SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

nasze modyfikacje

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: rick » 2012-12-22, 07:19

http://www.fordracingpartsdirect.com/FO ... -a50sc.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kennebell.net/KBWebsite/SC_p ... ng2011.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://schwartzperformance.com/1964-197 ... ull-frame/" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
http://www.detroitspeed.com/1964-1970-M ... frame.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.detroitspeed.com/1964-1970-M ... ralnk.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stang-aholics.com/showitem.a ... %20Housing" onclick="window.open(this.href);return false;

albo z temi kolegami, cos wymysle od terminator cobra
http://www.pro-touring.com/showthread.p ... rino/page5" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.ddperformance.com/Ford_2005_Up_Magnum.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo
4R70W od Lentech
http://www.lentechautomatics.com/aodhome.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
HILTI
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2012-02-07, 12:16

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: HILTI » 2013-01-01, 17:50

Rick,

Ciekawe rzeczy.
Podobają mi się te kompletne ramy... Może trochę głupie pytanie, ale czy zastanawiałeś się nad ABS/ESP/TC w Mustangu? Oczywiście z opcją wyłączenia. To byłby ciekawy projekt... Pewnie Żona by się ucieszyła zwłaszcza w mokre dni :)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: rick » 2013-01-01, 18:33

lubię całą rama bo z dodatkowej mocy, trzeba dodać stali na podwozia i tak. Często stare ramky nie dobre. Dają one też nowoczesną geometrię dla lepsze handling i oferuje opcje aby doprowadzić samochód do 21 century.

ABS i TC nie są "plug and play". Jest dużo matematyki i tuning komputera. Waga, typów hamulców, materiału i wiele innych rzeczy musi być zaprogramowane w komputerze. Znowu mam szczęście, bo mam pomoc od inżynierów z Forda i Roush na moje ABS

Żona chce 2013 Ford Fusion lub Ford Escape(Ford Kuga)



Awatar użytkownika
HILTI
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2012-02-07, 12:16

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: HILTI » 2013-01-05, 18:20

Rick,

Masz duże możliwości :)

Podoba mi się pomysł kompletnej nowej ramy.
Jak u Was wyglądają sprawy legalności tak głębokich zmian konstrukcyjnych w samochodach?



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: rick » 2013-01-05, 20:38

Na swieta okazało sie, kuzyn mojej żony pracuje o Forda w Dearborn. On jest inżynierem systemów hamulcowych :)

O ile jest zrobione bezpieczne i wykonane prawidłowo to jest dobre, no problem. :ok:

Jak poprawnie zaprojektowane nowoczesne części, to każdy stary mustang bedzie o wiele bezpieczniejszy. Ramka z nowoczesnej geometrii, zawieszenia i hamulce będzie dużo lepiej niż technologia co jest 45 lat stara.

Największym problemem jest silnik, za zanieczyszczanie środowiska. Dla mojego '67 z silnikiem 4,6, muszę czymać EGR, filtr z węglem aktywnym i catalytic convertors :/



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: caniggia » 2013-01-06, 01:52

Mieliśmy niedawno zacząć taki projekt, rick zna temat, bo rozmawialiśmy o tym sporo. Coś jak Obsidian. Z tego powodu badałem temat mocno (dzięki rick jeszcze raz), więc mogę stwierdzić, że jedyny rozsądny sposób, to rama. Wstawianie silnika o takiej mocy w fabryczną budę, to rzeźba w gównie.

Abs czy tsc, bo esp to chyba nie ma pełnego, powinno działać bez przeprogramowania komputera gdy podzespoły będą takie same, czyli min sterownik, pompa, czujniki zębatki.



Awatar użytkownika
HILTI
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2012-02-07, 12:16

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: HILTI » 2013-01-11, 00:02

Rick

A LSD planujesz? Czy jesteś może przeciwnikiem?

Canigga

To jest najlepszy wybór, ale też najdroższy... Rama z linków z dodatkami może kosztować 20 000 usd - to trochę już jest...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: caniggia » 2013-01-11, 00:12

Jak poszukasz, znajdziesz za 10k.
A jak poszukasz, to za 8k znajdziesz fajny silnik 500HP N/A, który będzie bardziej pasował do takiego samochodu i konstrukcyjnie i z wyglądu, oczywiście też powinien na ramie być wstawiony.



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: rick » 2013-01-11, 07:17

HILTI pisze:Rick

A LSD planujesz? Czy jesteś może przeciwnikiem
pytasz o Limited Slip Differential(LSD)?



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: rick » 2013-01-11, 16:21

dlatego zapytałem

mam nadzieję, że nie pyta o Viagry :D



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: caniggia » 2013-01-11, 16:35

Jeżeli chodzi o szperę jednak, to nie wiem jak można być przeciwnikiem, jak to mus.



Awatar użytkownika
HILTI
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2012-02-07, 12:16

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: HILTI » 2013-01-26, 22:12

Kurcze remont mi zajmuje cały wolny czas... No pewnie, że chodzi mi o dyferencjał - tabletek nie biorę pod uwagę :)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: rick » 2013-01-27, 01:12

ok...to tak, Limited slip lubie.

Teraz, czy uzyc IRS czy solid axle? :P



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-27, 10:06

Hilti wrzuć jakieś fotki do działu galeria:)



Awatar użytkownika
HILTI
Młodszy Forumowicz
Posty: 34
Rejestracja: 2012-02-07, 12:16

Re: SWAP Coyote 5.0 do Mustanga I generacji

Post autor: HILTI » 2013-01-27, 21:40

Heh - niestety obiektem remontu nie jest Mustang... Rick wie o co chodzi. Na Konia chce ułożyć plan i zabrać się "z głowa" aby nei zgubić sie gdzies po drodze z rozgrzebanym do połowy samochodem w garażu.

Rick - wszystko chcesz zamawiać gotowe, czy sam będziesz robił swoją ramę według swojego projektu? 20kUSD za ramę z hamulcami to trochę jest...



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”