Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Awatar użytkownika
5um
Młodszy Forumowicz
Posty: 75
Rejestracja: 2016-06-07, 10:52
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czerwony

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: 5um » 2017-03-03, 21:27

Nic nie wymieniłem. Temperatura wzrosła i działa bez zarzutu. Akumulator tak jak opony na klimat gorącego Meksyku. Klimat polski nie służy. Dlatego jak próbowaliście odpalać w ciepłym garażu to wszystko działało. Generalnie akumulator trzeba wymienić bo sie zimą nie pojeździ.


Nie trać czasu na rzeczy na które nie masz wpływu.

Awatar użytkownika
KGT
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2015-03-16, 11:21
Model: s550 GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: MAGNETIC

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: KGT » 2017-03-04, 19:52

Jakiej pojemności macie akumulatory? Veeefour podawał, że ma 43 Ah. Dziś odpaliłem samochód po 6,5 tyg i bez problemu a to już jego druga zima, sprawdziłem przy okazji i mam 56Ah.



Awatar użytkownika
veeefour
Forumowicz
Posty: 1578
Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
Model: 2015 GT Fastback US
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race red AT
Kontakt:

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: veeefour » 2017-03-04, 22:39

No to przy okazji wiemy, ze aku tez na EU sa inne.

Potwierdzam - wieksze aku od mojego miala moja zona kiedys w Astrze ale jakos mi to problemow nie sprawia - odpala na dotyk.



art_noise
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2015-11-10, 21:31
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: red

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: art_noise » 2018-04-03, 20:59

I mnie dopadło :zly: Auto ostatnio odpalane w grudniu (przegląd). Od grudnia stało w garażu podziemnym (temperatura ok +10). Wczoraj podjechałem wyciągnąć konia z garażu i dupa. Zero prądu. Za cholerę nie udało mi się ściągnąć tej plastikowej osłonki z klamki za pomocą kluczyka. Dziś przyjechał assistance, pomęczył się z 10 minut i ściągnął plastikową osłonę. Potem kolejne 10 minut żeby otworzyć auto z klasycznego kluczyka. Dopiero kombinerki pomogły.
Auto odpalone. Pojeździłem godzinę by się podładował. Podjechałem pod dom, wyłączyłem ale odpalić ponownie się nie udało. Aku coś tam prądu ma bo wyświetlacze działają, ale za mało by był rozruch.
Jutro mnie czeka znów odpalanie po kablach :/
Pytanie czy aku już do wyrzucenia i trzeba kupić nowy? No i czy da się wymianę akumulatora od forda wyrwać w ramach gwarancji?


Mustang 2015 V8
Jeep Grand Cherooke 2011 V8 HEMI - ukradli spod domu :(
RangeRover 2010 V8 - koni więcej niż w mustangu :)
Jeep Grand Cherooke 2004 V8 4,7 zrobiony pod teren.

Awatar użytkownika
raffachi
Forumowicz
Posty: 153
Rejestracja: 2014-01-10, 17:20
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: raffachi » 2018-12-29, 12:27

Jednym z powodów rozładowywania akumulatora w 05-09 jest fabryczne radio shaker, co jakiś czas radio samo się aktywuje i sprawdza czy jest płyta, w ten sposób powoli pobiera energię i po ok 2 tyg. jak auto stoi jest lipa.
Przynajmniej u mnie tak było, czy to normalne że samo sie włącza? Nie wiem, ale jak radio jest sprawne to włącza się rzadko, jak ma zużytą zębatkę mechanizmu płyt CD to włącza się nawet kilkanaście razy na godzinę.

Pozdrawiam
Raffachi



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: siara » 2018-12-30, 19:41

Ja tez wymieniam po odpoczynku zimowym na wiosne nowy aku bo lipta te fabryczne jak cholera.

COs polecacie obecnie konkretnego?



Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 152
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: BloodyAnt » 2019-01-02, 12:00

5um pisze:
2017-03-03, 21:27
Nic nie wymieniłem. Temperatura wzrosła i działa bez zarzutu. Akumulator tak jak opony na klimat gorącego Meksyku. Klimat polski nie służy. Dlatego jak próbowaliście odpalać w ciepłym garażu to wszystko działało. Generalnie akumulator trzeba wymienić bo sie zimą nie pojeździ.
Moj meksykanski akumulator stał przez 2 miesiąca bez ruszania na zewnątrz podczas ostatniej amerykańskiej zimy gdzie temperatury sięgały -15C. Odpalił bez zająkniecia za 1 razem...



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: siara » 2019-01-02, 20:40

Jaki macie pobór prądu na?



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: Nix2 » 2019-01-06, 15:23

A sprecyzuj - o jaki pobór prądu chodzi ?



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: siara » 2019-01-07, 20:43

Na zgaszonym ile auto pobiera z wylaczonym osprzetem



genie
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2016-04-19, 13:16
Model: GT MY2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: genie » 2019-01-08, 12:44

W takiej sytuacji powinien pobierać poniżej 40 mA.
Im mniej tym lepiej.
U mnie przez założony przy zakupie dodatkowy immobilizer(utrudniający kradzież auta z dostępem bezkluczykowym) pobiera 60 mA i to niezależnie czy samochód otwarty czy zamknięty.
W ubiegłym roku w zimie po 2 tyg postoju również nie chciał odpalić.
Po tamtym zdarzeniu na dłuższe postoje podłączam elektroniczną ładowarkę.
Wg mnie Mustang EU powinien mieć akumulator o większej pojemności, powyżej 70 Ah ze względu na dużą ilość elektroniki pracującej cały czas.
Kolejny akumulator założę na pewno dużo pojemniejszy.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: Nix2 » 2019-01-08, 13:35

Takie 40mA to ciężko realnie i z małym błędem zmierzyć amperomierzem cęgowym - błąd pomiaru może być większy niż te 40mA...



genie
Stowarzyszenie MKP
Posty: 265
Rejestracja: 2016-04-19, 13:16
Model: GT MY2017
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: genie » 2019-01-09, 11:21

Pomiar cęgami nie wchodzi w rachubę, właśnie ze względu na ten błąd pomiaru.
Powinno się mierzyć prąd amperomierzem wpiętym pomiędzy zacisk a klemę.



Nix2
Forumowicz
Posty: 358
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: Nix2 » 2019-01-09, 13:19

Tak, chyba że mamy bardzo dobry ( i drogi ) cęgowy. A z klasycznym "szeregowym" amperomierzem
to też trzeba uważać, bo jak mamy mierzyć prąd rzędu miliamper, to miernik powinien być na zakresie miliamper...

A jak włączymy tylko zapłon to popłynie przez chwilę... kilkanaście, kilkadziesiąt amper...



Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1260
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Akumulator - rozładowany po 2 tygodniach postoju.

Post autor: siara » 2019-01-09, 23:18

Nie moge odszukac fotki z pomiaru z klemy mialem i wiem ze bylo za duzo...
Zrobie pomiar na dniach zamieszcze narazie mamy zime i nie dotykam auta od 2 miesiecy :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”