Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 1966
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 1966
Witam,
Przygotowuję się do wymiany łożysk a co za tym idzie i uszczelnień w kołach.
Moja konfiguracja to Mustang Fastback 1966 289 V8 bębny z przodu tyłu.
Jestem przed kompletacją i kupnem wszystkich części i zastanawiam się czy można je kupić na miejscu (w Polsce). Dlatego proszę o Waszą pomoc.
Przednia oś.
Łożyska jakie znalazłem w sieci to: http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,1672
1) Czy dobrze zidentyfikowałem łożyska na przód i czy zamienniki dostępne w Polsce będą odpowiednie? 2) Mam problem z uszczelnieniami na przód. Na stronie RockAuto jest ich kila: http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,1860
ale te oznaczone jako front inner różnią się swoim wymiarem i nie wiem które są właściwe do mojego auta.
3) Czy w Polsce są dostępne jakieś zamienniki uszczelnień na przód, czy muszę je sprowadzać ze stanów?
4) Czy dobrze zidentyfikowałem łożyska na tył i czy zamienniki dostępne w Polsce będą odpowiednie - oba łożyska różnią się w oznaczeniu literą "A" na końcu? 5) Czy na tył potrzebuję jeszcze jakiegoś dodatkowego uszczelniania - jak na stronie: http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,1860, czy wystarczy mi to, które jest w zestawie z łożyskiem?
6) Jeśli potrzeba jakiegoś dodatkowego uszczelnienia na tył to czy dostępne są jakieś zamienniki w Polsce?
Przygotowuję się do wymiany łożysk a co za tym idzie i uszczelnień w kołach.
Moja konfiguracja to Mustang Fastback 1966 289 V8 bębny z przodu tyłu.
Jestem przed kompletacją i kupnem wszystkich części i zastanawiam się czy można je kupić na miejscu (w Polsce). Dlatego proszę o Waszą pomoc.
Przednia oś.
Łożyska jakie znalazłem w sieci to: http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,1672
1) Czy dobrze zidentyfikowałem łożyska na przód i czy zamienniki dostępne w Polsce będą odpowiednie? 2) Mam problem z uszczelnieniami na przód. Na stronie RockAuto jest ich kila: http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,1860
ale te oznaczone jako front inner różnią się swoim wymiarem i nie wiem które są właściwe do mojego auta.
3) Czy w Polsce są dostępne jakieś zamienniki uszczelnień na przód, czy muszę je sprowadzać ze stanów?
4) Czy dobrze zidentyfikowałem łożyska na tył i czy zamienniki dostępne w Polsce będą odpowiednie - oba łożyska różnią się w oznaczeniu literą "A" na końcu? 5) Czy na tył potrzebuję jeszcze jakiegoś dodatkowego uszczelniania - jak na stronie: http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... ttype,1860, czy wystarczy mi to, które jest w zestawie z łożyskiem?
6) Jeśli potrzeba jakiegoś dodatkowego uszczelnienia na tył to czy dostępne są jakieś zamienniki w Polsce?
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 19
napisz do Arek900 on cos wspominal ze produkuja u niego w krasniku lozyska i moze zalatwic chyba kazde
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
- Evening
- Forumowicz
- Posty: 317
- Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
- Model: 302'cid 1975
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Medium copper metallic
Re: Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 19
U mnie wygladalo to tak: wybiłem łożyska, zaniosłem do sklepu z łożyskami i tego samego dnia po południu miałem łożyska Timken, jeszcze gość jak zobaczył te łożyska to pierwsze co zapytał czy do jakiegoś VW one są idealnie wymiarem pasujące. Na starych łożyskach masz kilka cyferek i po tym wybiera się nowe. Ewentualnie jak nie masz cyferek, to gość sobie suwmiarą zmierzy i były w zestawie razem z uszczelniaczem, wiec od ręki miałem CAŁY ZESTAW. Z tyłem tak samo jak z przodem. Wybite łożysko, zaniesione i kupione nowe. Też do bębnów zakładałem tylko 75 rok.
Cała operacja wymiany wszystich łożysk = 1 dzien roboczy, wraz z oczekiwaniem na częsci w moim przypadku było. [wybicie rano a wieczorem zamontowanie] w tym całe przed i popołudnie wolne:P
Wiec nie wiem czy jest sens komuś zawracać głowę jak z tego co wiem łożyska bez żadnego problemu kupisz w każdym sklepie z łożyskami, jeśli nie będa mieli na stanie to pewnie w ciągu max doby sprowadzą z hurtownii.
Cała operacja wymiany wszystich łożysk = 1 dzien roboczy, wraz z oczekiwaniem na częsci w moim przypadku było. [wybicie rano a wieczorem zamontowanie] w tym całe przed i popołudnie wolne:P
Wiec nie wiem czy jest sens komuś zawracać głowę jak z tego co wiem łożyska bez żadnego problemu kupisz w każdym sklepie z łożyskami, jeśli nie będa mieli na stanie to pewnie w ciągu max doby sprowadzą z hurtownii.
Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 19
Z tego co się rozejrzałem to rzeczywiście łożyska dostanę w Polsce, ale zastanawiają mnie simeringi? Nigdzie nie mogę znaleźć pasujących w Polsce wymiarami. :-/
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 19
Odezwij się do Rafała_04 Może Ci pomożesilelis pisze:Z tego co się rozejrzałem to rzeczywiście łożyska dostanę w Polsce, ale zastanawiają mnie simeringi? Nigdzie nie mogę znaleźć pasujących w Polsce wymiarami. :-/
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
Re: Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 19
Hej,
łożyska to sa podstawowe typy mam je u siebie w magazynie, jakbyś miał problem z dostaniem u siebie to moge Ci wysłać z dnia na dzień.
Co do uszczelniaczy, bym musiał znać wymiary starych(wewnętrzny, zewnętrzny i szerokość) jeśli masz, wtedy sprawdze czy są dostepne takie w Polsce, jeśli nie będzie problemu to załatwienie uszczelniaczy potrwa góra 2-3 dni.
Pozdrawiam
łożyska to sa podstawowe typy mam je u siebie w magazynie, jakbyś miał problem z dostaniem u siebie to moge Ci wysłać z dnia na dzień.
Co do uszczelniaczy, bym musiał znać wymiary starych(wewnętrzny, zewnętrzny i szerokość) jeśli masz, wtedy sprawdze czy są dostepne takie w Polsce, jeśli nie będzie problemu to załatwienie uszczelniaczy potrwa góra 2-3 dni.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2013-06-13, 10:54 przez rafal_04, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- silelis
- Forumowicz
- Posty: 165
- Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
- Model: Fastback 2+2 '66
- Silnik: inny V8
- Kolor: czerwony
- Kontakt:
Re: Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 19
Uszczelnienia to:
- przód - tył Sprawdź czy masz coś takiego i podeślij ofertę (łożyska i uszczelnienia).
- przód - tył Sprawdź czy masz coś takiego i podeślij ofertę (łożyska i uszczelnienia).
[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]
Re: Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 19
Tych uszczelniaczy nie kupisz w Polsce, brak dostępności na nasz rynek. Nawet w Europie będzie problem, to są typowo robione uszczelniacze tylko dla USA. Wykonuje je SKF USA oraz Timken USA. Niestety musisz uszczelki sciągnać zza oceanu.
https://www.facebook.com/FordMustang1968" onclick="window.open(this.href);return false;
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Łożyska kół i uszczelnienia przód/tył bębny - V8 4,7l 19
Nie wiem jaką dokładnie masz piastę ale może idzie ją podtoczyć a wewnętrznie dobrać ciut ciaśniejszy ? Ja tak zrobiłem i jest ok, ale tylko z przodu;)
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69