Mustang 64-70 - prosze o info
- Mały1973
- Forumowicz
- Posty: 688
- Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
- Model: Mustang Mach I 1971
- Silnik: inny V8
- Kolor: Medium Blue Metallic
- Kontakt:
Jak ktoś jest zainteresowany to w najbliższym czasie przedstawie swój raport prac, oczywiście bez cen robocizny bo prawie wszystko robię sam.
- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Pro Touring ? Najkrocej mowiac wizualnie klasyk a jesli chodzi o prowadzenie, hamowanie i ogolnie wlasciwiosci jezdne - 100% sportowe wspolczesne auto. Tak jak pisalem - by zrobic to sensownie trzeba wpompowac sporo kasy. No chyba, ze sobie budujesz auto do wyscigow to jak najbardziej zabieg wskazany. Jesli to niedzielny klasyk, zostaw orginal, dla dobra motoryzacji. No i pamietaj, ze na zolte blachy musisz miec 75% oryginalnosci auta do rejestracji. Wlasnie jestem w trakcie przechodzenia tego przy okazji Pontiaca 67' 

[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
a skad info o tym lakierze? malo ktory klasyk ma 1 lakier...generalnie co rzeczoznawca to opinia. Jeden sie zgadza, inny nie, myla sie, wpisuja bledne informacje, VIN nawet czasem potrafia pomylic - slowem, standard, jak w kazdym innym urzedzie. Najlepij poprosic kogos blisko siebie o polecenie rzeczoznawcy, wtedy powinno pojsc gladko.SMela21 pisze:wcześniej pytałem właśnie co na ile procent się przelicza... wiem ze 10% to lakier oryginalny ale co jak dalej??
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Taki jest plan, ale obiecac nie moge. Na razie musze go od celnikow wydostac, potem wymiana plynow i modlitwa o bezawaryjnoscDezo pisze:Swieta racja Robert. W mysl zasady reka reke myje.
A, Robert bedziesz Pontiakiem w Olesnie?


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
ja bym się tymi procentami nie stresował, mało który rzeczoznawca patrzy na auto "co do procenta". W ekspertyzie mojego auta jest napisane "samochód posiada conajmniej 90% części oryginalnych, nie stwierdzono braków wyposażenia ..." a mój lakier nie jest zgody z VIN. Także lecą na oko. Zresztą jak masz inny gaźnik, osłony zaworów i filtr powietrza to nikt nie napisze że są one nieoryginalne. I tak większość tych części w mutangach jest nowych.SMela21 pisze:bo blacharz tak powiedział, on sobie zarejestrował mercholanie chodzi o to żeby był stary ale o takim samym kodzie jakie wypuszczano z fabryki
pewnie o takie coś.
pozdrufka