Mustang z allegro/ebay
-
- Forumowicz
- Posty: 164
- Rejestracja: 2009-04-15, 18:46
- Model: Silver Bullet, 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: silver
No bo nie było do konca jasne czy Mirek ma tyko charger czy turbo. Bo v6 z turbo (zestawy dostępne w USA) ma wg. specyfikacji producenta coś koło 380KM na silniku. [proszę o przeniesienie jeśli nie powinienem się tu wypowaidać]
Silver Bullet Mods: 19" American Racing Chrome/Pirelli PZero, Front HID, Clear Signal Chrome/bicolor LEDs, Sequential Tail Lights, FR Front Grille Chromes, Ford Racing Brakes, Ford Racing X-pipe Dual exhaust, DiabloSport aggresive shift Pb98 custom tune
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1265
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
V6
http://www.allegro.pl/item748823414_for ... ideal.html
Proszę o info na temat znajomości tego modelu?
Proszę o info na temat znajomości tego modelu?
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7944556 widze ze nowy wlasciciel szybko chce sie pozbyc nowego nabytku, albo wzial go na handel albo mu nie odpowiada.. ale po cenie wnioskuje ze na handel, takze replika KR dalej na sprzedaz:)
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
powoli rozgladam sie za Shelby, wiecie cos o tym http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9011114 ? chyba stylizowany na gt500 a nie oryginal? no i ciekawe jak mocno byl bity w dziecinstwie;d
moze miec teraz charakter spaczony
o teraz widze ze rzeczywiscie stylizowany GT i do tego wypadkowy.. cena wiec komiczna i kosmiczna;d
ten wydawal sie ciekawa oferta http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9689210 ale jak byl za 119tys.zl, teraz albo wzial go handlarz albo wlasciciel nie wiadomo czemu sie podniosl z cena..
ech widze ze u nas w nic nie znajde;/ jak bede teraz w Berlinie obejrze tego bialego Gt500 za 26tys.euro, pewnie wart jest ceny, jesli nie to nawet nie mysle o sprzedazy swojego, lepszego nie znajde w tych pieniadzach a 60tys.zl nie widzi mi sie dokladac do gt500



ech widze ze u nas w nic nie znajde;/ jak bede teraz w Berlinie obejrze tego bialego Gt500 za 26tys.euro, pewnie wart jest ceny, jesli nie to nawet nie mysle o sprzedazy swojego, lepszego nie znajde w tych pieniadzach a 60tys.zl nie widzi mi sie dokladac do gt500
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 43
- Rejestracja: 2008-07-09, 17:53
- Model: Cougar 99
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: Silver
- Kontakt:
koral, ten żółty,stoi w komisie jakieś 1000m od mojego domu,więc moge oblukać. najprawdopodobniej był walony w przód i załozony kit od gt500. Wygląda zacnie ale ta cena ,troszku za wysoka.
[size=192][color=red][b]Zawsze ustawiaj czas wygaśnięcia postów nie wnoszących nic do tematu!!![/b][/color][/size]
- Pawellos
- Forumowicz
- Posty: 299
- Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
- Model: 2009 Mustang GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Candy Apple Red
Nie dalej jak w zeszły czwartek gadaliśmy z włascicielem i mówił że mu się podoba, nawet mu dowód za zbyt głośny wydech właśnie zabrali :Dkoral pisze:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7944556 widze ze nowy wlasciciel szybko chce sie pozbyc nowego nabytku, albo wzial go na handel albo mu nie odpowiada.. ale po cenie wnioskuje ze na handel, takze replika KR dalej na sprzedaz:)
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
i pewnie dlatego chce sprzedacPawellos pisze:Nie dalej jak w zeszły czwartek gadaliśmy z włascicielem i mówił że mu się podoba, nawet mu dowód za zbyt głośny wydech właśnie zabralikoral pisze:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7944556 widze ze nowy wlasciciel szybko chce sie pozbyc nowego nabytku, albo wzial go na handel albo mu nie odpowiada.. ale po cenie wnioskuje ze na handel, takze replika KR dalej na sprzedaz:)

- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
mozesz oblukac i opisac na tym forum, ale mnie on nie interesuje, mnie interesuje tylko oryginalny GT500 i najlepiej 100% bezwypadkowy, ewentualnie jeden element malowany, ale udokumentowany zdjeciami.. w innym przypadku nawet nie mysle sprzedawac swojego GT, juz teraz chodzi jak fabryczny gt500, no ale 500-540HP to max co moge w zime w nim podniesc a Gt500 mozna do 750-800KM:) teoretycznie firma brenspeed http://www.brenspeed.com/saleenstage4upgrade.html ktora wspolpracuje z Saleenem zapewnia ze moj kompresor wytrzymuje moc do 900HP "This system will replace the Steeda induction and you will be provided with a high flow inlet pipe, high flow filter and heat shield, and mass air capable of supporting over 900 HP" ale to juz musialbym wzmocnic silnik i skrzynie, a wydaje mi sie ze takie zestawy to juz spory koszt i taniej wyjdzie kupic gt500..Mario78 pisze:koral, ten żółty,stoi w komisie jakieś 1000m od mojego domu,więc moge oblukać. najprawdopodobniej był walony w przód i załozony kit od gt500. Wygląda zacnie ale ta cena ,troszku za wysoka.
tylko ze w gt500 zeby osiagnac 750HP musze wymienic kompresor na wiekszy KenneBella, wiec taki zestaw tez sporo kosztuje, tanim kosztem to w GT500 mozna zrobic max 600KM czyli nie wiele wiecej niz ja teraz moge zrobic w swoim GT, u mnie wystarczy zmienic rolke na 2,8", zakupic stożek,swiece HT0 i wszystko zgrac na dobrej hamowni i mam 550HP


takze mam powazny dylemat czy sprzedawac swojego GT i szukac shelby czy w zime troszke zwiekszyc moc w swoim i poprawic przeniesienie takiej mocy na koła ..
dodam ze moj GT b.mi sie podoba,kolor,wyglad, jest w nim wszystko co bym chcial zeby bylo, w zasadzie nie ma co w nim poprawiac,moc podniose max 30-50KM..
bo jesli chodzi o wygląd to moze i shelby ciut ładniejszy ale stawalem kilka razy obok shelby czy to celibada czy alustara i moj wcale gorzej nie wyglada, a ze jestem raczej zwolennikiem fabrycznie wygladajacego GT bez pasów, spojlerow,skrzeli to moj mi b.odpowiada, shelby kusi jedynie wieksza mocą i wiekszymi możliwosciami rozbudowy..
tylko gt500 to ciezki kloc i jesli nawet ja zrobie u siebie 550HP a w gt500 odblokowalbym na 600-650HP jak alustar to osiagi tych aut beda b.podobne, przy tej mocy juz bardziej trzeba skupic sie na jej przeniesieniu na asfalt, juz i tak mieli mi kołami do 120 i nie moge sie zebrac, takze chyba w zime nad tym bede musial popracowac..
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
tez tak mysle , GT500 ma duzo wieksze mozliwosci..
a czy te seryjne 500KM jest na kolach to róznie z tym bywa, alustar ma teraz odblokowanego na 650HP a na kolach ma 570KM, no ale to juz i tak b.duzo a moment wynoszacy 700NM od 2,5tys.obr poraża
tylko ma problem z przeniesieniem tej mocy na koła.. a jak ja mam dokładac 60tys.zł zeby miec mustanga ktory robi cwiartke 0,4s szybciej to juz sie zaczynam zastanawiac.. moc robi wrażenie ale jak pokazuje przykład redhorneta i jego GT nie to jest najwazniejsze a nieraz nawet przeszkadza w osiagnieciu dobrych czasów, a przy codziennej jezdzie to trzeba bardzo uwazac zeby tył nie uciekł nawet przy 150km/h.. sam mialem taka sytuacje gdzie jadac juz dobrze ponad 100km/h zacząłem wyprzedzac i tył mi prawie wjechal w jadace auto z naprzeciwka 
a czy te seryjne 500KM jest na kolach to róznie z tym bywa, alustar ma teraz odblokowanego na 650HP a na kolach ma 570KM, no ale to juz i tak b.duzo a moment wynoszacy 700NM od 2,5tys.obr poraża



Ostatnio zmieniony 2009-10-02, 10:06 przez Koral, łącznie zmieniany 1 raz.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
bynajmniej coraz bardziej zaczynam myslec o GT500, ale nie za wszelka cene 
jakby mi tak zalezalo na dobrym przyspieszeniu i osiagach to zaczalbym sie rozgladac za nowym modelem corvette, ma bardzo dobre przeniesienie mocy na kola, zawias tez ma bdb, no i widzialem jak odchodziła na bemowie , naprawde szybkie auto..
ja jednak chce pozostac przy mustangu , calkowicie odmienne auto od corvette, chociaz serce b.podobne, tu i tu V8
GT500 na siłe nie bede kupowal, moj GT mi b.odpowiada, w zime pomysle jak go ulepszyc, ale za duzo w nim nie bede zmienial, bo taki jak teraz jest ok

jakby mi tak zalezalo na dobrym przyspieszeniu i osiagach to zaczalbym sie rozgladac za nowym modelem corvette, ma bardzo dobre przeniesienie mocy na kola, zawias tez ma bdb, no i widzialem jak odchodziła na bemowie , naprawde szybkie auto..
ja jednak chce pozostac przy mustangu , calkowicie odmienne auto od corvette, chociaz serce b.podobne, tu i tu V8

GT500 na siłe nie bede kupowal, moj GT mi b.odpowiada, w zime pomysle jak go ulepszyc, ale za duzo w nim nie bede zmienial, bo taki jak teraz jest ok

- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 130
- Rejestracja: 2009-03-26, 12:24
- Model: Fastback 1965
- Silnik: inny V8
- Kolor: grafitowy
- Lokalizacja:: PIASTOW
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
To royal cars cały czas go wystawia bez mojej zgody,pisałem juz do nich ale to nie skutkuje.koral pisze:http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7944556 widze ze nowy wlasciciel szybko chce sie pozbyc nowego nabytku, albo wzial go na handel albo mu nie odpowiada.. ale po cenie wnioskuje ze na handel, takze replika KR dalej na sprzedaz:
Może niech to leci
