Mustang 64-70 - prosze o info

Co tam Panie w polityce ?

Moderatorzy: horse, horse

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-17, 20:56

A jeszcze takie pytanie, skoro tu jest wątek o takim staruszku... Ile mniej/więcej kosztowało doprowadzenie Waszych bryk do stanu obecnego, czyli rzucającego na kolana? Pytam zarówno o koszty finansowe jak i związane z poświęceniem czasu takiemu hobby.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 451
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Post autor: pluzz » 2009-05-17, 22:45

Hans: Zerknij tutaj

ale przydaloby sie dodatkowo wyciagnac od Pavulona jakie sa koszta robocizny w Polsce (sam jestem bardzo ciekaw...)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 688
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Post autor: Mały1973 » 2009-05-18, 00:25

Jak ktoś jest zainteresowany to w najbliższym czasie przedstawie swój raport prac, oczywiście bez cen robocizny bo prawie wszystko robię sam.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-05-18, 10:09

Też by było miło. W sumie byłoby to ciekawe zajęcie, a że mam zamiar budować nowy garaż deczko przypominający warsztat, to miałbym gdzie sobie dłubać w takim cudeńku w wolnych chwilach. :)


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-18, 19:26

Pro Touring style - tzn. jaki to jest dokładnie styl? :) Tego nie znam...

DRUGIE: Taniej kupic mustanga do remontu grubszego i zrobic czy takiego tylko do poprawek??



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-05-18, 19:52

Pro Touring ? Najkrocej mowiac wizualnie klasyk a jesli chodzi o prowadzenie, hamowanie i ogolnie wlasciwiosci jezdne - 100% sportowe wspolczesne auto. Tak jak pisalem - by zrobic to sensownie trzeba wpompowac sporo kasy. No chyba, ze sobie budujesz auto do wyscigow to jak najbardziej zabieg wskazany. Jesli to niedzielny klasyk, zostaw orginal, dla dobra motoryzacji. No i pamietaj, ze na zolte blachy musisz miec 75% oryginalnosci auta do rejestracji. Wlasnie jestem w trakcie przechodzenia tego przy okazji Pontiaca 67' ;)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-18, 20:46

wcześniej pytałem właśnie co na ile procent się przelicza... wiem ze 10% to lakier oryginalny ale co jak dalej?? :kwasny:



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-05-18, 20:55

SMela21 pisze:wcześniej pytałem właśnie co na ile procent się przelicza... wiem ze 10% to lakier oryginalny ale co jak dalej?? :kwasny:
a skad info o tym lakierze? malo ktory klasyk ma 1 lakier...generalnie co rzeczoznawca to opinia. Jeden sie zgadza, inny nie, myla sie, wpisuja bledne informacje, VIN nawet czasem potrafia pomylic - slowem, standard, jak w kazdym innym urzedzie. Najlepij poprosic kogos blisko siebie o polecenie rzeczoznawcy, wtedy powinno pojsc gladko.


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-18, 21:01

bo blacharz tak powiedział, on sobie zarejestrował merchola :) nie chodzi o to żeby był stary ale o takim samym kodzie jakie wypuszczano z fabryki :) pewnie o takie coś.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-05-18, 21:04

;) Swieta racja Robert. W mysl zasady reka reke myje.
A, Robert bedziesz Pontiakiem w Olesnie?


Samotny Wilk

SMela21
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-16, 16:40
Model: Nissan Sunny
Silnik: inny V8
Kolor: RED
Kontakt:

Post autor: SMela21 » 2009-05-18, 21:15

Mam jeszcze inne pytanie, które silniki są najlepsze pod względem osiągów i najmniejszej awaryjności. Obojetnie z jakiej generacji ale V8



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-05-18, 21:22

:D Smela21, proste pytanie, prosta odpowiedz - oczywiscie, ze V8 I generacji !
Co do osiagow sie nie wypowiadam, dla mnie nie to jest najwazniejsze, ale w tych silnikach po prostu nie ma sie co zepsuc...
A dzwiek i wrazenia z jazdy - po prostu bezcenne...


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-05-18, 21:35

Dezo pisze:;) Swieta racja Robert. W mysl zasady reka reke myje.
A, Robert bedziesz Pontiakiem w Olesnie?
Taki jest plan, ale obiecac nie moge. Na razie musze go od celnikow wydostac, potem wymiana plynow i modlitwa o bezawaryjnosc :D Powinno sie udac: ;)


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: Pavulon_ » 2009-05-18, 21:57

SMela21 pisze:bo blacharz tak powiedział, on sobie zarejestrował merchola :) nie chodzi o to żeby był stary ale o takim samym kodzie jakie wypuszczano z fabryki :) pewnie o takie coś.
ja bym się tymi procentami nie stresował, mało który rzeczoznawca patrzy na auto "co do procenta". W ekspertyzie mojego auta jest napisane "samochód posiada conajmniej 90% części oryginalnych, nie stwierdzono braków wyposażenia ..." a mój lakier nie jest zgody z VIN. Także lecą na oko. Zresztą jak masz inny gaźnik, osłony zaworów i filtr powietrza to nikt nie napisze że są one nieoryginalne. I tak większość tych części w mutangach jest nowych.

pozdrufka



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-05-18, 22:05

Pavulon, masz racje. Tak samo jest u mnie. Nawet pojemnosc, moc i dane z VIN gosc pomylil... Ale, kto na to patrzy? Jest zabytek i wszystko!


Samotny Wilk

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko poza Mustangiem”