MUSTANG 2017 OPINIE

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Kusza85

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: Kusza85 » 2017-04-28, 15:22

Marcelkr pisze:Dziękuję, wreszcie fakty- doceniam:-)
Czyli na rynku wtórnym niszowy będzie Ecoboost a v8 jako bestseller sprzedaży będzie niczym paseratti w tdi.

A merytorycznie chcesz się odnieść do artykułu?
Czy bajki opowiadasz jak przy wysylce pracowników za granice żeby pozbyć się leasingu.
Widzę kolego, że masz jakiś problem ze sobą - swoim EB i chyba lejce Ci się poje.... i trochę się z komentarzami zagalopowałeś...
Doradzam dać sobie trochę na wstrzymanie i odpi.... się od mojej strefy prywatnej bo chu... Ci do tego.



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: deeboy » 2017-04-28, 16:51

Krótko i na temat: ecobiust jest w jednej kwestii lepszy od GT - spala 2l /100 mniej a we wszelkich innych aspektach jest gorszy i tyle. Ja wybrałbym GT nawet gdyby palił 10l więcej :cisza:



Marcelkr
Młodszy Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 2016-12-15, 19:07
Model: Ecoboost , manual
Kolor: Czerwony

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: Marcelkr » 2017-04-28, 17:01

Kusza85 pisze:
Marcelkr pisze:Dziękuję, wreszcie fakty- doceniam:-)
Czyli na rynku wtórnym niszowy będzie Ecoboost a v8 jako bestseller sprzedaży będzie niczym paseratti w tdi.

A merytorycznie chcesz się odnieść do artykułu?
Czy bajki opowiadasz jak przy wysylce pracowników za granice żeby pozbyć się leasingu.
Widzę kolego, że masz jakiś problem ze sobą - swoim EB i chyba lejce Ci się poje.... i trochę się z komentarzami zagalopowałeś...
Doradzam dać sobie trochę na wstrzymanie i odpi.... się od mojej strefy prywatnej bo chu... Ci do tego.

Renoma biznesu to nie sfera prywatna a z moim Konikiem jest wszystko ok więc w przeciwieństwie do Ciebie go nie sprzedaję i się nie unoszę w tym temacie .
Rzetelność informacji liczy się zarówno w biznesie jak i na forum.




Moje spostrzeżenia dotyczące jazdy v8 to faktycznie genialny dźwięk , wolnossaca klasyczna jednostka ale pali jak smok bo ponad 22l po mieście to dla mnie spalanie jak smok. Dodatkowo z tylu opona szersza niż z przodu co powoduje że walczysz z koleinami i zostawiasz 4 ślady.


A ecoboost lepiej wyważony przez co wyższe osiągane są prędkości graniczne(to z artykułu), łatwe prowadzenie i wyprowadzenie z poślizgu- to z autopsji. Osiągi.....jak komuś 5,8 do 100 mało to HD Customs i jest 405KM i ponad 600NM . Przy okazji może palić naprawdę mało .

To moje zdanie a kompendium wiedzy i opinię miarodajnej ilość użytkowników można znaleźć na mustang6g.com
Ostatnio zmieniony 2017-04-28, 18:27 przez Marcelkr, łącznie zmieniany 4 razy.



Alcudi
Posty: 6
Rejestracja: 2016-12-30, 22:47
Model: EB

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: Alcudi » 2017-04-28, 17:21

Tak polzartem....Zastanów się jaki silnik chcesz
Załączniki
00-16-14-jesus-says-meme-generator-jesus-says-your-v8-still-don-t-compensate-your-mini-dick-1d6533.jpg



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: veeefour » 2017-04-28, 18:21

Marcelkr pisze: Moje spostrzeżenia dotyczące jazdy v8 to faktycznie genialny dźwięk , wolnossaca klasyczna jednostka ale pali jak smok bo ponad 22l po mieście to dla mnie spalanie jak smok. Dodatkowo z tylu opona szersza niż z przodu co powoduje że walczysz z koleinami i zostawiasz 4 ślady.


A ecoboost lepiej wyważony przez co wyższe osiągane są prędkości graniczne(to z artykułu), łatwe prowadzenie i wyprowadzenie z poślizgu- to z autopsji. Osiągi.....jak komuś 5,8 do 100 mało to HD Customs i jest 405KM i ponad 600NM . Przy okazji może palić naprawdę mało .
Nie wiem skad ty to wziales...nigdy mi nie spalil podaczas normalnego jezdzenia w miescie wiecej jak 16...
Znajomego Focus z tym silnikiem(wlasciwie Mustang Ekofurz to taki Focus Coupe) pali ponad 20l w miescie...no to dopiero draka.

Modyfikacje modyfikacjami...obecnie jestem w stanie zejsc do 4s do 100 z emeryckim przelozeniem 3.15...
zakladam wkrotce Torsena z 3.55 wiec bedzie ponizej 4s do osiagniecia - taki wynik w EB to tylko marzenie...



Awatar użytkownika
deeboy
Forumowicz
Posty: 411
Rejestracja: 2015-05-12, 19:07
Model: GT S550 MT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: deeboy » 2017-04-28, 18:32

Marcelkr pisze:
Kusza85 pisze:
Marcelkr pisze:Dziękuję, wreszcie fakty- doceniam:-)
Czyli na rynku wtórnym niszowy będzie Ecoboost a v8 jako bestseller sprzedaży będzie niczym paseratti w tdi.

A merytorycznie chcesz się odnieść do artykułu?
Czy bajki opowiadasz jak przy wysylce pracowników za granice żeby pozbyć się leasingu.
Widzę kolego, że masz jakiś problem ze sobą - swoim EB i chyba lejce Ci się poje.... i trochę się z komentarzami zagalopowałeś...
Doradzam dać sobie trochę na wstrzymanie i odpi.... się od mojej strefy prywatnej bo chu... Ci do tego.

Renoma biznesu to nie sfera prywatna a z moim Konikiem jest wszystko ok więc w przeciwieństwie do Ciebie go nie sprzedaję i się nie unoszę w tym temacie .
Rzetelność informacji liczy się zarówno w biznesie jak i na forum.




Moje spostrzeżenia dotyczące jazdy v8 to faktycznie genialny dźwięk , wolnossaca klasyczna jednostka ale pali jak smok bo ponad 22l po mieście to dla mnie spalanie jak smok. Dodatkowo z tylu opona szersza niż z przodu co powoduje że walczysz z koleinami i zostawiasz 4 ślady.


A ecoboost lepiej wyważony przez co wyższe osiągane są prędkości graniczne(to z artykułu), łatwe prowadzenie i wyprowadzenie z poślizgu- to z autopsji. Osiągi.....jak komuś 5,8 do 100 mało to HD Customs i jest 405KM i ponad 600NM . Przy okazji może palić naprawdę mało .

To moje zdanie a kompendium wiedzy i opinię miarodajnej ilość użytkowników można znaleźć na mustang6g.com

Jako że ecobiust wygląda jak musclecar to wielu gapiów pewnie prosi o przygazówkę lub o otwarcie maski. Ich miną musi być bezcenna gdy zobaczą tam to samo co u szwagra w Focusie :hurra:

Gdybym od razu się zorientował że z tyłu są szersze opony to w życiu nie kupił bym GT. Nie da się jechać a koleiny to dramat.... Człowieku... Błagam o litość :)



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: veeefour » 2017-04-28, 18:35

deeboy pisze: Gdybym od razu się zorientował że z tyłu są szersze opony to w życiu nie kupił bym GT. Nie da się jechać a koleiny to dramat.... Człowieku... Błagam o litość :)
255 z przodu i 295 z tylu...kufa co ja narobilem...zaraz sie pewnie zabije ;)



Marcelkr
Młodszy Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 2016-12-15, 19:07
Model: Ecoboost , manual
Kolor: Czerwony

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: Marcelkr » 2017-04-28, 18:43

veeefour pisze:
Marcelkr pisze: Moje spostrzeżenia dotyczące jazdy v8 to faktycznie genialny dźwięk , wolnossaca klasyczna jednostka ale pali jak smok bo ponad 22l po mieście to dla mnie spalanie jak smok. Dodatkowo z tylu opona szersza niż z przodu co powoduje że walczysz z koleinami i zostawiasz 4 ślady.


A ecoboost lepiej wyważony przez co wyższe osiągane są prędkości graniczne(to z artykułu), łatwe prowadzenie i wyprowadzenie z poślizgu- to z autopsji. Osiągi.....jak komuś 5,8 do 100 mało to HD Customs i jest 405KM i ponad 600NM . Przy okazji może palić naprawdę mało .
Nie wiem skad ty to wziales...nigdy mi nie spalil podaczas normalnego jezdzenia w miescie wiecej jak 16...
Znajomego Focus z tym silnikiem(wlasciwie Mustang Ekofurz to taki Focus Coupe) pali ponad 20l w miescie...no to dopiero draka.

Modyfikacje modyfikacjami...obecnie jestem w stanie zejsc do 4s do 100 z emeryckim przelozeniem 3.15...
zakladam wkrotce Torsena z 3.55 wiec bedzie ponizej 4s do osiagniecia - taki wynik w EB to tylko marzenie...
Wierzę.
10.7 MPG , to ok 22l, miałem auto na 40 minut i to fakt nie jechałem na styl emeryta ale dość dynamicznie- przedział 2,5 do 4 tys obrotow( więcej nie było potrzeby) .
To tak samo jak z EB, jak go odebrałem palił 15 po mieście, teraz mam 12, kwestia stylu jazdy i nacieszenia się.
Chyba nie negujesz że zużycie zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy?



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: veeefour » 2017-04-28, 19:14

Masz oczywiscie racje - tylko ja generalnie nie czaje kupowania Mustanga z jednoczesnym planem na oszczedzanie paliwa.
Gadanie, ze V8 jest be bo pali 22l(co notabene nie jest prawda)i cza kupic EB jest delikatnie mowiac "pupulistyczne".

Ludzkosc doszla juz do max sprawnosci silnikow spalinowych i zadna technologia tego nie poprawi w znaczacym stopniu.
Sprawnosc silnika spalinowego jest jaka jest i inna nie bedzie(chyba, ze tylko gorsza). Bajki producentow o tym, ze auto
z TI4 o mocy 300 koni pali do 20% mniej niz auto z NA V6 o tej samej mocy to czysty marketing z pulapka typu nie o 20%
tylko do 20% mniej. Benzyna ma swoja srednia kalorycznosc a sposob jej spalania obecnie stosowany jest ustalony od lat.
Wiadomo ile trzeba spalic zeby uzyskac taka moc - mozna to dokladnie policzyc.

Teraz tak calkiem na powaznie.
Silnik 2.3l to dobra jednostka ktora bazuje na jednostce 2.0 ktora powstala w 2008r na bazie bardzo znanego silnika Mazdy 2.0 L czyli LF-DE, LF-VE, LF-VD.
Niestety te silniki ostatnimi czasy sa wg mnie zbytnio wysilane i jest cala masa awari na ich temat w sieci - doczekaly sie nawet nicka "eco boom".
Tu bez uszczypliwosci - te silniki do zbytnio udanych nie naleza.



SBK00pl
Forumowicz
Posty: 399
Rejestracja: 2016-07-26, 09:08
Model: 4,6 GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black
Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: SBK00pl » 2017-04-28, 19:20

Za to 3.7 są dobre, oszczędne ale z czasem i tak chce się V8. Ja już chcę V8. Gdyby 3.7 było oferowane w PL nie byłoby takiego problemu z EcB.


Ex Clk430 V8 USA Amg pack
Ex Clk500 V8 USA Amg pack
Ex E500 V8 E63 pack
Ex 2012 Mustang 3,7 Premium Pony
Ex 2013 Mustang GT
Ex 2014 Mustang V6

2010 Camaro SS 6,2 Sinister Aero MBRP Performance
2015 Dodge Challenger SXT Plus

Marcelkr
Młodszy Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 2016-12-15, 19:07
Model: Ecoboost , manual
Kolor: Czerwony

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: Marcelkr » 2017-04-28, 21:50

veeefour pisze:Masz oczywiscie racje - tylko ja generalnie nie czaje kupowania Mustanga z jednoczesnym planem na oszczedzanie paliwa.
Gadanie, ze V8 jest be bo pali 22l(co notabene nie jest prawda)i cza kupic EB jest delikatnie mowiac "pupulistyczne".

Ludzkosc doszla juz do max sprawnosci silnikow spalinowych i zadna technologia tego nie poprawi w znaczacym stopniu.
Sprawnosc silnika spalinowego jest jaka jest i inna nie bedzie(chyba, ze tylko gorsza). Bajki producentow o tym, ze auto
z TI4 o mocy 300 koni pali do 20% mniej niz auto z NA V6 o tej samej mocy to czysty marketing z pulapka typu nie o 20%
tylko do 20% mniej. Benzyna ma swoja srednia kalorycznosc a sposob jej spalania obecnie stosowany jest ustalony od lat.
Wiadomo ile trzeba spalic zeby uzyskac taka moc - mozna to dokladnie policzyc.

Teraz tak calkiem na powaznie.
Silnik 2.3l to dobra jednostka ktora bazuje na jednostce 2.0 ktora powstala w 2008r na bazie bardzo znanego silnika Mazdy 2.0 L czyli LF-DE, LF-VE, LF-VD.
Niestety te silniki ostatnimi czasy sa wg mnie zbytnio wysilane i jest cala masa awari na ich temat w sieci - doczekaly sie nawet nicka "eco boom".
Tu bez uszczypliwosci - te silniki do zbytnio udanych nie naleza.
Z tą sprawnością się do końca nie zgodzę, jak to z postępem bywa im większe zaawansowane tym mniejsze efekty .Choć przykład Mazdy która prezentuje silnik benzynowy z stopniem sprężania 18:1 w technologii HCCI, której sprawność jest o 30% większa niż bieżących silników pozwala mieć nadzieję .
Ale ok, dziś liczy się coś innego -wmowili społeczeństwu że chcą autonomiczne pojazdy, coraz więcej gadżetów w aucie a silnik się nie liczy. Z punktu widzenia producenta lepiej ciąć koszty i inwestować w optymalizacje procesu i produktu w tym specjalne postarzanie produktu.

Nie spotkałem się z ecobum oprócz my2015 , na Mustang6g.com nikt nie miał takiego przypaku po za my2015 z Hiszpańskim silnikiem , my2016 i 2017 mają silnik z Cleveland .
Tak na marginesie wszystkie my2015 miały ecobum powyżej 400hp.- whp autokorekta zrobiła.
Ostatnio zmieniony 2017-04-29, 17:54 przez Marcelkr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: veeefour » 2017-04-28, 22:34

Marcelkr pisze: Z tą sprawnością się do końca nie zgodzę, jak to z postępem bywa im większe zaawansowane tym mniejsze efekty .Choć przykład Mazdy która prezentuje silnik benzynowy z stopniem sprężania 18:1 w technologii HCCI, której sprawność jest o 30% większa niż bieżących silników pozwala mieć nadzieję .
Ale ok, dziś liczy się coś innego -wmowili społeczeństwu że chcą autonomiczne pojazdy, coraz więcej gadżetów w aucie a silnik się nie liczy. Z punktu widzenia producenta lepiej ciąć koszty i inwestować w optymalizacje procesu i produktu w tym specjalne postarzanie produktu.

Nie spotkałem się z ecobum oprócz my2015 , na Mustang6g.com nikt nie miał takiego przypaku po za my2015 z Hiszpańskim silnikiem , my2016 i 2017 mają silnik z Cleveland .
Tak na marginesie wszystkie my2015 miały ecobum powyżej 400whp.
Tu nie ma co sie zgadzac - to czysta fizyka. Odnosilem tu sie do klasycznych silnikow - o zaplonie iskrowym.

Z 2015r wybucho ich chyba z 50% z tego co wyprodukowali...kazdy sobie sam info poszuka...bo naprawde latwo znalezc. 20s szukania:
http://www.mustang6g.com/forums/showthread.php?t=78230" onclick="window.open(this.href);return false;

Tak na marginesie wszystkie my2015 miały ecobum powyżej 400whp. - nie wiem co mam o tym myslec?



mjaza
Forumowicz
Posty: 277
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: mjaza » 2017-04-29, 02:26

Ecoboost czy 3.7 sa bardzo dobrymi silnikami. Jednakze przy takim jaki jest cenniku nowych auta w polsce zakup innego mustanga niz v8 jest slaba decyzja finansowa. Porownajcie sobie ceny katalowego 2.3/3.7 vs 5.0 w EU vs USA. U nas ta roznica w salonie jest tak mala, ze tylko V8:) Przy okazji inna ciekawa kwestia - jak to jest, ze mustang w polsce jest tanszy niz w USA (vat, clo, akcyza sa podatkiem i do kazdego auta z usa trzeba doliczyc).

Przy autach uzywanych, to juz zupelnie inny temat i wtedy taki ecoboost/3.7 ma naprawde sens, jak ktos nie choruje na V8.



Awatar użytkownika
KGT
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
Model: s550 GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: MAGNETIC

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: KGT » 2017-04-29, 06:12

Marcelkr pisze:
Moje spostrzeżenia dotyczące jazdy v8 to faktycznie genialny dźwięk , wolnossaca klasyczna jednostka ale pali jak smok bo ponad 22l po mieście to dla mnie spalanie jak smok. Dodatkowo z tylu opona szersza niż z przodu co powoduje że walczysz z koleinami i zostawiasz 4 ślady.


A ecoboost lepiej wyważony przez co wyższe osiągane są prędkości graniczne(to z artykułu), łatwe prowadzenie i wyprowadzenie z poślizgu- to z autopsji. Osiągi.....jak komuś 5,8 do 100 mało to HD Customs i jest 405KM i ponad 600NM . Przy okazji może palić naprawdę mało .

To moje zdanie a kompendium wiedzy i opinię miarodajnej ilość użytkowników można znaleźć na mustang6g.com

Ciekawe teorie muszę przyznać, normalnie sam minister Antoni byłby dumny :zdziwko: . Od prawie dwóch lat jeżdżę i po mieście pali mi pomiędzy 17-18 a jeżdżę dynamicznie. Oczywiście, że da się 22 a nawet więcej :D ale eko biustem też się da. Co do kolein: nie zauważałem tego zjawiska szczesze mówiąc, nie wiem jak inni. Dopiero teraz jak wymieniłem koła na 265 przód i 305 tył to czuć koleiny. Coprawda testuję różne ciśnienia w oponach jak było go więcej to nie było tak źle z koleinami (może to zbieg okoliczności). Co do prowadzenia: GT super lata bokami jak się chce.



Awatar użytkownika
KGT
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
Model: s550 GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: MAGNETIC

Re: MUSTANG 2017 OPINIE

Post autor: KGT » 2017-04-29, 06:17

kosa pisze: Moja sugestia umów się na jazde próbną w Opolu na południu tylko oni manją samochód do jazd próbnych.
Jakieś 3 tygodnie temu byłem w salonie w Gdyni i też mieli samochód do jazd próbnych.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”