tylna ćwiartka i otwór na skrzela

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

tylna ćwiartka i otwór na skrzela

Post autor: CzyTyTez » 2015-04-13, 14:44

http://www.summitracing.com/int/parts/s ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;

czy kupując ten kawałek będzie można wyciąć w nim otwory na skrzela? czy raczej należy poszukać ćwiartki z gotowymi otworami?

i czy duże znaczenie ma wybór skina vs. pełna ćwiartka która kosztuje x3 tyle co sam skin? w zasadzie to co zawiera pełna opcja?



Awatar użytkownika
Wojtek_80
Stowarzyszenie MKP
Posty: 98
Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
Model: Coupe 1967
Silnik: V8 5.0
Kolor: Acapulco blue

Re: tylna ćwiarka i otwór na skrzela

Post autor: Wojtek_80 » 2015-04-13, 15:03

W tym błotniku nie będziesz miał mocowania nerek - wycięcie otworów ci nie pomoże bo ich nie zamontujesz...
Załączniki
IMAG1142 (3)1 (Kopiowanie).jpg



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela

Post autor: CzyTyTez » 2015-04-13, 15:34

tzn. zastanawiałem się czy kupuje się bez wycieć, nastepnie wycina się odpowiedni kształt a finalnie dokonuje się przeszczepu mocowań ze starej ćwiartki?



Awatar użytkownika
Wojtek_80
Stowarzyszenie MKP
Posty: 98
Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
Model: Coupe 1967
Silnik: V8 5.0
Kolor: Acapulco blue

Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela

Post autor: Wojtek_80 » 2015-04-13, 15:58

Profil przetłoczenia w błotniku "gładkim" jest inny (głębszy i nie wypukły) niż w tym z nerkami, ja miałem w swoim mustangu dwa różne błotniki (jeden gładki drugi z nerkami) więc temat już przerabiałem :D



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela

Post autor: Gobo » 2015-04-13, 18:50

Całą ćwiartkę łączysz z nadwoziem- w większości- w miejscach technologicznych tak jak to było fabrycznie (w zasadzie powinno się zgrzewać), skiny łączysz z blachą na styk (za pomocą metrowych spawów)... a blacha jest cienka, więc może zacząć falować- szpachle będziesz musiał kupować w 20kg wiadrach :zalamany:



Awatar użytkownika
Wojtek_80
Stowarzyszenie MKP
Posty: 98
Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
Model: Coupe 1967
Silnik: V8 5.0
Kolor: Acapulco blue

Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela

Post autor: Wojtek_80 » 2015-04-13, 22:17

Ja właśnie ten błąd popełniłem - kupiłem dwa skiny. Blacharz mi to poskładał ale marudził strasznie :zakrecony: , pewnie policzył mi za ten błotnik tak że wymiana całego byłaby tańsza...
Załączniki
Mustang_1884 (Kopiowanie).jpg



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela

Post autor: CzyTyTez » 2015-04-14, 14:33

uff dzięki stokrotne za tak bogate info ;)
macie po pifku :piwo: , w ostatnim momencie już po opłaceniu zmieniłem zamówienie na:
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;

a tak swoją drogą to na zdjęciu jest chyba tylko wstawka, a w zasadzie dwie osobne wstawki:
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;

ja wcześniej miałem w koszyku tą:
http://www.summitracing.com/int/parts/g ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Gobo
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
Model: 67fast68Conv69Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: granat, złoty, niebieski
Lokalizacja:: Wawa

Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela

Post autor: Gobo » 2015-04-14, 18:55

Dodatkowy problem przy reperaturkach jest taki, że tego spawu nie zawsze da się zabezpieczyć antykorozyjnie od środka. Przy zmianie temperatur noc/dzień kondensuje się tam para wodna i zaczyna to rdzewieć od środka.

Ja już się niestety nauczyłem, ze na renowacji nie da się oszczędzić... każda próba odbije się czkawką wcześniej lub później.
pzdr.



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela

Post autor: CzyTyTez » 2015-04-18, 13:19

znalazłem w międzyczasie imba bimba opis różnicy pomiędzy pełną ćwiartką a skinem:
http://www.mustangandfords.com/project- ... allery/#27" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „13. nadwozie”