Przed rejestracją zamiana świateł etc.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
[quote="koralkarol"] idealna bylaby dwuwloknowa, ale te po 57 na allegro maja byc dopiero po swietach http://www.allegro.pl/show_item.php?item=535516816" onclick="window.open(this.href);return false; a i tak nie wiem czy beda..
Ta... od stycznia czy od lutego jest "za tydzień"
Jakbyś chciał, to ja jeszcze mam, tylko sporo drożej...
Ta... od stycznia czy od lutego jest "za tydzień"

Jakbyś chciał, to ja jeszcze mam, tylko sporo drożej...
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
260zl/komplet czyli 2szt.? rzeczywiscie sporo jak na dwie LEDy,tym bardziej ze chcialem kupic 4szt. no ale jakbym byl pewny ze tym razem sprzedam V6 to do GT bym je kupil, tak to nie chce za bardzo dokladac.. tak samo zrezygnowalem z zestawu HID czy radia dvd w GT.. kosztowal mnie i tak sporo wiecej niz myslalem..
szkoda ze ich jeszcze nie zalozyles do swojego i nie przetestowales, zalozysz je do zlotu? tak czy inaczej planuje wlozyc diody w skrajne lampy, czy to beda hp13 czy dwukolorowe, w niebieskim wlozylem 4diody i efekt byl zadowalajacy mimo ze oryginalne biale zarowki tez mrugaly, teraz jednak wloze tylko w skrajne w miejsce bialej, a w srodkowych odetne przewod od kierunku i wstawie opornik 6Ω50W.. to sie wydaje najlepsze rozwiazanie bo jak mruga kolo diody biala zarowka to miesza sie bialy z pomaranczowym, z tym ze dioda przebija bardziej..
[ Dodano: 2009-04-10, 07:26 ]
a sprawdzil z Was ktos czy mniejszy opornik np 10Ω20W wystarcza? chyba nie powinien sie grzac, w koncu kierunki caly czas nie chodza, stop tez ..? ja najwyzej sprawdze potencjometrem jaka najmniejsza wartosc moze byc, tzn przy jakiej opornosci kierunek zacznie mrugac we własciwym tempie.. no chyba ze to tez sprawdziliscie ?:)
szkoda ze ich jeszcze nie zalozyles do swojego i nie przetestowales, zalozysz je do zlotu? tak czy inaczej planuje wlozyc diody w skrajne lampy, czy to beda hp13 czy dwukolorowe, w niebieskim wlozylem 4diody i efekt byl zadowalajacy mimo ze oryginalne biale zarowki tez mrugaly, teraz jednak wloze tylko w skrajne w miejsce bialej, a w srodkowych odetne przewod od kierunku i wstawie opornik 6Ω50W.. to sie wydaje najlepsze rozwiazanie bo jak mruga kolo diody biala zarowka to miesza sie bialy z pomaranczowym, z tym ze dioda przebija bardziej..
[ Dodano: 2009-04-10, 07:26 ]
a sprawdzil z Was ktos czy mniejszy opornik np 10Ω20W wystarcza? chyba nie powinien sie grzac, w koncu kierunki caly czas nie chodza, stop tez ..? ja najwyzej sprawdze potencjometrem jaka najmniejsza wartosc moze byc, tzn przy jakiej opornosci kierunek zacznie mrugac we własciwym tempie.. no chyba ze to tez sprawdziliscie ?:)
Jechałem przed chwilunią za europejską wersją Subaru Tribeca miało lamówkę na rejestracji dealera w bielsku białej i jakie było moje zdziwko jak włączyły się kierunki. Migały po europejsku ale na czerwono. FULL CZERWONY KLOSZ MIGAJĄCY NA CZERWONO ZERO POMARAŃCZU!!!
Kurfa co jest grane? Widział ktoś już to cudo. Muszę driknąć do salonu subaru zapytać się jak to jest możliwe i czy te lampy mają homologację na Europę.
Kurfa co jest grane? Widział ktoś już to cudo. Muszę driknąć do salonu subaru zapytać się jak to jest możliwe i czy te lampy mają homologację na Europę.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
Zadzwonię dzisiaj do Subaru do bielska i dam znać co mi powiedzieli.Pawellos pisze:Jak lookam na foty na otomoto to niektóre mają czerwone kierunki, a niektóre clear i widać że żarówka pomarańczowa, więc może to co widziałeś było przed dealera sprowadzone albo coś...
Tutaj ma czerwone
http://www.subaru.pl/09tribeca_ex360.html
Ale rzeczywiście jest tam gdzieś zdjęcie gdzie są białe - to co sprowadzili ze stanów i i dealer nie zmienił lamp na EU? Dziwne

[ Dodano: 2009-04-16, 22:43 ]
Guzik to auto, które widziałem przypłynęło z USA.

[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
no i dostalem odp. od ministerstwa w ktorej napisali ze oni nie sa strona do interpretacji, czyli dupa, pisza ze odpowiednim kontaktem w tej sprawie jest radca prawny lub prawnik, ktory zinterpretuje wg obecnych przepisow. Zadzwonie do DAS i poprosze o taka opinie.
A tak nawiasem odnosnie tylnych swiatel, to finalna koncepcja jest taka, ze postoje beda swiecic wszystkie 6, stop w normalnych warunkach tez wszystkie 6, jak beda wlaczone przeciwmgielne na wewnetrznych, to stop tylko na zewnetrznych zeby zachowac 10 cm odleglosci, kierunkowskaz na srodku, dzieki nowym zarowkom dwu wlok zmieniajacym kolory.
Zeby to zrobic, trzeba miec diody prostownicze i dwa przekazniki, 4 zarowki
24 led smt lub smd (ta nowa 2 wlok ma 24 - wiec zeby natezenie pasowalo)
Z racji tej ze nowa zarowka ma takie samo natezenie na postoju jak i kierunku, da sie to zrobic.
W tym tyg bede mial gotowe, na biezaco wyrysuje schemata jak to zrobic.
Bedzie czad.
caniggia
A tak nawiasem odnosnie tylnych swiatel, to finalna koncepcja jest taka, ze postoje beda swiecic wszystkie 6, stop w normalnych warunkach tez wszystkie 6, jak beda wlaczone przeciwmgielne na wewnetrznych, to stop tylko na zewnetrznych zeby zachowac 10 cm odleglosci, kierunkowskaz na srodku, dzieki nowym zarowkom dwu wlok zmieniajacym kolory.
Zeby to zrobic, trzeba miec diody prostownicze i dwa przekazniki, 4 zarowki
24 led smt lub smd (ta nowa 2 wlok ma 24 - wiec zeby natezenie pasowalo)
Z racji tej ze nowa zarowka ma takie samo natezenie na postoju jak i kierunku, da sie to zrobic.
W tym tyg bede mial gotowe, na biezaco wyrysuje schemata jak to zrobic.
Bedzie czad.
caniggia
-
- Forumowicz
- Posty: 648
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
- Model: GT500 & FAST'67
- Silnik: inny V8
- Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
- Lokalizacja:: Poznań
- Stajnia: Stajnia Wielkopolska
Hmmm
na stronie http://www.euromustang.co.uk/home.html" onclick="window.open(this.href);return false; są europejskie lampy-przód i tył.
fakt,że wydatek ale ktoś z Was je montował - czy to 100% szczęścia czy jeszcze trzeba sporo tam zmieniać?
na stronie http://www.euromustang.co.uk/home.html" onclick="window.open(this.href);return false; są europejskie lampy-przód i tył.
fakt,że wydatek ale ktoś z Was je montował - czy to 100% szczęścia czy jeszcze trzeba sporo tam zmieniać?
alski
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
It's Never Too Late to Have a Happy Childhood
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no i wstawilem ledy w skrajne kierunki, tu macie link do filmiku:
troche slabej jakosci bo krecony telefonem ale na zywo efekt super,mam teraz kierunki w skrajnych lampach,stop w srodkowej, a pozycje na razie tylko w dwoch , ale planuje wstawic mala zarowke 5W w skrajna lampe, nie powinna zaklocac efektu pomaranczowego swiatla z LED.. zprzodu mam tez wstawiona taka mala zaroweczke w lampe, wiec ma mbiale pozycyjne.. z tylu odcialem stare kierunki tzn kabelek od kierunku i stopu(to ten sam) i wstawilem opornik 5W12Ω, tak ze zamiast zarowki on zamyka obwod, no i pieknie dziala, kierunek chodzi w prawidlowym tempie.. swiatlo stop wzialem z klapy,tzn wpialem sie w kabelek i wlutowalem go w uciety kabelek od kierunku i stopu w srodkowej lampie- to jest naprawde banalnie proste, wogole sie nie znam na elektryce a nie zajelo mi to zbyt wiele czasu
masy nie musialem brac bo przeciez nie odcialem kabelka od masy przy oprawce
no i wiadomo ze pozycji nie odcinalem,a wlokno w zarowce ktore wczesniej mrugalo teraz zapala sie tylko jak nacisne hamulec 
jedyny minus ze mam teraz dwie pozycje zamiast trzech(mialem ledy jednowloknowe), no ale mam w koncu w 100% pomaranczowy kierunekw skrajnej lampie,widoczny z km
acha, no i rzeczywiscie oprawki od tico pasuja ;d;d
[ Dodano: 2009-04-24, 08:21 ]
no i jeszcze mysle wykorzystac te odciete oprawki od skrajnych lamp(wstawilem tam od tico;d) do wewnetrznych lamp(skrajnych od srodka) bo mam tam teraz pozycje a wstawilbym zarowke dwuwolknowa wlasnei w ta oprawke z trzema kabelkami(masa,pozycja,stop) i mialbym tez tam stop
no ale rzeczywiscie LEDy dwuwloknowe bylyby idealnym rozwiazaniem bo pozycje mialbym w kazdej lampie,w skrajnej by gasla po wlaczeniu kierunku
jak bede mial troche wolnego czasu sprobuje tam wstawic mala zarowke, ktora nei zakloci kierunku , nie wiem tylko czy w nocy nie bedzie takiego efektu ze skrajna lampa bedzie troszke4 slabiej sdwiecila od pozostalych pozycji, no ale wazne ze bedzie swiecila;)
[ Dodano: 2009-04-24, 08:38 ]
opisz dokladnie jak to zrobic, trzy pozycje i 3stopy to super pomysl
troche slabej jakosci bo krecony telefonem ale na zywo efekt super,mam teraz kierunki w skrajnych lampach,stop w srodkowej, a pozycje na razie tylko w dwoch , ale planuje wstawic mala zarowke 5W w skrajna lampe, nie powinna zaklocac efektu pomaranczowego swiatla z LED.. zprzodu mam tez wstawiona taka mala zaroweczke w lampe, wiec ma mbiale pozycyjne.. z tylu odcialem stare kierunki tzn kabelek od kierunku i stopu(to ten sam) i wstawilem opornik 5W12Ω, tak ze zamiast zarowki on zamyka obwod, no i pieknie dziala, kierunek chodzi w prawidlowym tempie.. swiatlo stop wzialem z klapy,tzn wpialem sie w kabelek i wlutowalem go w uciety kabelek od kierunku i stopu w srodkowej lampie- to jest naprawde banalnie proste, wogole sie nie znam na elektryce a nie zajelo mi to zbyt wiele czasu



jedyny minus ze mam teraz dwie pozycje zamiast trzech(mialem ledy jednowloknowe), no ale mam w koncu w 100% pomaranczowy kierunekw skrajnej lampie,widoczny z km

acha, no i rzeczywiscie oprawki od tico pasuja ;d;d

[ Dodano: 2009-04-24, 08:21 ]
no i jeszcze mysle wykorzystac te odciete oprawki od skrajnych lamp(wstawilem tam od tico;d) do wewnetrznych lamp(skrajnych od srodka) bo mam tam teraz pozycje a wstawilbym zarowke dwuwolknowa wlasnei w ta oprawke z trzema kabelkami(masa,pozycja,stop) i mialbym tez tam stop

no ale rzeczywiscie LEDy dwuwloknowe bylyby idealnym rozwiazaniem bo pozycje mialbym w kazdej lampie,w skrajnej by gasla po wlaczeniu kierunku

[ Dodano: 2009-04-24, 08:38 ]
stop we wszystkich lampach?? a jak to zamierzasz zrobic przy zalozeniu ze w kazdej lampie bedzie po jednej zarowce?? no bo ta dwuwloknowa LED bedzie robila za pozycje i kierunek, a skad trzecie wlokno na stop?? czy dajac wieksze "napiecie" na "biale" wlókno bedzie ono mocniej swiecilo od pozycji? az mi sie nie chce wierzyc , ze to jest mozliwe, dobrze ze te LEDY sie tak latwo nei przepalaja ;)jestem laikiem z eletryki, ale pomysl mi sie podoba, tyle ze rozumiem ze na pozycje w tej ledzie dasz maly opornik zeby przy nacisnieciu stopu bylo widac znaczna roznice w mocy swialtla?caniggia pisze: finalna koncepcja jest taka, ze postoje beda swiecic wszystkie 6, stop w normalnych warunkach tez wszystkie 6, jak beda wlaczone przeciwmgielne na wewnetrznych, to stop tylko na zewnetrznych zeby zachowac 10 cm odleglosci, kierunkowskaz na srodku, dzieki nowym zarowkom dwu wlok zmieniajacym kolory.
opisz dokladnie jak to zrobic, trzy pozycje i 3stopy to super pomysl

-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
No wiec ta "dwuwloknowa" na na bialym moc jak na zolta, wiec normalnie moze dzialac jak na stop, a na postoj trzeba ja ograniczyc opornikiem. i teraz trzeba zrobic taki myk, zeby miedzy opornikiem a zarowka byla dioda prostownicza podlaczona do stopu.stop we wszystkich lampach?? a jak to zamierzasz zrobic przy zalozeniu ze w kazdej lampie bedzie po jednej zarowce?? no bo ta dwuwloknowa LED bedzie robila za pozycje i kierunek, a skad trzecie wlokno na stop?? czy dajac wieksze "napiecie" na "biale" wlókno bedzie ono mocniej swiecilo od pozycji? az mi sie nie chce wierzyc , ze to jest mozliwe, dobrze ze te LEDY sie tak latwo nei przepalaja ;)jestem laikiem z eletryki, ale pomysl mi sie podoba, tyle ze rozumiem ze na pozycje w tej ledzie dasz maly opornik zeby przy nacisnieciu stopu bylo widac znaczna roznice w mocy swialtla?
opisz dokladnie jak to zrobic, trzy pozycje i 3stopy to super pomysl
czyli jak zapali sie stop to pojdzie pelne 12v, bedzie swiecic mocniej, ale za to dioda zabezpieczy, zeby prad z postojowej nie poszedl na stop z tej zarowki. I jeszcze trzeba przekaznik, zeby odlaczyl stop na srodkowej w momencie jak na wewnetrznych zapali sie przeciwmgielne zeby zachowac odleslosc /stop/przeciwmgielne 10cm. Sama zarowka dziala tak, ze jak sie zalaczy kierunek, to odlaczy automatycznie postoj/stop na srodkowej lampie:) Swiatla mega...
A jeszcze, kupilem dzisiaj z UK lampy EU z homologacja E13 wydana w luxemburgu, co prawda na ruch lewostronny, ale element optyczny wymienie na nasz. E13 chyba sie juz nikt nie przyczepi (ponadto maja 2 strzalki w przeciwne strony).
tylnych sie nie czepiaja jak swieca na pomaranczowo wiec zostawiam ameryke.
Pozdro.
Btw, lampu znalazlem za 114 funciakow czyli 570 zl komplet. mialem zakladac bi-xenony na szoczewce, ale po co ryzykowac ze na moj koszt ktos bedzie remontowal jakiegos grata, bo powie ze go oslepilem....
Ostatnio zmieniony 2009-04-27, 10:29 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
no to pisze sie na dwie sztukiPawellos pisze:koralkarol pisze: idealna bylaby dwuwloknowa, ale te po 57 na allegro maja byc dopiero po swietach http://www.allegro.pl/show_item.php?item=535516816 a i tak nie wiem czy beda..
Ta... od stycznia czy od lutego jest "za tydzień"
Jakbyś chciał, to ja jeszcze mam, tylko sporo drożej...
