Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej ;)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
poszedł priv caniggia
to jeszcze jedno pytanko: czy ktoś interesował się lub nawet ma już zamontowane rozpórki? jest ich kilka, dolne, górne, przednie, tylne. jest nawet jedna firma na allegro, która ogarnia te tematy do różnych modeli, pytanie jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie
to jeszcze jedno pytanko: czy ktoś interesował się lub nawet ma już zamontowane rozpórki? jest ich kilka, dolne, górne, przednie, tylne. jest nawet jedna firma na allegro, która ogarnia te tematy do różnych modeli, pytanie jakie są Wasze doświadczenia w tym temacie
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
zapewne solidarna 
caniggia masz/testowałeś/widziałeś jakieś konkretne do stanga, które coś wnoszą dobrego?

caniggia masz/testowałeś/widziałeś jakieś konkretne do stanga, które coś wnoszą dobrego?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
Tą zamówiłem do Shelby swojego, jest mocny sprzęt i cenowo połowa niż z usa.
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
A jakie masz? Bo ja się zastanawiam nad dolną tylną i przednią
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
Na początek wystarczy Ci przednia górna, w tym aucie jest wiele innych bardziej pożytecznych rzeczy do zrobienia.
- Ślimak
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 564
- Rejestracja: 2015-03-19, 14:18
- Model: Charger 6.4 V8
- Silnik: inny V8
- Kolor: Silver
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
Panowie wjadę w dyskusję - czy warto montować tę rozpórkę do V6? Faktycznie usztywnia zauważalnie nadwozie? I czy piszecie o sprzęcie GSG?
-
- Forumowicz
- Posty: 187
- Rejestracja: 2010-10-17, 22:25
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: wiśniowy
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
znaczy się to ?
http://allegro.pl/rozporka-gorny-sport- ... 16155.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/rozporka-gorny-sport- ... 16155.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Piotrek
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
Tak, tego gościa. Ale obo jaka będzie dobra
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
Z tego co poczytałem to warto dodać do stanga v6:
- lepszy wał (trzeba to ściągać z USA czy da się ogarnąć w PL?)
- zawieszenie (myślę o zmianie sprężyn na krótsze ale nie wiem czy oryginalne amorki dadzą radę...)
- rozpórki
Coś jeszcze na początek? Chodzi mi bardziej o poprawianie fabryki niż poważne modyfikacje.
- lepszy wał (trzeba to ściągać z USA czy da się ogarnąć w PL?)
- zawieszenie (myślę o zmianie sprężyn na krótsze ale nie wiem czy oryginalne amorki dadzą radę...)
- rozpórki
Coś jeszcze na początek? Chodzi mi bardziej o poprawianie fabryki niż poważne modyfikacje.
- MaciekW
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 493
- Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
- Model: MY 2014 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: black
- Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
Najlepszą rzeczą, którą można, a nawet należy dodać do Stanga V6 jest silnik V8
.
Jeżeli jesteś początkujący i wolisz zacząć od V6 to moja rada jest taka - kup V6, pojeździj takim, jaki jest, naciesz się, a potem zacznij liczyć koszty.
Wyjdzie Ci niezbicie, że zamiast modyfikować V6 lepiej jest zmienić ją na V8 - różnica w cenie będzie w granicach kosztów, które poniesiesz na modyfikacje V6, by de facto dodać to, co V8 ma w standardzie. No i wtedy okaże się, że dodatkowe 2 cylindry masz gratis
.
Jak już będziesz miał V8, to wtedy warto pomyśleć, czy je modyfikować, czy j.w. i kupić GT500 - bo kalkulacja podobna, he, he!

Jeżeli jesteś początkujący i wolisz zacząć od V6 to moja rada jest taka - kup V6, pojeździj takim, jaki jest, naciesz się, a potem zacznij liczyć koszty.
Wyjdzie Ci niezbicie, że zamiast modyfikować V6 lepiej jest zmienić ją na V8 - różnica w cenie będzie w granicach kosztów, które poniesiesz na modyfikacje V6, by de facto dodać to, co V8 ma w standardzie. No i wtedy okaże się, że dodatkowe 2 cylindry masz gratis

Jak już będziesz miał V8, to wtedy warto pomyśleć, czy je modyfikować, czy j.w. i kupić GT500 - bo kalkulacja podobna, he, he!
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
To nie jest dokładnie tak, bo zawieszenie jest do bani jak i w v6, tak i w v8. Jeżeli komuś wystarcza 300-350 koni, to podstawowe modyfikacje zrobią z tego auta bardzo fajnie jeżdżące auto i skopie tyłek nie jednemu v8 na torze.
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
Ponowie pytania:
- czy wał można ogarnąć w PL czy trzeba ściągać z USA?
- czy seryjne amorki dadzą radę z krótszymi sprężynami i przy okazji jakie polecacie?
- czy wał można ogarnąć w PL czy trzeba ściągać z USA?
- czy seryjne amorki dadzą radę z krótszymi sprężynami i przy okazji jakie polecacie?
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: Mustang V6 3.7 - opinie i pomoc dla osoby początkującej
dokladnie, seryjny zawias w GT jest slaby, juz na niemieckim KW jest o niebo lepsze prowadzenie.. takze zawias i hamulce , no i do 3,7 V6 mozna zalozyc np procharger na 470HP i wtedy nawet seryjne GT500 5,4 moze dostac po dupie od kilkaset kg lzejszej V6, chociaz to w duzej mierze zalezy tez od kierowcy..caniggia pisze:To nie jest dokładnie tak, bo zawieszenie jest do bani jak i w v6, tak i w v8. Jeżeli komuś wystarcza 300-350 koni, to podstawowe modyfikacje zrobią z tego auta bardzo fajnie jeżdżące auto i skopie tyłek nie jednemu v8 na torze.
Tak czy inaczej u Caniggi to mozliwe,szereg podst. modyfikacji u niego i wysmiewana V6 zrobi kazde seryjne V8 (no moze prawie kazde bo GT500 2013-14 ,ZL1 czy challenger hellcat oprocz poteznej mocy maja tez swietne zawieszenia i hamulce )
tak czy inacze 3,7 V6 ma spory potencjal i moze pzeobrazic sie w naprawde szybkie dobrze trzymajace sie drogi auto. pytanie czy warto i nie lpeiej odrazu zakupic V8.. jesli dopiero decydujesz sie na zakup to najlpeiej odrazu kupic V8, ale jesli masz jzu V6 a nie chcesz sie jej pozbywac na sile za polowe ceny to warto w nia zainwestowac.