[jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały Miś

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_, Pavulon_, Hans

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: jacpocz » 2014-02-20, 12:20

no i po zimie trochę nowych zdjęć...
https://picasaweb.google.com/jacpocz/Fo ... directlink
przy okazji zdjęcia kół zrobiłem przegląd podwozia i otworzyłem hamulce. Nie wiem czemu z przodu nie umiem zdjęć pokrywy z prawego strony coś trzyma w środku, może ktoś wie jak temu zaradzić, siłowałem się z tym ale boję się że coś urwę. Szczeki z tyłu wołają wymień mnie, pytanie czy zamienniki z allegro są dobrej jakości czy szukać gdzieś indziej.
Po dłużej przerwie po nie udanej próbie odpalenia silnika, postanowiłem wymienić świece. I teraz mam pytanie do kolegów co oznacza zakopcone (czarne) świece z jednej strony z drugiej czyste. Po wymianie świec silnik odpalił od razu. Filmik pracy silnika http://youtu.be/10EsVtU5me8



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: yoozeq » 2014-02-20, 12:36

Prawdopodobnie bęben siedzi na piaście - przyrdzewiał.... Dobrze go opukaj z każdej strony młotkiem weź ściągacz i na zmianę pukaj i dokręcaj... powinien puścić... Tylko najpierw zdejmij kapsel piasty... Ale moment ... patrząc na fotki to zdemontowałeś całość z piastą ??

Co do świecy to zidentyfikuj ją tutaj ;) http://classicinlines.com/SparkPlugs.asp


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
marcinp
Stowarzyszenie MKP
Posty: 413
Rejestracja: 2012-08-15, 23:14
Model: 66 Coupe, 72 Mach1
Silnik: inny V8
Kolor: Silver Blue, Bright Blue Metallic
Lokalizacja:: Wrocław

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: marcinp » 2014-02-20, 13:37

Widzę, że robimy dokładnie to samo z hamulcami. ;)
Ja kupowałem szczęki jakieś 3 tygodnie temu tu: ale widzę, że to takie same, jak na allegro: ATLAS 151.
http://sklep.asu.pl/product_info.php?pr ... id=1225129" onclick="window.open(this.href);return false;

Co do zdjęcia bębnów, czy przed zdejmowaniem poluzowałeś (skręciłeś rozpierak szczęk?) może one trzymają.
U mnie przy zdejmowaniu wystarczyło wykonać kilka obrotów, aby szczęki się zeszły i udało się zdjąć bęben.


Pozdrawiam,
marcinp

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: jacpocz » 2014-03-23, 16:55

pogoda powoli pozwala robić coś w garażu, wiec kolejny odcinek z serii poszukiwanie rdzy... pod dywanikami z przodu znalazła się rdza ale niema co płakać blachy jest zdrowa :) co ciekawe nie mam jej dużo jak na 50 lat auta co mnie ogromnie cieszy :P w całym aucie nie znalazłem dziury spowodowanej rdzą :hurra: ...
https://picasaweb.google.com/jacpocz/WP ... directlink
dobrałem się do drzwi ale żal mi odrywać oryginalny papier :P coraz bardziej skłaniam się do małych poprawek i pozostawienia jak najwięcej oryginalnych części w aucie... niestety elektryka jest w fatalnym stanie i to jest pierwszy cel na najbliższy czas... skłaniam się również do drobnych poprawek lakierniczym we własnym zakresie oraz oklejenia auta (na razie mam dylemat)...
ps. czy ktoś mam sprawdzone przewody zapłonowe do 289 v8, nie umiem znaleźć na rynku w Polsce :mur: może być zamiennik...



jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: jacpocz » 2014-04-21, 15:20

W końcu udało się poświecić 15min na rozgryzienie zasady działania klaksonów z mojego Mustanga... po otwarciu dużo rdzy i pytanie jak to działa po 10 min pierwsza próba a oto efekt http://youtu.be/-qtmHzeiJzA :super:
https://picasaweb.google.com/jacpocz/Kl ... directlink
W najbliższym czasie będę również testować próbkę farby Rust Preventive Coating POR-15 http://www.por15.com/Rust-Preventive-Coating_c_11.html zastanawiam się na zastosowanie tej farby do podwozia oraz środka kabiny, mam ktoś doświadczenie z tym produktem...



Zapek
Młodszy Forumowicz
Posty: 24
Rejestracja: 2014-03-14, 19:21
Model: GT
Silnik: V8 5.4

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: Zapek » 2014-04-21, 15:32

O kurcze, masz nerwy tak zaglądać pod dywaniki, wszyscy wiedzą czym się takie zaglądanie tam może skończyć; "True is over there" ;D



jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: jacpocz » 2014-06-03, 18:10

W końcu się udało wymienić szczeki hamulcowe z tyłu, regulacja i wyjazd na drogę :cwaniak: .
Parę fotek z drogi https://picasaweb.google.com/jacpocz/Fo ... directlink, nie było by przejażdżki bez przygód... w biały dzień zrobiłem furorę na ścieżce rowerowej :szok: , życzliwy rowerzysta zadzwonił na Policje i mandacik 1pkt 100zł za "jazdę samochodem po ścieżce rowerowej" :orany: przestępca roku aż 4 radiowozy przyjechały (oczywiście patrole przyjechały pooglądać co to za auto)...



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: stang67 » 2014-06-03, 21:56

Heh nieźle :p Musimy w końcu zrobić jakiś mały spocik... Widzę fotki robiłeś bardzo blisko mnie ;)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: jacpocz » 2014-06-04, 17:03

no bardzo chętnie, najlepiej słoneczny weekend....



jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: jacpocz » 2016-01-04, 14:12

Witam,
Długo nic nie pisałem, ale tylko przez bark czasu. Poniżej małe podsumowanie minionego roku 2015r.
https://goo.gl/photos/QFELMbCDCeYunsKc8
- Prace z prądnicą, trochę się poprawiło napięcie ładowania :P
- Odwiedziliśmy kilka zlotów organizowanych przez Klasyczny Rybnik
- Naprawa kierownicy (40 zł i 2 godziny szycia)
- Wesela
- Wystawa Classic Moto Show - Kraków
- Nowe/stare opony na rok 2016
W sumie zrobiliśmy w tym roku przeszło 600 km z uśmiechem na twarzy :rotfl:
A w tym roku tylko niespodzianki :ok: przygotowania do pełniej renowacji i zloty :P



komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: komin » 2016-01-04, 23:51

proszę kolegów o poprawienie jeśli sie myle ale na jednym zdjęciu chyba brakuje torq box"a ??
https://picasaweb.google.com/1055932972 ... 6207671714" onclick="window.open(this.href);return false;


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: jacpocz » 2016-01-05, 09:21

komin pisze:proszę kolegów o poprawienie jeśli sie myle ale na jednym zdjęciu chyba brakuje torq box"a ??
https://picasaweb.google.com/1055932972 ... 6207671714" onclick="window.open(this.href);return false;
ten filmik chyba wyjaśnia
https://youtu.be/H4BipyjXVgo

Zapomniałem o moim pierwszym filmiku :P
https://youtu.be/lqHA1qYzalE



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: 6t07t » 2016-01-05, 10:35

Torq-boxy były w convertible :P


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

komin
Forumowicz
Posty: 198
Rejestracja: 2015-07-26, 21:54
Model: convertible
Kolor: wiśnia

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: komin » 2016-01-05, 19:07

:wstyd: ale śmiesznie wygląda bez, z mojego punktu widzenia :D
sugerowałem się filmikiem z wymiany owego elementu w roczniku 68, tam facet wymieniał w aucie z dachem sztywnym, może w innym roku jest inaczej :zakrecony:
tak czy inaczej przepraszam za wprowadzanie zamętu, ale dopiero się uczę budowy i wole "spalić Jana" sto razy niż spierniczyć odbudowę na starcie
link do filmiku
" onclick="window.open(this.href);return false;


Lakiernia proszkowa, regeneracja felg 507304269- Świętokrzyskie

jacpocz
Stowarzyszenie MKP
Posty: 390
Rejestracja: 2013-10-20, 14:21
Model: COUPE 1964 1/2
Silnik: inny V8
Kolor: biały (orginalny Prairie Bronze Metallic)

Re: [jacpocz]Ford Mustang 4,7 COUPE 1964r. ½ V8 289 4V Biały

Post autor: jacpocz » 2018-02-03, 16:09

Ojoj czas leci :wstyd:…w końcu po 2 latach przypomniało mi się o forum :P
Mała aktualizacja co się działo z Białym Misiem przez te dwa lata :
- nowe stare radia się znalazło a raczej kupiło,
- nowe opony i odświeżenie felg (fola aluminiowa + cocacola) efekt super prawie jak nowe,
- przewody zapłonowe + świece,
- przewody hamulcowe przód (był dramat odkręcić ale daliśmy radę),
- gaźnik się rozciekł i poszedł do renowacji. Po renowacji i drobnych regulacjach ponownym rozkręceniu i skręceniu działa poprawnie :P
- wymiana oleju,
- wymiana uszczelki pod miską oraz malowanie miski olejowej
:rotfl:
Załączniki
10.jpg
złe obrobiona powierzchnia
09.jpg
zła uszczelka
08.jpg
gaźnik po
07.JPG
gaźnik przed
06.jpg
nowe opony
05.jpg
04.jpg
felgi po
03.jpg
felgi przed
02.jpg
Felgi przed
01.jpg
Radio



ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”