Terminator 2003 coupe SVT Cobra Torch Red
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Dzisiaj właśnie udało mi się zrobić kolejny upgrade za namową klubowego kolegi
Air ducty wraz z wężami doprowadzającymi powietrze chłodzące hamulce w okolice piasty + Ferodo FSF050. Jeszcze muszę zadbać o oplot stalowy.
Do tego przy okazji zrobiłem zaciski niczym z 10th anniversary
Jendocześnie pragnę uroczyście poinformować, że rodzina się powiększyłą i żółty już przyejchał:). Gotowy powienien być za ok miesiac także więcej szczegółowych informacji odnośnie żółtka wkrótce tymczasem spy photo!
Air ducty wraz z wężami doprowadzającymi powietrze chłodzące hamulce w okolice piasty + Ferodo FSF050. Jeszcze muszę zadbać o oplot stalowy.
Do tego przy okazji zrobiłem zaciski niczym z 10th anniversary
Jendocześnie pragnę uroczyście poinformować, że rodzina się powiększyłą i żółty już przyejchał:). Gotowy powienien być za ok miesiac także więcej szczegółowych informacji odnośnie żółtka wkrótce tymczasem spy photo!
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Zaciski w kolorze nadwozia
Czekamy na pomiary temperatur! Ciekaw jestem ile to daje. Może wyjmę przeciwmgielne..
Czekamy na pomiary temperatur! Ciekaw jestem ile to daje. Może wyjmę przeciwmgielne..
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Wcale nie musisz demontować przeciwmgielnych do takiej operacji Możesz nawet zamontować chin spojler ze szparą i dać air duct w kształcie końcówki odkurzacza pomiędzyjaco pisze: Może wyjmę przeciwmgielne..
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Myśle ze Jacek sie przejęzyczył i chodziło mu raczej o wyjecie DRL w Miejwce których idealnie wpasują sie air ducty. Chyba ze wolisz Jaco DRL nie przeciwmgielneRezor pisze:Wcale nie musisz demontować przeciwmgielnych do takiej operacji Możesz nawet zamontować chin spojler ze szparą i dać air duct w kształcie końcówki odkurzacza pomiędzyjaco pisze: Może wyjmę przeciwmgielne..
- jaco
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
- Model: Cobra 01
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Nie było pomyłki. Mam oryginalne przeciwmgielne 9cm i dodane DRL 7cm. Myślałem o wyjęciu większych i mniej użytecznych.sting pisze:Myśle ze Jacek sie przejęzyczył i chodziło mu raczej o wyjecie DRL w Miejwce których idealnie wpasują sie air ducty. Chyba ze wolisz Jaco DRL nie przeciwmgielneRezor pisze:Wcale nie musisz demontować przeciwmgielnych do takiej operacji Możesz nawet zamontować chin spojler ze szparą i dać air duct w kształcie końcówki odkurzacza pomiędzyjaco pisze: Może wyjmę przeciwmgielne..
W zasadzie można kupić DRL i przeciwmgielne w jednym i nie trzeba z niczego rezygnować.
China mam.. w zasadzie szczelina od spodu zderzaka, bezpośrednio przed chin'em też powinna się dobrze spisywać i być niewidoczną. Tylko zderzak by osłabiło.
Możliwości jest mnóstwo.
Remember, There Is Life Beyond Grip
- Midnite Tom
- Forumowicz
- Posty: 207
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
- Model: 94 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Nic nie zamieszczalem dlugi czas i na forum nie zagladałem z powodu chronicznego braku czasu jednak nadszedl czas pochwalić sie zmianami. NIektórzy już wiedzą, że mam bzika na punkcie SN95 i tylko ten model uważam za sluszny– tak wiem dla wielu to bardzo dziwne ale już tak jest. Pomijając 2 terminatora, ktorego juz kiedys wrzuciłem zdjecie (na pelna prezentacje jeszcze przyjdzie czas), nabyłem trzecią cobre 2003 – 10th anniversary convertible torch red rowniez ją przedstawie dokladnie jak zgromadzę zdjęcia i opis itd.
[/URL]
Jednak ten post nie o tym. Miałem plan sprzedać czerwone coupe, jednak, jako ze nikt specjalnie się do tego nie palił gotówkowo, badz nie dostali leasingu odstapiłem od tego pomysłu i poszedłem w kierunku kolejnych zakupów z USA i modyfikacji tak aby miec cobre w takiej konfiguracji jak marzylem, badz po prostu wszystko jak nowe - tym samym nieskoromnie napisze ze wydalem na to .... baaardzo duzo ale efekt jest idealny. Czesciowo zdjecia pogladowe jako ze nie wszystko juz mi dotarlo, nie zamontowane, badz zapomnialem zrobic zdjeć.
Tak naprawdę kupiłem elemety praktycznie kazdego ukladu.
Idać po kolei hamulce:
Bardzo wazna sprawa miejsce oryginalnych brembo cobra zastąpiły 14“ Hamulce 4 tloczkowe Roush Alcon. Jednakże bardzo ważnym elementem jest nie tyle hamulec i jego wielkosc ale jego chlodzenie - zestaw Kenne Brown Duct – kpl set dolotów w miejsce piast, oryginalnych blach tarcz i otworow z zderzaku. Dodatkowo doszły jeszcze przeowdy hamulcowe w stalowym oplocie i plyn ferodo.
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Jako, że blisko hamulców do układu kierowniczego tutaj zmian sporo. Pomijając takie procesy jak sciagniecie kolyski silnika tylko po to zeby ją ładnie wyczyścić a finalnie pomalować i złożyć nowe poduszki (stare pordzewiale). Nowa przekładnia kierownicza, co ważne gumy maglownicy BBK na offset unoszące ją jako że jest na eibachu -2“.
Steeda bumpsteer kit - sworznie wahaczy Steeda wraz z końcówkami drążka pozwalające na spore regulacje.
Przy okazji rozebrania całego przodu wymieniłem całe piasty na nowe
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Pomijając eibachy, które kupiłem już pół roku temu doszły jeszcze drązki stabilizatora i łączniki HD również z Eibacha.
[/URL]
Amortyzatory zarówno z przodu jak i ztyłu również zmieniłem przednie na Strange engineering HD, tyl qa1+ z pelna wielostopniowa regulacja.
[/URL]
Co do silnika i osprzętu.
Pompa wody edelbrock short high flow.
[/URL]
Nowa miska oleju Moroso z uszczlka ford racing– wykonanie naprawdę mnie zaskoczyło
[/URL]
Pompa oleju Ford Racing.
Zainwestowałem również w kpl Idler Pulley - wszystkich rolek osprzętu podwónie łożyskowanych, włącznie z napinaczem. Pasek nowy Goodyear Gatorback.
[/URL]
Wydech do tej pory to pusty stockowy hpipe z borlą zmianie uległo to na rzecz x-pipe bassani.
Doszedł również nowy dolot BBK racing w połysku, Kupiłem choć jeszcze nie mam przepustnicę Accufaba i przeplywomierz SCT, ‘breathery‘ pokryw zaworów.
[/URL]
Jako, że pod maską zaczęło robić się bardzo świecąco a i kupiłem „tank“ na ciecz kompresora/lód do chlodzenia rownież i zbiornik wyrównawczy większy i ładnijeszy z cantona
Całośc jest przysloniona nową oslona z realnego carbonu
mw. Tak
[/URL]
... tak jak i carbonowe siłowniki do maski zamiast tego fabrycznego badyla
Jak już było tak ładnie pod maską do polakierowania proszkowego na czerowno poszly pokrywy zaworow. Wisienka na torcie pokrywy cewek MSD - Ford Racing.
[/URL]
Przechodząc do napędu.
Pełen spiek ktory miałem rowniez mnie irytowal, dlatego postawiłem na Exedy stage 3 Grooved z nowym lekkim kolem zamachowym exedy.
[/URL]
Jako, ze stary shortshifter sprowadzal sie jedynie do do krotszego drazka przez co mialem problemy z szybką trójką - kupiłem pelen short shifter MGW racing
[/URL]
Zająłem sie rowniez zmianą przelozenia z fabrycznego 3,55 na 3,73 ford racing. Z racji ze dyferencjal juz mial byc caly rozberany pomijam oczywistosc jak royal purple ale flansza ford racing, caly rebuild kit dyferencjalu i nowa szpera Ford Racing. Naturalnie wszystko nowe.
- Zabezpieczjący LOOP walu napedowego
[/URL]
Zawieszenie...
W chwili jak już wiedizalem ze bede musiał ściągnac dyferencjal pomyslalem tez o IRS.
Cale sanki zostały rowniez sciagniete i polakierowane. Zwrotnice do szkielkowania w sumie tylko po to zeby byly ladne Po wszystkim nabilem nowe lozyska ford racing.
- Doszedl bushing kit Maximum motorsport
[/URL]
- Drążki regulowane góra i dół Full Tillt boogie
[/URL]
- Nowe łożyska tyl Ford racing
[/URL]
- Stabilizator Eibacha
- Rozpórka tylna karoserii SR
- Rozporka przednia kielichow MaximumMotorsport
[/URL]
- Wzmocnienia wzdluzne karoserii MaximumMotorport
[/URL]
- Delriny przednich wahaczy
[/URL]
Opony toyo r888 275/35/18 – po yokohama advan kolosalna roznica
[/URL]
Calosc oczywiscie uzpelniona nowymi plynami AC Delco , Amsoil 5w20, royal purple.
To chyba na tyle .. Jak będą zdjecia wszystkiego skreconego naturalnie wrzuce. Nadchodzi zima takze dzialam dalej...
Na razie musze troche przystopowac z zakupami ale w lutym mam w planach jeszcze ostre walki ‚‘comp camps stage3‘ z wlasciwym osprzetem, rozwiert kompresora w fimie Stiegemeier w USA, instalacje n2o na shotcie nie wiecej niz 100, felgi ROVOS Durban, wydech dodatkowo na klapach MgMotorsport, przyciemnienie szyb, wygluszenie calej podlogi i drzwi.
PEACE!
[/URL]
Jednak ten post nie o tym. Miałem plan sprzedać czerwone coupe, jednak, jako ze nikt specjalnie się do tego nie palił gotówkowo, badz nie dostali leasingu odstapiłem od tego pomysłu i poszedłem w kierunku kolejnych zakupów z USA i modyfikacji tak aby miec cobre w takiej konfiguracji jak marzylem, badz po prostu wszystko jak nowe - tym samym nieskoromnie napisze ze wydalem na to .... baaardzo duzo ale efekt jest idealny. Czesciowo zdjecia pogladowe jako ze nie wszystko juz mi dotarlo, nie zamontowane, badz zapomnialem zrobic zdjeć.
Tak naprawdę kupiłem elemety praktycznie kazdego ukladu.
Idać po kolei hamulce:
Bardzo wazna sprawa miejsce oryginalnych brembo cobra zastąpiły 14“ Hamulce 4 tloczkowe Roush Alcon. Jednakże bardzo ważnym elementem jest nie tyle hamulec i jego wielkosc ale jego chlodzenie - zestaw Kenne Brown Duct – kpl set dolotów w miejsce piast, oryginalnych blach tarcz i otworow z zderzaku. Dodatkowo doszły jeszcze przeowdy hamulcowe w stalowym oplocie i plyn ferodo.
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Jako, że blisko hamulców do układu kierowniczego tutaj zmian sporo. Pomijając takie procesy jak sciagniecie kolyski silnika tylko po to zeby ją ładnie wyczyścić a finalnie pomalować i złożyć nowe poduszki (stare pordzewiale). Nowa przekładnia kierownicza, co ważne gumy maglownicy BBK na offset unoszące ją jako że jest na eibachu -2“.
Steeda bumpsteer kit - sworznie wahaczy Steeda wraz z końcówkami drążka pozwalające na spore regulacje.
Przy okazji rozebrania całego przodu wymieniłem całe piasty na nowe
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
[/URL]
Pomijając eibachy, które kupiłem już pół roku temu doszły jeszcze drązki stabilizatora i łączniki HD również z Eibacha.
[/URL]
Amortyzatory zarówno z przodu jak i ztyłu również zmieniłem przednie na Strange engineering HD, tyl qa1+ z pelna wielostopniowa regulacja.
[/URL]
Co do silnika i osprzętu.
Pompa wody edelbrock short high flow.
[/URL]
Nowa miska oleju Moroso z uszczlka ford racing– wykonanie naprawdę mnie zaskoczyło
[/URL]
Pompa oleju Ford Racing.
Zainwestowałem również w kpl Idler Pulley - wszystkich rolek osprzętu podwónie łożyskowanych, włącznie z napinaczem. Pasek nowy Goodyear Gatorback.
[/URL]
Wydech do tej pory to pusty stockowy hpipe z borlą zmianie uległo to na rzecz x-pipe bassani.
Doszedł również nowy dolot BBK racing w połysku, Kupiłem choć jeszcze nie mam przepustnicę Accufaba i przeplywomierz SCT, ‘breathery‘ pokryw zaworów.
[/URL]
Jako, że pod maską zaczęło robić się bardzo świecąco a i kupiłem „tank“ na ciecz kompresora/lód do chlodzenia rownież i zbiornik wyrównawczy większy i ładnijeszy z cantona
Całośc jest przysloniona nową oslona z realnego carbonu
mw. Tak
[/URL]
... tak jak i carbonowe siłowniki do maski zamiast tego fabrycznego badyla
Jak już było tak ładnie pod maską do polakierowania proszkowego na czerowno poszly pokrywy zaworow. Wisienka na torcie pokrywy cewek MSD - Ford Racing.
[/URL]
Przechodząc do napędu.
Pełen spiek ktory miałem rowniez mnie irytowal, dlatego postawiłem na Exedy stage 3 Grooved z nowym lekkim kolem zamachowym exedy.
[/URL]
Jako, ze stary shortshifter sprowadzal sie jedynie do do krotszego drazka przez co mialem problemy z szybką trójką - kupiłem pelen short shifter MGW racing
[/URL]
Zająłem sie rowniez zmianą przelozenia z fabrycznego 3,55 na 3,73 ford racing. Z racji ze dyferencjal juz mial byc caly rozberany pomijam oczywistosc jak royal purple ale flansza ford racing, caly rebuild kit dyferencjalu i nowa szpera Ford Racing. Naturalnie wszystko nowe.
- Zabezpieczjący LOOP walu napedowego
[/URL]
Zawieszenie...
W chwili jak już wiedizalem ze bede musiał ściągnac dyferencjal pomyslalem tez o IRS.
Cale sanki zostały rowniez sciagniete i polakierowane. Zwrotnice do szkielkowania w sumie tylko po to zeby byly ladne Po wszystkim nabilem nowe lozyska ford racing.
- Doszedl bushing kit Maximum motorsport
[/URL]
- Drążki regulowane góra i dół Full Tillt boogie
[/URL]
- Nowe łożyska tyl Ford racing
[/URL]
- Stabilizator Eibacha
- Rozpórka tylna karoserii SR
- Rozporka przednia kielichow MaximumMotorsport
[/URL]
- Wzmocnienia wzdluzne karoserii MaximumMotorport
[/URL]
- Delriny przednich wahaczy
[/URL]
Opony toyo r888 275/35/18 – po yokohama advan kolosalna roznica
[/URL]
Calosc oczywiscie uzpelniona nowymi plynami AC Delco , Amsoil 5w20, royal purple.
To chyba na tyle .. Jak będą zdjecia wszystkiego skreconego naturalnie wrzuce. Nadchodzi zima takze dzialam dalej...
Na razie musze troche przystopowac z zakupami ale w lutym mam w planach jeszcze ostre walki ‚‘comp camps stage3‘ z wlasciwym osprzetem, rozwiert kompresora w fimie Stiegemeier w USA, instalacje n2o na shotcie nie wiecej niz 100, felgi ROVOS Durban, wydech dodatkowo na klapach MgMotorsport, przyciemnienie szyb, wygluszenie calej podlogi i drzwi.
PEACE!
Ostatnio zmieniony 2016-10-30, 11:35 przez sting, łącznie zmieniany 3 razy.
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
no no, poleciales
czekam niecierpliwie
czekam niecierpliwie
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Grubo idziesz, 3 Terminatory w garażu : )
Mysle ze ktorys z nich moze stac się jednym z najszybszych mustangów w PL)
Mysle ze ktorys z nich moze stac się jednym z najszybszych mustangów w PL)
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1707
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
A podobno to ja przeginam
Ale świrów nie brakuje
Ale świrów nie brakuje
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2012-01-29, 20:55
- Model: SVT Cobra 2003 2004
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Torch Red, Torch Red 10th Anniversary, Screaming Yellow
Re: Terminator 2003 SVT Cobra Torch Red
Co do bycia wariatem to w tym znaczeniu mogę nim byc
Jarek generalnie jeszcze nie uprzedzam wypadków ale z ta mocą tak moze sie finalnie skończyć ;-)
Jarek generalnie jeszcze nie uprzedzam wypadków ale z ta mocą tak moze sie finalnie skończyć ;-)