Nic nie zamieszczalem dlugi czas i na forum nie zagladałem z powodu chronicznego braku czasu jednak nadszedl czas pochwalić sie zmianami. NIektórzy już wiedzą, że mam bzika na punkcie SN95 i tylko ten model uważam za sluszny– tak wiem dla wielu to bardzo dziwne ale już tak jest. Pomijając 2 terminatora, ktorego juz kiedys wrzuciłem zdjecie (na pelna prezentacje jeszcze przyjdzie czas), nabyłem trzecią cobre 2003 – 10th anniversary convertible torch red rowniez ją przedstawie dokladnie jak zgromadzę zdjęcia i opis itd.

[/URL]
Jednak ten post nie o tym. Miałem plan sprzedać czerwone coupe, jednak, jako ze nikt specjalnie się do tego nie palił gotówkowo, badz nie dostali leasingu odstapiłem od tego pomysłu i poszedłem w kierunku kolejnych zakupów z USA i modyfikacji tak aby miec cobre w takiej konfiguracji jak marzylem, badz po prostu wszystko jak nowe - tym samym nieskoromnie napisze ze wydalem na to .... baaardzo duzo ale efekt jest idealny. Czesciowo zdjecia pogladowe jako ze nie wszystko juz mi dotarlo, nie zamontowane, badz zapomnialem zrobic zdjeć.
Tak naprawdę kupiłem elemety praktycznie kazdego ukladu.
Idać po kolei hamulce:
Bardzo wazna sprawa miejsce oryginalnych brembo cobra zastąpiły 14“ Hamulce 4 tloczkowe Roush Alcon. Jednakże bardzo ważnym elementem jest nie tyle hamulec i jego wielkosc ale jego chlodzenie - zestaw Kenne Brown Duct – kpl set dolotów w miejsce piast, oryginalnych blach tarcz i otworow z zderzaku. Dodatkowo doszły jeszcze przeowdy hamulcowe w stalowym oplocie i plyn ferodo.

[/URL]

[/URL]

[/URL]
Jako, że blisko hamulców do układu kierowniczego tutaj zmian sporo. Pomijając takie procesy jak sciagniecie kolyski silnika tylko po to zeby ją ładnie wyczyścić a finalnie pomalować i złożyć nowe poduszki (stare pordzewiale). Nowa przekładnia kierownicza, co ważne gumy maglownicy BBK na offset unoszące ją jako że jest na eibachu -2“.
Steeda bumpsteer kit - sworznie wahaczy Steeda wraz z końcówkami drążka pozwalające na spore regulacje.
Przy okazji rozebrania całego przodu wymieniłem całe piasty na nowe

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
Pomijając eibachy, które kupiłem już pół roku temu doszły jeszcze drązki stabilizatora i łączniki HD również z Eibacha.

[/URL]
Amortyzatory zarówno z przodu jak i ztyłu również zmieniłem przednie na Strange engineering HD, tyl qa1+ z pelna wielostopniowa regulacja.

[/URL]
Co do silnika i osprzętu.
Pompa wody edelbrock short high flow.

[/URL]
Nowa miska oleju Moroso z uszczlka ford racing– wykonanie naprawdę mnie zaskoczyło

[/URL]
Pompa oleju Ford Racing.
Zainwestowałem również w kpl Idler Pulley - wszystkich rolek osprzętu podwónie łożyskowanych, włącznie z napinaczem. Pasek nowy Goodyear Gatorback.

[/URL]
Wydech do tej pory to pusty stockowy hpipe z borlą zmianie uległo to na rzecz x-pipe bassani.
Doszedł również nowy dolot BBK racing w połysku, Kupiłem choć jeszcze nie mam przepustnicę Accufaba i przeplywomierz SCT, ‘breathery‘ pokryw zaworów.

[/URL]
Jako, że pod maską zaczęło robić się bardzo świecąco a i kupiłem „tank“ na ciecz kompresora/lód do chlodzenia rownież i zbiornik wyrównawczy większy i ładnijeszy z cantona
Całośc jest przysloniona nową oslona z realnego carbonu
mw. Tak

[/URL]
... tak jak i carbonowe siłowniki do maski zamiast tego fabrycznego badyla
Jak już było tak ładnie pod maską do polakierowania proszkowego na czerowno poszly pokrywy zaworow. Wisienka na torcie pokrywy cewek MSD - Ford Racing.

[/URL]
Przechodząc do napędu.
Pełen spiek ktory miałem rowniez mnie irytowal, dlatego postawiłem na Exedy stage 3 Grooved z nowym lekkim kolem zamachowym exedy.

[/URL]
Jako, ze stary shortshifter sprowadzal sie jedynie do do krotszego drazka przez co mialem problemy z szybką trójką - kupiłem pelen short shifter MGW racing

[/URL]
Zająłem sie rowniez zmianą przelozenia z fabrycznego 3,55 na 3,73 ford racing. Z racji ze dyferencjal juz mial byc caly rozberany pomijam oczywistosc jak royal purple ale flansza ford racing, caly rebuild kit dyferencjalu i nowa szpera Ford Racing. Naturalnie wszystko nowe.
- Zabezpieczjący LOOP walu napedowego

[/URL]
Zawieszenie...
W chwili jak już wiedizalem ze bede musiał ściągnac dyferencjal pomyslalem tez o IRS.
Cale sanki zostały rowniez sciagniete i polakierowane. Zwrotnice do szkielkowania w sumie tylko po to zeby byly ladne

Po wszystkim nabilem nowe lozyska ford racing.
- Doszedl bushing kit Maximum motorsport

[/URL]
- Drążki regulowane góra i dół Full Tillt boogie

[/URL]
- Nowe łożyska tyl Ford racing

[/URL]
- Stabilizator Eibacha
- Rozpórka tylna karoserii SR
- Rozporka przednia kielichow MaximumMotorsport

[/URL]
- Wzmocnienia wzdluzne karoserii MaximumMotorport

[/URL]
- Delriny przednich wahaczy

[/URL]
Opony toyo r888 275/35/18 – po yokohama advan kolosalna roznica

[/URL]
Calosc oczywiscie uzpelniona nowymi plynami AC Delco , Amsoil 5w20, royal purple.
To chyba na tyle ..

Jak będą zdjecia wszystkiego skreconego naturalnie wrzuce. Nadchodzi zima takze dzialam dalej...
Na razie musze troche przystopowac z zakupami ale w lutym mam w planach jeszcze ostre walki ‚‘comp camps stage3‘ z wlasciwym osprzetem, rozwiert kompresora w fimie Stiegemeier w USA, instalacje n2o na shotcie nie wiecej niz 100, felgi ROVOS Durban, wydech dodatkowo na klapach MgMotorsport, przyciemnienie szyb, wygluszenie calej podlogi i drzwi.
PEACE!