
[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
czad! byłem niedowiarkiem przyznaje, zmieniłem zdanie po naszej rozmowie jak już wiedziałek kto go robi
jeszcze raz uznanie dla chłopaków od czarnej roboty ! do zobaczenia w piątek, trzeba wychlić co nieco za taki "automotive masterpiece". W moim conv tez trwają dzis i jutro drobne prace "poprawkowe" żeby wszystko było perfekt.

- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
ja drukuję zdjęcia i harmonogram by pokazać mojemu masterowi of mustangos że jak dostanie blachy to miesiąc czasu na blacharkę, lakier i złożenie to będzie za dużo...
Jeszcze raz gratuluję!!
Jeszcze raz gratuluję!!
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Koledzy trzeba jedno zrozumieć że to nie była odbudowa tylko renowacja.CzyTyTez pisze:ja drukuję zdjęcia i harmonogram by pokazać mojemu masterowi of mustangos że jak dostanie blachy to miesiąc czasu na blacharkę, lakier i złożenie to będzie za dużo...
Jeszcze raz gratuluję!!
Prawdą jest że moja ekipa pracowała nie jak trzech tylko jak dziewięciu

Miałem wcześniej przygotowane części które miały być wymienione a to czego nie udało nam się zrobić lub baliśmy się ryzykować ze względu na brak czasu na testy zrobimy po Toruniu
Przy następnym malowaniu będziemy potrzebować nowej maski

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 390
- Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
- Model: COUPE 1964 1/2
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
wielkie gratulacje dla ZESPOŁU... jest MOC...
szerokości do Torunia, jak się uda to w sobotę będę oglądać na ŻYWO...
ps. nie chcesz mojego zrobić, takiemu zespołowi bez wahania można oddać auto do robienia... tylko czy mnie na to stać
szerokości do Torunia, jak się uda to w sobotę będę oglądać na ŻYWO...
ps. nie chcesz mojego zrobić, takiemu zespołowi bez wahania można oddać auto do robienia... tylko czy mnie na to stać

FORD MUSTANG 1964 1/2 & 2005
http://www.facebook.com/fordmustang1964bialymis
https://www.facebook.com/stajniagslask/
http://www.facebook.com/fordmustang1964bialymis
https://www.facebook.com/stajniagslask/
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Moja ekipa ma przyjechać w sobotę zobaczyć zlot to możesz z nimi pogadać sam jestem ciekawy co Ci powiedząjacpocz pisze:wielkie gratulacje dla ZESPOŁU... jest MOC...
szerokości do Torunia, jak się uda to w sobotę będę oglądać na ŻYWO...
ps. nie chcesz mojego zrobić, takiemu zespołowi bez wahania można oddać auto do robienia... tylko czy mnie na to stać

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Zawsze są jakieś poprawki
Po wizycie na myjni okazało się że rozkładali dzch bez wyczepienia zaczepów przez co pękł jeden przewód i wczoraj do 23:00 była walka z naprawą bez części zamiennych
Wyobrażcie sobie 2ostatnie tygodnie co wieczór w warsztacie prosto z pracy powroty jak wszyscy śpią (w domu atmosfera napięta do granic) a 23.04 urodziny synka 9 lat a wieczorem jazda do warsztatu ( żona
)
Więc rano śniadanko i kawa do łóżka
Po wizycie na myjni okazało się że rozkładali dzch bez wyczepienia zaczepów przez co pękł jeden przewód i wczoraj do 23:00 była walka z naprawą bez części zamiennych
Wyobrażcie sobie 2ostatnie tygodnie co wieczór w warsztacie prosto z pracy powroty jak wszyscy śpią (w domu atmosfera napięta do granic) a 23.04 urodziny synka 9 lat a wieczorem jazda do warsztatu ( żona

Więc rano śniadanko i kawa do łóżka

Ostatnio zmieniony 2015-04-24, 08:20 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Pavulon_
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2168
- Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
- Model: 1965 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: Prairie Bronze
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Hehehe sa emocje jest zabawa 
PS moja córa ma dziś uro to możemy opic

PS moja córa ma dziś uro to możemy opic

- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Połączymy imprezy (trzeba mieć jakiś powód)Pavulon_ pisze:Hehehe sa emocje jest zabawa
PS moja córa ma dziś uro to możemy opic

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Koledzy jest dobrze właśnie mój staruszek z całą rodzinką na pokładzie dotarł do Torunia
Tak na serio to był jego pierwszy test po renowacji ( terzeba trochę ufać ekipie)
W połowie drogi naniesione lekkie poprawki w regulacji gaźnika i na A1 z młodzieńcami brykał jak źrebaczek

Tak na serio to był jego pierwszy test po renowacji ( terzeba trochę ufać ekipie)

W połowie drogi naniesione lekkie poprawki w regulacji gaźnika i na A1 z młodzieńcami brykał jak źrebaczek

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Było warto walczyć ostatnie dwa tygodnie
A oto i podstawowy powod
Na pewno nasz Dziadziuś poczuł się znakomicie w towarzystwie tylko delikatnie młodszych kolegów z którymi zapewne wspominał lata sześćdziesiąte
Był tylko jeden maleńki błąd w składaniu auta.
Na zlocie okazało się że przyciskając klakson włączały się spryskiwacze i odwrotnie
(wystarczyło unieść maskę i zamienić przewody co uczynił mój Mechanik Krzysiek jak przyjechał zobaczyć wasze auta w sobotę)
Gdyby wszyscy popełniali takie błędy przy takiej robocie

A oto i podstawowy powod
Na pewno nasz Dziadziuś poczuł się znakomicie w towarzystwie tylko delikatnie młodszych kolegów z którymi zapewne wspominał lata sześćdziesiąte

Był tylko jeden maleńki błąd w składaniu auta.
Na zlocie okazało się że przyciskając klakson włączały się spryskiwacze i odwrotnie

Gdyby wszyscy popełniali takie błędy przy takiej robocie









Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1616
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Fajnie, fajnie. Jak na takie tempo to robota jest prima sort. Wścibsko
dopatrzyłem się niewielkich mankamentów lakierniczych (typu zaciek na dole pasa przedniego), ale tak jak rozmawialiśmy - teraz będziesz miał czas na dopieszczenie szczegółów. Powodzenia, miło było Cię poznać.

Samotny Wilk
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Po prawej stronie na łączeniu pod zderzakiem.Dezo pisze:Fajnie, fajnie. Jak na takie tempo to robota jest prima sort. Wścibskodopatrzyłem się niewielkich mankamentów lakierniczych (typu zaciek na dole pasa przedniego), ale tak jak rozmawialiśmy - teraz będziesz miał czas na dopieszczenie szczegółów. Powodzenia, miło było Cię poznać.
To nie zaciek tylko przy dokręcaniu dwóch elementów lakier był zbyt świeży i zrobił się mały bąbelek którego nie ruszaliśmy ale po zlocie będzie to poprawione
Widzę że oglądałeś bardzo wnikliwie


A poza tym jak oceniacie robotę?
Biorę wszystko z pokorą na klatę bo może da się coś zrobić lepiej

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- shelbykaca
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
- Model: odkładam ,BOSS429
- Silnik: inny V8
- Kolor: czarny mat
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Jest ok . klasa mustang..:-) super bylo , was poznac.. :-) pozdrawiam
Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Po zlocie na który pędziliśmy
teraz możemy zacząć robić wszystko na spokojnie.
dzisiaj będziemy poprawiać pasowanie prawych drzwi a potem w poniedziałek wymiana kolektora i gaźnika z cztero na dwu gardzielowy
Jestem ciekawy efektu a w zasadzie charakterystyki pracy silnika na wolnych i jakie zmiany będą podczas jazdy
wszyscy idą w drugą stronę a ja pod prąd

dzisiaj będziemy poprawiać pasowanie prawych drzwi a potem w poniedziałek wymiana kolektora i gaźnika z cztero na dwu gardzielowy
Jestem ciekawy efektu a w zasadzie charakterystyki pracy silnika na wolnych i jakie zmiany będą podczas jazdy
wszyscy idą w drugą stronę a ja pod prąd

Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260
Tutaj jest ładnie pokazana zabudowa i elementy dla gaźnika 2V z wczesnym układem sterowania.
Jest amortyzatorek
oraz sprężyna z uchwytem mocującym.
http://hurtle.com/cars/mustang/fixes/carb/PB160020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwróć uwagę na dźwigniowy układ sterowania do kick-down-em skrzyni.
Później była stosowana linka bezpośrednio od pedału gazu.
Jest amortyzatorek

http://hurtle.com/cars/mustang/fixes/carb/PB160020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwróć uwagę na dźwigniowy układ sterowania do kick-down-em skrzyni.
Później była stosowana linka bezpośrednio od pedału gazu.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007