[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2015-04-22, 19:58

czad! byłem niedowiarkiem przyznaje, zmieniłem zdanie po naszej rozmowie jak już wiedziałek kto go robi ;) jeszcze raz uznanie dla chłopaków od czarnej roboty ! do zobaczenia w piątek, trzeba wychlić co nieco za taki "automotive masterpiece". W moim conv tez trwają dzis i jutro drobne prace "poprawkowe" żeby wszystko było perfekt.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: CzyTyTez » 2015-04-22, 20:56

ja drukuję zdjęcia i harmonogram by pokazać mojemu masterowi of mustangos że jak dostanie blachy to miesiąc czasu na blacharkę, lakier i złożenie to będzie za dużo...
Jeszcze raz gratuluję!!



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-23, 10:54

CzyTyTez pisze:ja drukuję zdjęcia i harmonogram by pokazać mojemu masterowi of mustangos że jak dostanie blachy to miesiąc czasu na blacharkę, lakier i złożenie to będzie za dużo...
Jeszcze raz gratuluję!!
Koledzy trzeba jedno zrozumieć że to nie była odbudowa tylko renowacja.
Prawdą jest że moja ekipa pracowała nie jak trzech tylko jak dziewięciu :padam: ale gdyby była to odbudowa trwało by to nieco dłużej
Miałem wcześniej przygotowane części które miały być wymienione a to czego nie udało nam się zrobić lub baliśmy się ryzykować ze względu na brak czasu na testy zrobimy po Toruniu
Przy następnym malowaniu będziemy potrzebować nowej maski :zawstydzony: nad którą trzeba było się trochę pochylić


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: jacpocz » 2015-04-23, 11:34

wielkie gratulacje dla ZESPOŁU... jest MOC...
szerokości do Torunia, jak się uda to w sobotę będę oglądać na ŻYWO...
ps. nie chcesz mojego zrobić, takiemu zespołowi bez wahania można oddać auto do robienia... tylko czy mnie na to stać :)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-23, 16:55

jacpocz pisze:wielkie gratulacje dla ZESPOŁU... jest MOC...
szerokości do Torunia, jak się uda to w sobotę będę oglądać na ŻYWO...
ps. nie chcesz mojego zrobić, takiemu zespołowi bez wahania można oddać auto do robienia... tylko czy mnie na to stać :)
Moja ekipa ma przyjechać w sobotę zobaczyć zlot to możesz z nimi pogadać sam jestem ciekawy co Ci powiedzą :piwo:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-24, 07:25

Zawsze są jakieś poprawki
Po wizycie na myjni okazało się że rozkładali dzch bez wyczepienia zaczepów przez co pękł jeden przewód i wczoraj do 23:00 była walka z naprawą bez części zamiennych
Wyobrażcie sobie 2ostatnie tygodnie co wieczór w warsztacie prosto z pracy powroty jak wszyscy śpią (w domu atmosfera napięta do granic) a 23.04 urodziny synka 9 lat a wieczorem jazda do warsztatu ( żona :wsciekly: )
Więc rano śniadanko i kawa do łóżka :guitar:
Ostatnio zmieniony 2015-04-24, 08:20 przez Przemek64, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2168
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Pavulon_ » 2015-04-24, 07:33

Hehehe sa emocje jest zabawa :D

PS moja córa ma dziś uro to możemy opic ;)



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-24, 08:22

Pavulon_ pisze:Hehehe sa emocje jest zabawa :D

PS moja córa ma dziś uro to możemy opic ;)
Połączymy imprezy (trzeba mieć jakiś powód) :piwo:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-24, 17:33

Koledzy jest dobrze właśnie mój staruszek z całą rodzinką na pokładzie dotarł do Torunia :P
Tak na serio to był jego pierwszy test po renowacji ( terzeba trochę ufać ekipie) ;)
W połowie drogi naniesione lekkie poprawki w regulacji gaźnika i na A1 z młodzieńcami brykał jak źrebaczek :rotfl:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-27, 14:31

Było warto walczyć ostatnie dwa tygodnie
A oto i podstawowy powod
Na pewno nasz Dziadziuś poczuł się znakomicie w towarzystwie tylko delikatnie młodszych kolegów z którymi zapewne wspominał lata sześćdziesiąte :cwaniak:
Był tylko jeden maleńki błąd w składaniu auta.
Na zlocie okazało się że przyciskając klakson włączały się spryskiwacze i odwrotnie :ups: (wystarczyło unieść maskę i zamienić przewody co uczynił mój Mechanik Krzysiek jak przyjechał zobaczyć wasze auta w sobotę)
Gdyby wszyscy popełniali takie błędy przy takiej robocie :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super: :super:
Załączniki
zlot 4.jpg
zlot3.jpg
zlot2.jpg
zlot1.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Dezo » 2015-04-27, 14:44

Fajnie, fajnie. Jak na takie tempo to robota jest prima sort. Wścibsko ;) dopatrzyłem się niewielkich mankamentów lakierniczych (typu zaciek na dole pasa przedniego), ale tak jak rozmawialiśmy - teraz będziesz miał czas na dopieszczenie szczegółów. Powodzenia, miło było Cię poznać.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-27, 14:51

Dezo pisze:Fajnie, fajnie. Jak na takie tempo to robota jest prima sort. Wścibsko ;) dopatrzyłem się niewielkich mankamentów lakierniczych (typu zaciek na dole pasa przedniego), ale tak jak rozmawialiśmy - teraz będziesz miał czas na dopieszczenie szczegółów. Powodzenia, miło było Cię poznać.
Po prawej stronie na łączeniu pod zderzakiem.
To nie zaciek tylko przy dokręcaniu dwóch elementów lakier był zbyt świeży i zrobił się mały bąbelek którego nie ruszaliśmy ale po zlocie będzie to poprawione
Widzę że oglądałeś bardzo wnikliwie :ok: :padam:

A poza tym jak oceniacie robotę?
Biorę wszystko z pokorą na klatę bo może da się coś zrobić lepiej :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
shelbykaca
Forumowicz
Posty: 125
Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
Model: odkładam ,BOSS429
Silnik: inny V8
Kolor: czarny mat

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: shelbykaca » 2015-04-27, 18:09

Jest ok . klasa mustang..:-) super bylo , was poznac.. :-) pozdrawiam


Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-29, 14:13

Po zlocie na który pędziliśmy :super: teraz możemy zacząć robić wszystko na spokojnie.
dzisiaj będziemy poprawiać pasowanie prawych drzwi a potem w poniedziałek wymiana kolektora i gaźnika z cztero na dwu gardzielowy
Jestem ciekawy efektu a w zasadzie charakterystyki pracy silnika na wolnych i jakie zmiany będą podczas jazdy
wszyscy idą w drugą stronę a ja pod prąd :kijemgo:
Załączniki
FullSizeRender.jpg
Gaźnik 2 gardziele
gaźnik.jpg
Gaźnik aktualny.jpg
aktualny gaźnik 4 gardziele


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: 6t07t » 2015-04-29, 21:08

Tutaj jest ładnie pokazana zabudowa i elementy dla gaźnika 2V z wczesnym układem sterowania.
Jest amortyzatorek ;) oraz sprężyna z uchwytem mocującym.
http://hurtle.com/cars/mustang/fixes/carb/PB160020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zwróć uwagę na dźwigniowy układ sterowania do kick-down-em skrzyni.
Później była stosowana linka bezpośrednio od pedału gazu.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”