Przed rejestracją zamiana świateł etc.

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-09, 13:06

a wiecie moze gdzie znajde kabelki od przednich migaczy w modelu 99-04 ?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-04-09, 20:10

[quote="koralkarol"] idealna bylaby dwuwloknowa, ale te po 57 na allegro maja byc dopiero po swietach http://www.allegro.pl/show_item.php?item=535516816" onclick="window.open(this.href);return false; a i tak nie wiem czy beda..
Ta... od stycznia czy od lutego jest "za tydzień" :D
Jakbyś chciał, to ja jeszcze mam, tylko sporo drożej...



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-10, 07:16

260zl/komplet czyli 2szt.? rzeczywiscie sporo jak na dwie LEDy,tym bardziej ze chcialem kupic 4szt. no ale jakbym byl pewny ze tym razem sprzedam V6 to do GT bym je kupil, tak to nie chce za bardzo dokladac.. tak samo zrezygnowalem z zestawu HID czy radia dvd w GT.. kosztowal mnie i tak sporo wiecej niz myslalem..
szkoda ze ich jeszcze nie zalozyles do swojego i nie przetestowales, zalozysz je do zlotu? tak czy inaczej planuje wlozyc diody w skrajne lampy, czy to beda hp13 czy dwukolorowe, w niebieskim wlozylem 4diody i efekt byl zadowalajacy mimo ze oryginalne biale zarowki tez mrugaly, teraz jednak wloze tylko w skrajne w miejsce bialej, a w srodkowych odetne przewod od kierunku i wstawie opornik 6Ω50W.. to sie wydaje najlepsze rozwiazanie bo jak mruga kolo diody biala zarowka to miesza sie bialy z pomaranczowym, z tym ze dioda przebija bardziej..

[ Dodano: 2009-04-10, 07:26 ]
a sprawdzil z Was ktos czy mniejszy opornik np 10Ω20W wystarcza? chyba nie powinien sie grzac, w koncu kierunki caly czas nie chodza, stop tez ..? ja najwyzej sprawdze potencjometrem jaka najmniejsza wartosc moze byc, tzn przy jakiej opornosci kierunek zacznie mrugac we własciwym tempie.. no chyba ze to tez sprawdziliscie ?:)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-15, 19:43

Jechałem przed chwilunią za europejską wersją Subaru Tribeca miało lamówkę na rejestracji dealera w bielsku białej i jakie było moje zdziwko jak włączyły się kierunki. Migały po europejsku ale na czerwono. FULL CZERWONY KLOSZ MIGAJĄCY NA CZERWONO ZERO POMARAŃCZU!!!

Kurfa co jest grane? Widział ktoś już to cudo. Muszę driknąć do salonu subaru zapytać się jak to jest możliwe i czy te lampy mają homologację na Europę.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-04-15, 19:47

RedHornet pisze:Kurfa co jest grane? Widział ktoś już to cudo. Muszę driknąć do salonu subaru zapytać się jak to jest możliwe i czy te lampy mają homologację na Europę.
Widzę światło! Widzę światło! (nadziei na legalizacje) :D


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2009-04-15, 20:09

a ja jechałem za najnowszą imprezą wrx, i jakbym nie patrzył to z tyłu wychodzi lanos :D


Obrazek

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-04-16, 02:32

Jak lookam na foty na otomoto to niektóre mają czerwone kierunki, a niektóre clear i widać że żarówka pomarańczowa, więc może to co widziałeś było przed dealera sprowadzone albo coś...



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-16, 07:35

Pawellos pisze:Jak lookam na foty na otomoto to niektóre mają czerwone kierunki, a niektóre clear i widać że żarówka pomarańczowa, więc może to co widziałeś było przed dealera sprowadzone albo coś...
Zadzwonię dzisiaj do Subaru do bielska i dam znać co mi powiedzieli.
Tutaj ma czerwone
http://www.subaru.pl/09tribeca_ex360.html

Ale rzeczywiście jest tam gdzieś zdjęcie gdzie są białe - to co sprowadzili ze stanów i i dealer nie zmienił lamp na EU? Dziwne :zdziwko:

[ Dodano: 2009-04-16, 22:43 ]
Guzik to auto, które widziałem przypłynęło z USA. :/


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-04-20, 11:56

no i dostalem odp. od ministerstwa w ktorej napisali ze oni nie sa strona do interpretacji, czyli dupa, pisza ze odpowiednim kontaktem w tej sprawie jest radca prawny lub prawnik, ktory zinterpretuje wg obecnych przepisow. Zadzwonie do DAS i poprosze o taka opinie.

A tak nawiasem odnosnie tylnych swiatel, to finalna koncepcja jest taka, ze postoje beda swiecic wszystkie 6, stop w normalnych warunkach tez wszystkie 6, jak beda wlaczone przeciwmgielne na wewnetrznych, to stop tylko na zewnetrznych zeby zachowac 10 cm odleglosci, kierunkowskaz na srodku, dzieki nowym zarowkom dwu wlok zmieniajacym kolory.

Zeby to zrobic, trzeba miec diody prostownicze i dwa przekazniki, 4 zarowki
24 led smt lub smd (ta nowa 2 wlok ma 24 - wiec zeby natezenie pasowalo)
Z racji tej ze nowa zarowka ma takie samo natezenie na postoju jak i kierunku, da sie to zrobic.

W tym tyg bede mial gotowe, na biezaco wyrysuje schemata jak to zrobic.
Bedzie czad.

caniggia



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-04-20, 22:47

Hmmm

na stronie http://www.euromustang.co.uk/home.html" onclick="window.open(this.href);return false; są europejskie lampy-przód i tył.
fakt,że wydatek ale ktoś z Was je montował - czy to 100% szczęścia czy jeszcze trzeba sporo tam zmieniać?


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-04-20, 22:58

czytaj wczesniej, bylo kilka razy.

maja homologacje E13 wydana w luxemburgu na ruch lewostronny.
tylne moga byc, instalacje i tak trzeba przerabiac.



alski
Forumowicz
Posty: 648
Rejestracja: 2009-04-19, 13:23
Model: GT500 & FAST'67
Silnik: inny V8
Kolor: Aktualnie Qnia brak na stanie...
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Post autor: alski » 2009-04-20, 23:02

caniggia,
Dzięki! Pozdr


alski


It's Never Too Late to Have a Happy Childhood

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-23, 22:52

no i wstawilem ledy w skrajne kierunki, tu macie link do filmiku:


troche slabej jakosci bo krecony telefonem ale na zywo efekt super,mam teraz kierunki w skrajnych lampach,stop w srodkowej, a pozycje na razie tylko w dwoch , ale planuje wstawic mala zarowke 5W w skrajna lampe, nie powinna zaklocac efektu pomaranczowego swiatla z LED.. zprzodu mam tez wstawiona taka mala zaroweczke w lampe, wiec ma mbiale pozycyjne.. z tylu odcialem stare kierunki tzn kabelek od kierunku i stopu(to ten sam) i wstawilem opornik 5W12Ω, tak ze zamiast zarowki on zamyka obwod, no i pieknie dziala, kierunek chodzi w prawidlowym tempie.. swiatlo stop wzialem z klapy,tzn wpialem sie w kabelek i wlutowalem go w uciety kabelek od kierunku i stopu w srodkowej lampie- to jest naprawde banalnie proste, wogole sie nie znam na elektryce a nie zajelo mi to zbyt wiele czasu :) masy nie musialem brac bo przeciez nie odcialem kabelka od masy przy oprawce ;) no i wiadomo ze pozycji nie odcinalem,a wlokno w zarowce ktore wczesniej mrugalo teraz zapala sie tylko jak nacisne hamulec ;)
jedyny minus ze mam teraz dwie pozycje zamiast trzech(mialem ledy jednowloknowe), no ale mam w koncu w 100% pomaranczowy kierunekw skrajnej lampie,widoczny z km :)

acha, no i rzeczywiscie oprawki od tico pasuja ;d;d ;)

[ Dodano: 2009-04-24, 08:21 ]
no i jeszcze mysle wykorzystac te odciete oprawki od skrajnych lamp(wstawilem tam od tico;d) do wewnetrznych lamp(skrajnych od srodka) bo mam tam teraz pozycje a wstawilbym zarowke dwuwolknowa wlasnei w ta oprawke z trzema kabelkami(masa,pozycja,stop) i mialbym tez tam stop :)
no ale rzeczywiscie LEDy dwuwloknowe bylyby idealnym rozwiazaniem bo pozycje mialbym w kazdej lampie,w skrajnej by gasla po wlaczeniu kierunku ;) jak bede mial troche wolnego czasu sprobuje tam wstawic mala zarowke, ktora nei zakloci kierunku , nie wiem tylko czy w nocy nie bedzie takiego efektu ze skrajna lampa bedzie troszke4 slabiej sdwiecila od pozostalych pozycji, no ale wazne ze bedzie swiecila;)

[ Dodano: 2009-04-24, 08:38 ]
caniggia pisze: finalna koncepcja jest taka, ze postoje beda swiecic wszystkie 6, stop w normalnych warunkach tez wszystkie 6, jak beda wlaczone przeciwmgielne na wewnetrznych, to stop tylko na zewnetrznych zeby zachowac 10 cm odleglosci, kierunkowskaz na srodku, dzieki nowym zarowkom dwu wlok zmieniajacym kolory.
stop we wszystkich lampach?? a jak to zamierzasz zrobic przy zalozeniu ze w kazdej lampie bedzie po jednej zarowce?? no bo ta dwuwloknowa LED bedzie robila za pozycje i kierunek, a skad trzecie wlokno na stop?? czy dajac wieksze "napiecie" na "biale" wlókno bedzie ono mocniej swiecilo od pozycji? az mi sie nie chce wierzyc , ze to jest mozliwe, dobrze ze te LEDY sie tak latwo nei przepalaja ;)jestem laikiem z eletryki, ale pomysl mi sie podoba, tyle ze rozumiem ze na pozycje w tej ledzie dasz maly opornik zeby przy nacisnieciu stopu bylo widac znaczna roznice w mocy swialtla?
opisz dokladnie jak to zrobic, trzy pozycje i 3stopy to super pomysl :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2009-04-24, 22:05

stop we wszystkich lampach?? a jak to zamierzasz zrobic przy zalozeniu ze w kazdej lampie bedzie po jednej zarowce?? no bo ta dwuwloknowa LED bedzie robila za pozycje i kierunek, a skad trzecie wlokno na stop?? czy dajac wieksze "napiecie" na "biale" wlókno bedzie ono mocniej swiecilo od pozycji? az mi sie nie chce wierzyc , ze to jest mozliwe, dobrze ze te LEDY sie tak latwo nei przepalaja ;)jestem laikiem z eletryki, ale pomysl mi sie podoba, tyle ze rozumiem ze na pozycje w tej ledzie dasz maly opornik zeby przy nacisnieciu stopu bylo widac znaczna roznice w mocy swialtla?
opisz dokladnie jak to zrobic, trzy pozycje i 3stopy to super pomysl
No wiec ta "dwuwloknowa" na na bialym moc jak na zolta, wiec normalnie moze dzialac jak na stop, a na postoj trzeba ja ograniczyc opornikiem. i teraz trzeba zrobic taki myk, zeby miedzy opornikiem a zarowka byla dioda prostownicza podlaczona do stopu.
czyli jak zapali sie stop to pojdzie pelne 12v, bedzie swiecic mocniej, ale za to dioda zabezpieczy, zeby prad z postojowej nie poszedl na stop z tej zarowki. I jeszcze trzeba przekaznik, zeby odlaczyl stop na srodkowej w momencie jak na wewnetrznych zapali sie przeciwmgielne zeby zachowac odleslosc /stop/przeciwmgielne 10cm. Sama zarowka dziala tak, ze jak sie zalaczy kierunek, to odlaczy automatycznie postoj/stop na srodkowej lampie:) Swiatla mega...

A jeszcze, kupilem dzisiaj z UK lampy EU z homologacja E13 wydana w luxemburgu, co prawda na ruch lewostronny, ale element optyczny wymienie na nasz. E13 chyba sie juz nikt nie przyczepi (ponadto maja 2 strzalki w przeciwne strony).
tylnych sie nie czepiaja jak swieca na pomaranczowo wiec zostawiam ameryke.

Pozdro.

Btw, lampu znalazlem za 114 funciakow czyli 570 zl komplet. mialem zakladac bi-xenony na szoczewce, ale po co ryzykowac ze na moj koszt ktos bedzie remontowal jakiegos grata, bo powie ze go oslepilem....
Ostatnio zmieniony 2009-04-27, 10:29 przez caniggia, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-25, 18:40

Pawellos pisze:
koralkarol pisze: idealna bylaby dwuwloknowa, ale te po 57 na allegro maja byc dopiero po swietach http://www.allegro.pl/show_item.php?item=535516816 a i tak nie wiem czy beda..
Ta... od stycznia czy od lutego jest "za tydzień" :D

Jakbyś chciał, to ja jeszcze mam, tylko sporo drożej...
no to pisze sie na dwie sztuki ;) troche drogo no ale efekt jest warty tych 260zl;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”