sprzęgło
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2438
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
dodam jeszcze do tematu parę moich spostrzeżeń od siebie
regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy
są firmy w kraju któe zajmują sie regenerowaniem docisku ale koszt utwardzenia "blaszek" nie jest specjalnie opłacalny więc jak dobrze robić to tylko nowe...to jest moje zdanie
łożysko wyciskowe do sprzęgła na miejscu raczej będzie ciężko dostać ale identyczne wymiary jak do mustanga posiada jeden z modeli opla trzeba tylko przełożyć ze starego obejmę i załatwione.Nie pamiętam dokładnie jakie to było ale mogę poszukać lub stare zmierzyc i pytać w sklepach z łożyskami napewno podpasuje....

regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy

są firmy w kraju któe zajmują sie regenerowaniem docisku ale koszt utwardzenia "blaszek" nie jest specjalnie opłacalny więc jak dobrze robić to tylko nowe...to jest moje zdanie

łożysko wyciskowe do sprzęgła na miejscu raczej będzie ciężko dostać ale identyczne wymiary jak do mustanga posiada jeden z modeli opla trzeba tylko przełożyć ze starego obejmę i załatwione.Nie pamiętam dokładnie jakie to było ale mogę poszukać lub stare zmierzyc i pytać w sklepach z łożyskami napewno podpasuje....
No ja tez kiedyś testowałem regeneracje (w innym aucie co prawda ale zawsze) i od tamtej pory zawsze zakładam nowe,markowe,zawsze trochę mocniejsze.michal@ pisze:dodam jeszcze do tematu parę moich spostrzeżeń od siebie![]()
regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy

http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
chmielu pisze:No ja tez kiedyś testowałem regeneracje (w innym aucie co prawda ale zawsze) i od tamtej pory zawsze zakładam nowe,markowe,zawsze trochę mocniejsze.michal@ pisze:dodam jeszcze do tematu parę moich spostrzeżeń od siebie![]()
regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy
I TAK TRZYMAĆ

Przecież jak się mustang psuje to nie robi on tego złośliwie !!! tylko dopomina się o nowe błyszczące "zabawki" aby móc nam lepiej w przyszłości służyć


a oto moje sprzęgiełko;
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)

kewlarek


No właśnie!Widzę że nie tylko ja przyzwyczaiłem się do firmy SPEC, spoko towar, zdecydowanie polecam.michal@ pisze:I TAK TRZYMAĆtrza iść do przodu nie można się cofać.
Przecież jak się mustang psuje to nie robi on tego złośliwie !!! tylko dopomina się o nowe błyszczące "zabawki" aby móc nam lepiej w przyszłości służyć![]()
![]()

http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
- Model: mustang 1996
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: inny
siemanko! zdania co do sprzegla sa podzelone moj kolega kupil audi S4 4.2l do typowego katowania( zero oddechu dla fury) robil tam sprzeglo i jest zadowolony auto ma teraz ponad 300 koni i jest w napedzie 4*4 wazy 1870kg wiec sprzeglo naprawde dostaje!
[ Dodano: 2009-05-14, 13:27 ]
MICHAL@! bede wdzieczny za znalezienie odpowiednika do 3.8l!
[ Dodano: 2009-05-14, 13:27 ]
MICHAL@! bede wdzieczny za znalezienie odpowiednika do 3.8l!
- michal@
- Forumowicz
- Posty: 251
- Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
- Model: GNATSUM.NAMI
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )
muszę poszukać, jak znajdę ten numer łożyska napewno napisze ,myśle że będzie to samo co do V8figaro96 pisze:MICHAL@! bede wdzieczny za znalezienie odpowiednika do 3.8l!
Jeśli chodzi o regeneracje sprzęgła to zgadzam się jeżeli została wykonana profesjonalnie to napewno można na tym trochę polatać ale nowe to nowe

- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1321
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
No właśnie ja podejrzewam raczej docisk, zwłaszcza, że Chmielu pisał, że jak swoje wymieniał, to nie było zajechane, a objawy podobne. Czyli raczej regeneracja tarczy nie pomoże.michal@ pisze:dodam jeszcze do tematu parę moich spostrzeżeń od siebie![]()
regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy![]()
są firmy w kraju któe zajmują sie regenerowaniem docisku ale koszt utwardzenia "blaszek" nie jest specjalnie opłacalny więc jak dobrze robić to tylko nowe...to jest moje zdanie![]()
łożysko wyciskowe do sprzęgła na miejscu raczej będzie ciężko dostać ale identyczne wymiary jak do mustanga posiada jeden z modeli opla trzeba tylko przełożyć ze starego obejmę i załatwione.Nie pamiętam dokładnie jakie to było ale mogę poszukać lub stare zmierzyc i pytać w sklepach z łożyskami napewno podpasuje....
Witam
Jeśli ktoś potrzebuje sprzęgło do Mustanga po 2005 roku, do 4.0 V6 lub 4.6 V8 to zapraszam:
http://www.westar.pl http://www.czesciusa.pl
http://allegro.pl/item696387031_sprzegl ... 5_usa.html
i druga opcja:
http://allegro.pl/item696417064_sprzegl ... 5_usa.html
TEL: 604-915-494
EMAIL: westar@czesciusa.pl
W OFERCIE INNE CZĘŚCI DO MUSTANGÓW: części układu hamulcowego RAYBESTOS, filtry silnika, powietrza, , olej do skrzyni MERCON V MOTORCRAFT, oraz wiele wiele innych części do tego auta.
ZAPRASZAM :D
Jeśli ktoś potrzebuje sprzęgło do Mustanga po 2005 roku, do 4.0 V6 lub 4.6 V8 to zapraszam:
http://www.westar.pl http://www.czesciusa.pl
http://allegro.pl/item696387031_sprzegl ... 5_usa.html
i druga opcja:
http://allegro.pl/item696417064_sprzegl ... 5_usa.html
TEL: 604-915-494
EMAIL: westar@czesciusa.pl
W OFERCIE INNE CZĘŚCI DO MUSTANGÓW: części układu hamulcowego RAYBESTOS, filtry silnika, powietrza, , olej do skrzyni MERCON V MOTORCRAFT, oraz wiele wiele innych części do tego auta.
ZAPRASZAM :D
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
uzywanego automata mozna kupic w pl za 2500 zl wiec bez sensu remontowac, w us mozna dac od 350 za uzyw, do 900$ za nowypavlito pisze:Taaa
Ostatnie 10 lat jeździłem automatami: Vectra, Mondeo. Vectra remont skrzyni po 190kkm w 2004 = 2500PLN, Mondeo remont skrzyni po 190kkm w 2008 = 4500PLN (już drugi, bo pierwszy był po 80kkm)... No i z remontami w bardziej zużytych autach jest taki problem, że ciężko wszystko zrobić, bo już za dużo kosztuje, więc się odpuszcza w którymś momencie. Np. elektrozawory jeszcze jako takie, to niech pochodzą, płyta sterowania - tylko przeczyścimy itp. Ale jak ktoś chce na cacy, to na Spokojnej przy Powązkach za jakieś 6000 zrobią pewnie wszystko bardzo dobrze.
Uznałem, że na razie pobawię się drążkiem, aż mi przejdzie przesyt remontów.
Mustang pewnie ma mocniejszą skrzynię, ale manual też ma swoje miłe strony.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2009-02-06, 18:46
- Model: Pony Package 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Parczew
- Stajnia: Stajnia Lubelska
witam.
niestety takze musze wymienic sprzeglo
mam przejechane 17K mil i juz mi sie slizga. mam pytanie czy wystarczy wymienic tylko tarcze i docisk? bo wiekszosc firm tylko to sprzedaje w zestawie, myslalem o czyms takim:
http://legendmustangs.com/index.php?pag ... &Itemid=86
czy lepiej kupic tanszy zestaw ale z lozyskami z tej firmy: http://www.rockauto.com i co zrobic by nie zaplacic cla?
No i czy ktos wymienial samemu sprzeglo a jak tak to czy duzo jest przy tym roboty?
niestety takze musze wymienic sprzeglo

http://legendmustangs.com/index.php?pag ... &Itemid=86
czy lepiej kupic tanszy zestaw ale z lozyskami z tej firmy: http://www.rockauto.com i co zrobic by nie zaplacic cla?
No i czy ktos wymienial samemu sprzeglo a jak tak to czy duzo jest przy tym roboty?