Mój kolega interesował się Dynamatą superlite i wg jego informacji waży 2,2kg na 1 mkw., grubość ok. 1,2mm. Na internetach znalazłem takie samo info (o wadze). Czyli waga prawie ta sama co zwykły (nie-dynamatowy

) butyl 1,5mm (2,2kg vs. 2,28kg), tylko cena 3x wyższa. Co czyni portfel lżejszym przy Dynamacie, czyli rzeczywiście efekt jest.

Edit: Dynamat to świetna firma i mają git produkty. Ale teraz już troche lecą na marce i konkurencja robi to samo zauważalnie taniej.
Generalnie w nowych autach nie powinno być problemu z zawiasami, no ale w Kucu te drzwi są długie i zgodnie z zasadą dźwigni bardziej obciąża to zawias niż w Mondeo czy coś.
To, że Twoje JBL robią robote to dobra wiadomość - bo na forum car audio zdania były podzielone (czy zmiana samego głośnika coś da). Znalazł się nawet człowiek, który miał kiedyś Kuca z 66', siedzi w car audio i jego zdaniem co by w Mustangu nie zrobić, to i tak będzie lipa - chyba że wymienić radio, dać wzmacniacz, suba w bagażniku itd...

We have reason to believe that it's supercharged, so maintain double alert.