SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
http://www.fordracingpartsdirect.com/FO ... -a50sc.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kennebell.net/KBWebsite/SC_p ... ng2011.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schwartzperformance.com/1964-197 ... ull-frame/" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
http://www.detroitspeed.com/1964-1970-M ... frame.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detroitspeed.com/1964-1970-M ... ralnk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stang-aholics.com/showitem.a ... %20Housing" onclick="window.open(this.href);return false;
albo z temi kolegami, cos wymysle od terminator cobra
http://www.pro-touring.com/showthread.p ... rino/page5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ddperformance.com/Ford_2005_Up_Magnum.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
4R70W od Lentech
http://www.lentechautomatics.com/aodhome.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kennebell.net/KBWebsite/SC_p ... ng2011.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schwartzperformance.com/1964-197 ... ull-frame/" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
http://www.detroitspeed.com/1964-1970-M ... frame.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detroitspeed.com/1964-1970-M ... ralnk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stang-aholics.com/showitem.a ... %20Housing" onclick="window.open(this.href);return false;
albo z temi kolegami, cos wymysle od terminator cobra
http://www.pro-touring.com/showthread.p ... rino/page5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ddperformance.com/Ford_2005_Up_Magnum.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
4R70W od Lentech
http://www.lentechautomatics.com/aodhome.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick,
Ciekawe rzeczy.
Podobają mi się te kompletne ramy... Może trochę głupie pytanie, ale czy zastanawiałeś się nad ABS/ESP/TC w Mustangu? Oczywiście z opcją wyłączenia. To byłby ciekawy projekt... Pewnie Żona by się ucieszyła zwłaszcza w mokre dni
Ciekawe rzeczy.
Podobają mi się te kompletne ramy... Może trochę głupie pytanie, ale czy zastanawiałeś się nad ABS/ESP/TC w Mustangu? Oczywiście z opcją wyłączenia. To byłby ciekawy projekt... Pewnie Żona by się ucieszyła zwłaszcza w mokre dni
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
lubię całą rama bo z dodatkowej mocy, trzeba dodać stali na podwozia i tak. Często stare ramky nie dobre. Dają one też nowoczesną geometrię dla lepsze handling i oferuje opcje aby doprowadzić samochód do 21 century.
ABS i TC nie są "plug and play". Jest dużo matematyki i tuning komputera. Waga, typów hamulców, materiału i wiele innych rzeczy musi być zaprogramowane w komputerze. Znowu mam szczęście, bo mam pomoc od inżynierów z Forda i Roush na moje ABS
Żona chce 2013 Ford Fusion lub Ford Escape(Ford Kuga)
ABS i TC nie są "plug and play". Jest dużo matematyki i tuning komputera. Waga, typów hamulców, materiału i wiele innych rzeczy musi być zaprogramowane w komputerze. Znowu mam szczęście, bo mam pomoc od inżynierów z Forda i Roush na moje ABS
Żona chce 2013 Ford Fusion lub Ford Escape(Ford Kuga)
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick,
Masz duże możliwości
Podoba mi się pomysł kompletnej nowej ramy.
Jak u Was wyglądają sprawy legalności tak głębokich zmian konstrukcyjnych w samochodach?
Masz duże możliwości
Podoba mi się pomysł kompletnej nowej ramy.
Jak u Was wyglądają sprawy legalności tak głębokich zmian konstrukcyjnych w samochodach?
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Na swieta okazało sie, kuzyn mojej żony pracuje o Forda w Dearborn. On jest inżynierem systemów hamulcowych
O ile jest zrobione bezpieczne i wykonane prawidłowo to jest dobre, no problem.
Jak poprawnie zaprojektowane nowoczesne części, to każdy stary mustang bedzie o wiele bezpieczniejszy. Ramka z nowoczesnej geometrii, zawieszenia i hamulce będzie dużo lepiej niż technologia co jest 45 lat stara.
Największym problemem jest silnik, za zanieczyszczanie środowiska. Dla mojego '67 z silnikiem 4,6, muszę czymać EGR, filtr z węglem aktywnym i catalytic convertors
O ile jest zrobione bezpieczne i wykonane prawidłowo to jest dobre, no problem.
Jak poprawnie zaprojektowane nowoczesne części, to każdy stary mustang bedzie o wiele bezpieczniejszy. Ramka z nowoczesnej geometrii, zawieszenia i hamulce będzie dużo lepiej niż technologia co jest 45 lat stara.
Największym problemem jest silnik, za zanieczyszczanie środowiska. Dla mojego '67 z silnikiem 4,6, muszę czymać EGR, filtr z węglem aktywnym i catalytic convertors
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Mieliśmy niedawno zacząć taki projekt, rick zna temat, bo rozmawialiśmy o tym sporo. Coś jak Obsidian. Z tego powodu badałem temat mocno (dzięki rick jeszcze raz), więc mogę stwierdzić, że jedyny rozsądny sposób, to rama. Wstawianie silnika o takiej mocy w fabryczną budę, to rzeźba w gównie.
Abs czy tsc, bo esp to chyba nie ma pełnego, powinno działać bez przeprogramowania komputera gdy podzespoły będą takie same, czyli min sterownik, pompa, czujniki zębatki.
Abs czy tsc, bo esp to chyba nie ma pełnego, powinno działać bez przeprogramowania komputera gdy podzespoły będą takie same, czyli min sterownik, pompa, czujniki zębatki.
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Rick
A LSD planujesz? Czy jesteś może przeciwnikiem?
Canigga
To jest najlepszy wybór, ale też najdroższy... Rama z linków z dodatkami może kosztować 20 000 usd - to trochę już jest...
A LSD planujesz? Czy jesteś może przeciwnikiem?
Canigga
To jest najlepszy wybór, ale też najdroższy... Rama z linków z dodatkami może kosztować 20 000 usd - to trochę już jest...
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Jak poszukasz, znajdziesz za 10k.
A jak poszukasz, to za 8k znajdziesz fajny silnik 500HP N/A, który będzie bardziej pasował do takiego samochodu i konstrukcyjnie i z wyglądu, oczywiście też powinien na ramie być wstawiony.
A jak poszukasz, to za 8k znajdziesz fajny silnik 500HP N/A, który będzie bardziej pasował do takiego samochodu i konstrukcyjnie i z wyglądu, oczywiście też powinien na ramie być wstawiony.
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
pytasz o Limited Slip Differential(LSD)?HILTI pisze:Rick
A LSD planujesz? Czy jesteś może przeciwnikiem
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Jeżeli chodzi o szperę jednak, to nie wiem jak można być przeciwnikiem, jak to mus.
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Kurcze remont mi zajmuje cały wolny czas... No pewnie, że chodzi mi o dyferencjał - tabletek nie biorę pod uwagę
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
ok...to tak, Limited slip lubie.
Teraz, czy uzyc IRS czy solid axle?
Teraz, czy uzyc IRS czy solid axle?
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji
Heh - niestety obiektem remontu nie jest Mustang... Rick wie o co chodzi. Na Konia chce ułożyć plan i zabrać się "z głowa" aby nei zgubić sie gdzies po drodze z rozgrzebanym do połowy samochodem w garażu.
Rick - wszystko chcesz zamawiać gotowe, czy sam będziesz robił swoją ramę według swojego projektu? 20kUSD za ramę z hamulcami to trochę jest...
Rick - wszystko chcesz zamawiać gotowe, czy sam będziesz robił swoją ramę według swojego projektu? 20kUSD za ramę z hamulcami to trochę jest...