Mustang 2015 cena w Polsce

Komunikaty administratorów, informacje o zmianach, uwagi i sprawy bieżące

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: caniggia » 2015-08-10, 10:08

W moim przypadku zdecydowanie się tak nie stanie, min dlatego jest gt500 ze starszego rocznika,, niż nowy gt.
Jeżeli ford nie zmieni swoJej polityki designerskiej, to jeżeli kiedykolwiek będę miał nowsze auto, będzie to chall.
Trzyma fason.



Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: stanglex » 2015-08-10, 10:31

caniggia pisze:W moim przypadku zdecydowanie się tak nie stanie, min dlatego jest gt500 ze starszego rocznika,, niż nowy gt.
Jeżeli ford nie zmieni swoJej polityki designerskiej, to jeżeli kiedykolwiek będę miał nowsze auto, będzie to chall.
Trzyma fason.
Challenger szybko Dodgowi się znudzi i porzuci go na kolejne 40 lat, tak jak poprzednio. Nie mają pomysłu na rozwój tego auta. Do mnie taka prawie idealna kopia nie przemawia. Każdy okres ma swoją charakterystykę. Mustang 2005 nawiązywał, Challenger ciężko odróżnić od pierwowzoru i to jest słabe. Wolałbym wybebeszonego klasyka z nowymi częściami, niż nowego/starego Challengera.

To co robi Ford bardzo mi się podoba, idą z duchem czasu.


Z: 05/2015
O: 04/2016

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: TPS » 2015-08-10, 10:35

Na forum AllFordMustang też jest fala hejtu pod adresem nowego Mustanga. Oczywiście wszystkim się nie dogodzi. Mustang to legenda, więc nie dziwi, że odcinają kupony od tej legendy. Nawet posiadacze 2.3 EcoBoost są zachwyceni. Świat idzie do przodu, a my się starzejemy.


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: TPS » 2015-08-10, 10:39

stanglex pisze:
caniggia pisze:W moim przypadku zdecydowanie się tak nie stanie, min dlatego jest gt500 ze starszego rocznika,, niż nowy gt.
Jeżeli ford nie zmieni swoJej polityki designerskiej, to jeżeli kiedykolwiek będę miał nowsze auto, będzie to chall.
Trzyma fason.
Challenger szybko Dodgowi się znudzi i porzuci go na kolejne 40 lat, tak jak poprzednio. Nie mają pomysłu na rozwój tego auta. Do mnie taka prawie idealna kopia nie przemawia. Każdy okres ma swoją charakterystykę. Mustang 2005 nawiązywał, Challenger ciężko odróżnić od pierwowzoru i to jest słabe. Wolałbym wybebeszonego klasyka z nowymi częściami, niż nowego/starego Challengera.

To co robi Ford bardzo mi się podoba, idą z duchem czasu.


Eeeee tam, Nowy Challenger daje radę! Poza tym filozofia w 2008, to nie filozofia w 2015. Neoklasyk z retro klimatem rulezzzzzzzzz :super:


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: Dezo » 2015-08-10, 11:00

Miałem okazję jeździć nowym GT i Eco (Eco nawet dwukrotnie).
Moje wrażenia:
GT - systemy działają jak trzeba (w porównaniu do poprzedników - po prostu działają :)); hamulce bardzo ostre (nareszcie); zawieszenie wydaje się być zdecydowanie bardziej europejskie, to znaczy dobrze trzyma i jednocześnie zapewnia komfort jazdy; kierownica o bardziej sportowej charakterystyce (mniejsza i profilowana); skrzynia manualna ma o wiele lepszą kulturę pracy, a sprzęgło nie jest tak twarde jak w poprzednikach. Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, to jak dla mnie jest do zaakceptowania, choć utracił indywidualny charakter dzieląc się grillem z Mondeo, Focusem i Fiestą. Musieli coś zmienić, szczególnie z uwagi na wejście na Europę. Mój wniosek (lecz nie ocena), tak bardzo na skróty: nowy Mustang GT zapewnia podobne wrażenia z jazdy jak A5, którym poruszam się na co dzień... a chyba nie o to chodzi. W Mustangu szukam emocji i lubię mieć podczas szybszej jazdy trochę spięte pośladki, hehe
Eco - Mustang do codziennej jazdy po mieście i "w koło komina".
Poza tym w jednym Mustang nie zawodzi zachowując swój charakter: wciąż budzi emocje i ...można dopatrzeć się kilku dobrze znanych niedoróbek i słabej jakości materiałów ;) .
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: TPS » 2015-08-10, 11:10

Dezo pisze:Miałem okazję jeździć nowym GT i Eco (Eco nawet dwukrotnie).
Moje wrażenia:

Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, to jak dla mnie jest do zaakceptowania, choć utracił indywidualny charakter dzieląc się grillem z Mondeo, Focusem i Fiestą. Musieli coś zmienić, szczególnie z uwagi na wejście na Europę.

Mój wniosek (lecz nie ocena), tak bardzo na skróty: nowy Mustang GT zapewnia podobne wrażenia z jazdy jak A5, którym poruszam się na co dzień... a chyba nie o to chodzi. W Mustangu szukam emocji i lubię mieć podczas szybszej jazdy trochę spięte pośladki, hehe
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa(5)?????????

Obrazek

;)


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: Dezo » 2015-08-10, 11:16

No wiesz, A5 w sensie prowadzenia, właściwości jezdnych, hamowania, brzmienia :wstyd: itp. Jeżeli chodzi o moc to nadal czuć różnicę, tego nie oszukasz.
Generalnie V8 to nadal najmocniejsza strona Mustanga.
To jedynie moje wrażenia, a starałem się brać wszystko na chłodno.
Pozdrawiam


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
TPS
Forumowicz
Posty: 372
Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
Model: 2008 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
Lokalizacja:: Ućć
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: TPS » 2015-08-10, 11:22

Dezo pisze:No wiesz, A5 w sensie prowadzenia, właściwości jezdnych, hamowania, brzmienia :wstyd: itp. Jeżeli chodzi o moc to nadal czuć różnicę, tego nie oszukasz.
Generalnie V8 to nadal najmocniejsza strona Mustanga.
To jedynie moje wrażenia, a starałem się brać wszystko na chłodno.
Pozdrawiam
Kurczę, kupić Mustanga żeby czuć się w nim jak w A5? Nie mam nic do A5, ale to jak kupić dmuchaną lalkę o wyglądzie Paris Hilton, żeby mieć wrażenie, że dmucha się Paris?


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: caniggia » 2015-08-10, 11:23

Przednie zawieszenie jest proste w s550, zamiast jednego masywnego wahacza, są dwa mniejsze, czy to wpływa na komfort, wątpię, tył niezależny, czy wpływa na komfort, może.
Zawias jest niższy niż 2005 -2013 to jest pewne, większość kupi z pakietem brembo, więc hamowanie będzie lepsze, nic dziwnego.
Zastanawia mnie jedno, czy przypadkiem wyłączenie kontroli trakcji nie spowoduje iż będzie jeździł jak każdy inny mustang 2005-2013 z lekko zmodyfikowanym zawiasem, tzn bardziej sportowe amorki i obniżone sprężyny.
Przyjdzie kiedyś czas na test na jakimś torze:)
Ostatnio zmieniony 2015-08-10, 11:26 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1614
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: Dezo » 2015-08-10, 11:26

Słuszne spostrzeżenie Cannigia - podczas jazd testowych nie wyłączałem kontroli trakcji, choć mocno cisnąłem w pedał ;) .
Pozdrawiam


Samotny Wilk

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: caniggia » 2015-08-10, 11:28

A że nie jeździłeś być może 2013 rocznikiem, gdzie jest też wspomaganie eletryczne i ESP, to mogę Ci powiedzieć, że jego też jest cieżko wyporowadzić z drogi. W moim gt500 nie ma jeszcze eletrycznego (stąd świadomy zakup 2010), ale ma już advantrac, nie udało mi się go wyprowadzić na manowce przy 600 koniach, a prawdzowy test będzie w sobotę na torze w Toruniu na Muscle Car Challenge:)



.3lite
Forumowicz
Posty: 414
Rejestracja: 2014-01-06, 01:13
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: .3lite » 2015-08-10, 11:29

caniggia pisze:Przednie zawieszenie jest proste w s550, zamiast jednego masywnego wahacza, są dwa mniejsze, czy to wpływa na komfort, wątpię, tył niezależny, czy wpływa na komfort, może.
Zastanawia mnie jedno, czy przypadkiem wyłączenie kontroli trakcji nie spowoduje iż będzie jeździł jak każdy inny mustang 2005-2013 z lekko zmodyfikowanym zawiasem, tzn bardziej sportowe amorki i obniżone sprężyny.
Przyjdzie kiedyś czas na test na jakimś torze:)
O tym cały czas mówię, ale tutaj niektórzy chyba na siłę próbują jakieś wady znaleźć. Czy ludzie tego chcą czy nie, ta generacja ma najlepsze zawieszenie.

Elektronika w nim to świetna sprawa, można mieć lub wyłączyć, o to właśnie chodzi.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: caniggia » 2015-08-10, 11:31

.3lite pisze:
O tym cały czas mówię, ale tutaj niektórzy chyba na siłę próbują jakieś wady znaleźć. Czy ludzie tego chcą czy nie, ta generacja ma najlepsze zawieszenie.
Do jazdy na drodze tak. Do jazdy na 1/4 Ford oferuje do tego sztywny most, bo rynek w USA mógłby się załamać...



.3lite
Forumowicz
Posty: 414
Rejestracja: 2014-01-06, 01:13
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: .3lite » 2015-08-10, 11:42

caniggia pisze:Do jazdy na drodze tak. Do jazdy na 1/4 Ford oferuje do tego sztywny most, bo rynek w USA mógłby się załamać...
Nie dziwi mnie to w ogóle. Problem się robi kiedy trzeba jeszcze skręcić :)

Zobaczymy jak dostanę samochód do ręki i wtedy ocenię zawieszenie w porównaniu do mojego poprzedniego V6 2012.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: caniggia » 2015-08-10, 12:31

Dochodzi jeszcze sytuacja w wheelhop, s550 ma dużo większy problem z tym vs solid axle,
tak więc modyfikacja zawieszenia się od początku kłania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualności”