
http://www.motortrend.com/av/features/1 ... index.html
Nie latwiej jest kupic troche czesci do Nissna i go zmontowac zamiast kupic nowego rozebrac polowe czesci wywalic i zamontowac tuningowane elemeny ?Deftronic pisze:Jak ktoś chce zobaczyć jak zbudowany jest GTR i... jak można "zniszczyć" nowy samochód.
http://www.nissangtr.org.pl/viewtopic.p ... 5e3ba8e157
Za komuny to sasiad Poloneza zlozyl w garazu wlasnorecznie, bo w Polmozbycie byly na talonyDeftronic pisze:Hehe... Chyba jednak nie jest łatwiej. Kwestia samej dostępności (- Dzień dobry, Nissan? Chciałbym kupić samą płytę podłogową od GTR R35, no i silnik, karoserię, oraz system pokładowy też...).
No co ty, Alustar - jaka tam mocna maszyna? Przecież Koral łyknął by na 1/4 mili Veyrona razem z GTRem.AluStar pisze:Widze ze Veyron to strasznie mocna MASZYNA - DO 200 KM /H gt-R RÓWNO - POTEM JUZ POJEMNOSC I MOMENT WYGRYWA .
Deftronic pisze:CELIBAD - za rok na 3 zlot Mustanga, to ja już przyjadę nowym McLarenem MP4-12C, więc szkoda fatygować kolegę z Rosiji.
No co ty, Alustar - jaka tam mocna maszyna? Przecież Koral łyknął by na 1/4 mili Veyrona razem z GTRem.AluStar pisze:Widze ze Veyron to strasznie mocna MASZYNA - DO 200 KM /H gt-R RÓWNO - POTEM JUZ POJEMNOSC I MOMENT WYGRYWA .