Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
A możesz mi doradzic gdzie takie sprezyny dostac? jakiej firmy?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Ja na tył brałem vogtlanda, a na przód coilover eibacha. Ten pierwszy idzie dostać na allegro albo niemieckim ebayu.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Widziałem ten pierwszy jest w sprzedazy, ale do tego modelu Mustanga nie było, chyba że trzeba zamówić
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Myślałem nad amortyzatorem Olejowo gazowym ze zmiennym tłumieniem MONROE Sensa-Trac seria REFLEX
http://allegro.pl/przedni-amortyzator-m ... 69033.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/przedni-amortyzator-m ... 69033.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Co do olejów to znalazłem instrukcję Mustanga. Olej do skrzyni to Motorcraft Mercon nr Forda: XT-2-QDX, a do silnika to albo Motorcraft Premium 10W/30 Pełen Syntetyk, albo Motorcraft Premium 5W/30 pełen Syntetyk
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Pierwsze słyszę o tych amortyzatorach U mnie będzie (bo kupiłem ale nie ma kiedy zamontować) regulowany zestaw KONI Sport. Na przód dedykowane do FOXa (pasują do SN95), a na tył kupiłem od bmw e36 robiłem przymiarkę i powinien pasować. Kwestia wyregulowania.
Ja leję 5w30 ale ciężko stwierdzić czy jest ok ze względu na obecne przebiegi
Ja leję 5w30 ale ciężko stwierdzić czy jest ok ze względu na obecne przebiegi
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Nie ma znaczenia jaki przebieg jezeli auto ma nawet 500 000 a jest na jednym od nowego np na 5w/30 to wogóle nie powinno sie zmieniać i zostać przy tym samym. Uważam ze 10w/40 nie nadaje sie do aut. taki olej to tylko do traktorów
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
"przebiegi" w sensie, że samochód więcej stoi niż jeździ. Swoją drogą jak wymieniałem olej w 300C facet nie chciał mi wlać 10w30 bo twierdził, że do kosiarki, a nie do takiego samochodu i zapierał się, że musi być 5w30. Efekt: spalił 2L oleju na 10k km. Jak zadzwoniłem żeby opierniczyć jak zszedł mi pierszy litr to wina była wszystkiego: instalacji LPG, zużytego silnika ale olej jest idealny. Miesiąc temu wlałem zalecany 10w30 i jest ok, a nawet śmiem twierdzić, że samochód lepiej pracuje.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Ale 10W/30 w sensie syntetyczny tak? W zasadzie nie wiadomo jaki był w nim wczesniej lany, bo jesli gęstszy a potem wlano rzadszy to mógł spalić. Ale jeśli auto jest na Lpg to lepiej jak jest gęstszy.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Zastanawiam się nad zmianą tłumika, szukam czegos ciekawego, tylko ,że do naszych modeli mało wyboru
- cheetq
- Forumowicz
- Posty: 124
- Rejestracja: 2014-08-17, 21:47
- Model: GT Deluxe 2000r.
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Atlantic Blue
- Lokalizacja:: Gdańsk
- Stajnia: Stajnia Pomorze
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
W sprawie tłumików odezwij się do Mcgan
http://loudcustoms.pl/uklady-wydechowe/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do oleju... U mnie powszedni właściciel lał castrola 10w40, za mojej kadencji auto jeździ na motulu 10w30.
Jedyny zły efekt zmiany oleju to: poszedł zimering od koła pasowego, ale po wymianie zero wycieków a autko chodzi jak marzenie
Aktualne spalanie oleju to 200ml na 10tys. km, jak na V6 uważam, że wynik jest super.
http://loudcustoms.pl/uklady-wydechowe/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do oleju... U mnie powszedni właściciel lał castrola 10w40, za mojej kadencji auto jeździ na motulu 10w30.
Jedyny zły efekt zmiany oleju to: poszedł zimering od koła pasowego, ale po wymianie zero wycieków a autko chodzi jak marzenie
Aktualne spalanie oleju to 200ml na 10tys. km, jak na V6 uważam, że wynik jest super.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Jak Ci za słabo gra to pierwsza sprawa, że są tam 4 katalizatory i 2 tłumiki (2 katy i tłumik na stronę). Jak chcesz robić wydech to najlepiej najpierw wymienić kolektory na "equal length" i wywalić te 2 katalizatory przy H-pipe.
https://cfc7329ad537523a5de1-b21544d490 ... l_9637.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli dalej za słabo no to można pobawić się w wymianę tłumików.
https://cfc7329ad537523a5de1-b21544d490 ... l_9637.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeśli dalej za słabo no to można pobawić się w wymianę tłumików.
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 58
- Rejestracja: 2016-09-18, 01:36
- Model: GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Lazurowy metalic
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Widzę,że ta firma Lodcustoms montuje cały układ Turbo. Czy ktoś już takiego zamontował do Mustanga?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1625
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Wymiana płynów i części eksploatacyjnych
Do swojego nie zamontujesz tak łatwo bo komp jest na EEC-IV. Są to sterowniki o wysokiej adaptacji ale bez dodatkowego wysterowania turbo się nie obejdzie. Kompresor jest bardziej przystępny bo: Sterownik dostosuje dawkę paliwa do nowych wartości przepływu powietrza, doładowanie idzie "wysterować" zmieniając kółko kompresora, zazwyczaj poza kompresorem i modyfikacją dolotu wystarczy tylko dokupić wydajniejsze wtryski i zmienić przepływomierz.
Co do samego silnika: szkoda kasy na doładowanie.
- Z żeliwnymi głowicami max RPM to ok 5200
- Do 93r w 302 montowano kuty wał, do nowszych mustangów był już tylko odlewany (broń boże oszczędność ale zwyczajna redukcja masy i poprawa ekonomi oraz dynamiki). Nawet jak wymienisz głowice to wciąż wał nie wyrobi.
- Tłoki są nadeutektyczne i bardzo wytrzymałe
- Stockowe blocki nie lubią boosta i wysokich obrotów. Zazwyczaj jako granicę podaje się 450~500KM i 6500RPM
Jak do tego chciałbyś jeszcze turbo to musiałbyś albo kupić chipa albo zainwestować w stand alone.
Jeśli naprawdę chciałbyś podnieść osiągi to przede wszystkim polecam zająć się wąskimi gardłami w tym modelu:
-wydech 2,25" i 4 katy.
-dolot
-elementy emisji spalin (egr można zostawić ale pompa smogu to jakiś żart )
- przepływomierz + wtryski 24lbs (powinny wystarczyć do aplikacji do 350KM
Z droższych modyfikacji:
-głowice aluminiowe + dźwigienki (tzw full roller rockers) Jeśli nie chcesz wymieniać wałka to z ratio 1.7 i warto sprawdzić odstęp zaworów od tłoka.
-stroker na 343
Z dobrych wiadomości: Most i wał napędowy są pancerne.
Ze złych: masz AOD-e maksymalna moc jaką te skrzynie wytrzymują to ok 270KM. Zakup sportowego konwertera i dodatkowej chłodnicy powinien wydłużyć jej żywotność przy wyższych mocach ale raczej powyżej 320KM bez wzmacaniania skrzyni się nie obejdzie.
Bokiem nie polatasz chyba, że razem z kapciami będziesz zmieniał łożyska (sztywny most).
Co do samego silnika: szkoda kasy na doładowanie.
- Z żeliwnymi głowicami max RPM to ok 5200
- Do 93r w 302 montowano kuty wał, do nowszych mustangów był już tylko odlewany (broń boże oszczędność ale zwyczajna redukcja masy i poprawa ekonomi oraz dynamiki). Nawet jak wymienisz głowice to wciąż wał nie wyrobi.
- Tłoki są nadeutektyczne i bardzo wytrzymałe
- Stockowe blocki nie lubią boosta i wysokich obrotów. Zazwyczaj jako granicę podaje się 450~500KM i 6500RPM
Jak do tego chciałbyś jeszcze turbo to musiałbyś albo kupić chipa albo zainwestować w stand alone.
Jeśli naprawdę chciałbyś podnieść osiągi to przede wszystkim polecam zająć się wąskimi gardłami w tym modelu:
-wydech 2,25" i 4 katy.
-dolot
-elementy emisji spalin (egr można zostawić ale pompa smogu to jakiś żart )
- przepływomierz + wtryski 24lbs (powinny wystarczyć do aplikacji do 350KM
Z droższych modyfikacji:
-głowice aluminiowe + dźwigienki (tzw full roller rockers) Jeśli nie chcesz wymieniać wałka to z ratio 1.7 i warto sprawdzić odstęp zaworów od tłoka.
-stroker na 343
Z dobrych wiadomości: Most i wał napędowy są pancerne.
Ze złych: masz AOD-e maksymalna moc jaką te skrzynie wytrzymują to ok 270KM. Zakup sportowego konwertera i dodatkowej chłodnicy powinien wydłużyć jej żywotność przy wyższych mocach ale raczej powyżej 320KM bez wzmacaniania skrzyni się nie obejdzie.
Bokiem nie polatasz chyba, że razem z kapciami będziesz zmieniał łożyska (sztywny most).
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać