Mustang Race Car w barwach MKP

Dział poświęcony projektowi Mustang Race Car

Moderatorzy: muarah, muarah

Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: Bielek » 2012-11-08, 01:54

gratulacje dla wszystkich obecnych. To Wasza zasługa, że innym udziela się klimat panujący i w Klubie i przy tym projekcie.


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: Bielek » 2012-11-08, 02:05

Lista obecności u Spontana 17 listopada:
(nie ma konieczności, by wpadać Mustangami)

1. Muarah
2. Bielek
3.


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: rick » 2012-11-08, 03:47

więc ... roller rockers można zastosować? Z stal jest za ciężka, trzeba rockers, zawory, retainers, lekkie, zeby osiągnąć 7000rpm. Lubię CompCams, jak np.
http://www.compperformancegroupstores.c ... RockerArms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... Code=SPRNG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... e=FSValves" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rodauthority.com/tech-storie ... omponents/" onclick="window.open(this.href);return false;


mocniejsze, grubsze popychacze są jeden ciężki element użyć. Są one bardzo ważne przy 7000rpm żeby ich nie zgiąć i złamać
http://www.scorpionracingproducts.com/faq/?p=15" onclick="window.open(this.href);return false;



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: arek900 » 2012-11-08, 11:13

Bielek pisze:Lista obecności u Spontana 17 listopada:
(nie ma konieczności, by wpadać Mustangami)
1. Muarah
2. Bielek
3.Arek900 (99%)



Awatar użytkownika
Adam_Ch
Forumowicz
Posty: 530
Rejestracja: 2010-05-10, 16:22
Kontakt:

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: Adam_Ch » 2012-11-08, 11:39

arek900 pisze:
Bielek pisze:Lista obecności u Spontana 17 listopada:
(nie ma konieczności, by wpadać Mustangami)


1. Muarah
2. Bielek
3. Arek900 (99%)
4. Adam_Ch


Pozdrawiam,
Adam

Obrazek

Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: muarah » 2012-11-08, 13:22

rick pisze:więc ... roller rockers można zastosować? Z stal jest za ciężka, trzeba rockers, zawory, retainers, lekkie, zeby osiągnąć 7000rpm. Lubię CompCams, jak np.
http://www.compperformancegroupstores.c ... RockerArms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... Code=SPRNG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... e=FSValves" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rodauthority.com/tech-storie ... omponents/" onclick="window.open(this.href);return false;


mocniejsze, grubsze popychacze są jeden ciężki element użyć. Są one bardzo ważne przy 7000rpm żeby ich nie zgiąć i złamać
http://www.scorpionracingproducts.com/faq/?p=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzieki Rick!
Właśnie o to chodzi ze nie mogą byc Roller Rockers, raczej powinny byc "OEM Type". Standardowe nie wytrzymają wysokich obrotów a zastosowanie hardened pushruds spowoduje ich szybkie zużycie. Stad wniosek ze muszą byc wykonane ze specjalnej stali. Te Comp Cams są chyba standardowe, mogą byc za słabe niestety;(


muarah

Awatar użytkownika
SPONTAN
Forumowicz
Posty: 351
Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
Model: Coupe 66, 68, 69
Silnik: V8 5.0
Kolor: złoty, srebrny, czarny

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: SPONTAN » 2012-11-08, 18:30

dziękujemy bardzo za chęć udziału dnia 17 listopada w pracach przygotowawczych części mechanicznej lecz na tę chwilę ta liczba mechaniorów :padam: jest dostateczna


Obrazek
SPONTAN-Magkri

Awatar użytkownika
SPONTAN
Forumowicz
Posty: 351
Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
Model: Coupe 66, 68, 69
Silnik: V8 5.0
Kolor: złoty, srebrny, czarny

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: SPONTAN » 2012-11-08, 18:38

Aaa w meni dla mechaniorów, przewidziana jest kaszana wiejska (z dużą ilością wątróbki) cebulką i jajeczkiem, oczywiście na gorąco :hyhy:


Obrazek
SPONTAN-Magkri

arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: arek900 » 2012-11-08, 19:30

Magkri pisze:
SPONTAN pisze:Aaa w meni dla mechaniorów, przewidziana jest kaszana wiejska (z dużą ilością wątróbki) cebulką i jajeczkiem, oczywiście na gorąco :hyhy:
Oczywiście ty będziesz robił :P
ostatnio spontan obierał pomidory, a teraz co robi? ;) wyciska krew? ;)



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: ono » 2012-11-08, 19:46

Spontan , może byś jakiegoś kebaba przy okazji otworzył ? :!: :rotfl:


Bull & quattro

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: Piotrek86skc » 2012-11-08, 21:30

Poróbcie dużo fotek silnika w czasie rozbierania. Jestem ciekaw czy kiedyś był już robiony i czy np. uszczelniacz wału ma ciągle w postaci sznureczka używanego w latach 60 czy jednak obecne rozwiązanie czyli neoprenową uszczelkę;D
Dotykacie historii kurza twarz;) Ale się jaram:D



Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1573
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: Bielek » 2012-11-08, 22:31

17 listopada bardzo prawdopodobnie pojawi się u Spontana sam Soilworker (no może nie sam bo z kobietą:))... Stąd też praca przy silniku będzie iście rock'n'rollowa... on już o to zadba... domyślcie się w jaki sposób:)


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1328
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: pavlito » 2012-11-09, 00:14

Ode mnie kilka zdjęć z ostatniej niedzieli:
http://imageshack.us/g/1/9857676/" onclick="window.open(this.href);return false;



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: rick » 2012-11-09, 03:19

Jeśli mogę wytłumaczyć :D

1. tak, trzeba przestrzegać zasad
2. nikt nigdy wygrał według zasad :hyhy:

musisz przeczytać regulamin, i uczynić z nich własne ;)

mówisz "OEM type", nie mówisz "OEM"

są 3 główne typy
pedestal
Obrazek

shaft mount
Obrazek

stud mount
Obrazek

66 mustangi miał stud mount. Przepisy nie mówią, że nie mogą byc roller rockers :hyhy:

popychacze(pushrods)

jest średnica i grubość ścianki, które dają im siłę, a nie twardości(hardened). Twardość zależy od przypadku korzystania guide plates, czy nie. Chcesz utwardzona popychacze jak masz guideplates, bo, pushrods będa trzeć na guideplates, jeśli są utwardzone, nie zużyją się.

nie wiem max rozmiar pushrods co można użyć, 3/8 lub 5/16, trzeba będzie zmierzyć. Ale 3/8, grubość 0,083 pushrod będzie najsilniejszy, nie ważne czy są utwardzone czy nie



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Re: Mustang Race Car w barwach MKP

Post autor: muarah » 2012-11-09, 10:36

Dziękuję Rick, być może masz rację w kwestii dźwigienek, potwierdzę to i wtedy zdecydujemy.
Czy masz kogo zapytać o to czym różnia się w wyścigach europejskich w 66 roku grupa GT od grupy 3?


muarah

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mustang Race Car”