Mustang Race Car w barwach MKP
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
gratulacje dla wszystkich obecnych. To Wasza zasługa, że innym udziela się klimat panujący i w Klubie i przy tym projekcie.
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Lista obecności u Spontana 17 listopada:
(nie ma konieczności, by wpadać Mustangami)
1. Muarah
2. Bielek
3.
(nie ma konieczności, by wpadać Mustangami)
1. Muarah
2. Bielek
3.
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
więc ... roller rockers można zastosować? Z stal jest za ciężka, trzeba rockers, zawory, retainers, lekkie, zeby osiągnąć 7000rpm. Lubię CompCams, jak np.
http://www.compperformancegroupstores.c ... RockerArms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... Code=SPRNG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... e=FSValves" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rodauthority.com/tech-storie ... omponents/" onclick="window.open(this.href);return false;
mocniejsze, grubsze popychacze są jeden ciężki element użyć. Są one bardzo ważne przy 7000rpm żeby ich nie zgiąć i złamać
http://www.scorpionracingproducts.com/faq/?p=15" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... RockerArms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... Code=SPRNG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... e=FSValves" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rodauthority.com/tech-storie ... omponents/" onclick="window.open(this.href);return false;
mocniejsze, grubsze popychacze są jeden ciężki element użyć. Są one bardzo ważne przy 7000rpm żeby ich nie zgiąć i złamać
http://www.scorpionracingproducts.com/faq/?p=15" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
1. MuarahBielek pisze:Lista obecności u Spontana 17 listopada:
(nie ma konieczności, by wpadać Mustangami)
2. Bielek
3.Arek900 (99%)
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
arek900 pisze:Bielek pisze:Lista obecności u Spontana 17 listopada:
(nie ma konieczności, by wpadać Mustangami)
1. Muarah
2. Bielek
3. Arek900 (99%)
4. Adam_Ch
Pozdrawiam,
Adam

Adam

- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Dzieki Rick!rick pisze:więc ... roller rockers można zastosować? Z stal jest za ciężka, trzeba rockers, zawory, retainers, lekkie, zeby osiągnąć 7000rpm. Lubię CompCams, jak np.
http://www.compperformancegroupstores.c ... RockerArms" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... Code=SPRNG" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.compperformancegroupstores.c ... e=FSValves" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.rodauthority.com/tech-storie ... omponents/" onclick="window.open(this.href);return false;
mocniejsze, grubsze popychacze są jeden ciężki element użyć. Są one bardzo ważne przy 7000rpm żeby ich nie zgiąć i złamać
http://www.scorpionracingproducts.com/faq/?p=15" onclick="window.open(this.href);return false;
Właśnie o to chodzi ze nie mogą byc Roller Rockers, raczej powinny byc "OEM Type". Standardowe nie wytrzymają wysokich obrotów a zastosowanie hardened pushruds spowoduje ich szybkie zużycie. Stad wniosek ze muszą byc wykonane ze specjalnej stali. Te Comp Cams są chyba standardowe, mogą byc za słabe niestety;(
muarah
- SPONTAN
- Forumowicz
- Posty: 351
- Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
- Model: Coupe 66, 68, 69
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: złoty, srebrny, czarny
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
dziękujemy bardzo za chęć udziału dnia 17 listopada w pracach przygotowawczych części mechanicznej lecz na tę chwilę ta liczba mechaniorów
jest dostateczna

SPONTAN-Magkri
- SPONTAN
- Forumowicz
- Posty: 351
- Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
- Model: Coupe 66, 68, 69
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: złoty, srebrny, czarny
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Aaa w meni dla mechaniorów, przewidziana jest kaszana wiejska (z dużą ilością wątróbki) cebulką i jajeczkiem, oczywiście na gorąco 

SPONTAN-Magkri
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
ostatnio spontan obierał pomidory, a teraz co robi?Magkri pisze:Oczywiście ty będziesz robiłSPONTAN pisze:Aaa w meni dla mechaniorów, przewidziana jest kaszana wiejska (z dużą ilością wątróbki) cebulką i jajeczkiem, oczywiście na gorąco


Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Spontan , może byś jakiegoś kebaba przy okazji otworzył ?



Bull & quattro
- Piotrek86skc
- Forumowicz
- Posty: 1076
- Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
- Model: coupe 1966
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: signal flare red
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Poróbcie dużo fotek silnika w czasie rozbierania. Jestem ciekaw czy kiedyś był już robiony i czy np. uszczelniacz wału ma ciągle w postaci sznureczka używanego w latach 60 czy jednak obecne rozwiązanie czyli neoprenową uszczelkę;D
Dotykacie historii kurza twarz;) Ale się jaram:D
Dotykacie historii kurza twarz;) Ale się jaram:D
- Bielek
- Forumowicz
- Posty: 1573
- Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
- Model: Mustang 1965 conv
- Kolor: niebieski
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
17 listopada bardzo prawdopodobnie pojawi się u Spontana sam Soilworker (no może nie sam bo z kobietą:))... Stąd też praca przy silniku będzie iście rock'n'rollowa... on już o to zadba... domyślcie się w jaki sposób:)
[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]
- pavlito
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1328
- Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
- Model: GT 05 premium manual
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Sonic Blue
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Ode mnie kilka zdjęć z ostatniej niedzieli:
http://imageshack.us/g/1/9857676/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://imageshack.us/g/1/9857676/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Jeśli mogę wytłumaczyć
1. tak, trzeba przestrzegać zasad
2. nikt nigdy wygrał według zasad
musisz przeczytać regulamin, i uczynić z nich własne
mówisz "OEM type", nie mówisz "OEM"
są 3 główne typy
pedestal

shaft mount

stud mount

66 mustangi miał stud mount. Przepisy nie mówią, że nie mogą byc roller rockers
popychacze(pushrods)
jest średnica i grubość ścianki, które dają im siłę, a nie twardości(hardened). Twardość zależy od przypadku korzystania guide plates, czy nie. Chcesz utwardzona popychacze jak masz guideplates, bo, pushrods będa trzeć na guideplates, jeśli są utwardzone, nie zużyją się.
nie wiem max rozmiar pushrods co można użyć, 3/8 lub 5/16, trzeba będzie zmierzyć. Ale 3/8, grubość 0,083 pushrod będzie najsilniejszy, nie ważne czy są utwardzone czy nie

1. tak, trzeba przestrzegać zasad
2. nikt nigdy wygrał według zasad

musisz przeczytać regulamin, i uczynić z nich własne

mówisz "OEM type", nie mówisz "OEM"
są 3 główne typy
pedestal

shaft mount
stud mount

66 mustangi miał stud mount. Przepisy nie mówią, że nie mogą byc roller rockers

popychacze(pushrods)
jest średnica i grubość ścianki, które dają im siłę, a nie twardości(hardened). Twardość zależy od przypadku korzystania guide plates, czy nie. Chcesz utwardzona popychacze jak masz guideplates, bo, pushrods będa trzeć na guideplates, jeśli są utwardzone, nie zużyją się.
nie wiem max rozmiar pushrods co można użyć, 3/8 lub 5/16, trzeba będzie zmierzyć. Ale 3/8, grubość 0,083 pushrod będzie najsilniejszy, nie ważne czy są utwardzone czy nie
- muarah
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1330
- Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
- Model: Mustang 351C, 1970
- Silnik: inny V8
- Kolor: hulla blue
- Kontakt:
Re: Mustang Race Car w barwach MKP
Dziękuję Rick, być może masz rację w kwestii dźwigienek, potwierdzę to i wtedy zdecydujemy.
Czy masz kogo zapytać o to czym różnia się w wyścigach europejskich w 66 roku grupa GT od grupy 3?
Czy masz kogo zapytać o to czym różnia się w wyścigach europejskich w 66 roku grupa GT od grupy 3?
muarah