Hamownia

O mustangu i o nas

Moderatorzy: Hans, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2009-04-30, 21:09

chmielu pisze:No to stary musimy pogadać. :D Zdradź tajemnicę skąd jesteś bo pomorze to dość rozległy teren ;)
to nie tajemnica gdzie mieszkam :] ....okolice trójmiasta



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2009-05-01, 12:13

PMN hamowal - ale wlosy mi deba stanely - nie zdradze co i ile - ale chyba najmocniejszy GT500 w Polsce - ( niech sam zdradzi tajemnice i pokaze wykres)
W wa-wa - motory ( CBR , Kawasaki ) objezdza jak chce ( kapcie ma Nitto i one robia tez robote )



Hikari
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-04-20, 18:57
Kontakt:

Post autor: Hikari » 2009-05-04, 20:59

AluStar pisze:ale chyba najmocniejszy GT500 w Polsce
Jeżeli chodzi o nowe GT500 to jest to możliwe... ale od Łódzkiego GT500 z 68-mego nie jest mocniejsze :D


"For those ten seconds or less, I'm free"
www.MARCIN.com.pl

Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-05-04, 21:11

Hikari pisze:
AluStar pisze:ale chyba najmocniejszy GT500 w Polsce
Jeżeli chodzi o nowe GT500 to jest to możliwe... ale od Łódzkiego GT500 z 68-mego nie jest mocniejsze :D
Nie twierdzę, że mam najmocniejsze GT500 w PL (nie wiem tego), ale...



Hmm... Hikari, to ile mam teraz koni/niutków? Prrrroszę powiedz mi! :)

A ile ma Łódzkie?



Hikari
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-04-20, 18:57
Kontakt:

Post autor: Hikari » 2009-05-04, 21:20

Z tego co widziałem to Twoje ma 540KM i ok. 680Nm, co jest raczej najlepszym wynikiem jeśli chodzi o nowe GT500 w Polsce...
A co do łódzkiego egzemplarza - GT500 SS, 750 Kucy ;]



kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-05-04, 21:26

Hikari pisze:Z tego co widziałem to Twoje ma 540KM i ok. 680Nm, co jest raczej najlepszym wynikiem jeśli chodzi o nowe GT500 w Polsce...
Z tego co ja rozumiem, to 540 KM miał po modyfikacjach, które opisał, a ma opowiadać dalej - i 540 to raczej niewiele więcej ponad serie, myślę, że mogą być silniejsze gt500 u nas :]



Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-05-04, 21:29

Hikari pisze:Z tego co widziałem to Twoje ma 540KM i ok. 680Nm, co jest raczej najlepszym wynikiem jeśli chodzi o nowe GT500 w Polsce...
A co do łódzkiego egzemplarza - GT500 SS, 750 Kucy ;]
Widzisz, to stare dane... z serii - napisałem przecież w opisie auta, że to nie koniec :)
Skoro więc nie wiesz jaką mam obecnie moc, skąd wiesz, że mniejszą?

A odnośnie Łódzkiego GT500 - przecudne auto, piękne i z charakterem x100.
Jedynie wykres tych 750KM chciałbym zobaczyć.
Jest gdzieś w sieci? Widziałeś go? Czy narazie w te 750KM wierzymy na słowo?

To jest wolnossące/doładowane/nitro? Na jakim paliwie 750KM?



Hikari
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-04-20, 18:57
Kontakt:

Post autor: Hikari » 2009-05-04, 21:43

PMN pisze:Czy narazie w te 750KM wierzymy na słowo?
Powiem Ci tak, to jest oficjalne info które było w ofercie sprzedaży tego GT500.

A co do modyfikacji to jakoś nie chce mi się wierzyć że wyszło ponad 200 koni więcej w Twoim GT500... chociaż wszystko się może zdarzyć :D
Dlatego też czekam na Twój wykres z hamowni, bo może masz najmocniejsze GT500 w Europie ;)



Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2009-05-04, 21:52

Nie chce Ci się wierzyć... ? No dobrze, a jakie masz po temu podstawy, choćby teoretyczne? Wiesz cokolwiek na temat modyfikacji tych aut, czy piszesz, żeby cokolwiek napisać?

Zaraz wystawię swoję GT500 na allegro za 2mln PLN i w ofercie sprzedaży napiszę "pierdylion koni". To będzie OFICJALNE INFO. I co? Stanie się prawdą?

Nie próbuj odbijać mi tu piłeczki (nieumiejętnie).

NIE napisałem,że mam mocniejsze auto GDYŻ tego nie wiem.
TWIERDZĘ, że Ty również NIE MASZ POJĘCIA. Tylko,że autorytarnie bijesz onetowo pianę.

NIE ma mojego końcowego wykresu - nie wiadomo jaką mam moc.
NIE ma wykresu łódzkiego GT500 - nie wiadomo jaką ma moc.

SĄ pogłoski, że mam pierdylion koni.
SĄ pogłoski, że łódzkie GT500 ma ich 750.

Pierdylion > 750 - w pogłoskach wygrywam.

Ergo - jeśli nie masz DANYCH i nie podajesz FAKTÓW, które możesz UDOWODNIĆ - nie pisz lepiej nic.


2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s

Hikari
Młodszy Forumowicz
Posty: 10
Rejestracja: 2009-04-20, 18:57
Kontakt:

Post autor: Hikari » 2009-05-04, 23:41

Chillout PMN, nie pisałem niczego złośliwie :) Napisałem tylko jako ciekawostkę że mamy coś takiego w Polsce, ale nie twierdzę też że Twoje GT500 nie może mieć więcej koni :) :zdrowko:


"For those ten seconds or less, I'm free"
www.MARCIN.com.pl

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-05-04, 23:44

ale chłopaki, nie ma się o co bić!!! : ))

ja mam serię 300KM i dla mnie 540 KM to bardzo, bardzo dużo!
I jest się czym chwalić (wykresy etc.)

Też chętnie bym zobaczył oba wykresy, szczególnie że ja sceptycznie podchodzę do wielkich osiągów w starych autach (zwykle są to "klapnięte" konie : )) ale bez obrazy, nikogo nie oskarżam i chętnie zobaczę te wykrresy - jest się czym chwalić!



Awatar użytkownika
chmielu
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2008-10-08, 11:15
Kontakt:

Post autor: chmielu » 2009-05-05, 10:22

Olaf pisze:ale chłopaki, nie ma się o co bić!!! : ))

ja mam serię 300KM i dla mnie 540 KM to bardzo, bardzo dużo!
I jest się czym chwalić (wykresy etc.)

Też chętnie bym zobaczył oba wykresy, szczególnie że ja sceptycznie podchodzę do wielkich osiągów w starych autach (zwykle są to "klapnięte" konie : )) ale bez obrazy, nikogo nie oskarżam i chętnie zobaczę te wykrresy - jest się czym chwalić!
Zgadzam się z tobą ta dyskusja idzie w złym kierunku.Po co się droczyć? HIKARI z tego co widzę masz 17 lat więc domniemam że nie dłubałeś nigdy samemu w aucie o takiej mocy?A prawda jest taka że producenci "akcesoriów" podają liczbę koni mechanicznych których przybędzie po wymianie czegoś i w ten sposób licząc auto może mieć 750 koni a podczas weryfikacji na hamowni pokaże 400 km. Więc reasumując jak będzie wykres z hamowania auta to możemy temat rozwijać a suche gadanie nie ma sensu.Wiem na swoim przykładzie i pisałem już to wcześniej że z teorii moje auto powinno mieć jakieś 320-330 km a ma 278 km. Jeszcze jedna sprawa, bez urazy dla Ciebie HIKARI, mam nadzieje że nie wziąłeś tego wywodu za bardzo do siebie,mówiłem to ogólnie.


http://www.case-studio.pl/
https://www.facebook.com/internalquietfanpage
www.internalquiet.com

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-07-09, 13:33

Spytajcie na PW Maria (Mario, Mario 78??), on jest obcykanym bambrem w mieście Lecha ; )) I idzie na szagę. I uwazajcie na AGT tam sprzedają rozbitego Stanga.



Mario78
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
Model: Cougar 99
Silnik: V8 5.4
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Mario78 » 2009-07-10, 15:55

No bamber sie melduje.
Hamownie na rolkach która moge polecić w Poznaniu,to Geko cars http://www.gekocars.pl/kontakt.php. Jezdzą tam moi koledzy drifterzy,co jakis czas więc jak się chcecie ''doczepić''do nich do wyjdzie 60 zł (3 pomiatry +wydruk),a jak pojedziecie indywidualnie do 120zł.

Ja sam nigdy nie kożystałem z tej hamowni,bo bardziej ufam pomiarom na drodze,i swojego cougara mierzyłem Dynometrem u tego pana polecam http://www.dieselservice.win.pl/h/kontakt.htm

Najlepiej się umówić na starej A2,albo odcinek autostrady. Jak takie badanie wygląda opisał na poprzedniej stronie chmielu.
Olaf pisze: I uwazajcie na AGT tam sprzedają rozbitego Stanga.
Olaf kiedy to było,stang już dawno sprzedany. Zyj trochę :D


[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-07-12, 12:22

ja pieprzę, za hamownię 60 zł to jest super - chyba sie znowu zejdę z ta Poznanianką zeby mieć przetekst tam pojechać!!!! (na hamownię ; )))

no tak, przysnąłem trochę, za dużo roboty ; (



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”