Cold Air Intake - czyli stożkowy filtr i nowy dolot.

Informacje i porady specyficzne dla silników V8

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-02-23, 15:44

Magic 2OO pisze:Alfatech co to znaczy że sprzęt jest wpisany w auto ? Przecież podpięty na stałe nie jest, no i chyba musi być możliwość wykorzystania urządzenia w przypadku choćby zmiany samochodu ?
to jest tak :)
wgrywasz program z chipa do auta chip a przegrywa oryginalny program do siebie. Żeby wykorzystać w innym aucie trzeba spowrotem podpiąć i zrobić operacje odwrotnie. Podobnie jest przy reklamacji ,żeby oddać chip do naprawy trzeba wgrać program wcześniej wgrany do auta.
Ostatnio zmieniony 2009-02-23, 15:51 przez alfatech, łącznie zmieniany 2 razy.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2009-02-23, 16:02

alfatech pisze:
Magic 2OO pisze:Alfatech co to znaczy że sprzęt jest wpisany w auto ? Przecież podpięty na stałe nie jest, no i chyba musi być możliwość wykorzystania urządzenia w przypadku choćby zmiany samochodu ?
to jest tak :)
wgrywasz program z chipa do auta chip a przegrywa oryginalny program do siebie. Żeby wykorzystać w innym aucie trzeba spowrotem podpiąć i zrobić operacje odwrotnie. Podobnie jest przy reklamacji ,żeby oddać chip do naprawy trzeba wgrać program wcześniej wgrany do auta.
Aha. Cwaniaki się zabezpieczyli znaczy - jeden moduł=jeden samochód. Czyli back to square one musiałbym poszukać zestawu z programatorem albo dokupić programator. Wrrrr ...

No to następne pytanie: ile trzeba zatem doliczyć do zestawu kupionego w Stanach i oficjalnie ściągniętego do Polski ? Jest taki dostępny na eBay za $669 + free shipping w Stanach.


Pozdrawiam - Maciek.

brunio
Młodszy Forumowicz
Posty: 21
Rejestracja: 2008-11-27, 17:13
Model: GT 2007
Silnik: V6 4.0
Kolor: szary

Post autor: brunio » 2009-02-23, 16:23

Magic 2OO,
tak też myslałem więc sprawę mamy rozwiązaną. :/


bruno

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-23, 16:47

Magic 2OO pisze:
alfatech pisze:
Magic 2OO pisze:Alfatech co to znaczy że sprzęt jest wpisany w auto ? Przecież podpięty na stałe nie jest, no i chyba musi być możliwość wykorzystania urządzenia w przypadku choćby zmiany samochodu ?
to jest tak :)
wgrywasz program z chipa do auta chip a przegrywa oryginalny program do siebie. Żeby wykorzystać w innym aucie trzeba spowrotem podpiąć i zrobić operacje odwrotnie. Podobnie jest przy reklamacji ,żeby oddać chip do naprawy trzeba wgrać program wcześniej wgrany do auta.
Aha. Cwaniaki się zabezpieczyli znaczy - jeden moduł=jeden samochód. Czyli back to square one musiałbym poszukać zestawu z programatorem albo dokupić programator. Wrrrr ...

No to następne pytanie: ile trzeba zatem doliczyć do zestawu kupionego w Stanach i oficjalnie ściągniętego do Polski ? Jest taki dostępny na eBay za $669 + free shipping w Stanach.
669$ + ok 200$ transport do Polski x kurs x cło ok 4% x 22% vatu + koszty odprawy celnej jakieś 150-200 złotych


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2009-02-23, 17:45

SeaBiscuit pisze: 669$ + ok 200$ transport do Polski
O rany, czym ten transport ? Bo jak ściągałem jakieś niezbyt małe rzeczy do motocykla USPS-em to jakieś $70 wychodziło.

W każdym razie mało opłacalna sprawa. Predatory w Niemczech po 300E, K&N bez kombinacji w Polsce za 1'700 zł, przy dobrych układach i odrobinie negocjacji można się w 3 tys zamknąć i wszystko na fakturach. I tak chyba trzeba zrobić :)


Pozdrawiam - Maciek.

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-02-23, 20:50

Ja jak wyceniałem w cervinis transport maski + bocznych atrap wlotów powietrza to mi powiedzieli coś koło 400$, a maska jest raczej więcej niż dwa razy większa od stożka ;)



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-23, 21:56

Magic 2OO pisze:
SeaBiscuit pisze: 669$ + ok 200$ transport do Polski
O rany, czym ten transport ? Bo jak ściągałem jakieś niezbyt małe rzeczy do motocykla USPS-em to jakieś $70 wychodziło.

W każdym razie mało opłacalna sprawa. Predatory w Niemczech po 300E, K&N bez kombinacji w Polsce za 1'700 zł, przy dobrych układach i odrobinie negocjacji można się w 3 tys zamknąć i wszystko na fakturach. I tak chyba trzeba zrobić :)
Moze przesadziłem ale ciężko powiedzieć
Zależy czym wysyłasz: jak poprosisz firmę gdzie kupujesz o wysyłkę do Polski to pewnie USPS wyjdzie ze 150$ Jakbyś poprosił znajomego to wyjdzie z 80$ (nie priorytetem) tak sobie nabijają te firmy.
jak skorzystasz z firmy wysyłkowej to ze 100-120$ w tym koszt wysyłki do nich - transport lotniczy. teraz ściągałem dwa tylne amortyzatory - waga 8lbs wymiar paczki można sobie wyobrazić transport do firmy wysyłkowej 16$ i z firmy wysyłkowej do mnie 37$

No i jak nadasz statkiem to będzie najtaniej ale najdłużej.

Ta paczka wcale nie jest taka mała nie chce mi się włazić na strych żeby ją mierzyć ale wygląda to tak - telewizor 14 cali tam wejdzie:
Obrazek


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-02-24, 00:21

ja dostalem info ze juz wyslali mi UPS
JLT CARBON FIBER CAI

Obrazek

teraz tylko czekam na program do niego - aby wgrac - mysle ze SeaBiscuit wymeczy RONA o mape na ten uklad .



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-24, 08:30

AluStar pisze:ja dostalem info ze juz wyslali mi UPS
JLT CARBON FIBER CAI

Obrazek

teraz tylko czekam na program do niego - aby wgrac - mysle ze SeaBiscuit wymeczy RONA o mape na ten uklad .
Mapy robi Michael i całe szczęście bo ten Ron mi działa na nerwy - nic nie odpowiada - dzisiaj wieczorem do niego dzwonie.

Ile ci policzyli za ten transport USPS-em?


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-02-24, 10:20

za transport 80 $- dolozylem silowniki maski - drodzy sa ale nei chca wysylac innym kurierem



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-25, 08:53

Dzwoniłem, dzwoniłem i jeszcze raz dzwoniłem wczoraj cały wieczór na biurko Rona niestety bez skutku :zalamany: dzisiaj kolejna próba.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-02-25, 22:36

Ok. dodzwoniłem się. Co prawda nie do Rona, ale coś się dowiedziałem i sprawy mają się następująco.

1. Zmieniono oprogramowanie/software ‘superchips update’ dlatego nie widzę już więcej listy modyfikacji pod stożki – mają to poprawić – pracują nad tym żeby były widoczne.
2. Nie trzeba tworzyć profilu na stronie flaspaq.com jest to zbędne – można o tym zapomnieć.
3. Do momentu poprawy oprogramowania można dostać program pod stożek na zamówienie – tzw one shot load - jak to będzie dokładnie wyglądało tzn wgranie to jeszcze nie wiem (chyba go wrzucą do bazy danych pod dany serial programatora i automatycznie się ściągnie po załadowaniu normalnego update'u) Jeszcze podpytam ale na razie potrzebuję od ciebie Thomas dwie rzeczy.
- Serial numer programatora jest pod kodem kreskowym z tyłu programatora 7 cyfr
- Oraz twój adres mailowy

Na PW proszę jak mam wałkować temat dalej, chyba że czujesz się na siłach dzwonić to tu jest nr +18882272447 potem 1 z klawiatury i potem 2 z klawiatury rozmawiać z Ronem lub Chrisem i jeszcze jednym gościem nie mam imienia. :(

Jeszcze wyjaśnienie żeby nie było niejasności rozumiem, że sam program superchips update wam działa tzn. możecie zrobić update programatora jako taki??? To ważne Thomas AluStar potwierdźcie.

Tam, przynajmniej u mnie jest taki myk, że najpierw uruchamiam program loguję się i jak już mam ostatnią planszę to dopiero podłączam programator pod usb. Jak włączę wcześniej to go nie widzi.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-03-27, 22:37

Panowie uzywacie niektorzy Flashpaq ( do modyfikacji Stanga ) sciagacie Upgrate itd..
1) Mam pytanko jak mozna zobaczyc czy mam program pod Air ( stozek/dolot )
2) Czy jest jakas specjalna procedura czy tylko . Wpinam Stozek i wgrywam program i w droge.
3) Czy jest cos na co trzeba zwrocic uwagę.



Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-31, 15:58

Jako że dziś miałem mały spór przy tankowaniu auta, proszę tylko o potwierdzenie mojej wiedzy :) (kłótnia o właściwe paliwo oktanowo)
Mam zestaw CAI od K&N dla 2005 GT V8 "FIPK generation 2" i wgrany tunerem Diablosport Predator program performance "K&N CAI"

I teraz pytanie: czy dla tego programu pod ten stożek właściwe paliwo to 95 czy 98 oktanów?

Bo w tej całej debacie dziś już się zakręciłem niesamowicie i na końcu sam niepamietam czy program w Predatorze pod ten stożek jest pod amerykańskie 87,91 oktanów (nasze 95) czy 93 (nasze 98)?


You can never have too much power, just not enough traction.

Awatar użytkownika
Darenty
Forumowicz
Posty: 488
Rejestracja: 2008-12-16, 16:02
Model: S197 GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Satin Silver Metallic
Lokalizacja:: Przemyśl

Post autor: Darenty » 2009-03-31, 17:40

Dobra już sprawdziłem :) To jest dokładnie tune pod 91 oktanów (95 naszych) :)
..wieczorem odbiore moją flache :hyhy:


You can never have too much power, just not enough traction.

ODPOWIEDZ

Wróć do „4,6 V8 2005 - 2010”