sprzęgło

Informacje i porady specyficzne dla silników V6

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-05-11, 16:33

zestaw (tarcza,docisk,łozysko) to samo tak mi sie cos zdaje!



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-05-11, 18:50

w automacie niema sprzęgła ,jest coś tam eeeeyy ( kowenter chyba)



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-05-11, 21:02

dodam jeszcze do tematu parę moich spostrzeżeń od siebie ;)

regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy :papa:
są firmy w kraju któe zajmują sie regenerowaniem docisku ale koszt utwardzenia "blaszek" nie jest specjalnie opłacalny więc jak dobrze robić to tylko nowe...to jest moje zdanie :D

łożysko wyciskowe do sprzęgła na miejscu raczej będzie ciężko dostać ale identyczne wymiary jak do mustanga posiada jeden z modeli opla trzeba tylko przełożyć ze starego obejmę i załatwione.Nie pamiętam dokładnie jakie to było ale mogę poszukać lub stare zmierzyc i pytać w sklepach z łożyskami napewno podpasuje....



Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2009-05-11, 22:11

Hans pisze:A jeszcze takie pytanie - sprzęgło to sprzęgło, czy w sprzęgło do automatu różni się od sprzęgła w manualu?
Inna bajka...w automatach jest sprzęgło homokinetyczne, przynajmniej w beemce :D


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-05-12, 11:04

michal@ pisze:dodam jeszcze do tematu parę moich spostrzeżeń od siebie ;)
regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy
No ja tez kiedyś testowałem regeneracje (w innym aucie co prawda ale zawsze) i od tamtej pory zawsze zakładam nowe,markowe,zawsze trochę mocniejsze. :cwaniak:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-05-12, 14:00

Ja pierdziele ale się temat rozwinął :zdziwko:


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-05-12, 18:25

chmielu pisze:
michal@ pisze:dodam jeszcze do tematu parę moich spostrzeżeń od siebie ;)
regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy
No ja tez kiedyś testowałem regeneracje (w innym aucie co prawda ale zawsze) i od tamtej pory zawsze zakładam nowe,markowe,zawsze trochę mocniejsze. :cwaniak:


I TAK TRZYMAĆ :D trza iść do przodu nie można się cofać.
Przecież jak się mustang psuje to nie robi on tego złośliwie !!! tylko dopomina się o nowe błyszczące "zabawki" aby móc nam lepiej w przyszłości służyć :hyhy: :rotfl:

a oto moje sprzęgiełko; :]

Obrazek

kewlarek :cwaniak:

Obrazek



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-05-12, 20:42

tak sobie pomyślałem, że regeneracja to w innym aucie... to tak, jakby koniowi podkowy regenerować... :hyhy: :hyhy:
pomysł nowego i mocniejszego mnie przekonuje, bo zawsze dobrze jest znaleźć pretekst do zakładania modów :ok:



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-05-13, 08:59

michal@ pisze:I TAK TRZYMAĆ :D trza iść do przodu nie można się cofać.
Przecież jak się mustang psuje to nie robi on tego złośliwie !!! tylko dopomina się o nowe błyszczące "zabawki" aby móc nam lepiej w przyszłości służyć :hyhy: :rotfl:
No właśnie!Widzę że nie tylko ja przyzwyczaiłem się do firmy SPEC, spoko towar, zdecydowanie polecam. :padam: Trudny do zabicia.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-05-14, 13:24

siemanko! zdania co do sprzegla sa podzelone moj kolega kupil audi S4 4.2l do typowego katowania( zero oddechu dla fury) robil tam sprzeglo i jest zadowolony auto ma teraz ponad 300 koni i jest w napedzie 4*4 wazy 1870kg wiec sprzeglo naprawde dostaje!

[ Dodano: 2009-05-14, 13:27 ]
MICHAL@! bede wdzieczny za znalezienie odpowiednika do 3.8l!



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-05-15, 22:22

figaro96 pisze:MICHAL@! bede wdzieczny za znalezienie odpowiednika do 3.8l!
muszę poszukać, jak znajdę ten numer łożyska napewno napisze ,myśle że będzie to samo co do V8

Jeśli chodzi o regeneracje sprzęgła to zgadzam się jeżeli została wykonana profesjonalnie to napewno można na tym trochę polatać ale nowe to nowe ;)



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-05-22, 00:27

michal@ pisze:dodam jeszcze do tematu parę moich spostrzeżeń od siebie ;)

regenerowałem kiedyś sprzęgło z mustanga w zakładzie specjalizującym się w nabijaniem okładzin, niestety nie zawsze jest to doby pomysł bo nie wiadomo w jakim stanie jest docisk mogą być zwyczajnie zmęczone "blaszki" docikające i wymiana tarczy nawet na nową nic tu nie pomoże wystarczy raz dobrze położyć buta i po tarczy :papa:
są firmy w kraju któe zajmują sie regenerowaniem docisku ale koszt utwardzenia "blaszek" nie jest specjalnie opłacalny więc jak dobrze robić to tylko nowe...to jest moje zdanie :D

łożysko wyciskowe do sprzęgła na miejscu raczej będzie ciężko dostać ale identyczne wymiary jak do mustanga posiada jeden z modeli opla trzeba tylko przełożyć ze starego obejmę i załatwione.Nie pamiętam dokładnie jakie to było ale mogę poszukać lub stare zmierzyc i pytać w sklepach z łożyskami napewno podpasuje....
No właśnie ja podejrzewam raczej docisk, zwłaszcza, że Chmielu pisał, że jak swoje wymieniał, to nie było zajechane, a objawy podobne. Czyli raczej regeneracja tarczy nie pomoże.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-07-24, 14:52

Witam

Jeśli ktoś potrzebuje sprzęgło do Mustanga po 2005 roku, do 4.0 V6 lub 4.6 V8 to zapraszam:

http://www.westar.pl http://www.czesciusa.pl

http://allegro.pl/item696387031_sprzegl ... 5_usa.html

i druga opcja:

http://allegro.pl/item696417064_sprzegl ... 5_usa.html

TEL: 604-915-494

EMAIL: westar@czesciusa.pl

W OFERCIE INNE CZĘŚCI DO MUSTANGÓW: części układu hamulcowego RAYBESTOS, filtry silnika, powietrza, , olej do skrzyni MERCON V MOTORCRAFT, oraz wiele wiele innych części do tego auta.

ZAPRASZAM :D



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-08-03, 15:26

pavlito pisze:Taaa
Ostatnie 10 lat jeździłem automatami: Vectra, Mondeo. Vectra remont skrzyni po 190kkm w 2004 = 2500PLN, Mondeo remont skrzyni po 190kkm w 2008 = 4500PLN (już drugi, bo pierwszy był po 80kkm)... No i z remontami w bardziej zużytych autach jest taki problem, że ciężko wszystko zrobić, bo już za dużo kosztuje, więc się odpuszcza w którymś momencie. Np. elektrozawory jeszcze jako takie, to niech pochodzą, płyta sterowania - tylko przeczyścimy itp. Ale jak ktoś chce na cacy, to na Spokojnej przy Powązkach za jakieś 6000 zrobią pewnie wszystko bardzo dobrze.

Uznałem, że na razie pobawię się drążkiem, aż mi przejdzie przesyt remontów.

Mustang pewnie ma mocniejszą skrzynię, ale manual też ma swoje miłe strony.
uzywanego automata mozna kupic w pl za 2500 zl wiec bez sensu remontowac, w us mozna dac od 350 za uzyw, do 900$ za nowy



BISQP
Posty: 9
Rejestracja: 2009-02-06, 18:46
Model: Pony Package 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Parczew
Stajnia: Stajnia Lubelska

Post autor: BISQP » 2009-09-22, 03:39

witam.
niestety takze musze wymienic sprzeglo :( mam przejechane 17K mil i juz mi sie slizga. mam pytanie czy wystarczy wymienic tylko tarcze i docisk? bo wiekszosc firm tylko to sprzedaje w zestawie, myslalem o czyms takim:
http://legendmustangs.com/index.php?pag ... &Itemid=86
czy lepiej kupic tanszy zestaw ale z lozyskami z tej firmy: http://www.rockauto.com i co zrobic by nie zaplacic cla?
No i czy ktos wymienial samemu sprzeglo a jak tak to czy duzo jest przy tym roboty?



ODPOWIEDZ

Wróć do „4.0 V6 2005 - 2010”