Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej ;)

Informacje i porady specyficzne dla silników V6 od 2011r.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Radziu » 2015-11-02, 18:47

poszedł priv caniggia

to jeszcze jedno pytanko: czy ktoś interesował się lub nawet ma już zamontowane rozpórki? jest ich kilka, dolne, górne, przednie, tylne. jest nawet jedna firma na allegro, która ogarnia te tematy do różnych modeli, pytanie jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: caniggia » 2015-11-02, 18:55

Te z allegro solidarna robota i polska.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Radziu » 2015-11-02, 19:32

zapewne solidarna :)

caniggia masz/testowałeś/widziałeś jakieś konkretne do stanga, które coś wnoszą dobrego?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: caniggia » 2015-11-02, 19:42

Tą zamówiłem do Shelby swojego, jest mocny sprzęt i cenowo połowa niż z usa.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Radziu » 2015-11-03, 00:37

A jakie masz? Bo ja się zastanawiam nad dolną tylną i przednią



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: caniggia » 2015-11-03, 01:07

Na początek wystarczy Ci przednia górna, w tym aucie jest wiele innych bardziej pożytecznych rzeczy do zrobienia.



Awatar użytkownika
Ślimak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 564
Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
Model: Charger 6.4 V8
Silnik: inny V8
Kolor: Silver
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Ślimak » 2015-11-03, 22:14

Panowie wjadę w dyskusję - czy warto montować tę rozpórkę do V6? Faktycznie usztywnia zauważalnie nadwozie? I czy piszecie o sprzęcie GSG?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: caniggia » 2015-11-03, 22:41

Zauważalnie



Piotrek
Forumowicz
Posty: 187
Rejestracja: 2010-10-17, 22:25
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: wiśniowy

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Piotrek » 2015-11-03, 22:48

znaczy się to ?

http://allegro.pl/rozporka-gorny-sport- ... 16155.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Piotrek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: caniggia » 2015-11-03, 22:54

Tak, tego gościa. Ale obo jaka będzie dobra



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Radziu » 2015-11-04, 22:42

Z tego co poczytałem to warto dodać do stanga v6:
- lepszy wał (trzeba to ściągać z USA czy da się ogarnąć w PL?)
- zawieszenie (myślę o zmianie sprężyn na krótsze ale nie wiem czy oryginalne amorki dadzą radę...)
- rozpórki

Coś jeszcze na początek? Chodzi mi bardziej o poprawianie fabryki niż poważne modyfikacje.



Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 493
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: MaciekW » 2015-11-04, 23:14

Najlepszą rzeczą, którą można, a nawet należy dodać do Stanga V6 jest silnik V8 :D .
Jeżeli jesteś początkujący i wolisz zacząć od V6 to moja rada jest taka - kup V6, pojeździj takim, jaki jest, naciesz się, a potem zacznij liczyć koszty.
Wyjdzie Ci niezbicie, że zamiast modyfikować V6 lepiej jest zmienić ją na V8 - różnica w cenie będzie w granicach kosztów, które poniesiesz na modyfikacje V6, by de facto dodać to, co V8 ma w standardzie. No i wtedy okaże się, że dodatkowe 2 cylindry masz gratis ;) .
Jak już będziesz miał V8, to wtedy warto pomyśleć, czy je modyfikować, czy j.w. i kupić GT500 - bo kalkulacja podobna, he, he!



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: caniggia » 2015-11-05, 00:08

To nie jest dokładnie tak, bo zawieszenie jest do bani jak i w v6, tak i w v8. Jeżeli komuś wystarcza 300-350 koni, to podstawowe modyfikacje zrobią z tego auta bardzo fajnie jeżdżące auto i skopie tyłek nie jednemu v8 na torze.



Awatar użytkownika
Radziu
Forumowicz
Posty: 496
Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
Model: 2012 Premium Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Radziu » 2015-11-05, 21:08

Ponowie pytania:
- czy wał można ogarnąć w PL czy trzeba ściągać z USA?
- czy seryjne amorki dadzą radę z krótszymi sprężynami i przy okazji jakie polecacie?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej

Post autor: Koral » 2015-11-06, 15:06

caniggia pisze:To nie jest dokładnie tak, bo zawieszenie jest do bani jak i w v6, tak i w v8. Jeżeli komuś wystarcza 300-350 koni, to podstawowe modyfikacje zrobią z tego auta bardzo fajnie jeżdżące auto i skopie tyłek nie jednemu v8 na torze.
dokladnie, seryjny zawias w GT jest slaby, juz na niemieckim KW jest o niebo lepsze prowadzenie.. takze zawias i hamulce , no i do 3,7 V6 mozna zalozyc np procharger na 470HP i wtedy nawet seryjne GT500 5,4 moze dostac po dupie od kilkaset kg lzejszej V6, chociaz to w duzej mierze zalezy tez od kierowcy..

Tak czy inaczej u Caniggi to mozliwe,szereg podst. modyfikacji u niego i wysmiewana V6 zrobi kazde seryjne V8 (no moze prawie kazde bo GT500 2013-14 ,ZL1 czy challenger hellcat oprocz poteznej mocy maja tez swietne zawieszenia i hamulce )
tak czy inacze 3,7 V6 ma spory potencjal i moze pzeobrazic sie w naprawde szybkie dobrze trzymajace sie drogi auto. pytanie czy warto i nie lpeiej odrazu zakupic V8.. jesli dopiero decydujesz sie na zakup to najlpeiej odrazu kupic V8, ale jesli masz jzu V6 a nie chcesz sie jej pozbywac na sile za polowe ceny to warto w nia zainwestowac.


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „3.7 V6 2011 -”