Tylne wahacze

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-04-07, 22:27

wyglada na to ze i mi sie w koncu poluzowaly... karwa....
na kazdej nierownosci daje delikatnie znac... trudno mi opisac ten dzwiek... cos w stylu: jakbym jechal fordem transitem bez obciazenia....
... na autostradzie jest ok... ale na dziurawych polskich drogach w miescie czuc to bardzo dobrze...
do zlotu dotrzymam juz... ale po zlocie chyba bede musial udac sie do Olkusza :)
...
alustar... przymierzasz sie do zakupow steeda?
nie wiem czy planowac olkusz, czy z Toba sie wspolnie dolozyc?
...jesli porownac ceny to olkuskie moge ze trzy razy wymienic za ta cene:) a trzeba jeszcze doliczyc transport i VAT pewnie :kwasny:



kaes
Forumowicz
Posty: 814
Rejestracja: 2008-11-05, 13:13
Model: 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: czarny, chwilowo bez pasów
Kontakt:

Post autor: kaes » 2009-04-07, 22:51

Escalar, może przy okazji się spotkamy i porównamy odgłosy bo mi się też coś nie podoba ;) A na Qrdwanowie w Kraku to chyba najgorsze drogi są jakie się tylko da.


CS6 Progress bar
[||||||||||||||||||--------------------------------] 36%

Obrazek

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-07, 23:00

Odnośnie stukania to dzisiaj przeżyłem małe ździwko. :zdziwko:
Czasami zwłaszcza jadąc na luzie w korku i zmieniając nagle bieg z gazem było słychać metaliczne klik z dyferencjału wnioskowałem że dlatego ze amerykańce maja większe luzy w dyfrach więc tak musi być i już.
Dzisiaj oddałem auto do zmiany przełożenia na 4,10. Długo rozmawiałem z gośćmi bo znają się na rzeczy ale amerykana robią pierwszy raz. Dałem im specyfikacje jaki ma być skok miedzy zębami 0,20 do 0,30mm tzw backlash. Powiedzieli że duży w porównaniu do europejczyków no ale taki ustawią.
Rozebrali fabryczny dyferencjał i sprawdzili jego backlash i był UWAGA 1 MM !!! :zdziwko: :przestraszony:
Nosz kurde to fabryka nie potrafi w USA złożyć tego do kupy porządnie??? i podstawowa specyfikacja jest przestrzelona 4-ro krotnie - masakra - nie dziwne że mi tak stukało w dyfrze :zdziwko:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-04-07, 23:10

kaes, spoko nie ma sprawy... trzeba porownac :)
... ale chyba juz po swietach... jutro mam urwanie w pracy, w czwartek jestem w Brnie... a piatek... piatek jest Wielki :)

RedHornet, a Ty gdzie serwis masz? chetnie bym poprawil ten stukot, jesliby to bylo mozliwe:) albo przynajmniej jakies kilka uwag, zeby w Krakowskim serwisie dac wytyczne... jak sie do tego zabrac maja :)



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1321
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Post autor: pavlito » 2009-04-07, 23:35

Ale to każdy dyfer do stanga powinien mieć backlash 0,2-0,3, czy może ten co teraz zakładasz?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-08, 13:55

escalar pisze:wyglada na to ze i mi sie w koncu poluzowaly... karwa....
na kazdej nierownosci daje delikatnie znac... trudno mi opisac ten dzwiek... cos w stylu: jakbym jechal fordem transitem bez obciazenia....
... na autostradzie jest ok... ale na dziurawych polskich drogach w miescie czuc to bardzo dobrze...
do zlotu dotrzymam juz... ale po zlocie chyba bede musial udac sie do Olkusza :)
...
alustar... przymierzasz sie do zakupow steeda?
nie wiem czy planowac olkusz, czy z Toba sie wspolnie dolozyc?
...jesli porownac ceny to olkuskie moge ze trzy razy wymienic za ta cene:) a trzeba jeszcze doliczyc transport i VAT pewnie :kwasny:
Ja juz zamowilem ze steeda -



Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-04-08, 15:21

kurcze, alustar :)
mialem nadzieje, ze dasz znac wczesniej :(
powiedz jaka cene wynegocjowales?

http://www.steeda.com/products/05-06_dr ... tage_1.php

ja sie zastanawiam nad tymi... prawie 600$ plus oplaty...



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-08, 17:19

I te
http://www.steeda.com/pro...pak_stage_1.php
bedą najlepsze na polskie drogi nadają się tylko czarne gumy

a to że koła podskakują przy ruszaniu to wina amorków.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-04-08, 20:22

escalar pisze:kurcze, alustar :)
mialem nadzieje, ze dasz znac wczesniej :(
powiedz jaka cene wynegocjowales?

http://www.steeda.com/products/05-06_dr ... tage_1.php

ja sie zastanawiam nad tymi... prawie 600$ plus oplaty...
narazie wziolem po detalu bo zamowilem tylko 3 wahacze - musze zamowic za min 3000 $ aby wejsc w pulap hurtowy -- przy tym kursie i zapotrezbowaniu nie ustukalem az na tyle -

[ Dodano: 2009-04-08, 20:25 ]
RAFAŁ pisze:I te
http://www.steeda.com/pro...pak_stage_1.php
bedą najlepsze na polskie drogi nadają się tylko czarne gumy

a to że koła podskakują przy ruszaniu to wina amorków.
Poczytaj na forah w USA - Ja mam obnizone i wzmocnione zawieszenie i amory i kola podskaktuja - wiec sie z tym nie zgadzam . Zbyt miekkie gumy powoduja duze wibracje mostu .



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2438
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-04-08, 22:47

no niewiem jak to jest
ja mam seryjne gumy seryne spreżyny a amorki mam zolte blisteiny (sportowe)
i przy ruszaniu na ognia mieli i plynnie rusza a komfort jazdy po polskich drogach jest dobry



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-08, 22:58

pavlito pisze:Ale to każdy dyfer do stanga powinien mieć backlash 0,2-0,3, czy może ten co teraz zakładasz?
Każdy dyfer Forda 8,8".

[ Dodano: 2009-04-08, 23:01 ]
escalar pisze:kaes, spoko nie ma sprawy... trzeba porownac :)
... ale chyba juz po swietach... jutro mam urwanie w pracy, w czwartek jestem w Brnie... a piatek... piatek jest Wielki :)

RedHornet, a Ty gdzie serwis masz? chetnie bym poprawil ten stukot, jesliby to bylo mozliwe:) albo przynajmniej jakies kilka uwag, zeby w Krakowskim serwisie dac wytyczne... jak sie do tego zabrac maja :)
Jestem królikiem doświadczalnym :D - w Krakowie mi kogoś polecał V-Tech nie pamiętam dzwoniłem gadałem gość się wydawał rozsądny - chciał zobaczyć auto. W końcu się zdecydowałem na Katowice i firmę się w tym specjalizującą.
Minęły 2 dni jeszcze nie ustawili wszystkiego ale starają się żeby było tak jak zaleca producent - może jutro będzie gotowe.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
escalar
Forumowicz
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2009-04-08, 23:11

chce zamowic wlasnie te wahacze i prosze o porade... widze dwie opcje:

http://www.steeda.com/products/05-06_g- ... tage-3.php
caly komplet za 900$

i
http://www.steeda.com/products/05-06_dr ... tage_1.php
za 600$
mozecie mi powiedziec o co tutaj chodzi? czy jeden jest na przod a drugi na tyl?

...i jeszcze jedno pytanie... zamawialiscie z dostawa do kraju? w sklepie on line widze tylko opcje zakupu na terenie U.S.A.

z gory dzieki za pomoc :)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-04-09, 08:38

escalar pisze:chce zamowic wlasnie te wahacze i prosze o porade... widze dwie opcje:

http://www.steeda.com/products/05-06_g- ... tage-3.php
caly komplet za 900$

i
http://www.steeda.com/products/05-06_dr ... tage_1.php
za 600$
mozecie mi powiedziec o co tutaj chodzi? czy jeden jest na przod a drugi na tyl?

...i jeszcze jedno pytanie... zamawialiscie z dostawa do kraju? w sklepie on line widzę tylko opcje zakupu na terenie U.S.A.

z gory dzieki za pomoc :)
Weź sobie normalne wahacze aluminiowe bilet albo te niebieskie tubular i jak chcesz górny uchwyt wahacza. Reszta ci nie jest tak potrzebna - te wahacze z zestawu za 600 to są racing znacznie podnoszą głośność (skrzypią i trzeszczą oraz przenoszą wibracje na karoserie samochodu - przecież nie robisz auta tylko na tor?)
Jak chcesz to tą trójkątną ramę wzmacniająca mogę ci sprzedać za powiedzmy 300 złotych - swego czasu dostałem dwie jedną mam zamontowaną druga stoi w garażu w pudelku. Ładnie spina tył tzn mocowanie wahaczy z ramą podwozia.

Rozpórka regulowana jest potrzebna jak obniżasz tylne zawieszenie - fakt jest grubsza ale to niewiele daje chodzi głównie o jej skrócenie żeby po obniżeniu wycentrować oś i żeby koło nie wystawało w lewą stronę patrząc od tyłu auta a prawe nie wpadało do środka.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-04-09, 09:29

Tak jak pisze RedHornet + na drogę nie brałbym zawieszenia na uniball'ach. Zostań przy poliuretanie.


2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s

Dann
Posty: 2
Rejestracja: 2008-12-29, 13:48
Model: Mustang 2007
Silnik: V6 4.0

Post autor: Dann » 2009-04-21, 20:55

Czy warto całe zawieszenie robić rousha Podobno samochód swietnie sie prowadzi Czy nie obciąża zawieszenia ? Czy jest ok na nasze drogi Chciałbym zmienic kiepskie standardowe zawieszenie mustanga gt czy roush to najlepszy wybór Co sądzicie?

http://www.ssinserts.com/index.php?main ... &cPath=529

http://www.ssinserts.com/index.php?main ... 20a&page=2



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”