[olixx] Wiśniowy SN95 :)

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

[olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2014-05-28, 12:45

Witam Was Serdecznie.

Chciałbym Wam przedstawić niedawno nabytego Forda który zresztą był wystawiony na sprzedaż również tutaj.

Laser red'owa IV generacja rok 1994 z 3.8 V6 oraz manualną skrzynią biegów.
Aktualnie auto w trakcie doprowadzania do jak najlepszego stanu (wedle pozwalających środków) i "odchamiania" (ktoś kiedyś go skrzywdził dając mu wydech końcowy rodem z ryczącej Hondy i obciął sprężyny :/ )

Obrazek
Tutaj z Foxem GudonJR, zresztą tutaj wielkie podziękowania za "zarażenie" amerykańskimi samochodami i pomoc w znalezieniu :)

Obrazek

Obrazek
Mustangi z Klasycznej Niedzieli ;)
Obrazek
Niebawem więcej zdjęć po zabiegach upiększających
Ostatnio zmieniony 2014-09-24, 10:24 przez olixx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: bart » 2014-05-28, 13:00

fajny kolorek :)
ale za te sprezyny to as powinien dostac po uszach!


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: speedster » 2014-05-28, 14:57

No któż to zawitał :)



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: stang232 » 2014-06-03, 10:48

fajna laserowa szóstka.
Widzę, że na Śląsku macie silną grupę na spotkania.

Nie wiem jaką drogą chcesz podążyć, czy założyć od razu twardsze i obniżające sprężyny.
Czy na razie wracasz do oryginału?

Jak coś to mam komplet fabrycznych sprężyn do twojego mustanga i zalegają w garażu.


Obrazek

olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2014-06-03, 22:27

Zakładam fabryczne sprężyny, mój poprzedni samochód był dość sporo obniżony i chce przez jakiś czas poczuć odrobinę komfortu :) tył już mam a przód dorabiają mi na podstawie tej sprężyny tylko dorobią jeden zwój :cwaniak: Do auta dostałem 16calowe alufelgi z letnimi oponami i z braku funduszu na jakieś fajniejsze koła zawiozłem je do polakierowania na czarny połysk. Dodatkowo kupiłem glasspack która poleci w miejsce fabrycznego katalizatora.



olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2014-08-12, 13:48

Wybaczcie że tak późno ale tak wygląda aktualnie mój Ford :) fabryczne sprężyny i 16calowe felgi.
Szału nie robi ale jest wygodnie, praktycznie i schludnie jak na auto do jazdy na co dzień przystało.
Po wypraniu tapicerki okazało się że jest koloru jasnoszarego a nie ciemnoszarego :szok:
Do zrobienia został już tylko wydech i drobne detale :D Ponadto w między czasie przebieg dobiegł do 200tys mil :)

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2122
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: stang232 » 2014-08-12, 14:37

Przyklej sobie gumy z fabrycznych kierunkowskazów, bo te zamienniki mają fatalną gumę, pęka i odkleja się bardzo szybka.

W mojej szóstce też miałem takie samo jasno szare wnętrze.


Obrazek

olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2014-08-12, 14:44

Z tamtej strony już przykleiłem z drugiej złapał mnie deszcz ale jak będzie wolna chwile to muszę to zrobić :)



olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2014-08-12, 20:42

Co do grupy spotkań to mamy grupę z autami klasycznymi w sumie stałe są 4 mustangi, dwa Foxy, mój SN95 i jeszcze jeden tylko 5.0 ale ogólnie sporo aut z USA się pojawia :) mam nadzieję że nikt się tutaj nie obrazi jak udostępnię stronę na facebooku. https://www.facebook.com/pages/Klasyczn ... 03?fref=ts



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: stang67 » 2014-08-14, 12:05

olixx pisze:Co do grupy spotkań to mamy grupę z autami klasycznymi w sumie stałe są 4 mustangi, dwa Foxy, mój SN95 i jeszcze jeden tylko 5.0 ale ogólnie sporo aut z USA się pojawia :) mam nadzieję że nikt się tutaj nie obrazi jak udostępnię stronę na facebooku. https://www.facebook.com/pages/Klasyczn ... 03?fref=ts
Nie wiedziałem o tym... :| Może też podjadę... ;)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2014-09-24, 10:14

No i ostatnie miesiące przed zimowaniem a tu uszczelka pod głowicą. Układ chłodzenia napełniony i odpowietrzony, termostat nowy a co chwile wypluwa płyn chłodniczy zbiornikiem wyrównawczym, ciśnienie oleju powoli staje się coraz niższe (na skali lekko poniżej połowy)a olej wymieniony 2 miesiace temu na valvoline 10w40 . A w samym zbiorniku na ciepłym silniku czasami widać bąble powietrza. Teraz pytanie bo czytałem sporo o tej wymianie i stwierdzam że oddaje auto zaufanym magikom od amcarów. Znalazłem informacje o metalowych uszczelkach do mustanga które są tak pancerne że moge zapomnieć o tej usterce. Ale gdzie je kupić jaki koszt? Oraz że trzeba wymienić także śruby głowicy i tu pytanie czy są jakieś które stanowczo odradzacie?



olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2014-10-20, 14:14

Na szczęście okazało się że winowajcą objawów podobnych do uszczelki pod głowicą był korek chłodnicy :wstyd:
Jak już ciśnienie w układzie chłodzenia wróciło trzeba było powalczyć z mikro wyciekami w plastikowej części chłodnicy a potem z odpowietrzeniem tego piekielnego układu :D
Więc miejmy nadzieje że ostatni miesiąc/miesiące przed opadami śniegu jeszcze uda się bezproblemowo nacieszyć samochodem ;)
Obrazek



rico_wr
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2009-06-03, 16:05
Model: Ford Mustang GT 96
Silnik: V8 4.6
Kolor: rio red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: rico_wr » 2014-12-31, 16:19

Super fotka!


V8 na tył i już!

olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2015-06-09, 13:31

Dawno nie pisałem ale nie było co pisać, bo po zimie zaczęły się problemy.
Postukiwanie w silniku ale to czasami i zapowietrzający się co 2 tygodnie układ chłodzenia.
Krótko przed odstawieniem auta do specjalisty stukanie nasiliło się z dnia na dzień (ciśnienie oleju było okej na filtrze też nie było opiłków) ale postanowiłem samochodu już nie ruszać i pojechało lawetą do M&M Garage który polecili mi znajomi , gdzie zdecydowaliśmy o rozebraniu silnika i wtedy podjęciu decyzji co dalej,
ponieważ w razie nieodwracalnych uszkodzeń w zanadrzu był drugi silnik.
Po rozebraniu okazało się że nie wiadomo jak auto odpalało i jeździło, panewki oryginalne a raczej to co z nich zostało, a uszczelka pod głowicą wypalona na 4 z 6 cylindrów. Na szczęście po sprawdzeniu głowice i blok nie doznały żadnego uszczerbku więc zdecydowałem się na ratowanie tego silnika. Po długich tygodniach oczekiwania na części (i przetrzymywania paczki z uszczelkami w urzędzie celnym) nadszedł czas składanie. Okazało się że silnik nie był rozkładany odkąd wyjechał z fabryki pod koniec 1993 roku pomimo przebiegu powyżej 300tys km i połowy tego z instalacja LPG.
Przy okazji pokusiłem się o pospawanie true duala z glasspackiem na każdym wydechu i prostą rurą z nierdzewki na końcach jednak na razie dzwiękiem nie będę się chwalił bo muszę samochód najpierw dotrzeć :D



olixx
Młodszy Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 2014-05-28, 12:27
Model: SN95
Silnik: V6 3.8
Kolor: Laser Red

Re: [olixx] Wiśniowy SN95 :)

Post autor: olixx » 2015-08-12, 08:51

Obrazek

Zdjęcie z Klasycznej Niedzieli, musze tego transformersa odkleić bo gryzie się z aerografem :oczami:



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”