Hamownia

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Hamownia

Post autor: swiadeka » 2012-11-01, 17:42

W brzuchu będzie smerać, jak go w końcu odbiorę, a lubie pojeździć bokiem. Prace rozpoczęły się w marcu, czyli osiem miesięcy temu. Dobrzez, że udało się przejechać cały MR. Na zimę pozwolę mu odpocząć ;)
Znalazłem kompletne zestawy do zakucia za 2250 dolków, ale dzięki za podpowiedź. Przyjdzie jeszcze czas na decyzję, co dalej, ale nie lubię nie wykorzystywać potencjału.
Fajnie będzie porównać kompresor i turbinę jak zachowują się na drodze. Może będzie okazja.

Pzdr


Arek

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Hamownia

Post autor: Stachu_xjr » 2012-11-01, 17:51

przy tych 500 KM mocy o ile nie zmieniłes fabrycznych to radze to zrobic , drazki reakcyjne trzymające tylni most i mocowanie górne mostu , podniesienie mocy powyzej tego to zakucie , sprzegło , skrzynia manual wytrzyma , automat juz nie , wał w manualu podobno daje rade , ciekawe jak z dyferencjałem



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Hamownia

Post autor: caniggia » 2012-11-01, 17:53

Blok to zależy ile hp się chce uzyskać, w dziale wytrzymałość założonym przez stachu xjr jest link, tak można wyczytać ile da rady. Myślę że spokojnie te 600 650 da radę. Zresztą to są moce przy których wszystko siada, skrzynia, most....
Jak to piszą w stanach, decydując się na taki tuning trzeba mieć w portfelu zapas o wartości silnika, ew skrzyni, mostu...



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Hamownia

Post autor: swiadeka » 2012-11-01, 18:08

Most juz mialem naprawiany, ale myslalem o wzmocnionym.Skrzynia jest w manualu. Co do kosztow to zobaczymy ile wyniosa i wowczas woz albo przewoz.
pzdr


Arek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Hamownia

Post autor: caniggia » 2013-03-05, 02:19

Dlaczego kusiło mnie aby zmienić konia na challengera... takie porównanie, mustang na 8psi z aftercoolerem, mustang turbo tu na ok 7psi, gto na ok 6psi, no i challenger na 8psi na kenne bell. Ale miazga:)
Załączniki
challenger_vs_mustang_vs_gto.jpg



Awatar użytkownika
Magic
Forumowicz
Posty: 863
Rejestracja: 2008-07-20, 20:17
Model: RTR 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: BLACK
Lokalizacja:: Oleśnica
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Kontakt:

Re: Hamownia

Post autor: Magic » 2013-03-05, 09:42

caniggia pisze:Dlaczego kusiło mnie aby zmienić konia na challengera... takie porównanie, mustang na 8psi z aftercoolerem, mustang turbo tu na ok 7psi, gto na ok 6psi, no i challenger na 8psi na kenne bell. Ale miazga:)
porównanie bez sensu bo na kompresorze typu supercharger i to z kenne bell jest przepaść


Obrazek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Hamownia

Post autor: caniggia » 2013-03-05, 10:00

Nie mam wykresu z kenne w mustangu, ale kreska idzie sporo niżej, jest 300 nm mniej.
Tu jest przykład, idzie niżej niż w turbo
forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?f=85&t=4864

W szczycie turbo jest takie samo doładowanie jak w challengerze, też widać jaka różnica.

Tak więc porównanie jest, pojemność robi swoje. Kenne wiadomo działa od dołu, tego nic nie pobije.



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Hamownia

Post autor: swiadeka » 2013-03-05, 13:38

caniggia pisze: Tak więc porównanie jest, pojemność robi swoje. Kenne wiadomo działa od dołu, tego nic nie pobije.
... ale też nie jedzie :hyhy:


Arek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Hamownia

Post autor: caniggia » 2013-03-05, 14:20

Challenger ciężki, myślę, że będzie jechał jak 500 konny Mustang.



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Hamownia

Post autor: swiadeka » 2013-03-05, 14:33

Czyli Challenger 600 = Mustang 500 i to lubię.


Arek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Hamownia

Post autor: rick » 2013-03-06, 08:11

ciekawe

niestety, Challenger RT vs Mustang GT, mustang jest znacznie lepszy samochód we wszystkim niz challenger. używamy samochody które są bardziej równe
" onclick="window.open(this.href);return false;

jeśli chcemy najlepszą Challenger vs najlepszy Mustang, nowy 2013 supercharged challenger będzie miał mniejszą moc niż Shelby GT500
http://gearheads.org/2013-dodge-challen ... ercharged/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.caranddriver.com/reviews/201 ... est-review" onclick="window.open(this.href);return false;
a co dopiero
http://www.roadandtrack.com/car-reviews ... lby-1000-1" onclick="window.open(this.href);return false;

w poniedziałek spotkałem faceta w pracy, on jest głowny mechanik dla Don Walsh jr i też buduje silniki Forda z wysokie HP.Nowy silnik 5,0 sprawia ​​najwięcej moc z dwóch małych turbo.Największy supercharger nie będzie robil tyle mocy co 2 male turbo w 5.0
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 2013-03-06, 15:23 przez rick, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Hamownia

Post autor: swiadeka » 2013-03-06, 12:40

Interesujace porownanie. Dzieki Rick :)


Arek

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Hamownia

Post autor: caniggia » 2013-03-06, 22:51

Wyedytowałem posta, bo z tel coś po chińsku wyszło.



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Re: Hamownia

Post autor: celibad » 2013-03-09, 01:46

Rozmowa o turbo twin turbo przeniesiona tu:
viewtopic.php?f=14&t=2216&start=228" onclick="window.open(this.href);return false;


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”