1/4 Mili ....

Wszystko związane z wyścigami, driftem itd. (sprzęt, taktyka, imprezy...)

Moderatorzy: alski, alski

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-07-05, 09:37




Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-07-05, 09:59

No i oficjalne forumowe gratki bo telefonicznie cały czas gadaliśmy :D Chyba trzeba jakoś skype zamontować do auta :rotfl:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Deftronic
Stowarzyszenie MKP
Posty: 489
Rejestracja: 2008-10-08, 11:13
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: Grabber Orange
Lokalizacja:: Acheron

Post autor: Deftronic » 2010-07-05, 11:30

Brawo! Gratulacje. :)


http://www.dinxproject.org" onclick="window.open(this.href);return false;

HAJ$u
Forumowicz
Posty: 243
Rejestracja: 2010-06-19, 13:54
Kontakt:

Post autor: HAJ$u » 2010-07-05, 13:11

http://exoticcars.pl/forum/viewtopic.ph ... 65c#222014 dodaję link z fotkami z wczorajszej imprezy w Ułężu. Pozdrowienia dla AluStar za fajnie spędzony czas :)


Kiedy pędzisz 270 km/h to co jest przed Tobą jest już historią...

Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2010-07-05, 17:20

Zayefaynie ALUSTAR!!! Gratki Obrazek

A tak na marginesie w tym kasiorku to wyglądasz prawie jak Metal Cop w Terminatorze, powinieneś se takie patrzałki sprawić :D

Obrazek


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-07-05, 17:30

LIZZARD, JA bez moich cefów bym rozjechał sędziów i pojechał na warszawe niechcący :szok:

a to ten ktory ciagle jest szybszy . On ma 600 KM a nie 450 Km




Awatar użytkownika
LIZZARD
Forumowicz
Posty: 183
Rejestracja: 2008-09-09, 00:30
Model: DODGE MAGNUM
Kolor: Torch Red

Post autor: LIZZARD » 2010-07-07, 11:25

AluStar pisze: a to ten ktory ciagle jest szybszy . On ma 600 KM a nie 450 Km

Jaki miał RT w stosunku do Twego? I kuźwa on za letki jest :kwasny:


Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-07-07, 18:06

LIZZARD pisze:
AluStar pisze: a to ten ktory ciagle jest szybszy . On ma 600 KM a nie 450 Km

Jaki miał RT w stosunku do Twego? I kuźwa on za letki jest :kwasny:
MARCIN MA TAK Lotus Elise - z innym silnikiem i podtlenkiem.
Masa 600 kg
Koni oficjalnie 450 - realnie pod 600.

czasy robi okolo 11 - 11,5 ET
RT wysoka 11 - 11,5-11,8 s

:wstyd: :wstyd:



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-07-25, 09:25

Wczoraj odbyły się w Pruszczu Gdańskim zawody organizowane przez SSS, Gecko Cup

Długo czekałem na te zawody,aby sprawdzić jak jedzie mój koń z instalacją Nitro :P
Niestety pogoda była tragiczna, od samego rana lało, do tego jeszcze na miejscu okazało się,że linia startu ustawiona jest na części lotniska z płyt betonowych,a nie jak wcześniej obiecywano na asfalcie :kwasny:
Około godziny 10.30 zaczęły się eliminacje,dzięki temu,że od godziny nie padało nawierzchnia na części "toru" była podeschnięta, natomiast wlatując na metę zalegały kałuże co przy prędkościach dochodzących do 185km/h nie było zbyt bezpieczne. :zdegustowany:

Ze względu na co jakiś czas padający deszcz (chwilami ulewy) wyniki z eliminacji zostały uznane jako końcowe,a szkoda bo właściciel Vette z nitro, który w eliminacjach był pierwszy przede mną nie przeniósłby napewno ponad 700NM na mokry asfalt i miałbym szansę na pierwsze miejsce :P


Ku mojej uciesze na zawodach pojawił się jeszcze jeden mustang :] Piotra z klubu (Dark Red) na seryjnych kapciach co w połączeniu z kiepską i mokrą nawierzchnią nie pozwoliło mu zrobić "trzynastki" POZDRAWIAM :papa:




KLASA STREET RWD


przejazdy eliminacyjne

LP NUMER IMIĘ I NAZWISKO POJAZD ET+RT ET

1 3013 Albert Wiśniewski CHEVROLET CORVETTE C5 13.255 12.680
[1] RT 0.575, 60ft 2.086, ET 12.680 @ 183.55 KPH [2] RT 0.796, 60ft 2.437, ET 13.391 @ 180.51 KPH
[3] RT 1.341, 60ft 2.331, ET 13.552 @ 171.65 KPH [4] RT 0.714, 60ft 2.141, ET 15.121 @ 99.61 KPH

2 82 Michał Kostuch FORD MUSTANG 14.480 13.370
[1] RT 1.110, 60ft 2.311, ET 13.370 @ 182.54 KPH [2] RT 1.225, 60ft 2.363, ET 13.262 @ 185.18 KPH
[3] RT 1.090, 60ft 2.330, ET 13.557 @ 182.68 KPH [4] RT 0.609, 60ft 2.980, ET 14.050 @ 179.58 KPH
[5] RT 1.484, 60ft 2.200, ET 13.542 @ 148.27 KP

3 3018 Andrzej Gutysz CHEVROLET CORVETTE 14.833 14.134
[1] RT 0.699, 60ft 2.144, ET 14.134 @ 161.59 KPH [2] RT 0.693, 60ft 2.195, ET 14.165 @ 161.30 KPH
[3] RT 0.824, 60ft 2.297, ET 14.304 @ 165.47 KPH [4] RT 0.935, 60ft 2.182, ET 14.229 @ 161.84 KPH
[5] RT 0.667, 60ft 2.518, ET 14.790 @ 161.80 KPH [6] RT 0.920, 60ft 2.399, ET 14.800 @ 154.19 KPH

4 3171 Zdzisław Wojtyło DODGE CHARGER 15.063 14.238
[1] RT 0.825, 60ft 2.540, ET 14.238 @ 172.83 KPH [2] RT 1.242, 60ft 2.401, ET 14.005 @ 170.53 KPH
[3] RT 0.902, 60ft 3.213, ET 21.690 @ 87.62 KPH

5 3167 Krzysztof Żyła CHRYSLER 300C SRT8 15.148 14.098
[1] RT 1.050, 60ft 2.340, ET 14.098 @ 167.67 KPH [2] RT 1.137, 60ft 2.271, ET 14.154 @ 164.65 KPH
[3] RT 1.339, 60ft 2.279, ET 14.105 @ 163.91 KPH [4] RT 1.006, 60ft 2.678, ET 14.548 @ 166.22 KPH
[5] RT 1.657, 60ft 2.311, ET 13.985 @ 171.01 KPH [6] RT 1.293, 60ft 2.616, ET 16.320 @ 101.35 KPH

6 3176 Piotr Bućwiński FORD MUSTANG 15.250 14.001
[1] RT 1.249, 60ft 2.405, ET 14.001 @ 167.86 KPH [2] RT 1.179, 60ft 2.412, ET 14.262 @ 169.62 KPH
[3] RT 1.003, 60ft 2.386, ET 14.675 @ 138.62 KPH [4] RT 1.560, 60ft 2.381, ET 14.175 @ 167.52 KPH

7 3165 Piotr Kmieć NISSAN 200SX 15.399 14.275
[1] RT 1.124, 60ft 2.455, ET 14.275 @ 164.50 KPH [2] RT 0.971, 60ft 2.385, ET 14.463 @ 166.68 KPH
[3] RT 1.120, 60ft 2.379, ET 14.328 @ 161.84 KPH [4] RT 0.908, 60ft 2.280, ET 14.905 @ 160.95 KPH
[5] RT 1.107, 60ft 2.568, ET 14.773 @ 160.45 KPH [6] RT 1.599, 60ft 2.337, ET 14.364 @ 161.66 KPH
[7] RT 0.970, 60ft 2.753, ET 15.046 @ 163.18 KPH

8 3180 Piotr Kapica BMW 325IE E30 15.445 14.533
[1] RT 0.912, 60ft 2.420, ET 14.533 @ 165.06 KPH [2] RT 1.026, 60ft 2.528, ET 14.695 @ 160.59 KPH
[3] RT 0.981, 60ft 2.598, ET 15.050 @ 157.71 KPH [4] RT 0.830, 60ft 2.731, ET 15.324 @ 157.10 KPH
[5] RT 1.235, 60ft 2.544, ET 14.983 @ 155.07 KPH [6] RT 0.959, 60ft 2.766, ET 15.279 @ 148.88 KPH
[7] RT 1.187, 60ft 2.809, ET 15.308 @ 138.23 KPH

9 3064 Marek Owczarek MERCEDES 124 15.543 14.481
[1] RT 1.062, 60ft 2.402, ET 14.481 @ 162.05 KPH [2] RT 1.191, 60ft 2.290, ET 14.396 @ 161.98 KPH
[3] RT 0.942, 60ft 2.480, ET 14.802 @ 160.28 KPH [4] RT 1.253, 60ft 2.372, ET 14.505 @ 161.09 KPH

10 3086 Tomasz Tyka VOLKSWAGEN GARBUS 1200 16.301 15.294
[1] RT 1.007, 60ft 2.009, ET 15.294 @ 135.56 KPH [2] RT 1.231, 60ft 2.100, ET 15.301 @ 137.68 KPH
[3] RT 1.207, 60ft 2.050, ET 15.466 @ 133.94 KPH [4] RT 1.065, 60ft 2.203, ET 15.837 @ 127.58 KPH
[5] RT 1.293, 60ft 2.276, ET 15.861 @ 132.13 KPH [6] RT 1.422, 60ft 2.226, ET 15.774 @ 136.29 KPH
[7] RT 1.105, 60ft 2.276, ET 18.095 @ 83.26 KPH [8] RT 1.111, 60ft 2.100, ET 19.563 @ 67.05 KPH

11 3177 Filip Kilian BMW M3 CABRIO 16.570 15.533
[1] RT 1.037, 60ft 2.424, ET 15.533 @ 147.11 KPH [2] RT 0.912, 60ft 2.264, ET 15.668 @ 145.03 KPH
[3] RT 1.060, 60ft 2.467, ET 15.865 @ 145.35 KPH [4] RT 1.166, 60ft 2.364, ET 15.885 @ 144.57 KPH
[5] RT 1.212, 60ft 2.470, ET 15.875 @ 146.75 KPH [6] RT 1.139, 60ft 2.413, ET 16.002 @ 144.37 KPH
[7] RT 1.132, 60ft 2.567, ET 16.035 @ 146.11 KPH [8] RT 1.189, 60ft 2.430, ET 16.005 @ 142.18 KPH
[9] RT 1.062, 60ft 2.609, ET 16.178 @ 142.65 KPH [10] RT 1.262, 60ft 2.568, ET 16.018 @ 148.54 KPH
[11] RT 1.039, 60ft 2.679, ET 16.447 @ 139.10 KPH [12] RT 1.100, 60ft 2.577, ET 16.412 @ 141.30 KPH
[13] RT 1.319, 60ft 2.674, ET 16.244 @ 144.86 KPH [14] RT 0.958, 60ft 2.744, ET 16.650 @ 146.72 KPH
[15] RT 1.637, 60ft 2.563, ET 16.103 @ 142.79 KPH [16] RT 1.215, 60ft 2.808, ET 16.525 @ 147.55 KPH
[17] RT 1.235, 60ft 2.673, ET 16.573 @ 143.47 KPH [18] RT 1.608, 60ft 2.552, ET 16.229 @ 144.37 KPH
[19] RT 1.320, 60ft 2.912, ET 16.884 @ 141.17 KPH

12 3703 Katalin Hartai CHEVROLET CAMARO 17.426 16.312
[1] RT 1.114, 60ft 2.454, ET 16.312 @ 139.33 KPH


Czasy przejazdów były ogólnie słabe ze względu na warunki,mnie mimo za niskiego ciśnienia w butli N2O (brak kocyka)co nie pozwalało na dostarczenie odpowiedniej ilości gazu na 50KM dysze,oraz zapobiegawczo cofnięty zapłon o 4*( w przypadku mojego auta spora strata mocy) bardzo pozytywnie zaskoczyło samo działanie podtlenku(tylko 3-4 bieg) prędkość końcowa 185 km/h wskazuje na to,że zrobienie niskiej dwunastki nie będzie problemem w sprzyjających warunkach :P

Z ciekawostek, było na zawodach przynajmniej kilka samochodów z nitro
BMW E-30 z silnikiem 4.0 V8
mercedes E-500 +100KM
Vette ZO6
porsche i kilka innych aut


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-27, 09:58

michal@, na jakich oponach startowales? bo 60ft 2.200 to mysle bdb start jak na mokrym..
no i jak apredkosc osiagales bez nitro,osiagales 170? bo jestem ciekawy ile daje Ci podtlenek :)

gratulacje za 2miejce :ok: :) tylko popraw RT bo ewidentnie zle reagujesz na zielone swiatło :P


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-27, 11:01

tu moj start w kakolewie z supra 690KM [yt][/yt] niestety ten drugi przegrany, pierwszy wygralem, potem poradzilem Dawidowi jak ma startowac i doszedl mnie na ostatnich metrach osiagajac 210km/h :szok:

zwróćcie uwage jak komentowali moje opony bo supra była w drag,a w klasie street wlasciciel bmki ktora dzieki mnie nie weszla do finału złożył prostest, na poczatku organizatorzy mu powiedzieli ze mam DOT i moge startowac,co słychac,jednak przed finałami zmienili zdanie i przeniesli mnie do klasy drag-dlatego sie wkurzylem i nie zostalem na final..


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
Kamil
Forumowicz
Posty: 228
Rejestracja: 2010-05-22, 16:45
Model: 3.0d

Post autor: Kamil » 2010-07-27, 15:38

koral start miałeś dobry :), ale z tego co widziałem to raczej supra jest pod młotek na allegro :).


Obrazek
dubi dubi duba, dubi dubi duba... agent Pe!

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-07-27, 19:16

Karol.

Startowałem na michelin pilot sport cup+ 265/35/19" używkach oczywiście :P

Co do prędkości ciężko mi powiedzieć jaka bez nitro, bo w sumie to z tym niskim ciśnieniem w butli i cofniętym zapłonie moc miałem prawdopodobnie podobną jak w N/A a wtedy prędkości na mecie miałem bardzo podobne może 2-3km/h mniejsze

Suprę znam, jego najlepsze ET to 11.8, ewidentnie ma problem z trakcją w tym samochodzie,był nią w sobotę w Pruszczu tam też było widać,że nie jest najlepiej,a z resztą trudno mówić o przyczepności na takim czymś;








Karol musisz przyjechać 7 sierpnia na zawody WST na lotnisko Dajtki tam jest super obiekt z prawie nowym asfaltem, ja jadę na 100% :P


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-27, 20:01

michal@ pisze: Karol musisz przyjechać 7 sierpnia na zawody WST na lotnisko Dajtki tam jest super obiekt z prawie nowym asfaltem, ja jadę na 100% :P
Michał, kazdy taki wyjazd to minimum 1000zł- nie stac mnie jechac na mazury specjalnie zeby nasze konie pokazały innym zadek ;) no chyba ze mi znajdziesz kogos na zrzute na paliwo,to wtedy sie zjawie :D moze ktos z klubu chetny ? ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-07-27, 20:11

rozumiem Ciebie,sam tez nie wybieram się na zawody do polski centralnej gdzie podobne mam odległości...... lotnisko w Dajtkach jest ode mnie 180 km więc nie tak strasznie daleko to pojadę :]


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tor”