

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans
Takie, które wymagają specjalnej końcówki do klucza, albo taka okrągła ząbkowana, albo taka falowana - różne występująjaco pisze: Nie jestem pewny co rozumiecie przez śruby z blokadą. Wulkanizator złamał mi kiedyś klucz od śrub zabezpieczających. Z zegarkiem w ręku zdjęcie 4 śrub i 1 zabezpieczającej (bez klucza) zajmuje dokładnie tyle co zdjęcie 6 'zwykłych' sztuk.
Miałem kiedyś te 'falowe' (o czym pisałem wyżej), teraz też takie mam i leżą w piwnicystang67 pisze:Takie, które wymagają specjalnej końcówki do klucza, albo taka okrągła ząbkowana, albo taka falowana - różne występująjaco pisze: Nie jestem pewny co rozumiecie przez śruby z blokadą. Wulkanizator złamał mi kiedyś klucz od śrub zabezpieczających. Z zegarkiem w ręku zdjęcie 4 śrub i 1 zabezpieczającej (bez klucza) zajmuje dokładnie tyle co zdjęcie 6 'zwykłych' sztuk.Wiem że to nie daje 100% zabezpieczenia, ale jakoś utrudnia złodziejowi życie, a na pewno pierwszy lepszy szczeniak nie odkręci. W bmw mam takie z fabryki, powinny być w każdym aucie.