[olixx] Wiśniowy SN95 :)
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
[olixx] Wiśniowy SN95 :)
Witam Was Serdecznie.
Chciałbym Wam przedstawić niedawno nabytego Forda który zresztą był wystawiony na sprzedaż również tutaj.
Laser red'owa IV generacja rok 1994 z 3.8 V6 oraz manualną skrzynią biegów.
Aktualnie auto w trakcie doprowadzania do jak najlepszego stanu (wedle pozwalających środków) i "odchamiania" (ktoś kiedyś go skrzywdził dając mu wydech końcowy rodem z ryczącej Hondy i obciął sprężyny )
Tutaj z Foxem GudonJR, zresztą tutaj wielkie podziękowania za "zarażenie" amerykańskimi samochodami i pomoc w znalezieniu
Mustangi z Klasycznej Niedzieli
Niebawem więcej zdjęć po zabiegach upiększających
Chciałbym Wam przedstawić niedawno nabytego Forda który zresztą był wystawiony na sprzedaż również tutaj.
Laser red'owa IV generacja rok 1994 z 3.8 V6 oraz manualną skrzynią biegów.
Aktualnie auto w trakcie doprowadzania do jak najlepszego stanu (wedle pozwalających środków) i "odchamiania" (ktoś kiedyś go skrzywdził dając mu wydech końcowy rodem z ryczącej Hondy i obciął sprężyny )
Tutaj z Foxem GudonJR, zresztą tutaj wielkie podziękowania za "zarażenie" amerykańskimi samochodami i pomoc w znalezieniu
Mustangi z Klasycznej Niedzieli
Niebawem więcej zdjęć po zabiegach upiększających
Ostatnio zmieniony 2014-09-24, 10:24 przez olixx, łącznie zmieniany 1 raz.
- bart
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1286
- Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
- Model: GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: windveil blue
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
fajny kolorek
ale za te sprezyny to as powinien dostac po uszach!
ale za te sprezyny to as powinien dostac po uszach!
http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
fajna laserowa szóstka.
Widzę, że na Śląsku macie silną grupę na spotkania.
Nie wiem jaką drogą chcesz podążyć, czy założyć od razu twardsze i obniżające sprężyny.
Czy na razie wracasz do oryginału?
Jak coś to mam komplet fabrycznych sprężyn do twojego mustanga i zalegają w garażu.
Widzę, że na Śląsku macie silną grupę na spotkania.
Nie wiem jaką drogą chcesz podążyć, czy założyć od razu twardsze i obniżające sprężyny.
Czy na razie wracasz do oryginału?
Jak coś to mam komplet fabrycznych sprężyn do twojego mustanga i zalegają w garażu.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Zakładam fabryczne sprężyny, mój poprzedni samochód był dość sporo obniżony i chce przez jakiś czas poczuć odrobinę komfortu tył już mam a przód dorabiają mi na podstawie tej sprężyny tylko dorobią jeden zwój Do auta dostałem 16calowe alufelgi z letnimi oponami i z braku funduszu na jakieś fajniejsze koła zawiozłem je do polakierowania na czarny połysk. Dodatkowo kupiłem glasspack która poleci w miejsce fabrycznego katalizatora.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Wybaczcie że tak późno ale tak wygląda aktualnie mój Ford fabryczne sprężyny i 16calowe felgi.
Szału nie robi ale jest wygodnie, praktycznie i schludnie jak na auto do jazdy na co dzień przystało.
Po wypraniu tapicerki okazało się że jest koloru jasnoszarego a nie ciemnoszarego
Do zrobienia został już tylko wydech i drobne detale Ponadto w między czasie przebieg dobiegł do 200tys mil
Szału nie robi ale jest wygodnie, praktycznie i schludnie jak na auto do jazdy na co dzień przystało.
Po wypraniu tapicerki okazało się że jest koloru jasnoszarego a nie ciemnoszarego
Do zrobienia został już tylko wydech i drobne detale Ponadto w między czasie przebieg dobiegł do 200tys mil
- stang232
- Forumowicz
- Posty: 2122
- Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
- Model: stang'95
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: czarny
- Lokalizacja:: Bełchatów
- Stajnia: Stajnia Łódzka
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Przyklej sobie gumy z fabrycznych kierunkowskazów, bo te zamienniki mają fatalną gumę, pęka i odkleja się bardzo szybka.
W mojej szóstce też miałem takie samo jasno szare wnętrze.
W mojej szóstce też miałem takie samo jasno szare wnętrze.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Z tamtej strony już przykleiłem z drugiej złapał mnie deszcz ale jak będzie wolna chwile to muszę to zrobić
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Co do grupy spotkań to mamy grupę z autami klasycznymi w sumie stałe są 4 mustangi, dwa Foxy, mój SN95 i jeszcze jeden tylko 5.0 ale ogólnie sporo aut z USA się pojawia mam nadzieję że nikt się tutaj nie obrazi jak udostępnię stronę na facebooku. https://www.facebook.com/pages/Klasyczn ... 03?fref=ts
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Nie wiedziałem o tym... Może też podjadę...olixx pisze:Co do grupy spotkań to mamy grupę z autami klasycznymi w sumie stałe są 4 mustangi, dwa Foxy, mój SN95 i jeszcze jeden tylko 5.0 ale ogólnie sporo aut z USA się pojawia mam nadzieję że nikt się tutaj nie obrazi jak udostępnię stronę na facebooku. https://www.facebook.com/pages/Klasyczn ... 03?fref=ts
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
No i ostatnie miesiące przed zimowaniem a tu uszczelka pod głowicą. Układ chłodzenia napełniony i odpowietrzony, termostat nowy a co chwile wypluwa płyn chłodniczy zbiornikiem wyrównawczym, ciśnienie oleju powoli staje się coraz niższe (na skali lekko poniżej połowy)a olej wymieniony 2 miesiace temu na valvoline 10w40 . A w samym zbiorniku na ciepłym silniku czasami widać bąble powietrza. Teraz pytanie bo czytałem sporo o tej wymianie i stwierdzam że oddaje auto zaufanym magikom od amcarów. Znalazłem informacje o metalowych uszczelkach do mustanga które są tak pancerne że moge zapomnieć o tej usterce. Ale gdzie je kupić jaki koszt? Oraz że trzeba wymienić także śruby głowicy i tu pytanie czy są jakieś które stanowczo odradzacie?
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Na szczęście okazało się że winowajcą objawów podobnych do uszczelki pod głowicą był korek chłodnicy
Jak już ciśnienie w układzie chłodzenia wróciło trzeba było powalczyć z mikro wyciekami w plastikowej części chłodnicy a potem z odpowietrzeniem tego piekielnego układu
Więc miejmy nadzieje że ostatni miesiąc/miesiące przed opadami śniegu jeszcze uda się bezproblemowo nacieszyć samochodem
Jak już ciśnienie w układzie chłodzenia wróciło trzeba było powalczyć z mikro wyciekami w plastikowej części chłodnicy a potem z odpowietrzeniem tego piekielnego układu
Więc miejmy nadzieje że ostatni miesiąc/miesiące przed opadami śniegu jeszcze uda się bezproblemowo nacieszyć samochodem
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Dawno nie pisałem ale nie było co pisać, bo po zimie zaczęły się problemy.
Postukiwanie w silniku ale to czasami i zapowietrzający się co 2 tygodnie układ chłodzenia.
Krótko przed odstawieniem auta do specjalisty stukanie nasiliło się z dnia na dzień (ciśnienie oleju było okej na filtrze też nie było opiłków) ale postanowiłem samochodu już nie ruszać i pojechało lawetą do M&M Garage który polecili mi znajomi , gdzie zdecydowaliśmy o rozebraniu silnika i wtedy podjęciu decyzji co dalej,
ponieważ w razie nieodwracalnych uszkodzeń w zanadrzu był drugi silnik.
Po rozebraniu okazało się że nie wiadomo jak auto odpalało i jeździło, panewki oryginalne a raczej to co z nich zostało, a uszczelka pod głowicą wypalona na 4 z 6 cylindrów. Na szczęście po sprawdzeniu głowice i blok nie doznały żadnego uszczerbku więc zdecydowałem się na ratowanie tego silnika. Po długich tygodniach oczekiwania na części (i przetrzymywania paczki z uszczelkami w urzędzie celnym) nadszedł czas składanie. Okazało się że silnik nie był rozkładany odkąd wyjechał z fabryki pod koniec 1993 roku pomimo przebiegu powyżej 300tys km i połowy tego z instalacja LPG.
Przy okazji pokusiłem się o pospawanie true duala z glasspackiem na każdym wydechu i prostą rurą z nierdzewki na końcach jednak na razie dzwiękiem nie będę się chwalił bo muszę samochód najpierw dotrzeć
Postukiwanie w silniku ale to czasami i zapowietrzający się co 2 tygodnie układ chłodzenia.
Krótko przed odstawieniem auta do specjalisty stukanie nasiliło się z dnia na dzień (ciśnienie oleju było okej na filtrze też nie było opiłków) ale postanowiłem samochodu już nie ruszać i pojechało lawetą do M&M Garage który polecili mi znajomi , gdzie zdecydowaliśmy o rozebraniu silnika i wtedy podjęciu decyzji co dalej,
ponieważ w razie nieodwracalnych uszkodzeń w zanadrzu był drugi silnik.
Po rozebraniu okazało się że nie wiadomo jak auto odpalało i jeździło, panewki oryginalne a raczej to co z nich zostało, a uszczelka pod głowicą wypalona na 4 z 6 cylindrów. Na szczęście po sprawdzeniu głowice i blok nie doznały żadnego uszczerbku więc zdecydowałem się na ratowanie tego silnika. Po długich tygodniach oczekiwania na części (i przetrzymywania paczki z uszczelkami w urzędzie celnym) nadszedł czas składanie. Okazało się że silnik nie był rozkładany odkąd wyjechał z fabryki pod koniec 1993 roku pomimo przebiegu powyżej 300tys km i połowy tego z instalacja LPG.
Przy okazji pokusiłem się o pospawanie true duala z glasspackiem na każdym wydechu i prostą rurą z nierdzewki na końcach jednak na razie dzwiękiem nie będę się chwalił bo muszę samochód najpierw dotrzeć
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 19
- Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
- Model: SN95
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: Laser Red
Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)
Zdjęcie z Klasycznej Niedzieli, musze tego transformersa odkleić bo gryzie się z aerografem