Mustang 2015 cena w Polsce
Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
W moim przypadku zdecydowanie się tak nie stanie, min dlatego jest gt500 ze starszego rocznika,, niż nowy gt.
Jeżeli ford nie zmieni swoJej polityki designerskiej, to jeżeli kiedykolwiek będę miał nowsze auto, będzie to chall.
Trzyma fason.
Jeżeli ford nie zmieni swoJej polityki designerskiej, to jeżeli kiedykolwiek będę miał nowsze auto, będzie to chall.
Trzyma fason.
- stanglex
- Forumowicz
- Posty: 470
- Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
- Model: 2016 Mustang GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Magnetic
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Challenger szybko Dodgowi się znudzi i porzuci go na kolejne 40 lat, tak jak poprzednio. Nie mają pomysłu na rozwój tego auta. Do mnie taka prawie idealna kopia nie przemawia. Każdy okres ma swoją charakterystykę. Mustang 2005 nawiązywał, Challenger ciężko odróżnić od pierwowzoru i to jest słabe. Wolałbym wybebeszonego klasyka z nowymi częściami, niż nowego/starego Challengera.caniggia pisze:W moim przypadku zdecydowanie się tak nie stanie, min dlatego jest gt500 ze starszego rocznika,, niż nowy gt.
Jeżeli ford nie zmieni swoJej polityki designerskiej, to jeżeli kiedykolwiek będę miał nowsze auto, będzie to chall.
Trzyma fason.
To co robi Ford bardzo mi się podoba, idą z duchem czasu.
Z: 05/2015
O: 04/2016
O: 04/2016
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Na forum AllFordMustang też jest fala hejtu pod adresem nowego Mustanga. Oczywiście wszystkim się nie dogodzi. Mustang to legenda, więc nie dziwi, że odcinają kupony od tej legendy. Nawet posiadacze 2.3 EcoBoost są zachwyceni. Świat idzie do przodu, a my się starzejemy.
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
stanglex pisze:Challenger szybko Dodgowi się znudzi i porzuci go na kolejne 40 lat, tak jak poprzednio. Nie mają pomysłu na rozwój tego auta. Do mnie taka prawie idealna kopia nie przemawia. Każdy okres ma swoją charakterystykę. Mustang 2005 nawiązywał, Challenger ciężko odróżnić od pierwowzoru i to jest słabe. Wolałbym wybebeszonego klasyka z nowymi częściami, niż nowego/starego Challengera.caniggia pisze:W moim przypadku zdecydowanie się tak nie stanie, min dlatego jest gt500 ze starszego rocznika,, niż nowy gt.
Jeżeli ford nie zmieni swoJej polityki designerskiej, to jeżeli kiedykolwiek będę miał nowsze auto, będzie to chall.
Trzyma fason.
To co robi Ford bardzo mi się podoba, idą z duchem czasu.
Eeeee tam, Nowy Challenger daje radę! Poza tym filozofia w 2008, to nie filozofia w 2015. Neoklasyk z retro klimatem rulezzzzzzzzz

"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1614
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Miałem okazję jeździć nowym GT i Eco (Eco nawet dwukrotnie).
Moje wrażenia:
GT - systemy działają jak trzeba (w porównaniu do poprzedników - po prostu działają
); hamulce bardzo ostre (nareszcie); zawieszenie wydaje się być zdecydowanie bardziej europejskie, to znaczy dobrze trzyma i jednocześnie zapewnia komfort jazdy; kierownica o bardziej sportowej charakterystyce (mniejsza i profilowana); skrzynia manualna ma o wiele lepszą kulturę pracy, a sprzęgło nie jest tak twarde jak w poprzednikach. Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, to jak dla mnie jest do zaakceptowania, choć utracił indywidualny charakter dzieląc się grillem z Mondeo, Focusem i Fiestą. Musieli coś zmienić, szczególnie z uwagi na wejście na Europę. Mój wniosek (lecz nie ocena), tak bardzo na skróty: nowy Mustang GT zapewnia podobne wrażenia z jazdy jak A5, którym poruszam się na co dzień... a chyba nie o to chodzi. W Mustangu szukam emocji i lubię mieć podczas szybszej jazdy trochę spięte pośladki, hehe
Eco - Mustang do codziennej jazdy po mieście i "w koło komina".
Poza tym w jednym Mustang nie zawodzi zachowując swój charakter: wciąż budzi emocje i ...można dopatrzeć się kilku dobrze znanych niedoróbek i słabej jakości materiałów
.
Pozdrawiam
Moje wrażenia:
GT - systemy działają jak trzeba (w porównaniu do poprzedników - po prostu działają

Eco - Mustang do codziennej jazdy po mieście i "w koło komina".
Poza tym w jednym Mustang nie zawodzi zachowując swój charakter: wciąż budzi emocje i ...można dopatrzeć się kilku dobrze znanych niedoróbek i słabej jakości materiałów

Pozdrawiam
Samotny Wilk
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa(5)?????????Dezo pisze:Miałem okazję jeździć nowym GT i Eco (Eco nawet dwukrotnie).
Moje wrażenia:
Jeżeli chodzi o wygląd zewnętrzny, to jak dla mnie jest do zaakceptowania, choć utracił indywidualny charakter dzieląc się grillem z Mondeo, Focusem i Fiestą. Musieli coś zmienić, szczególnie z uwagi na wejście na Europę.
Mój wniosek (lecz nie ocena), tak bardzo na skróty: nowy Mustang GT zapewnia podobne wrażenia z jazdy jak A5, którym poruszam się na co dzień... a chyba nie o to chodzi. W Mustangu szukam emocji i lubię mieć podczas szybszej jazdy trochę spięte pośladki, hehe


"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1614
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
No wiesz, A5 w sensie prowadzenia, właściwości jezdnych, hamowania, brzmienia
itp. Jeżeli chodzi o moc to nadal czuć różnicę, tego nie oszukasz.
Generalnie V8 to nadal najmocniejsza strona Mustanga.
To jedynie moje wrażenia, a starałem się brać wszystko na chłodno.
Pozdrawiam

Generalnie V8 to nadal najmocniejsza strona Mustanga.
To jedynie moje wrażenia, a starałem się brać wszystko na chłodno.
Pozdrawiam
Samotny Wilk
- TPS
- Forumowicz
- Posty: 372
- Rejestracja: 2014-12-11, 08:45
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Taki jak u Zygzaka McQueena
- Lokalizacja:: Ućć
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Kurczę, kupić Mustanga żeby czuć się w nim jak w A5? Nie mam nic do A5, ale to jak kupić dmuchaną lalkę o wyglądzie Paris Hilton, żeby mieć wrażenie, że dmucha się Paris?Dezo pisze:No wiesz, A5 w sensie prowadzenia, właściwości jezdnych, hamowania, brzmieniaitp. Jeżeli chodzi o moc to nadal czuć różnicę, tego nie oszukasz.
Generalnie V8 to nadal najmocniejsza strona Mustanga.
To jedynie moje wrażenia, a starałem się brać wszystko na chłodno.
Pozdrawiam
"Nigdy nie jest zbyt późno na szczęśliwe dzieciństwo"
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Przednie zawieszenie jest proste w s550, zamiast jednego masywnego wahacza, są dwa mniejsze, czy to wpływa na komfort, wątpię, tył niezależny, czy wpływa na komfort, może.
Zawias jest niższy niż 2005 -2013 to jest pewne, większość kupi z pakietem brembo, więc hamowanie będzie lepsze, nic dziwnego.
Zastanawia mnie jedno, czy przypadkiem wyłączenie kontroli trakcji nie spowoduje iż będzie jeździł jak każdy inny mustang 2005-2013 z lekko zmodyfikowanym zawiasem, tzn bardziej sportowe amorki i obniżone sprężyny.
Przyjdzie kiedyś czas na test na jakimś torze:)
Zawias jest niższy niż 2005 -2013 to jest pewne, większość kupi z pakietem brembo, więc hamowanie będzie lepsze, nic dziwnego.
Zastanawia mnie jedno, czy przypadkiem wyłączenie kontroli trakcji nie spowoduje iż będzie jeździł jak każdy inny mustang 2005-2013 z lekko zmodyfikowanym zawiasem, tzn bardziej sportowe amorki i obniżone sprężyny.
Przyjdzie kiedyś czas na test na jakimś torze:)
Ostatnio zmieniony 2015-08-10, 11:26 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1614
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Słuszne spostrzeżenie Cannigia - podczas jazd testowych nie wyłączałem kontroli trakcji, choć mocno cisnąłem w pedał
.
Pozdrawiam

Pozdrawiam
Samotny Wilk
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
A że nie jeździłeś być może 2013 rocznikiem, gdzie jest też wspomaganie eletryczne i ESP, to mogę Ci powiedzieć, że jego też jest cieżko wyporowadzić z drogi. W moim gt500 nie ma jeszcze eletrycznego (stąd świadomy zakup 2010), ale ma już advantrac, nie udało mi się go wyprowadzić na manowce przy 600 koniach, a prawdzowy test będzie w sobotę na torze w Toruniu na Muscle Car Challenge:)
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
O tym cały czas mówię, ale tutaj niektórzy chyba na siłę próbują jakieś wady znaleźć. Czy ludzie tego chcą czy nie, ta generacja ma najlepsze zawieszenie.caniggia pisze:Przednie zawieszenie jest proste w s550, zamiast jednego masywnego wahacza, są dwa mniejsze, czy to wpływa na komfort, wątpię, tył niezależny, czy wpływa na komfort, może.
Zastanawia mnie jedno, czy przypadkiem wyłączenie kontroli trakcji nie spowoduje iż będzie jeździł jak każdy inny mustang 2005-2013 z lekko zmodyfikowanym zawiasem, tzn bardziej sportowe amorki i obniżone sprężyny.
Przyjdzie kiedyś czas na test na jakimś torze:)
Elektronika w nim to świetna sprawa, można mieć lub wyłączyć, o to właśnie chodzi.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Do jazdy na drodze tak. Do jazdy na 1/4 Ford oferuje do tego sztywny most, bo rynek w USA mógłby się załamać....3lite pisze:
O tym cały czas mówię, ale tutaj niektórzy chyba na siłę próbują jakieś wady znaleźć. Czy ludzie tego chcą czy nie, ta generacja ma najlepsze zawieszenie.
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Nie dziwi mnie to w ogóle. Problem się robi kiedy trzeba jeszcze skręcićcaniggia pisze:Do jazdy na drodze tak. Do jazdy na 1/4 Ford oferuje do tego sztywny most, bo rynek w USA mógłby się załamać...

Zobaczymy jak dostanę samochód do ręki i wtedy ocenię zawieszenie w porównaniu do mojego poprzedniego V6 2012.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang 2015 cena w Polsce
Dochodzi jeszcze sytuacja w wheelhop, s550 ma dużo większy problem z tym vs solid axle,
tak więc modyfikacja zawieszenia się od początku kłania.
tak więc modyfikacja zawieszenia się od początku kłania.