Kręci nie odpala iskra jest
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Kręci nie odpala iskra jest
Witam,jak w tytule,gtek nie odpala.Kręci jak szalony,iskra jest ale paliwa ni chu chu.Stan paliwa 1/2 zbiornika.Jeszcze tydzien temu odpalal bez problemu,dzisiaj chcialem przewietrzyc lakier i lipa...jakies sugestie?
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Kręci nie odpala iskra jest
Panie rocznik/model
Ciśnienie na listwie jest? żadnego walniętego Immo nie ma? Automat/manual?

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Kręci nie odpala iskra jest
Auto jak w profilu 2009r.Wtryski wyjete suche,podczas krecenia kontrolki gasna normalnie.Manual.Mam tylko tester viakena ale on bledow nie wykryl.
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Kręci nie odpala iskra jest
Jak nie masz żadnego immo etc to jak nie dostaje paliwa to po kolei:
Ciśnienie na listwie - Jak jest to wtryski/komp/przewody, Jak nie ma to do pompy.
Nie pompuje: pompa, przewody, komp
Pompuje: zapchało się albo nieszczelne.
Ja bym raczej obstawiał coś z elektryką/komputerem. Kabelek po kabelku obejrzyj czy jakaś mityczna "kuna" nic nie zjadła. Komputer nie zawsze wykaże błędy jeśli działa prawidłowo. Chyba że masz immo to nawet głupi kluczyk mogłeś wyprać/rozładować/rozkodować
Wystarczy telefon z włączonym NFC w kieszeni z kluczykiem i papa 
Ciśnienie na listwie - Jak jest to wtryski/komp/przewody, Jak nie ma to do pompy.
Nie pompuje: pompa, przewody, komp
Pompuje: zapchało się albo nieszczelne.
Ja bym raczej obstawiał coś z elektryką/komputerem. Kabelek po kabelku obejrzyj czy jakaś mityczna "kuna" nic nie zjadła. Komputer nie zawsze wykaże błędy jeśli działa prawidłowo. Chyba że masz immo to nawet głupi kluczyk mogłeś wyprać/rozładować/rozkodować


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Kręci nie odpala iskra jest
Auto zamkniete w garazu zero kuny☺slaby aku byl z podejrzanych rzeczy.Ale czy to moglo cos zresetowac/zawiesic?zalozylem drugi prawie nowy ale nie pomoglo
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Kręci nie odpala iskra jest
Jakby aku był słaby to by rozrusznik nie kręcił, a jak piszesz, że kręci to jest ok. Masz ten immobilizer?
Masz zapasowy kluczyk? Próbowałeś nim odpalić?

Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Kręci nie odpala iskra jest
A gdzie wylacznik pompy?mam jeden kluczyk,a czy jest immobilizer to pierun wie.Nigdy nie mialem potrzeby sie tego dowiaduwac.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Kręci nie odpala iskra jest
Myślę tu o tym wyłączniku w kokpicie na lewym przednim słupku pod deską rozdzielczą , na wysokości uchwytu otwierania maski. Jest to wyłącznik uderzeniowy odcinający dopływ paliwa w przypadku jakiegoś "bum..." , ale złośliwość rzeczy martwych nie zna granic. Sprawdź też przekażnik, bezpiecznik.
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Rezor
- Forumowicz
- Posty: 1628
- Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
- Model: SN95 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Niebieski
Re: Kręci nie odpala iskra jest
bezpiecznik inercyjny/bezwładnoścowy "inertia switch". Też możliwe, że wyskoczył. Spróbuj go wcisnąć
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... g_0291.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... g_0291.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Kręci nie odpala iskra jest
Wydaje mi sie ze jest wcisniety,gmeralem paluchem i bardziej wcisnac juz sie nie da.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 25
- Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
Re: Kręci nie odpala iskra jest
A ktory przekaznik jest od pompy i ktòry bezpiecznik bo na obudowie same cyferki.
- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Kręci nie odpala iskra jest
skrzynka bezpieczników pod maską : http://www.justanswer.com/ford/46llq-fo ... utton.html" onclick="window.open(this.href);return false;
przekaźnik masz opisany , a bezpiecznik pompy to F41
przekaźnik masz opisany , a bezpiecznik pompy to F41
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs