Mustang 2015 cena w Polsce

Komunikaty administratorów, informacje o zmianach, uwagi i sprawy bieżące

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy

Awatar użytkownika
bkapust
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
Model: S550 GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby red

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: bkapust » 2015-05-20, 11:14

stanglex pisze:Klient nie ma świadomości, czy dealer sprzedaje samochody bez porycia, czy z pokryciem. Zawierając umowę, na konkretny pojazd za konkretną cenę dealer bierze na siebie ryzyko zmiany ceny. Klienci nie mają świadomości, co po zawarciu umowy robi dealer (wprowadza zamówienie do systemu lub odkłada na półkę). Cena z umowy wiąże dealera.

Musimy więc otrzymać zamówiony pojazd za wskazaną w umowie cenę i w terminie wynikającym z umowy. Moje rozważania dotyczyły zaś tego, czy w związku z nową dodatkową partią, ci którzy złożyli zamówienia np. na początku maja z terminem realizacji np. do 30 kwietnia z automatu wchodzą w tę dodatkową partię?
I tak, i nie. Wszystko zależy od treści umowy. Można mieć umowę, która np. nie gwarantuje ceny.



monroePL
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2015-05-12, 16:32

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: monroePL » 2015-05-20, 11:20

bkapust pisze:
stanglex pisze:Klient nie ma świadomości, czy dealer sprzedaje samochody bez porycia, czy z pokryciem. Zawierając umowę, na konkretny pojazd za konkretną cenę dealer bierze na siebie ryzyko zmiany ceny. Klienci nie mają świadomości, co po zawarciu umowy robi dealer (wprowadza zamówienie do systemu lub odkłada na półkę). Cena z umowy wiąże dealera.

Musimy więc otrzymać zamówiony pojazd za wskazaną w umowie cenę i w terminie wynikającym z umowy. Moje rozważania dotyczyły zaś tego, czy w związku z nową dodatkową partią, ci którzy złożyli zamówienia np. na początku maja z terminem realizacji np. do 30 kwietnia z automatu wchodzą w tę dodatkową partię?
I tak, i nie. Wszystko zależy od treści umowy. Można mieć umowę, która np. nie gwarantuje ceny.
Dokładnie. W naszych umowach jest zapis, że jeśli nastąpi zmiana cen u producenta (jak w tym przypadku - oficjalnie będzie to podane jak opublikują nowy cennik), to mamy prawo podnieść cenę klientowi, niestety. Oczywiście dajemy klientowi wybór i możliwość rezygnacji z zamówienia wraz ze zwrotem zaliczki (która w naszym przypadku nie jest "zadatkiem":) ). Myślę, że jest to fair chociaż z drugiej strony rozumiem rozgoryczenie klienta.

To nie jest podwyżka "bo dealer chce więcej zarobić". Nie mamy na nią żadnego wpływu i sami wolelibyśmy jej uniknąć (bo i tak nie zarabiamy więcej na tych samochodach).

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: stanglex » 2015-05-20, 11:24

bkapust pisze:I tak, i nie. Wszystko zależy od treści umowy. Można mieć umowę, która np. nie gwarantuje ceny.
To jest jasne, ale wówczas muszą znaleźć się w umowie np. procentowe widełki, bez ich wskazania zapis o zmianie ceny przy umowie zawartej z konsumentem jest zapisem abuzywnym. Umowa wówczas wiąże strony bez tej klauzuli. UOKIK wielokrotnie wypowiadał się na ten temat. Można też z tego wybrnąć dając możliwość bezkosztowego odstąpienia od umowy.
Przy umowach miedzy przedsiębiorcami można swobodniej kształtować umowy.

W mojej umowie (miedzy przedsiębiorcami) zmiana ceny jest możliwa tylko w przypadku zmiany stawki Vat.
Zostawmy jednak dywagacje prawne.


Z: 05/2015
O: 04/2016

monroePL
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2015-05-12, 16:32

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: monroePL » 2015-05-20, 11:34

stanglex pisze: Moje rozważania dotyczyły zaś tego, czy w związku z nową dodatkową partią, ci którzy złożyli zamówienia np. na początku maja z terminem realizacji np. do 30 kwietnia z automatu wchodzą w tę dodatkową partię?
My tak PROPONUJEMY klientom i jest to niejako najbardziej naturalne i racjonalne rozwiązanie :) Wszystko zależy od danego dealera ale sądzę, że wszędzie tak się stanie.
Nie mam pojęcia jak robi Warszawa ale z pewnością będzie ok :)



monroePL
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2015-05-12, 16:32

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: monroePL » 2015-05-20, 14:56

Post pod postem ale ważne informacje:

- SYNC 3 najwcześniej w Europie w drugiej połowie przyszłego roku aczkolwiek raczej nastawiałbym się na 2017 r. :D
- do nowej produkcji (MY2016) wprowadzona opcja podwójnych pasów malowanych na nadwoziu + 2600 zł brutto. Kolor pasów: srebrne i czarne, w zależności od koloru nadwozia.
- wprowadzona zostaje opcja malowania dachu na czarny metalik (niedostępna z w/w pasami) + 2600 zł brutto.

Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
stanglex
Forumowicz
Posty: 470
Rejestracja: 2009-03-26, 01:33
Model: 2016 Mustang GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: stanglex » 2015-05-20, 15:24

słabo :(


Z: 05/2015
O: 04/2016

Awatar użytkownika
bkapust
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
Model: S550 GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby red

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: bkapust » 2015-05-20, 20:08

stanglex pisze:
bkapust pisze:I tak, i nie. Wszystko zależy od treści umowy. Można mieć umowę, która np. nie gwarantuje ceny.
To jest jasne, ale wówczas muszą znaleźć się w umowie np. procentowe widełki, bez ich wskazania zapis o zmianie ceny przy umowie zawartej z konsumentem jest zapisem abuzywnym. Umowa wówczas wiąże strony bez tej klauzuli. UOKIK wielokrotnie wypowiadał się na ten temat. Można też z tego wybrnąć dając możliwość bezkosztowego odstąpienia od umowy.
Przy umowach miedzy przedsiębiorcami można swobodniej kształtować umowy.

W mojej umowie (miedzy przedsiębiorcami) zmiana ceny jest możliwa tylko w przypadku zmiany stawki Vat.
Zostawmy jednak dywagacje prawne.
I ponownie: i tak, i nie :)

UOKiK może się wypowiadać - ale nie ma mocy sprawczej. Klauzule za niewiążącą może uznać sąd - a sprawa w SOKiK to 2/3 lata ;) Inna rzecz, że zazwyczaj jest prawo do odstąpienia co zasadniczo załatwia temat ;)

Kolejna rzecz - jak słusznie zauważasz - nie wszyscy są konsumentami ;)

Kończąc OT to powiem, że w takiej sytuacji lepiej się dogadywać niż ostro iść na wydrę, bo wprawdzie są instrumenty do dochodzenia swoich praw, ale jak rozumiem nikogo z napalonych na nowego Mustanga perspektywa 2/3 lat nie bawi. No chyba, że kupi się auto w innym salonie, a kombinującego (pierwotnego) sprzedawcę przećwiczy się dla sportu :)



Awatar użytkownika
bkapust
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
Model: S550 GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby red

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: bkapust » 2015-05-20, 20:12

monroePL pisze:Post pod postem ale ważne informacje:

- SYNC 3 najwcześniej w Europie w drugiej połowie przyszłego roku aczkolwiek raczej nastawiałbym się na 2017 r. :D
- do nowej produkcji (MY2016) wprowadzona opcja podwójnych pasów malowanych na nadwoziu + 2600 zł brutto. Kolor pasów: srebrne i czarne, w zależności od koloru nadwozia.
- wprowadzona zostaje opcja malowania dachu na czarny metalik (niedostępna z w/w pasami) + 2600 zł brutto.

Pozdrawiam :)
Ja bym powiedział, że jak na szumne zapowiedzi "Mustang po 50 latach oficjalnie w Europie" to trochę sobie Ford leci w kulki z procesem zamawiania, dostaw i możliwościami konfiguracji.

Biorąc pod uwagę potencjał rynku w EU na ten samochód mogli się lepiej spiąć z polityką informacyjną i sprzedażową, że już o możliwości pokombinowania z opcjami czy wyglądem (więcej felg, akcesoria Ford Racing, pasy na nadwoziu etc.) nie wspomnę.

Mustang ma niebywałe szczęście, że jest u mnie numer 1 na liście "to buy" bo gdyby nie to to bym już polazł po lekko używaną 911 :)



Awatar użytkownika
shelbykaca
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
Model: odkładam ,BOSS429
Silnik: inny V8
Kolor: czarny mat

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: shelbykaca » 2015-05-20, 20:28

Pewnie się rozkreca, początki zawsze są trudne a jeszcze pewnie nie wiedza ze za w.woda ludzie kochają mustangi lepiej niż oni sami :-) Powinni przenieść do nas fabrykę , i nas zatrudnić:-) mieli byśmy raj na ziemi:-)


Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1261
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: siara » 2015-05-20, 21:42

Zgadzam sie z przedmowcami ze opcji powinno byc wiecej zwlaszcza takich ktore nie maja nic z naszym prawem (UE) wspolnych np kolory. Dlaczego w USA maja wiekszy wybor?
Skoro w tych samych fabrykach sa robione ICH jak i NASZE nie wspominajac o innych dodatkach.

Co do Pasow zawsze mozna sobie nakleic jakie sie chce samemu (na wlasna reke).

Ale fakt niedoinformowania sprzedawcow naszych przyszlych kochanych Stangow jest kary godny... to nie do pomyslenia ze klient czyli my (fani) musimy sie sami na wlasna reke dowiadywac takich kwesti jak Brembo w automatach czy inne ...

To nie jest istotne czy sprzedali u nas 10 czy 100sztuk.

Mnie dziwi jedno ja bym jako handlowiec sam dociekal dla swojej wiedzy jak i wiedzy ktora musze sie podzielic z potencjalnym klientem o takie szczegoly i niejasnosci. Chyba ze handlowacami sa osoby nie majace doswiadczenia w zawodze w co watpie. To jest troche przykre i jestem ciekaw jak wiedza w tym temacie wyglada/wygladala w innych krajach np Niemcy czy Czechy...

Poza terminem dostawy gdzie powinny byc widelki z oczywistych przyczyn klient powinien dostac odpowiedz przed zakupem (podpisaniem umowy). Malo to powinni kolo niego "skakac" jak to robia w innych salonach gdy walcza o klienta. Z mojej oceny wynika ze ilosc chetnych przerosla ich i nie musieli zabiegac o klientow w tej kwestii bo klient sam przyszedl :) zapewne w 90% przypadkow jak nie 100%



Awatar użytkownika
bkapust
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
Model: S550 GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby red

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: bkapust » 2015-05-20, 22:52

W temacie Mustanga wiedza w salonach Forda w Europie jest generalnie żadna. Korzystam aktywnie z forum międzynarodowego i wszyscy mają podobnie jak my:) Mój sprzedawca w sumie niewiele wie, ale jednak się stara i jest obrotny więc nie jest źle.

ps. ok 100 Mustangów zamówionych w Polsce to pewnie jakiś rekord, w końcu jest dopiero maj. Auta sportowe z zasady - z wyjątkiem 911 - mają u nas żenujące poziomy sprzedaży.



monroePL
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2015-05-12, 16:32

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: monroePL » 2015-05-20, 23:50

Jeśli mogę się odnieść do paru kwestii:
bkapust pisze: Ja bym powiedział, że jak na szumne zapowiedzi "Mustang po 50 latach oficjalnie w Europie" to trochę sobie Ford leci w kulki z procesem zamawiania, dostaw i możliwościami konfiguracji.
Moim zdaniem to i tak cud, że w Europie jest dostępny silnik 5.0 V8. Kto był w USA wie, że u nich to dosyć normalna jednostka natomiast ze świecą szukać w Europie producenta, który WPROWADZA samochód osobowy z takim silnikiem w dobie powszechnego "downsizeingu". Obawialiśmy się, że będzie tylko 2.3 EcoBoost, ewentualnie V6... Dlatego ja osobiście nie narzekałbym aż tak bardzo. Jeszcze do niedawna można było tylko pomarzyć o oficjalnym kupnie Mustanga z gwarancją w sieci dealerskiej, prawda?
bkapust pisze:Biorąc pod uwagę potencjał rynku w EU na ten samochód mogli się lepiej spiąć z polityką informacyjną i sprzedażową, że już o możliwości pokombinowania z opcjami czy wyglądem (więcej felg, akcesoria Ford Racing, pasy na nadwoziu etc.) nie wspomnę.
Może i tak ale narazie Mustang jest promowany przez Ford of Europe jako limitowany samochód legenda co sugeruje chociażby mała produkcja dla Europy (z tego wynikają też początkowe trudności logistyczne i przerobowe moce produkcyjne). Cały biznes związany z Mustangiem na pewno się rozkręci - porównując ceny i pomijając kwestie cła, akcyzy i podatków to podejrzewam, że Ford zarabia na Mustangu lepiej w Europie niż w USA. Mimo wszystko pewnie cały czas będziemy - jako Europa - w tyle za USA pod względem wprowadzanych nowinek do Mustanga (vide: SYNC 3).
bkapust pisze:W temacie Mustanga wiedza w salonach Forda w Europie jest generalnie żadna. Korzystam aktywnie z forum międzynarodowego i wszyscy mają podobnie jak my:) Mój sprzedawca w sumie niewiele wie, ale jednak się stara i jest obrotny więc nie jest źle.
To akurat prawda. Wiedza większości z Was nt Mustanga jest z pewnością o wiele większa np. od mojej. Przyznaję, że ja nawet nie miałem okazji jeździć Mustangiem chociaż oczywiście kilka razy siedziałem/oglądałem w Polsce i w USA. Jednak ktoś musi je sprzedawać, nie wymagajcie od nas wiedzy porównywalnej do Waszej... ;)
siara pisze:Ale fakt niedoinformowania sprzedawcow naszych przyszlych kochanych Stangow jest kary godny... to nie do pomyslenia ze klient czyli my (fani) musimy sie sami na wlasna reke dowiadywac takich kwesti jak Brembo w automatach czy inne ...
Mogę się mylić ale taka informacja została przekazana kierownikom na spotkaniu w Ford Polska początkiem roku. Nie ma się więc co dziwić, że tak mówiliśmy klientom.
siara pisze:Mnie dziwi jedno ja bym jako handlowiec sam dociekal dla swojej wiedzy jak i wiedzy ktora musze sie podzielic z potencjalnym klientem o takie szczegoly i niejasnosci. Chyba ze handlowacami sa osoby nie majace doswiadczenia w zawodze w co watpie. To jest troche przykre i jestem ciekaw jak wiedza w tym temacie wyglada/wygladala w innych krajach np Niemcy czy Czechy...
Odniosłem się do tego już powyżej. Zresztą uważam, że niekoniecznie powinniśmy być co najmniej tak obeznani z Mustangami jak Wy, nie w tym nasza rola. Trzeba pamiętać, że niektórzy z nas sprzedają także kilkanaście pozostałych modeli Forda (w tym dostawczych), trudno być ekspertem od wszystkich. Jeśli czegoś nie wiem to nie kłamię klientowi tylko obiecuję, że się dowiem, proste.

Pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
bkapust
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
Model: S550 GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby red

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: bkapust » 2015-05-21, 08:22

monroePL pisze:Jeśli mogę się odnieść do paru kwestii:
Moim zdaniem to i tak cud, że w Europie jest dostępny silnik 5.0 V8. Kto był w USA wie, że u nich to dosyć normalna jednostka natomiast ze świecą szukać w Europie producenta, który WPROWADZA samochód osobowy z takim silnikiem w dobie powszechnego "downsizeingu". Obawialiśmy się, że będzie tylko 2.3 EcoBoost, ewentualnie V6... Dlatego ja osobiście nie narzekałbym aż tak bardzo. Jeszcze do niedawna można było tylko pomarzyć o oficjalnym kupnie Mustanga z gwarancją w sieci dealerskiej, prawda?
Wiesz - i tak, i nie ;)

- wprowadzenie V8 to żaden problem (akurat v6 pewnie miałoby większe problemy) i jeśli któryś producent chce to to robi, problem raczej w tym żeby nałapać klientów na takie V8 ;) Podatki, spalanie, świadomość ekologiczna etc. to wszystko wpływa na to, że w Europie rynek na potężne V8 jest mocno ograniczony, ale jak jakiś producent chce - proszę bardzo. Równolegle do Mustanga trafia przecież do nas RC F Lexusa, samochód równie absurdalny (jednak droższy i bardziej luksusowy).

- co do narzekania - jakby na to nie patrzeć jestem klientem, który zostawia w Fordzie "pi razy drzwi" 200k PLN (cena samochodu, to co salon przytuli od leasingodawcy za pośrednictwo, serwis). Moje oczekiwanie jest takie, że jak przychodzę jako konkretny klient i zostawiam konkretne pieniądze to będę potraktowany poważnie. Póki co jest inaczej. Na salon nie narzekam - mojego Pana "sprzedawcę" nawet chętnie polecę, bo jak pisałem wyżej: facet ma chęci i stara się. Ale to co odwala Ford Europa i Ford Polska to przypomina trochę obsługę w sklepie Społem 40 lat temu :) Wymienić mogę takie kwiatki jak: nieodpisywanie na maile, wprowadzanie w błąd, błędy w broszurach i materiałach marketingowych. Sam osobiście kontaktowałem się z Fordem w Polsce i pod koniec 2014 dostałem informację, że Mustanga będę mógł zamówić w marcu, a następnie w 2015 roku dostałem informację, że "w drugiej połowie roku". Tymczasem już od stycznia były przyjmowane zamówienia. Gdybym przypadkiem nie wpadł na informacje, że jednak można zamawiać (ale tylko mojemu zamiłowaniu do motoryzacji zawdzięczam to, że mam czas/chęć przeszukiwać internet w poszukiwaniu info o np. nowym mustangu) to bym w życiu tego Mustanga nie kupił (bo nowe auto potrzebne mi jest od lipca, więc kupiłbym co innego i znowu 2 lata z głowy). I o ile nie mogłem dostać sensownego info o zamawianiu Mustanga to od Ford Polska (i od jednego z salonów gdzie poprzednio kupiłem Forda dla żony) dostałem liczne zaproszenia na jazdy testowe takimi fajnymi samochodami jak np. Ford Fiesta i B-max. Ja rozumiem, że udostępniłem swojego maila w celach marketingowych, ale do dziś nie dostałem żadnego maila o Mustangu (a zapisałem się nawet do jakiegoś dedykowanego mailingu na stronie Mustanga i ostatni news o Mustangu mam z lipca 2014!!!, że w przyszłym roku będę sobie mógł kupić Mustanga:)) natomiast wyraźnie ktoś mi próbuje sprzedać Fiestę :) Możesz mówić, że Ty byś nie narzekał - ale ja lubię czasami pomarudzić. Może ktoś w Fordzie poczyta i wyciągnie wnioski. Ford najwyraźniej aspiruje do grona marek sprzedających samochody "premium" (nowy Mustang, Foka RS, Mondeo i S-MAX w tej wersji V cośtam) - pora popracować nad jakimś "premium" CRM. Na poziomie Forda Europa wcale nie jest lepiej bo np. broszury miały błędy i niedawno na stronach Forda można było poczytać o tym, że aktywny tempomat będzie na wyposażeniu Mustanga Eu. Podobnie niezrozumiałe są ruchy dot. pewnych elementów wyposażenia np.: świateł (nieaktywne tri-bar z przodu, białe klosze z tyłu).
monroePL pisze:Może i tak ale narazie Mustang jest promowany przez Ford of Europe jako limitowany samochód legenda co sugeruje chociażby mała produkcja dla Europy (z tego wynikają też początkowe trudności logistyczne i przerobowe moce produkcyjne). Cały biznes związany z Mustangiem na pewno się rozkręci - porównując ceny i pomijając kwestie cła, akcyzy i podatków to podejrzewam, że Ford zarabia na Mustangu lepiej w Europie niż w USA. Mimo wszystko pewnie cały czas będziemy - jako Europa - w tyle za USA pod względem wprowadzanych nowinek do Mustanga (vide: SYNC 3).
Prestiż, limitowane serie etc. to wszystko trzeba umieć sprzedać. Ja nie mam nic przeciwko temu żeby Ford EU bawił się w marketingowe gry pod tytułem "legenda" "limitowane egzemplarze" - tylko póki co zachowanie Forda wywołuje raczej wrażenie, że "przejściowe trudności" w zakresie informacji/sprzedaży/dostawy samochodów spowodowane są bałaganem organizacyjnym i ignorancją, a nie tym że kupujemy produkt wyjątkowy i limitowany ;)

Jeszcze raz podkreślę, że Ford ma dużo szczęścia, że Mustang to Mustang i my (klienci) po prostu chcemy Mustanga. Gra nie toczy się więc o to czy ja kupie Mustanga czy np. Nissana 370z. Jednak gra się toczy o to, czy ja swoje duże rodzinne auto za pół roku/rok wymienię na Mondeo (kiedyś miałem i byłem zadowolony) czy może raczej na Passata, Mazdę czy Volvo. I czy za rok czy dwa moja żona kupi kolejnego Focusa czy może coś innego :) Bo szczerze mówiąc to ja byłem przekonany, że po to jest ten Mustang. Śmiało można założyć, że 75-95% nabywców nowego Mustanga ma jeszcze jedno lub dwa auta w garażu. I logicznym założeniem jest to, że Mustang (a dokładnie obsługa związana z procesem sprzedaży) ma sprawić, aby "w rodzinie" pojawił się kolejny (już normalny) Ford :)

Ale może ja się nie znam na biznesie i marketingu :P



monroePL
Młodszy Forumowicz
Posty: 27
Rejestracja: 2015-05-12, 16:32

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: monroePL » 2015-05-21, 14:39

Niestety jest wiele racji w tym co piszesz. Mam jednak nadzieję, że przekaz marketingowy oraz ilość opcji w Mustangu dla Europy z biegiem czasu ulegną poprawie...

Zmieniając temat - nie wiem czy na forum już było czy nie ale poniżej zdjęcia obramowań szyb bocznych w pakiecie Premium:
Załączniki
ramki2.jpg
ramki1.jpg



Awatar użytkownika
bkapust
Forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-05, 11:34
Model: S550 GT Premium
Silnik: V8 5.0
Kolor: Ruby red

Re: Mustang 2015 cena w Polsce

Post autor: bkapust » 2015-05-22, 08:49

ciekawostka - już wiem czemu światła "tri-bar" będą na stałe wyłączone i nie mogą służyć jako światła do jazdy dziennej -> chodzi o kąty widzenia, UE wymaga aby światło było widziane pod określonymi kątami (jest określony maksymalny kąt od dołu, góry, z lewej i prawej dla takiego światła) i ponieważ trzy paski np. w lewej lampie nie są widoczne gdy patrzymy od prawnej strony to nie można na to dostać homologacji ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualności”