[Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-04-21, 11:49

Przemek64 pisze:Było zbyt pięknie i wszystko szło sprawnie ale zawsze musi coś wyjść :zawstydzony:
Okazało się że chłodnica jest dziurawa jak postała miesiąc bez płynu to się rozszczelniła :dobani:
Moi koledzy jak widać na zdjęciu Krzysiek wymontowuje chłodnice a Andrzej montuje w tym samym czasie podstawę akumulatora i klakson bo po co tracić czas.
Chłodnica oddana dzisiaj rano do regeneracji będzie na 13:00 i dzisiaj planujemy pierwszą jazdę próbną.
wczoraj wieczorem została założona przednia maska i spasowana co trochę trwało ale jest ok

Uwazaj z ta regeneracja chlodnicy ja zregenerowalem a po godzinie pracy zaczela cieknac w innych miejscach niestety musialem kupic nowa.pzdr
ps, po regeneracji podczas sprawdzania pod cisnieniem zostaw chlodnice w wannie z woda na kilkanascie minut.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-21, 12:39

pieron pisze:
Przemek64 pisze:Było zbyt pięknie i wszystko szło sprawnie ale zawsze musi coś wyjść :zawstydzony:
Okazało się że chłodnica jest dziurawa jak postała miesiąc bez płynu to się rozszczelniła :dobani:
Moi koledzy jak widać na zdjęciu Krzysiek wymontowuje chłodnice a Andrzej montuje w tym samym czasie podstawę akumulatora i klakson bo po co tracić czas.
Chłodnica oddana dzisiaj rano do regeneracji będzie na 13:00 i dzisiaj planujemy pierwszą jazdę próbną.
wczoraj wieczorem została założona przednia maska i spasowana co trochę trwało ale jest ok

Uwazaj z ta regeneracja chlodnicy ja zregenerowalem a po godzinie pracy zaczela cieknac w innych miejscach niestety musialem kupic nowa.pzdr
ps, po regeneracji podczas sprawdzania pod cisnieniem zostaw chlodnice w wannie z woda na kilkanascie minut.
Pan Darek ze Słupska wie co robi to wielokrotnie sprawdzona przez nas firma powiedział że taką chłodnice robić to przyjemność i kategorycznie zakazał kupowania nowej bo tak chłodnic się dzisiaj nie robi a ta przetrwa więcej niż kilka nowych ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fastback
Młodszy Forumowicz
Posty: 17
Rejestracja: 2015-01-20, 21:30
Model: Mustang GT 2002
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Fastback » 2015-04-21, 13:48

Przemek, dopiero teraz przeczytałem sobie wpisy z Twoich prac i... kruca bomba, piękna historia :super:
Jestem pod wrażeniem tempa i pięknych efektów tej roboty. Ech, szkoda, że na tym zlocie mnie nie będzie bo już bym chciał zobaczyć Twoją furę na żywo. Trzymam kciuki by się udało wszystko dograć!

Trzymaj się i do miłego!



pieron
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2014-07-06, 20:01
Model: 1968 coupe
Silnik: V8 4.6
Kolor: niebieski

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: pieron » 2015-04-21, 15:44

Przemek64 pisze:
pieron pisze:
Przemek64 pisze:Było zbyt pięknie i wszystko szło sprawnie ale zawsze musi coś wyjść :zawstydzony:
Okazało się że chłodnica jest dziurawa jak postała miesiąc bez płynu to się rozszczelniła :dobani:
Moi koledzy jak widać na zdjęciu Krzysiek wymontowuje chłodnice a Andrzej montuje w tym samym czasie podstawę akumulatora i klakson bo po co tracić czas.
Chłodnica oddana dzisiaj rano do regeneracji będzie na 13:00 i dzisiaj planujemy pierwszą jazdę próbną.
wczoraj wieczorem została założona przednia maska i spasowana co trochę trwało ale jest ok

Uwazaj z ta regeneracja chlodnicy ja zregenerowalem a po godzinie pracy zaczela cieknac w innych miejscach niestety musialem kupic nowa.pzdr
ps, po regeneracji podczas sprawdzania pod cisnieniem zostaw chlodnice w wannie z woda na kilkanascie minut.
Pan Darek ze Słupska wie co robi to wielokrotnie sprawdzona przez nas firma powiedział że taką chłodnice robić to przyjemność i kategorycznie zakazał kupowania nowej bo tak chłodnic się dzisiaj nie robi a ta przetrwa więcej niż kilka nowych ;)

Ja mialem wiekszego pecha bo moja zaczela przeciekac w kilku miejscach a ze auto na sprzedaz to nie moge pozwolic sobie na mine,w prywatnym jak cos bedzie cieklo to mozna naprawiac a jak sprzedam baranowi to moze zobaczyc ze cieknie dopiero jak zatrze silnik pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 2015-04-21, 15:47 przez pieron, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-21, 15:46

Chłodnica po naprawie :hurra:
W sumie dobrze wyszło bo zapomnieliśmy ją pomalować :kwasny:
Czyli jeszcze chwila czyszczenia i malujemy będzie :super: Trochę pod promiennikiem i zakładamy :cwaniak: "pieron" jak ją masz to mogę pogadać z człowiekiem
Człowiek od chłodnic powiedział że gdyby trzeba było kupić nową to on woli wymienić środek i będzie lepiej :ok:
Załączniki
chłodnica.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2015-04-22, 08:44

:super: Kruca bomba dajesz czadu :super: Ja niestety musiałem zostawić swój projekt i szykować czarną kobyłę... niestety idzie to wolniej niż u Ciebie :przestraszony:


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-22, 09:52

Ostatnie poprawki przed jazdą próbną
Załączniki
finisz.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-22, 10:44

yoozeq pisze::super: Kruca bomba dajesz czadu :super: Ja niestety musiałem zostawić swój projekt i szykować czarną kobyłę... niestety idzie to wolniej niż u Ciebie :przestraszony:
To nie ja tylko moja ekipa :padam:
Nie jest wszystko takie różowe jak wygląda nie ogarniemy kilku tematów które będziemy robić po Toruniu
-wymiana kolektora
-wymiana gaźnika
-wymiana pokryw zaworów które jeszcze się robią (zdecydowałem się na chromowanie bo mi się takie podobają ale w garażu są niebieskie)
-nie wymienimy jeszcze śrub mocujących błotniki (brak odpowiednich podkładek)te stare są pomalowane i po powrocie je wymienimy
-będziemy jeszcze poprawiać pasowanie drzwi które po zamontowaniu nowych uszczelek trochę odstają (poczekamy jak uszczelki się trochę ułożą)
-regulator siły hamowania nie dotarł na czas ale okazało się że koledzy z Mustang-Shop go mają na półce i jest zamówiony
-jest jeszcze kilka listewek chromowanych które bym wymienił
Dzięki temu że nie mam wszystkiego razem będę cieszył się dwa razy (trzeba szukać pozytywów :ok: :hyhy: )


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-22, 10:55

Pierwsza jazda testowa za kierownicą Krzysiek mechanik ja wolałem na to nie patrzeć bo koledzy sprawdzając auto jechali 100 mil/h
Te kilka minut trwało całą wieczność mimo pełnego zaufania do Krzyśka :niepewny:
Po ich minach widać efekt :super:
Zostało jeszcze kilka poprawek w tym jeden mały wyciek spod pokrywy zaworów i lekka kosmetyka, nabicie klimy, Myjnia i kierunek Toruń :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:
Załączniki
jazda.jpg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Witek
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2015-01-11, 13:54

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Witek » 2015-04-22, 11:37

Gratulacje, super efekty i tempo prac! Mam nadzieję, że za jakiś czas też podaruję klasykowi drugą młodość :ok:



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-22, 13:50

Gobo pisze:Będziesz miał dramaturgię jak w amerykańskim programie motoryzacyjnym... Ty już jedziesz na zlot a gość w czasie jazdy jeszcze będzie ci detale we wnętrzu mocował :D
Powodzenia :super:
Dramaturgia była ale chyba nie będzie potrzeby montowania detali podczas jazdy :ok:
Moja ekipa ma zamiar przyjechać tylko zobaczyć wasze STANGI i wybierają się wszyscy trzej :padam: w sobotę


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1616
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Dezo » 2015-04-22, 13:53

Gratuluję! Pełen szacunek i podziw dla Ciebie i ekipy! Piękny Mustang.
Brawo, kruca bomba.


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: marcinp » 2015-04-22, 14:18

Przemek jeszcze raz GRATULACJE!
To najszybciej odrestaurowany mustang jakiego znam ;)
Do zobaczenia w piątek na zlocie.


Pozdrawiam,
marcinp

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1715
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: Przemek64 » 2015-04-22, 16:18

JAK TO WYGLĄDA JESZCZE PRZED OSTATNIMI SZLIFAMI :super: Myjnia umówiona tydzień temu na jutro punkt 7:00 czyli wszystko planowo :hurra:
W KOMORZE JESZCZE BĘDZIE PARE ZMIAN :hyhy:
Załączniki
CAŁOŚĆ.JPG
KOMORA.JPG


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Przemek64] CONVERTIBLE 1964 1/2 V8 260

Post autor: yoozeq » 2015-04-22, 19:54

Gratulacje! Dobrze że się udało bo czasem pierdoły doprowadzają do szału i opóźnienia... ja już trzeci raz zakładam / poprawiam pokrywę zaworów bo ciągle gdzieś leci w rzędówce i mam nadzieję że jak jutro odpalę to problem zniknie :/ Tak więc sam widzisz jakie to szczęście że tak poszło :)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”