Kręci nie odpala iskra jest

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-16, 19:57

Witam,jak w tytule,gtek nie odpala.Kręci jak szalony,iskra jest ale paliwa ni chu chu.Stan paliwa 1/2 zbiornika.Jeszcze tydzien temu odpalal bez problemu,dzisiaj chcialem przewietrzyc lakier i lipa...jakies sugestie?



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: Rezor » 2016-03-16, 20:09

Panie rocznik/model :D Ciśnienie na listwie jest? żadnego walniętego Immo nie ma? Automat/manual?


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-16, 20:25

Auto jak w profilu 2009r.Wtryski wyjete suche,podczas krecenia kontrolki gasna normalnie.Manual.Mam tylko tester viakena ale on bledow nie wykryl.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: Rezor » 2016-03-16, 20:56

Jak nie masz żadnego immo etc to jak nie dostaje paliwa to po kolei:
Ciśnienie na listwie - Jak jest to wtryski/komp/przewody, Jak nie ma to do pompy.
Nie pompuje: pompa, przewody, komp
Pompuje: zapchało się albo nieszczelne.
Ja bym raczej obstawiał coś z elektryką/komputerem. Kabelek po kabelku obejrzyj czy jakaś mityczna "kuna" nic nie zjadła. Komputer nie zawsze wykaże błędy jeśli działa prawidłowo. Chyba że masz immo to nawet głupi kluczyk mogłeś wyprać/rozładować/rozkodować :D Wystarczy telefon z włączonym NFC w kieszeni z kluczykiem i papa :D


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-16, 21:14

Auto zamkniete w garazu zero kuny☺slaby aku byl z podejrzanych rzeczy.Ale czy to moglo cos zresetowac/zawiesic?zalozylem drugi prawie nowy ale nie pomoglo



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: Rezor » 2016-03-16, 21:47

Jakby aku był słaby to by rozrusznik nie kręcił, a jak piszesz, że kręci to jest ok. Masz ten immobilizer? :P Masz zapasowy kluczyk? Próbowałeś nim odpalić?


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-16, 23:04

A gdzie wylacznik pompy?



marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-16, 23:09

A gdzie wylacznik pompy?mam jeden kluczyk,a czy jest immobilizer to pierun wie.Nigdy nie mialem potrzeby sie tego dowiaduwac.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 764
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: empi1955 » 2016-03-16, 23:27

Myślę tu o tym wyłączniku w kokpicie na lewym przednim słupku pod deską rozdzielczą , na wysokości uchwytu otwierania maski. Jest to wyłącznik uderzeniowy odcinający dopływ paliwa w przypadku jakiegoś "bum..." , ale złośliwość rzeczy martwych nie zna granic. Sprawdź też przekażnik, bezpiecznik.


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1628
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: Rezor » 2016-03-16, 23:42

bezpiecznik inercyjny/bezwładnoścowy "inertia switch". Też możliwe, że wyskoczył. Spróbuj go wcisnąć
http://www.allfordmustangs.com/forums/a ... g_0291.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-17, 05:31

Wydaje mi sie ze jest wcisniety,gmeralem paluchem i bardziej wcisnac juz sie nie da.



marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-17, 06:53

A ktory przekaznik jest od pompy i ktòry bezpiecznik bo na obudowie same cyferki.



Awatar użytkownika
empi1955
Forumowicz
Posty: 764
Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
Model: GT 2006 ; 1978 KC
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver ; Bright Red
Lokalizacja:: 3city

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: empi1955 » 2016-03-17, 08:21

skrzynka bezpieczników pod maską : http://www.justanswer.com/ford/46llq-fo ... utton.html" onclick="window.open(this.href);return false;

przekaźnik masz opisany , a bezpiecznik pompy to F41


Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs

marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-17, 08:57

Ogarnę się i sprawdzę



marcel111
Młodszy Forumowicz
Posty: 25
Rejestracja: 2016-02-06, 16:02
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: Kręci nie odpala iskra jest

Post autor: marcel111 » 2016-03-17, 15:53

Bezpiecznik i przekaznik ok.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”