[ Ogłoszenie!] Uwaga na auta amerykańskie w PL

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2009-02-18, 02:37

Ej, LIZZARD, przestań pić, przecież on chce mustanga ( http://www.allegro.pl/item544477042_for ... legro.html ) a nie Toyote.. :P
Gość zły raport mu wkleił ;D



alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-18, 13:30

Pawellos pisze:Gość zły raport mu wkleił ;D
albo dostał zły VIN od sprzedawcy :zdegustowany: Maniek jak szukasz na poważnie auta to wykup carfax na miesiąc i nie pitol się z błaznami z allegro ,którzy robią to nielegalnie tzn sprzedają coś co do nich nie należy.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2009-02-26, 13:54

Sprawdziłem typa,ma same pozytywy więc nie wiem po jakich narkotykach był ze piszę mi o jakieś Toyocie :/ http://allegro.pl/item564919065_usa_car ... jecia.html
alfatech pisze:to wykup carfax na miesiąc i nie pitol
Tomek,przecież ja jestem z Poznania :D

Podaje Vin 1ZVHT82HX55114655 moze ma ktoś mozliwość sprawdzenia.


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-09, 21:51

Koledzy musz poznac historie tego w USA auta o
VIN 5GTDN13E078158827
Moze mi ktos pomoc ??



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-04-09, 22:33

AluStar CARFAX poszedl na PW. pozdrawiam



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-09, 23:01

dziekuje bardzo - dzialasz szybko i profesjonalnei - cos wspanialego - dzieki i pozdrawiam



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-09, 23:08

a ma ktos mozliwosc sprawdzenia mustanga 1FALP404XVF180052
?


302 HOooooo

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2009-04-09, 23:20

Alexander25, raport również na PW.



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Czy ktoś zna to autko POMOCY

Post autor: Stachu_xjr » 2009-04-10, 06:52

Witam sprzedałe mojego Jaguara XJR i mysle nad zakupem Mustanga , http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6401501 sprawdzałem go carfaxem miał uderzony przód ale dostał tytuł Salvage - czyli bez tragedi z tego co wiem( miał kolizje z przodu), pali ładnie sprawdzałem go miernikiem był malowany drugi raz w niektórych miejscach ma 0,150 a max 0,300 a dach 0.120 mm na mierniku elektronicznym , maski wogle nie pokazuje (pewnie aluminiowa) opony łyse, felgi wiadać ze troche stoi, sprowadzony w 2008r, prawa lampa i migacz zaminnik Depo , Czy warte jest to kupienia czy dać se spokój kto wie ?? dziś jade sie nim przejechac ( jak powinny kontrolki od poduszek swiecić check itd na co zwrucić uwage ??) Prosze o odpowiedzi nie chce wtopić :) Czy radio fabryczne bedzie działć normalnie bo coś mi sie przypomina za auta z US mają połóki fal, jak sprawdzić cczy lampy mają homologacje EU ?? czy bardzo sie czepiają miski na drodze jak nie



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Czy ktoś zna to autko POMOCY

Post autor: Koral » 2009-04-10, 07:56

Stachu_xjr pisze: pali ładnie sprawdzałem go miernikiem był malowany drugi raz w niektórych miejscach ma 0,150 a max 0,300 a dach 0.120 mm na mierniku elektronicznym , maski wogle nie pokazuje (pewnie aluminiowa) opony łyse,
maska jest aluminiowa..
oryginalnie mustang ma 0.080 do 0.090mm takze caly malowany.. uderzony w przod V6 do tego w automacie .. airbagi juz wymienione? radiem si enie przejmuj, to nie jest priorytet przy kupnie mustanga.. a ze pali to rzeczywiscie plus jak za 50tys.zl ;) inne V6 te za 40tys juz tak ladnei pewnie nie pala i trza z popychu ;) zartuje;d;d teraz auto za 2tys.zl musi ladnie palic zeby znalazlo klienta, a za 50tys.z to juz mozna wymagac ciut wiecej ;)

nie bede sie wypowiadal bo mam GT do sprzedania i pomyslisz ze specjalnie sie smieje z bitych V6 , moj mial drzwi i blotnik malowany takze tez nie jest idealny, ale co innego wgniotka na blotniku a co innego walony przod.. tez mam V6 i tez ma minimalna wgniotke parkingowa od otwierania drzwi,a i tak uwazam go za bezwypadkowego, dlatego nie maluje ani maski (ma odpryski) ani drzwi, zeby mi ktos nie zarzucil ze nie jest taki"bezwypadkowy" ..

reasumujac , porownujac nawet dwa idealne mustangi bez wypadkowej przeszlosci moim zdaniem warto i tak dołozyc 20tys.zl do V8 , raz ze to kultowy silnik a dwa ze szybko zacznie Cie wkurzac jak Ci beda na trasie odchodzily diesle, a Ty bedziesz mogl tylko udawac ze masz wielka moc pod maska a jedziesz " oszczednie" ;)

z drugiej strony mozna kupic V6 najlepiej w manualu i z czasem jak bedzie kasa dokupic dedykowany kit ze sprezarka(koszt ok.5,5tys.$), wtedy V6 zacznie chodzic jak GT i bedziesz mial w koncu frajde z jazdy :) ja planuje w przyszlosci zalozyc taki kit do GT(jak sprzedam V6) wtedy to bedzie jazda, teraz juz ciezko utrzymac w ryzach te 330KM :)

takze jak nie masz kasy zeby teraz dolozyc, to kup V6 ale szukaj takiego bezwypadkowego i takiego salonowego tzn ze jak wsiadziesz to poczujesz ze auto jest w zasadzie nowe, bo tak powinno sie czuc w aucie majacym 30 czy 40tys. mil czy km .. jak skrzypia plastiki, szybami dmucha albo srodek nosi slady zuzycia to szkoda tych 45tys.zl na V6 ,zwlaszcza na wypadkowa, V6 jest duzo na rynku wiec jak juz chcesz takowa to wybierz taka w idealnym stanie, a pozniej zaczniesz myslec co do niej dolozyc zeby zaczela jezdzic..:) w przeciwnym wypadku zaczniesz myslec , ale jak sie jej pozbyc , a tego chyba bys nie chcial, prawda? ;) tym bardziej ze V6 duzo gorzej jest sprzedac od GT, ja V6 mam juz ponad 2lata, a niebieskiego GT mialem tylko 1,5miesiaca :( tym wisniowym tez dopiero tydzien jezdze a juz kilku chetnych jest, a jesli chodzi o V6 to echo :( :kwasny:


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-10, 08:40

Ja bym szukał tylko v8



Awatar użytkownika
Radek
Młodszy Forumowicz
Posty: 36
Rejestracja: 2008-08-22, 19:27
Model: Brak
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: Radek » 2009-04-10, 08:50

koralkarol pisze:oryginalnie mustang ma 0.080 do 0.090mm takze caly malowany
Zakładając że czujnik certyfikowany za pare tysięcy złotych. Jak z allegro za 200zł to może pokazywać różnie.

Mi testował PZM wczoraj całe BMW i pokazywało wszędzie 90-105, czyli oryginał. Kumpla czujnik z allegro pokazywał od 115 do 130... ;)


Był Mustang... czy będzie znowu? Kto wie... Ja, nie...

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-10, 09:05

Nieważne są blachy szpachle itp. ważne jest jak się samochod prowadzi czy jedzie prosto czy nie zawija tyłów tego po wypadku nigdy idealnie nie poprawi.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-10, 09:21

RAFAŁ pisze:Nieważne są blachy szpachle itp. ważne jest jak się samochod prowadzi czy jedzie prosto czy nie zawija tyłów tego po wypadku nigdy idealnie nie poprawi.
Czasami kupujacemu Mustanga ciezko wyczuc czy idzie prosto albo zawija - mysli ze ma taka moc ze tyl wyprzedza .. Ale osobiscie tez bym wolal nawet wziasc kredyt i splacac po 1000 zl/mce i kupic V8.. ( moje zdanei ) Sam widzisz ze wiekszosc z nas i tak doklada do autek nawet nowych i dokupuje rozne gadzety



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2009-04-10, 10:13

Radek pisze:
koralkarol pisze:oryginalnie mustang ma 0.080 do 0.090mm takze caly malowany
Zakładając że czujnik certyfikowany za pare tysięcy złotych. Jak z allegro za 200zł to może pokazywać różnie.

Mi testował PZM wczoraj całe BMW i pokazywało wszędzie 90-105, czyli oryginał. Kumpla czujnik z allegro pokazywał od 115 do 130... ;)
no ale Radek Ty u siebie pewne elementy naprawiales i malowales a juz przy polozeniu ponownie bezbarwnego ma prawo pokazac minimim 130 µm.. muialbys dokladnie zmierzc w tym samym miejscu co jest ciezkie, moze te 95µm pokazuje u Ciebie w miejscach niemalowanych a w malowanych wiecej? bo u mnie w GT na tym malowanym boku pokazuje 150-250µm ..

[ Dodano: 2009-04-10, 10:19 ]
AluStar pisze:
RAFAŁ pisze:Nieważne są blachy szpachle itp. ważne jest jak się samochod prowadzi czy jedzie prosto czy nie zawija tyłów tego po wypadku nigdy idealnie nie poprawi.
Czasami kupujacemu Mustanga ciezko wyczuc czy idzie prosto albo zawija - mysli ze ma taka moc ze tyl wyprzedza .. Ale osobiscie tez bym wolal nawet wziasc kredyt i splacac po 1000 zl/mce i kupic V8.. ( moje zdanei ) Sam widzisz ze wiekszosc z nas i tak doklada do autek nawet nowych i dokupuje rozne gadzety
no raczej w V6 tyl mu nie bedzie zawijalo od mocy ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”