Akcja serwisowa airbag
- mdziak
- Rodzynki Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1139
- Rejestracja: 2013-01-13, 15:00
- Model: 2011 Premium
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Performance White
Re: Akcja serwisowa airbag
połączoną ze spotemkaskader bart pisze:KUrna też mam airbag do wymiany![]()
Może jakaś zorganizowana akcję MPK zrobimy?


- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Akcja serwisowa airbag
Ciąg dalszy...
A więc jak na razie norma : Ford Store - odpowiedź: "na drzewo" - kulturalnie i w "białych rękawiczkach" . Biuro Obsługi Klienta Ford Polska 0-22 608 67 67 ; zaprogramowane na zrzucanie połączeń. Pozostaje czekać na odpowiedź na złożone zapytanie drogą elektroniczną.
C.d.n...
Nadzieja umiera ostatnia - tak mawiają .... Udało się dodzwonić do BOK Ford PL. Uprzejma Pani po wysłuchaniu mojego problemu dokonała sprawdzenia w "swoim " systemie, który wypluł info o braku jakiegokolwiek Recalla. Pani zapewnia, że z tego sytemu korzysta cały Ford EU i skoro tam nie ma wezwania to mogę spać spokojnie. Jednak w ramach drążenia tematu zgodziła się skorzystać z amerykańskiej stronki: http://www.owner.ford.com" onclick="window.open(this.href);return false; i tu jak wiadomo zdziwka: są dwa wezwania pierwsze z XI 2014 i teraz ponowne z V.2015 - obydwa dotyczą poduszki. A więc mamy problem, na który odpowiedź "o co chodzi" może dać tylko wuj SAM. Zapytanie wg. zapewnienia Ford PL zostanie złożone. Czekamy na odpowiedź naszego Sojusznika i Przyjaciela.
C.d.n.
Dziś otrzymałem odpowiedź z Ford PL na swoje zgłoszenie :
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że skonsultowaliśmy sprawę z centralą Forda na Europę. Otrzymaliśmy informację, że Ford w Stanach Zjednoczonych umieszcza na swojej stronie akcje serwisowe, które jeszcze nie zostały opublikowane (oficjalnie wprowadzone, nie ma jeszcze do nich dostępnych części itp.). Tak więc te akcje serwisowe zostaną wprowadzone, ale na chwilę obecną nie można ich jeszcze wykonać. Możemy przekazać Pana adres, w celu wprowadzenia Pana do naszej bazy, jako aktualnego właściciela auta. Dzięki temu, w momencie, kiedy akcja serwisowa zostanie wprowadzona, zostanie Pan o tym listownie poinformowany. ....
Pozostaje więc spokojnie czekać...
A więc jak na razie norma : Ford Store - odpowiedź: "na drzewo" - kulturalnie i w "białych rękawiczkach" . Biuro Obsługi Klienta Ford Polska 0-22 608 67 67 ; zaprogramowane na zrzucanie połączeń. Pozostaje czekać na odpowiedź na złożone zapytanie drogą elektroniczną.
C.d.n...
Nadzieja umiera ostatnia - tak mawiają .... Udało się dodzwonić do BOK Ford PL. Uprzejma Pani po wysłuchaniu mojego problemu dokonała sprawdzenia w "swoim " systemie, który wypluł info o braku jakiegokolwiek Recalla. Pani zapewnia, że z tego sytemu korzysta cały Ford EU i skoro tam nie ma wezwania to mogę spać spokojnie. Jednak w ramach drążenia tematu zgodziła się skorzystać z amerykańskiej stronki: http://www.owner.ford.com" onclick="window.open(this.href);return false; i tu jak wiadomo zdziwka: są dwa wezwania pierwsze z XI 2014 i teraz ponowne z V.2015 - obydwa dotyczą poduszki. A więc mamy problem, na który odpowiedź "o co chodzi" może dać tylko wuj SAM. Zapytanie wg. zapewnienia Ford PL zostanie złożone. Czekamy na odpowiedź naszego Sojusznika i Przyjaciela.
C.d.n.
Dziś otrzymałem odpowiedź z Ford PL na swoje zgłoszenie :
"Szanowny Panie,
Uprzejmie informujemy, że skonsultowaliśmy sprawę z centralą Forda na Europę. Otrzymaliśmy informację, że Ford w Stanach Zjednoczonych umieszcza na swojej stronie akcje serwisowe, które jeszcze nie zostały opublikowane (oficjalnie wprowadzone, nie ma jeszcze do nich dostępnych części itp.). Tak więc te akcje serwisowe zostaną wprowadzone, ale na chwilę obecną nie można ich jeszcze wykonać. Możemy przekazać Pana adres, w celu wprowadzenia Pana do naszej bazy, jako aktualnego właściciela auta. Dzięki temu, w momencie, kiedy akcja serwisowa zostanie wprowadzona, zostanie Pan o tym listownie poinformowany. ....
Pozostaje więc spokojnie czekać...
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
Re: Akcja serwisowa airbag
Mam kolegę w Ford Polska działa w tej sprawie bo mój GT500 tez ma wadliwą wg Vin , pisał do central itd to odpowiedz FORD POLSKA "Nie jesteśmy autoryzowanym serwisem Ford USA.
Dlatego zawsze musimy wystąpić o zgodę na wykonanie akcji do Ford
Europe".
Jeżeli się zgodzą-dostaniemy instrukcje i części do wykonania
akcji,jeżeli nie- klienta należy skierować do najbliższego
autoryzowanego
serwisu Ford USA Niemcy
I nie dostali zgody
Dlatego zawsze musimy wystąpić o zgodę na wykonanie akcji do Ford
Europe".
Jeżeli się zgodzą-dostaniemy instrukcje i części do wykonania
akcji,jeżeli nie- klienta należy skierować do najbliższego
autoryzowanego
serwisu Ford USA Niemcy
I nie dostali zgody

- empi1955
- Forumowicz
- Posty: 764
- Rejestracja: 2013-02-19, 23:40
- Model: GT 2006 ; 1978 KC
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Satin Silver ; Bright Red
- Lokalizacja:: 3city
Re: Akcja serwisowa airbag
To mi wygląda na jakąś kpinę i próbę wyślizgania się z problemu przez Forda PL. Znam kikanaście przypadków fordów Explorerów z lat 96-99 (prywatny import z USA) w których jeszcze w tym roku były dokonywane "akcje serwisowe" wymiany wadliwych wiązek tempomatów (zagrożenie pożarem). Faktem jest, że Explorer II był przez krótki czas dostępny w EU (również w PL), ale te egzemplarze o których piszę pochodziły z prywatnego importu (wersje US). Robią to wszystkie Autoryzowane Serwisy Forda w PL, robią to bardzo niechętnie, bo wiem (z prywatnych kontaktów) że jest to zupełnie nieopłacalna finansowo sprawa dla serwisu, ale robią.Stachu_xjr pisze:Mam kolegę w Ford Polska działa w tej sprawie bo mój GT500 tez ma wadliwą wg Vin , pisał do central itd to odpowiedz FORD POLSKA "Nie jesteśmy autoryzowanym serwisem Ford USA.
Dlatego zawsze musimy wystąpić o zgodę na wykonanie akcji do Ford
Europe".
Jeżeli się zgodzą-dostaniemy instrukcje i części do wykonania
akcji,jeżeli nie- klienta należy skierować do najbliższego
autoryzowanego
serwisu Ford USA Niemcy
I nie dostali zgody
Uważam że trzeba drążyć temat. Może Stangdaro coś mógłby podpowiedzieć?
Jedyne moje:
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- słuszny, wolnossący GT 4,6 V8; 431 Hp; 569 Nm; tuned by HD-Customs
- taki na forum; Mustang II King Cobra 1978; 302 V8; 141 Hp; 339 Nm; import by As-Profi
- z kompresorem; GT500 5,4 V8; 600+ Hp; 800+ Nm; tuned by HD-Customs
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Akcja serwisowa airbag
a ja ma poduszke po wymianie..... i co teraz, kwalifikuje sie czy tez 2 x pierd.... sie??????
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
Re: Akcja serwisowa airbag
Gadałem z Ford Polska. Nie mają tych części. Jak przyjadę z częściami do wymiany to za free mi wymienią.
302 HOooooo
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Akcja serwisowa airbag
W moim Fordzie są dwie poduszki do wymiany:

Dzwoniłem do Ford Polska i rozmawiałem z miłą panią, która powiedziała, że nie widzi aktywnych akcji serwisowych dla mojego samochodu. Możliwe, że poduszka pasażera, już została wymieniona, akcja była w 2008. Akcja z 2015 nie jest jeszcze rozpoczęta i nie ma części, mają mi przysłać list jak amerykanie będą przygotowani na akcje serwisową ale pani nie była w stanie powiedzieć czy w polsce będzie możliwa wymiana.

Dzwoniłem do Ford Polska i rozmawiałem z miłą panią, która powiedziała, że nie widzi aktywnych akcji serwisowych dla mojego samochodu. Możliwe, że poduszka pasażera, już została wymieniona, akcja była w 2008. Akcja z 2015 nie jest jeszcze rozpoczęta i nie ma części, mają mi przysłać list jak amerykanie będą przygotowani na akcje serwisową ale pani nie była w stanie powiedzieć czy w polsce będzie możliwa wymiana.
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: Akcja serwisowa airbag
Pozwolilem sobie wyslac maila poprzez strone FORDA ciekawe czy mnie spuszcza?? Moj ma tez air baga do wymiany........
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Akcja serwisowa airbag
@bart, @sad, wysyłaliście formularz ze strony amerykańskiej? Tam było pytanie, w jaki sposób pomógł lokalny dealer. Więc najpierw musiałem zadzwonić do Warszawy.
- Baron
- Forumowicz
- Posty: 237
- Rejestracja: 2012-06-04, 20:11
- Model: GT Ford Perfomance
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race Red
Re: Akcja serwisowa airbag
samakra pisze:W moim Fordzie są dwie poduszki do wymiany:
Dzwoniłem do Ford Polska i rozmawiałem z miłą panią, która powiedziała, że nie widzi aktywnych akcji serwisowych dla mojego samochodu. Możliwe, że poduszka pasażera, już została wymieniona, akcja była w 2008. Akcja z 2015 nie jest jeszcze rozpoczęta i nie ma części, mają mi przysłać list jak amerykanie będą przygotowani na akcje serwisową ale pani nie była w stanie powiedzieć czy w polsce będzie możliwa wymiana.
Raczej nie możliwe ze została wymieniona bo status jest Incomplete

-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Akcja serwisowa airbag
@Baron, będę w tej sprawie pisać do Forda w USA, żaląc się że Ford PL nie pomógł. Może sprawdzą gdzie leży Polska i uczucia litości wyślą nowiutką poduszeczkę d;
Ciężko uwierzyć, że nie wymieniono poduszki w nowym samochodzie, akcja serwisowa była w roku produkcji mojego samochodu. Podejrzewam że jeszcze był wtedy w Ameryce.
Ciężko uwierzyć, że nie wymieniono poduszki w nowym samochodzie, akcja serwisowa była w roku produkcji mojego samochodu. Podejrzewam że jeszcze był wtedy w Ameryce.
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: Akcja serwisowa airbag
Pisałem na czacie jakimś kolesiem o imieniu Kim [; Powiedziałem mu że Polska się wyparła Mustangów i żyję na końcu świata, zaproponował wysłanie samochodu do Ameryki (lol). Najgorsze, pomimo mojego namawiania nie chciał wysłać części do mnie i odesłał mnie do Customer Relationship Center.