
https://www.vesselfinder.com/?imo=9604938" onclick="window.open(this.href);return false;
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
super nowoczesne to ono nigdy nie będzie. Mustang będzie zawsze 20 lat za BMW, zaś dzięki odejściu od sztywnego mostu teraz doszli do tych 20 lat różnicy, przed tą zmianą było 50 latcaniggia pisze:Za chwilę będę miał przejażdżkę gt, aż się nie mogę doczekać testu tego super nowoczesnego zawieszenia (wahacze jak w starym BMW)...
ja juz od kilku dni ciagle sprawdzam na: http://www.marinetraffic.com/en/ais/det ... AN_HIGHWAY" onclick="window.open(this.href);return false;bkapust pisze:statek z mustangami jest już niedaleko portu docelowegojeśli ktoś kompletnie oszalał od tego czekania - tu jest "relacja live":
https://www.vesselfinder.com/?imo=9604938" onclick="window.open(this.href);return false;
Załatwiałeś przez Ford Polska? Daj znać bo mam tam biznesowo kontakt na najwyższym szczeblu, ale póki co nie korzystałem - jeśli natomiast jest możliwość załatwienia czegoś to wykonam jakieś naciskizalasz pisze:bo juz sobie zalatwilem ze od razu przyjezdza do Poznania:D
caniggia pisze:20 min jazdy, nie za wiele, wersja US, ale zawieszenie chyba się nie różni.
No więc Ci wszyscy, którzy się tak zachwycają jak to auto się trzyma, niech wyłączą esp. Wtedy można powiedzieć, czy się trzyma, czy nie.
No więc się nie trzyma, podobnie jak poprzednie modele z lekko zmodyfikowanym zawieszeniem, ani lepiej, ani gorzej, jak się z gazem przedobrzy, się nie trzyma:) Faktycznie to można by przetestować na jakimś torze, przewieść się jednym i drugim.
Na pewno bardziej komfortowe na nierówne drogi, za to w koleinach słabo (szersza tylna "oś"), ale tak akurat ma każdy wcześniejszy model jak ktoś sobie założy szersze kapcie z tyłu vs przód.
Kontrola trakcji jest bardzo dobra, aczkolwiek nie nazwałbym jest jakoś kosmicznie lepszą niż mam w gt500 teraz, może min lepsza.
Zdecydowanie lepsza niż 2005, bo w nim nie ma:)
Jest oczywiście kosmiczna przepaść pomiędzy fabrycznym 2005, mniejsza niż 2011 i jeszcze mniejsza niż 2013 (piszę o wersjach GT).
W porównaniu do np Bossa lub innego 2005-14 z zawieszeniem na poziomie Bossa, myślę, że dostanie w dupę na zakrętach.
Wheelhop kosmiczny, wyłączenie trakcji i cała buda lata.
Da się odczuć stabilność tyłu, ale 2005-14 z watts linkem raczej tu nie odbiega, może uda się wkrótce zrobić jakiś test jak kolega z wats linkiem pozwoli i jakiś klient z s550 się pojawi.
To tak na szybko, bo klient wpadł przelotem.
mi to pasuje, będzie codzienna, dostojna jazda po bułki, tor może daleko ale obok domu mam nieużywane lotniskocaniggia pisze:Na pewno w fabrycznej wersji nie do dziczenia bardzo dobry daily driver.
I co najważniejsze, NIKT nie zwraca na niego uwagi:(
B0kiem pisze:mi to pasuje, będzie codzienna, dostojna jazda po bułki, tor może daleko ale obok domu mam nieużywane lotniskocaniggia pisze:Na pewno w fabrycznej wersji nie do dziczenia bardzo dobry daily driver.
I co najważniejsze, NIKT nie zwraca na niego uwagi:(![]()
na mojego na pewno będą, Białystok miasto kościołów opanowane przez skody i inne nudne Januszowe samochody ;p
Może tam gdzie jeździłeś ludzie mają fajniejsze samochody i dla tego nie zwracają uwagicaniggia pisze:A no i bokiem jedzie gorzej niż mustang z wavetrackiem:) O tym bym zapomniał.
W dodatku w poślizgu również potrafi złapać wheel hopa.
Na pewno w fabrycznej wersji nie do dziczenia bardzo dobry daily driver.
I co najważniejsze, NIKT nie zwraca na niego uwagi:(