
Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
- shelbykaca
- Forumowicz
- Posty: 125
- Rejestracja: 2015-04-24, 16:22
- Model: odkładam ,BOSS429
- Silnik: inny V8
- Kolor: czarny mat
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Wlej ta wódkę do baku.. Konik ją wypije za to co mu zrobiła 

Mając trzynaście lat myślałem tylko o miłości. Potem kochalem juz tylko mustanga....
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
https://youtu.be/LlKkds2Lhx8" onclick="window.open(this.href);return false;
- nitrox32
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
- Model: Fastback GT 390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Presidential blue
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Z bestii zaczął lecieć olej (czyli zaczęła skubana znaczyć teren).
Najpierw podejrzenie padło na uszczelnienie wału, potem na uszczelki pod pokrywami zaworów.
Po zdjęciu okazało się, że jest chyba źle założona uszczelka pod kolektorem dolotowym.
Pojechałem do Mroczy po komplet uszczelek (dzięki Darek!).
I to chyba było to, bo od piątku nie kapie.
Przy okazji ustawiliśmy zbieżność kół i wyważenie.
Jedno i drugie poprawione i jest już ok.
Przy okazji anegdota - przy montażu zabrakło jednej śruby do pokrywy zaworów.
Po 2 godzinach poszukiwań, znalazła się.
Spadła w szczelinę między ścianą kanału, a blachą, która miała chronić ścianę..
Trzeba było ciąć. Śruba nie chciała wrócić do auta???




Przez te gardziele przelatuje połowa paliwa.
Przypominam, że mamy dwa gaźniki...


Uszczelki założone.


Wszystko na miejscu. Powinno już nie kapać.

Cięcie blachy, za którą schowała się śruba uciekinierka.

Najpierw podejrzenie padło na uszczelnienie wału, potem na uszczelki pod pokrywami zaworów.
Po zdjęciu okazało się, że jest chyba źle założona uszczelka pod kolektorem dolotowym.
Pojechałem do Mroczy po komplet uszczelek (dzięki Darek!).
I to chyba było to, bo od piątku nie kapie.
Przy okazji ustawiliśmy zbieżność kół i wyważenie.
Jedno i drugie poprawione i jest już ok.
Przy okazji anegdota - przy montażu zabrakło jednej śruby do pokrywy zaworów.
Po 2 godzinach poszukiwań, znalazła się.
Spadła w szczelinę między ścianą kanału, a blachą, która miała chronić ścianę..
Trzeba było ciąć. Śruba nie chciała wrócić do auta???





Przez te gardziele przelatuje połowa paliwa.



Uszczelki założone.


Wszystko na miejscu. Powinno już nie kapać.

Cięcie blachy, za którą schowała się śruba uciekinierka.

- nitrox32
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
- Model: Fastback GT 390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Presidential blue
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
No i sie skichalo.
Stalem na swiatlach i jakas panna wjechala mi w tyl Fastbacka. Bogom dziekoeac jechala wolno. Ona nie wie jak to sie stalo. Nagle walnela.
Szkody: wgiety zderzak, wgniecony pas tylny, uszkodzony dekiel wlewu paliwa. Tablica pogieta.
W poniedzialek jade do blacharzo-lakiernika, zeby to na szybkosci zrobil. Zeby jeszcze w tym sezonie pojezdzic...
Ech...
Stalem na swiatlach i jakas panna wjechala mi w tyl Fastbacka. Bogom dziekoeac jechala wolno. Ona nie wie jak to sie stalo. Nagle walnela.
Szkody: wgiety zderzak, wgniecony pas tylny, uszkodzony dekiel wlewu paliwa. Tablica pogieta.
W poniedzialek jade do blacharzo-lakiernika, zeby to na szybkosci zrobil. Zeby jeszcze w tym sezonie pojezdzic...
Ech...
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
MA-SA-KRA 
Babsko pewnie pomyliło gaz z hamulcem, jak zobaczyła przed sobą takie auto

Babsko pewnie pomyliło gaz z hamulcem, jak zobaczyła przed sobą takie auto

- StarszyWajchowy
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 563
- Rejestracja: 2015-05-08, 02:03
- Model: 73 Mach 1 429
- Silnik: inny V8
- Kolor: yellow hornet
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Ja pierdziele, nie wierze...nitrox32 pisze:No i sie skichalo.
Stalem na swiatlach i jakas panna wjechala mi w tyl Fastbacka. Bogom dziekoeac jechala wolno. Ona nie wie jak to sie stalo. Nagle walnela.
Szkody: wgiety zderzak, wgniecony pas tylny, uszkodzony dekiel wlewu paliwa. Tablica pogieta.
W poniedzialek jade do blacharzo-lakiernika, zeby to na szybkosci zrobil. Zeby jeszcze w tym sezonie pojezdzic...
Ech...
Tomek
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
dlatego warto rozważyć zagłówki, kark masz tylko jeden i nic nie poradzisz na to że mustang ma tak słodką dupcię że każdy się w nią zagapi, zapomni o całym bożym Świecie, a ktoś w końcu Ci w nią wjedzie...nitrox32 pisze:No i sie skichalo.
Stalem na swiatlach i jakas panna wjechala mi w tyl Fastbacka. Bogom dziekoeac jechala wolno. Ona nie wie jak to sie stalo. Nagle walnela.
Szkody: wgiety zderzak, wgniecony pas tylny, uszkodzony dekiel wlewu paliwa. Tablica pogieta.
W poniedzialek jade do blacharzo-lakiernika, zeby to na szybkosci zrobil. Zeby jeszcze w tym sezonie pojezdzic...
Ech...
- nitrox32
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
- Model: Fastback GT 390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Presidential blue
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Sytuacja opanowana. Szkody okazaly sie niewielkie. Zderzak, dolny pas, korek wlewu.
Do czwartku Fastback bedzie zrobiony.
))
Ale jak to mowia niesmak pozostal...
Do czwartku Fastback bedzie zrobiony.

Ale jak to mowia niesmak pozostal...
- Przemek64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1715
- Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
- Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
- Silnik: inny V8
- Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
- Kontakt:
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Patrząc na zdjęcia zastanawiam się jak jest u Ciebie rozwiązany temat ssania.
Wygląda że jest bez ssania.
Wygląda że jest bez ssania.
Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;
- nitrox32
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
- Model: Fastback GT 390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Presidential blue
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Biorac pod uwage spalanie, to ssanie ma na pewno. Wiele ssań. 

- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
zastanawiam sie tylko co po za gaznikami i sprezynami jest zmienione,,, glowice sa zeliwne,,, a to najwieksze ograniczenie tego silnika,,
- nitrox32
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
- Model: Fastback GT 390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Presidential blue
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Wszystko już poskładane.
Cały weekend jeździłem. : )))
Lamina, Mike opisał swoje modyfikacje tak:
390 ci z 4 biegowa skrzynia top loader.
Standardowa średnica cylindrów i skok tłoka, po szlifowaniu
C3AE-9425-J / 427 kolektor dolotowy niskiego wzniosu z dwoma gaźnikami 600 cfm Holley
Odwrotnie zamontowane (tak jak w oryginale) dźwigienki gaźników
Utwardzone gniazda zaworowe
Zawory 428 ze stali nierdzewnej (2.09 / 1.66)
Oryginalna listwa paliwowa
Oryginalna pompa paliwa Carter z 428 Cobra Jet
1 z 100 Oryginalny filtr powietrza Buddy Barr
Dystrybutor Ford Duraspark
Zapłon MSD-6AL z limiterem obrotów zamontowanym wewnątrz samochodu
(z dodatkowymi częściami)
Wałki rozrządu Comp CC33-224-3 – wznios 494/502 i czas otwarcia 268/274
10.0 / 10.25 compression ratio
427 marine flywheel and C5TA truck bell housing
Mniej niż 2 tys mil po remoncie silnika
Kompletny “build sheet” dokumentujący remont silnika z opisanymi wszystkimi częściami i ich numerami włącznie z blokiem silnika, głowicami itp
Ponad 400 koni mechanicznych i 500 ft lbs momentu obrotowego według symulacji Comp Cam
Kolektory wydechowe Hooker Competition Plus / z ceramiczną powłoką wewnątrz i na zewnątrz
Wszystkie śruby głowicy i części rotujących ze stali nierdzewnej ARP
Aluminiowany wydech z H-pipe i końcowymi wydechami Flow Master serii 40 wychodzący przez tylny zderzak z chromowanymi końcówkami – całościowo wyspawany, żadnych opasek
Zrobiony na zamówienie 3” wał napędowy z najmocniejszymi krzyżakami
Wsporniki trakcji Lakewood z hakami i gumowymi końcówkami
Sprzęgło i docisk robiony na zamówienie
Nowa pompa hamulcowa
Nowe przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej z przodu do bloku mosiężnego bloczku, z zaworem ciśnieniowym i standardowymi przewodami z tyłu
Hamulce tarczowe z przodu / bębnowe z tyłu – wszystko po remoncie, nowe tarcze, nowe bębny
Fabryczny oryginalny większy drążek stabilizacyjny
Tylny most 9” ze sprzęgłowym mechanizmem różnicowym (LSD) i przełożeniem 4.30
Amortyzatory KYB
5-piórowa sprężyna po stronie kierowcy i 6 - piórowa sprężyna po stronie pasażera
Cały weekend jeździłem. : )))
Lamina, Mike opisał swoje modyfikacje tak:
390 ci z 4 biegowa skrzynia top loader.
Standardowa średnica cylindrów i skok tłoka, po szlifowaniu
C3AE-9425-J / 427 kolektor dolotowy niskiego wzniosu z dwoma gaźnikami 600 cfm Holley
Odwrotnie zamontowane (tak jak w oryginale) dźwigienki gaźników
Utwardzone gniazda zaworowe
Zawory 428 ze stali nierdzewnej (2.09 / 1.66)
Oryginalna listwa paliwowa
Oryginalna pompa paliwa Carter z 428 Cobra Jet
1 z 100 Oryginalny filtr powietrza Buddy Barr
Dystrybutor Ford Duraspark
Zapłon MSD-6AL z limiterem obrotów zamontowanym wewnątrz samochodu
(z dodatkowymi częściami)
Wałki rozrządu Comp CC33-224-3 – wznios 494/502 i czas otwarcia 268/274
10.0 / 10.25 compression ratio
427 marine flywheel and C5TA truck bell housing
Mniej niż 2 tys mil po remoncie silnika
Kompletny “build sheet” dokumentujący remont silnika z opisanymi wszystkimi częściami i ich numerami włącznie z blokiem silnika, głowicami itp
Ponad 400 koni mechanicznych i 500 ft lbs momentu obrotowego według symulacji Comp Cam
Kolektory wydechowe Hooker Competition Plus / z ceramiczną powłoką wewnątrz i na zewnątrz
Wszystkie śruby głowicy i części rotujących ze stali nierdzewnej ARP
Aluminiowany wydech z H-pipe i końcowymi wydechami Flow Master serii 40 wychodzący przez tylny zderzak z chromowanymi końcówkami – całościowo wyspawany, żadnych opasek
Zrobiony na zamówienie 3” wał napędowy z najmocniejszymi krzyżakami
Wsporniki trakcji Lakewood z hakami i gumowymi końcówkami
Sprzęgło i docisk robiony na zamówienie
Nowa pompa hamulcowa
Nowe przewody hamulcowe ze stali nierdzewnej z przodu do bloku mosiężnego bloczku, z zaworem ciśnieniowym i standardowymi przewodami z tyłu
Hamulce tarczowe z przodu / bębnowe z tyłu – wszystko po remoncie, nowe tarcze, nowe bębny
Fabryczny oryginalny większy drążek stabilizacyjny
Tylny most 9” ze sprzęgłowym mechanizmem różnicowym (LSD) i przełożeniem 4.30
Amortyzatory KYB
5-piórowa sprężyna po stronie kierowcy i 6 - piórowa sprężyna po stronie pasażera
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Na swiatlach musisz ruszac pewnie z czworki?nitrox32 pisze: Ponad 400 koni mechanicznych i 500 ft lbs momentu obrotowego według symulacji Comp Cam
Tylny most 9” ze sprzęgłowym mechanizmem różnicowym (LSD) i przełożeniem 4.30
![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Hej.
Mi się podoba ta część...
M
Mi się podoba ta część...
Ciekawe z czego to wynika?nitrox32 pisze: 5-piórowa sprężyna po stronie kierowcy i 6 - piórowa sprężyna po stronie pasażera
M
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 17
- Rejestracja: 2015-04-17, 09:51
- Model: w planach 2011+
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Biały lub Czarny
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Przeczytane od "dechy do dechy". Łezka w oku sie kręci. Super historia. Super maszyna.
“
- To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata. ...
- Na litość boską, królowo - zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus!
"
— M. Bułhakow, Mistrz i Małgorzata
- To wódka? - słabym głosem zapytała Małgorzata. ...
- Na litość boską, królowo - zachrypiał - czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus!
"
— M. Bułhakow, Mistrz i Małgorzata
- nitrox32
- Forumowicz
- Posty: 100
- Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
- Model: Fastback GT 390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Presidential blue
Re: Fastback GT 390 1968 Presidential Blue
Zamowilem drugi komplet opon na alufelgi, na ktorych przyjechal Fastback od Mike.
Przod waski - 185, tyl 275. Zebym mial na czym jezdzic.
Jak bede na nich jezdzil, oddam do regeneracji oryginalne blaszane felgi GT.
Polecacie kogosz szczegolnie do tych felg GT?
Przod waski - 185, tyl 275. Zebym mial na czym jezdzic.

Jak bede na nich jezdzil, oddam do regeneracji oryginalne blaszane felgi GT.
Polecacie kogosz szczegolnie do tych felg GT?