tylna ćwiartka i otwór na skrzela
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
tylna ćwiartka i otwór na skrzela
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;
czy kupując ten kawałek będzie można wyciąć w nim otwory na skrzela? czy raczej należy poszukać ćwiartki z gotowymi otworami?
i czy duże znaczenie ma wybór skina vs. pełna ćwiartka która kosztuje x3 tyle co sam skin? w zasadzie to co zawiera pełna opcja?
czy kupując ten kawałek będzie można wyciąć w nim otwory na skrzela? czy raczej należy poszukać ćwiartki z gotowymi otworami?
i czy duże znaczenie ma wybór skina vs. pełna ćwiartka która kosztuje x3 tyle co sam skin? w zasadzie to co zawiera pełna opcja?
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: tylna ćwiarka i otwór na skrzela
W tym błotniku nie będziesz miał mocowania nerek - wycięcie otworów ci nie pomoże bo ich nie zamontujesz...
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela
tzn. zastanawiałem się czy kupuje się bez wycieć, nastepnie wycina się odpowiedni kształt a finalnie dokonuje się przeszczepu mocowań ze starej ćwiartki?
- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela
Profil przetłoczenia w błotniku "gładkim" jest inny (głębszy i nie wypukły) niż w tym z nerkami, ja miałem w swoim mustangu dwa różne błotniki (jeden gładki drugi z nerkami) więc temat już przerabiałem 

- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela
Całą ćwiartkę łączysz z nadwoziem- w większości- w miejscach technologicznych tak jak to było fabrycznie (w zasadzie powinno się zgrzewać), skiny łączysz z blachą na styk (za pomocą metrowych spawów)... a blacha jest cienka, więc może zacząć falować- szpachle będziesz musiał kupować w 20kg wiadrach 

- Wojtek_80
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 98
- Rejestracja: 2014-02-19, 22:09
- Model: Coupe 1967
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Acapulco blue
Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela
Ja właśnie ten błąd popełniłem - kupiłem dwa skiny. Blacharz mi to poskładał ale marudził strasznie
, pewnie policzył mi za ten błotnik tak że wymiana całego byłaby tańsza...

- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela
uff dzięki stokrotne za tak bogate info 
macie po pifku
, w ostatnim momencie już po opłaceniu zmieniłem zamówienie na:
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;
a tak swoją drogą to na zdjęciu jest chyba tylko wstawka, a w zasadzie dwie osobne wstawki:
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;
ja wcześniej miałem w koszyku tą:
http://www.summitracing.com/int/parts/g ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;

macie po pifku

http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;
a tak swoją drogą to na zdjęciu jest chyba tylko wstawka, a w zasadzie dwie osobne wstawki:
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.summitracing.com/int/parts/s ... el/mustang" onclick="window.open(this.href);return false;
ja wcześniej miałem w koszyku tą:
http://www.summitracing.com/int/parts/g ... /overview/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gobo
- Forumowicz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2014-02-04, 15:06
- Model: 67fast68Conv69Mach1
- Silnik: inny V8
- Kolor: granat, złoty, niebieski
- Lokalizacja:: Wawa
Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela
Dodatkowy problem przy reperaturkach jest taki, że tego spawu nie zawsze da się zabezpieczyć antykorozyjnie od środka. Przy zmianie temperatur noc/dzień kondensuje się tam para wodna i zaczyna to rdzewieć od środka.
Ja już się niestety nauczyłem, ze na renowacji nie da się oszczędzić... każda próba odbije się czkawką wcześniej lub później.
pzdr.
Ja już się niestety nauczyłem, ze na renowacji nie da się oszczędzić... każda próba odbije się czkawką wcześniej lub później.
pzdr.
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: tylna ćwiartka i otwór na skrzela
znalazłem w międzyczasie imba bimba opis różnicy pomiędzy pełną ćwiartką a skinem:
http://www.mustangandfords.com/project- ... allery/#27" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mustangandfords.com/project- ... allery/#27" onclick="window.open(this.href);return false;