window.open(this.href);return false; , czy tak ma być? bo moim zdaniem troszkę dziwne?
Pozdrawiam i czekam na porady gdzie najpierw wsadzić łapy :D
Załączniki
IMG_0492.jpg
stare świece:)


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: Rezor » 2017-06-16, 15:25

radoslawstalowy pisze: Obroty spadają też drastycznie po włączeniu D lub R, by na N lub P znowu wzrosnąć (i Gaz i benzyna)?
O ile dobrze pamiętam to spadek obrotów jest normalny. Zapinasz skrzynię więc to tak jakbyś w manualu delikatnie puszczał sprzęgło przy wcisniętym hamulcu. Jeżeli spadają za bardzo to jeszcze kwestia regulacji IAC


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-16, 15:34

Dzięki,tak też sądziłem ,na gazie mam za niskie obroty więc jest to odczuwalne, pozostaje cała reszta :D


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-17, 18:48

Dziś "zaimpletowałem" mały teścik krokówki LPG. Wyniki na filmie, ręka się trzęsie od taktowania "ręcznego" kroków :D ale tak czy inaczej silnik wypadł marnie- może to kwestia nieodpowiedniego sterownika bo podłączyłem drugi i to samo ." onclick="window.open(this.href);return false;
Reasumując krokówka poszła "na półkę" założyłem register ustawiłem "na oko" i efekty są takie:
-przestał gasnąć na LPG ,choć obroty po włączeniu D lub R są nadal za niskie ,
-wyraźna poprawa mocy na LPG wręcz lepsza niż na benzynie :hurra:
Pewnie odbije się to na zużyciu gazu ,ale to mnie najmniej martwi (jak się zmieści do 20l to będzie git) :D
Cały czas mam wrażenie ,że czuję gaz w trakcie jazdy i po zgaszeniu auta, są jakieś mierniki ,którymi można zmierzyć szczelność, bo może jestem przewrażliwiony?


kultura techniczna-to lubię

Awatar użytkownika
radoslawstalowy
Stowarzyszenie MKP
Posty: 261
Rejestracja: 2016-10-15, 20:49
Model: Coupe 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: silver blue
Kontakt:

Re: 1995 3,8 V6 choroba postępuje:)

Post autor: radoslawstalowy » 2017-06-17, 18:56

I byłbym zapomniał -parę fotek po wymianie pasa i malowaniu :D
Załączniki
10.jpg
20.jpg
30.jpg


kultura techniczna-to lubię

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”