[Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans, Pavulon_, Hans

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: yoozeq » 2014-10-02, 21:22

No problem ;) Ostatnią fotkę może do kalendarza? Wstaw do konkursu ;)


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Turo
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2013-05-12, 21:14
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: Turo » 2014-11-21, 19:47

Bullitty to jednak chodliwy towar :zly: ...
Załączniki
111221.jpg


V6 - Too small for America, Too big for Japan

Awatar użytkownika
cornholio01
Forumowicz
Posty: 349
Rejestracja: 2012-10-02, 15:37
Model: 1995`+inny v8
Silnik: V6 3.8
Kolor: czarny

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: cornholio01 » 2014-11-21, 20:00

o w d..e :szok:



Awatar użytkownika
mdziak
Rodzynki Stowarzyszenie MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2013-01-13, 15:00
Model: 2011 Premium
Silnik: V6 3.7
Kolor: Performance White

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: mdziak » 2014-11-21, 20:05

:przestraszony: serio??? :cenzura:


Obrazek

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: stang67 » 2014-11-21, 20:24

O jaaa :szok: A znajomi się śmieją bo pierwsze co robię jak kupię samochód to daję śruby z blokadą... :P
W '67 też mam :)


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: yoozeq » 2014-11-21, 20:32

To już wiem czemu pytałeś o śruby.... Masakra :(


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
Zbycho9
Forumowicz
Posty: 169
Rejestracja: 2014-09-19, 09:22
Model: 1966 coupe

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: Zbycho9 » 2014-11-21, 23:48

złapałbym to bym ciągną za mustangiem przez pół miasta a potem za miastem odrąbał ręce daj fotki puścimy na faceboka i inne fora może miały jakieś znaki szczególne otarci itd... opisz wszystko ze szczegółami



Lopez
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2012-11-09, 17:33
Model: 2007 Coupe
Silnik: V6 4.0
Kolor: Biel/Czerń

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: Lopez » 2014-11-22, 01:33

Obczajaj Allegro itp - kolesiowi Keskiny zajumali i wystawili po 3 miesiącach na Allegro. Koleś zadzwonił i się umówił na odbiór osobisty(bez Policji) .
Złodziej dostał MEGA WPIE..DOL, oddał felgi i przeprosił .
Współczuję i oby się odnalazły.
Na Policję raczej nie licz. Pozdro



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2133
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: stang232 » 2014-11-22, 19:44

współczuje, a złodziejowi życzę najgorszego!!!


Obrazek

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: jaco » 2014-11-24, 00:52

Mi kiedyś pourywali emblematy z auta na parkingu. Nieźle się wqrwiłem. Ty to dopiero musiałeś być 'zachwycony'. Współczuję, niestety taki kraj..

Nie jestem pewny co rozumiecie przez śruby z blokadą. Wulkanizator złamał mi kiedyś klucz od śrub zabezpieczających. Z zegarkiem w ręku zdjęcie 4 śrub i 1 zabezpieczającej (bez klucza) zajmuje dokładnie tyle co zdjęcie 6 'zwykłych' sztuk.

Ja sobie teraz założyłem wszystkie śruby, wymagające specjalnego klucza - 20 sztuk. Mam nadzieję nigdy nie dzielić się z Wami doświadczeniami, czy było warto.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: stang67 » 2014-11-24, 01:31

jaco pisze: Nie jestem pewny co rozumiecie przez śruby z blokadą. Wulkanizator złamał mi kiedyś klucz od śrub zabezpieczających. Z zegarkiem w ręku zdjęcie 4 śrub i 1 zabezpieczającej (bez klucza) zajmuje dokładnie tyle co zdjęcie 6 'zwykłych' sztuk.
Takie, które wymagają specjalnej końcówki do klucza, albo taka okrągła ząbkowana, albo taka falowana - różne występują ;) Wiem że to nie daje 100% zabezpieczenia, ale jakoś utrudnia złodziejowi życie, a na pewno pierwszy lepszy szczeniak nie odkręci. W bmw mam takie z fabryki, powinny być w każdym aucie.


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
bart
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1286
Rejestracja: 2012-11-19, 14:32
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: windveil blue

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: bart » 2014-11-24, 13:00

ja pierd...... musze zeszmacic swoje 20 do konca i ich nie naprawiac bo i tak ukradna.... ladne jaja


http://www.facebook.com/memoriginpolska" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/balticuspolska" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 342
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: jaco » 2014-11-28, 18:05

stang67 pisze:
jaco pisze: Nie jestem pewny co rozumiecie przez śruby z blokadą. Wulkanizator złamał mi kiedyś klucz od śrub zabezpieczających. Z zegarkiem w ręku zdjęcie 4 śrub i 1 zabezpieczającej (bez klucza) zajmuje dokładnie tyle co zdjęcie 6 'zwykłych' sztuk.
Takie, które wymagają specjalnej końcówki do klucza, albo taka okrągła ząbkowana, albo taka falowana - różne występują ;) Wiem że to nie daje 100% zabezpieczenia, ale jakoś utrudnia złodziejowi życie, a na pewno pierwszy lepszy szczeniak nie odkręci. W bmw mam takie z fabryki, powinny być w każdym aucie.
Miałem kiedyś te 'falowe' (o czym pisałem wyżej), teraz też takie mam i leżą w piwnicy :/ Te końcówki utrudniały życie przede wszystkim mi - za każdym razem, kiedy używałem tej końcówki, zastanawiałem się, czy tym razem jeszcze wytrzyma, czy się urwie. Jak czasem zmieniasz koła, to jest strasznie frustrujące.
Kupiłem dokładnie takie:
http://www.ebay.com/itm/281411417759?_t ... EBIDX%3AIT" onclick="window.open(this.href);return false;
za 20 baksów.
Musisz mieć odpowiedni klucz, który niestety dużo nie kosztuje, ale przynajmniej w naszym kraju jest raczej nie popularny. Klucz naprawdę solidnie się trzyma, nie chybocze jak te 'falowe'. Średnica śrub jest niewiele mniejsza od średnicy otworów w feldze (mam oryginalne felgi cobra'owe) i nakrętki są krótkie - prawie nie wystają. Dzięki temu właściwie nie da się ich zdeformować pod inny klucz bez uszkodzenia felgi, co powinno zniechęcić potencjalnego złodzieja. Tym bardziej, jeśli musi to zrobić 20 razy.
Pewnie wciąż znajdą się spece, którzy by sobie z tym poradzili, ale mam nadzieje, że dzięki temu mocno zawężam taką grupę.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Turo
Młodszy Forumowicz
Posty: 39
Rejestracja: 2013-05-12, 21:14
Model: New Edge
Silnik: V6 3.8

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: Turo » 2015-07-04, 14:46

Na otarcie łez po ostatnim incydencie czas odhaczyć kolejne punkty z listy ;).
Tym razem zostało lekko poprawione nagłośnienie poprzez wygłuszenie drzwi matą GMS oraz oddaniem głośników z drzwi do regeneracji.
Pomimo małej modyfikacji różnica jest słyszalna, a to już cieszy :D.
Obrazek

Dodatkowo pod maską zaszła pierwsza poważniejsza zmiana w postaci montażu zimnego dolotu od K&N.
Obrazek Obrazek


V6 - Too small for America, Too big for Japan

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: [Turo] Mustang V6 3.8 manual 2000r.

Post autor: yoozeq » 2015-07-04, 21:00

No to czeka Ciebie strojenie teraz:) fajno Panie! Pamuętaj że się odezwę niedługo .


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”